-
Τα είπαμε. Φέτος δεν ισχύει έκτακτη εισφορά για του 2λιτρους.
-
Χθες, στο MEGA αναφεροντας τα 'χαρατσια' που θα κληθουμε να πληρωσουμε στους επομενους 5 μηνες ειχε και την εκτακτη εισφορα για οχήματα ανω των 1929 κ.εκ.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Χθες, στο MEGA αναφεροντας τα 'χαρατσια' που θα κληθουμε να πληρωσουμε στους επομενους 5 μηνες ειχε και την εκτακτη εισφορα για οχήματα ανω των 1929 κ.εκ.Μάλλον έκαναν λάθος. Και εγώ έμαθα ότι πλέον δεν ισχύει. Εκτός φυσικά και αν αποφάσισαν να την επαναφέρουν.
-
το μεγκα λεει όμως ότι του γράφουν
-
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
που να δεις οταν ανακοινωσουν οτι τα τελη θα βγαινουν με βαση την ιπποδυναμη και οχι τα κυβικα κλαμα που θα πεσει!!
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
που να δεις οταν ανακοινωσουν οτι τα τελη θα βγαινουν με βαση την ιπποδυναμη και οχι τα κυβικα κλαμα που θα πεσει!!Φανταζομαι θα βαλουν κανενα οριο τα 50 αλογα. Ολοι οσοι εχουν τοσα σιγουρα εχουν φαει λεφτα μαζι με τον Θοδωρα και μπορουν να δωσουν.
Εαν παμε και κατεβασουμε τα αλογα μετραει σαν μετατροπη; Να περαστει κανονικα στην αδεια κυκλοφοριας και να ενταχθει το αυτοκινητο σε αλλη κατηγορια; Εχω στο μυαλο μου τα Huyndai/KIA που ειχαν για τον ιδιο κινητηρα διαδοχικα 109 μετα 90 και τωρα 105 αλογα, νομιζω οτι αυτο το επιτυχαν μονο με αλλαγη προγραμματος εγκεφαλου.
-
Θα γεμίσει ο τόπος τσιπαρίσματα μείωσης ισχύος.... αν γίνει σωστή δουλειά και αυξήσουν τις ροπές στις χαμηλομεσαίες θα κάνουμε και οικονομία!!
-
Ο νέος τρόπος πληρωμής των τελών κυκλοφορίας ΙΧ
Στην κατάργηση του σήματος των τελών κυκλοφορίας και στην υιοθέτηση ενός νέου μοντέλου για τον έλεγχο της πληρωμής του προσανατολίζεται το υπουργείο Οικονομικών, με στόχο την αύξηση τω εσόδων του.
Μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση, ο Γενικός Γραμμματέας Πληροφορικών Συστημάτων Χάρης Θεοχάρης τόνισε ότι το σήμα που επικολλάται στο παρμπρίζ θα καταργηθεί και αποδεικτικό πλέον θα είναι η απόδειξη πληρωμής στις τράπεζες.
Στην περίπτωση που τα τέλη δεν πληρωθούν, θα μπλοκάρεται η υποβολή της φορολογικής δήλωσης, ενώ το ποσό θα διπλασιάζεται.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το νέο σύστημα σε ειδική εφαρμογή στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων οι ιδιοκτήτες ΙΧ θα πληκτρολογούν τον αριθμό κυκλοφορίας οχήματος και θα λαμβάνουν έναν κωδικό πληρωμής.
Με αυτόν τον κωδικό θα πληρώνουν τα τέλη στις τράπεζες, όπως και στο παρελθόν. Αποδεικτικό πληρωμής θα αποτελεί η απόδειξη εξόφλησης και όχι το σήμα.
Αν δεν καταβληθεί καθόλου, ο κάτοχος, του ΙΧ δεν θα μπορεί να υποβάλει φορολογική δήλωση αφού όταν θα συμπληρώνει στο Ε1 το αριθμό κυκλοφορίας το σύστημα θα εμφανίζει την οφειλή που εκκρεμεί.
Για να ολοκληρώσει την υποβολή της δήλωσης θα πρέπει προηγουμένως να εξοφλήσει το χρέος του.
http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/10547 -
Ο χρήστης GiannisMS έγραψε:
Ο νέος τρόπος πληρωμής των τελών κυκλοφορίας ΙΧΣτην κατάργηση του σήματος των τελών κυκλοφορίας και στην υιοθέτηση ενός νέου μοντέλου για τον έλεγχο της πληρωμής του προσανατολίζεται το υπουργείο Οικονομικών, με στόχο την αύξηση τω εσόδων του.
Μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση, ο Γενικός Γραμμματέας Πληροφορικών Συστημάτων Χάρης Θεοχάρης τόνισε ότι το σήμα που επικολλάται στο παρμπρίζ θα καταργηθεί και αποδεικτικό πλέον θα είναι η απόδειξη πληρωμής στις τράπεζες.
Στην περίπτωση που τα τέλη δεν πληρωθούν, θα μπλοκάρεται η υποβολή της φορολογικής δήλωσης, ενώ το ποσό θα διπλασιάζεται.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το νέο σύστημα σε ειδική εφαρμογή στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων οι ιδιοκτήτες ΙΧ θα πληκτρολογούν τον αριθμό κυκλοφορίας οχήματος και θα λαμβάνουν έναν κωδικό πληρωμής.
Με αυτόν τον κωδικό θα πληρώνουν τα τέλη στις τράπεζες, όπως και στο παρελθόν. Αποδεικτικό πληρωμής θα αποτελεί η απόδειξη εξόφλησης και όχι το σήμα.
Αν δεν καταβληθεί καθόλου, ο κάτοχος, του ΙΧ δεν θα μπορεί να υποβάλει φορολογική δήλωση αφού όταν θα συμπληρώνει στο Ε1 το αριθμό κυκλοφορίας το σύστημα θα εμφανίζει την οφειλή που εκκρεμεί.
Για να ολοκληρώσει την υποβολή της δήλωσης θα πρέπει προηγουμένως να εξοφλήσει το χρέος του.
http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/10547Δεν ακούγεται κακό.
-
Και μιας και κανουν αλλαγη γιατι δεν αυξανουν τα τελη λιγο ακομη; Αντεχουμε.
-
Ο χρήστης orck έγραψε:
Και μιας και κανουν αλλαγη γιατι δεν αυξανουν τα τελη λιγο ακομη; Αντεχουμε. -
Άλλο ένα σχετικό...
http://www.dete.gr/news.php?article_id=106977
Καταργούνται τα αυτοκόλλητα για τα τέλη κυκλοφορίας - νέο σύστημα μέσω TAXISNET τίθεται σε λειτουργία
«Κλείδωσε» ο νέος τρόπος πληρωμής των τελών κυκλοφορίας.
Το οικονομικό επιτελείο βάζει τέλος στο αυτοκόλλητο σήμα επιστρατεύοντας το TAXISNET.
Οι φορολογούμενοι θα εκτυπώνουν από το σύστημα το ειδοποιητήριο και με αυτό θα προσέρχονται τράπεζα για την πληρωμή του ποσού που αναλογεί στο είδος και την κατηγορία οχήματος.
Όσοι δεν πληρώσουν θα χρεωθούν το ποσό στον φόρο εισοδήματος του 2013, ως ληξιπρόθεσμη οφειλή, μαζί με τις αντίστοιχες προσαυξήσεις.
Οι φορολογούμενοι θα ενημερωθούν για τις ημερομηνίες για την καταβολή των τελών είτε με έντυπο ειδοποιητήριο (πιθανότατα για εκείνους που υπέβαλαν χειρόγραφη φορολογική δήλωση), είτε μέσω του TAXISΝΕΤ.Αναμένεται να δούμε αν θα προσαρμόσουν τα 'τέλη κυκλοφορίας' στις ισχύουσες οικονομικές συνθήκες ή θα συνεχίσουν να μας [μπιιιιπ] -- το ίδιο και τα τεκμήρια [που κάποιος μου έλεγε προχθές ότι σχεδιάζουν να τα μειώσουν διότι έχουν αντιληφθεί ότι δε στέκουν ]...
-
Νέο χαράτσι σε ΙΧ. Ερχεται τέλος ...ακινησίας
Η κατάθεση περίπου 745.000 πινακίδων κυκλοφορίας τα τελευταία τρία χρόνια ήταν αρκετή για να προβληματίσει τα κυβερνητικά στελέχη, καθώς οι απώλειες που καταγράφονται στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται ραγδαία.
Του Γιώργου Ανδρή
Σοκ αναμένεται να πάθουν εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στα τέλη του 2012 αν έχουν σκοπό να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους καθώς η κυβέρνηση εξετάζει να χρεώνει την «προσωρινή ακινησία» των ΙΧ με ένα σύστημα παρόμοιο με εκείνο που υπάρχει στην ακινησία των σκαφών αναψυχής. Παράλληλα εξετάζεται η άμεση αναδιάρθρωση των τεκμηρίων, η κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας αλλά και η παράταση του εκτελωνισμού οχημάτων Euro4 με χαμηλό συντελεστή.
Ειδικότερα στα σκάφη αναψυχής το Τέλος Ακινησίας υπολογίζεται από 10 έως και 100 ευρώ ανάλογα με τα μέτρα του σκάφους και έχει ισχύ για ένα χρόνο ενώ οι ιδιοκτήτες που καταθέτουν τις Αδειες Πλόων αποφεύγουν τα «τσουχτερά» τεκμήρια αφού πλέον υπολογίζονται ανάλογα με τις ημέρες ή τους μήνες που κινείται κάποιο σκάφος.
Στα αυτοκίνητα μέχρι σήμερα η κατάθεση πινακίδων με την αιτιολογία της Προσωρινής Ακινησίας ήταν δωρεάν και δεν στοίχιζε κάτι στους πολίτες.
Ωστόσο η κατάθεση περίπου 745.000 πινακίδων κυκλοφορίας τα τελευταία 3 χρόνια ήταν αρκετά για να προβληματίσουν τα κυβερνητικά στελέχη καθώς οι απώλειες που καταγράφονται στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται ραγδαία κάθε χρόνο.
Μάλιστα πέρσι καταγράφηκε αριθμός ρεκόρ καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας με 365.000 οχήματα τη στιγμή που το 2010 ήταν μόλις 170.000 πινακίδες ενώ το 2009 με τα περίφημα «Πράσινα Τέλη» ξεπέρασαν τις 210.000 οι καταθέσεις πινακίδων.
Οσον αφορά στα ποσοστά το 2012 οι καταθέσεις πινακίδων σημείωσαν αύξηση 114% σε σχέση με το 2010 ενώ σε σχέση με το 2009 η αύξηση ήταν μικρότερη και υπολογίζεται σε 63,6%.
Τι εξετάζει το υπουργείο...
Το κόστος κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων μεταξύ φορέων και κυβερνητικών στελεχών και σύμφωνα με πληροφορίες οι προτάσεις που έχουν «πέσει» στο τραπέζι περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ποσά ανάλογα των σκαφών που θα κυμαίνονται από 10 έως και 100 ευρώ, το κόστος έκδοσης νέων πινακίδων κυκλοφορίας που αυτή τη στιγμή κυμαίνεται σε περίπου 75 ευρώ ενώ κάποιο στέλεχος υποστήριξε την πρόταση για καταβολή του 50% των Τελών Κυκλοφορίας...
Αν τελικά υιοθετηθεί το νέο μέτρο τότε ο στόχος του υπουργείου είναι τριπλός καθώς από τη μία μεριά θα σταματήσουμε να βλέπουμε εγκατελλειμένα ΙΧ στους δρόμους που καταλαμβάνουν θέσεις στάθμευσης, θα μειωθούν οι ουρές στις εφορίες στα τέλη κάθε χρόνου και βέβαια θα αυξηθούν οι οριστικές διαγραφές των ΙΧ ενώ τώρα με το ισχύον καθεστώς της προσωρινής ακινησίας χιλιάδες ΙΧ καταλήγουν σε πλανώδιους πωλητές έναντι μερικών δεκάδων ευρώ ενισχύοντας την φοροδιαφυγή.
Πάντως από το μέτρο αναμένεται να εξαιρεθούν οι έμποροι αυτοκινήτων, οι ναυτικοί αλλά και οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό.
Σχέδια επί των σχεδίων
Πολύ πριν τις εθνικές εκλογές του Ιουνίου η προηγούμενη κυβέρνηση είχε έτοιμο το νομοσχέδιο τόνωσης της αγοράς αυτοκινήτου το οποίο περιελάμβανε κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας, αναπροσαρμογή των τεκμηρίων και παράταση του εκτελωνισμού ΙΧ που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 έως τα τέλη του τρέχοντος έτους. Επειτα από 4 μήνες δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα με τις επιχειρήσεις του κλάδου να έχουν καταρρεύσει και το μόνο που γίνεται αυτή την στιγμή στην αγορά είναι να αυξάνονται τα λουκέτα, οι απολύσεις και να οργιάζει κυριολεκτικά η φοροδιαφυγή.
Παράλληλα το μέτρο της απόσυρσης το οποίο εκπνέει στις 20 Δεκεμβρίου του 2012 δεν έχει αποφασιστεί ακόμη αν θα συνεχιστεί αλλά θα πρέπει να γνωρίζουν οι ιθύνοντες πως αν καταργηθεί θα αποτελέσει την «ταφόπλακα» σε ολόκληρο τον κλάδο.
Οσον αφορά στην αποδοτικότητα του μέτρου της απόσυρσης μέχρι τα μέσα Αυγούστου είχαν οδηγηθεί στα Κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ 23.500 ΙΧ έναντι 33.000 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι καταγράφοντας πτώση 28,7% ενωώ στα φορτηγά η πτώση υπολογίζεται σε 28% μέχρι τα μέσα Αυγούστου με 1280 αποσύρσεις φορτηγών έναντι 1.800 οχημάτων με πτώση μόλις 28%.
Παράλληλα το μέλος του δ.σ. Του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος κ. Ευριπίδης Κωνσταντινίδης μιλώντας στην «Η» πως: «Πρέπει να δοθεί παράταση στο μέτρο της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων όμως θα πρέπει να συμπεριληφθούν και τα εγχώρια μεταχειρισμένα Euro4 και Euro5 στο μέτρο ώστε οι καταναλωτές να έχουν πολλές επιλογές οι οποίες θα αρμόζουν στη σημερινή οικονομική συγκυρία».
Φοροδιαφυγή
Η φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή αποτελούν τα μεγάλα «αγκάθια» στην αγορά καθώς από την στιγμή που κλείνει κάποιο κατάστημα εμπορίας ΙΧ οι δραστηριότητές του μεταφέρονται στο Διαδίκτυο (online πωλήσεις) ενώ οι μηχανικοί έχουν μετατράψει όποιο διαθέσιμο χώρο έχουν σπίτι τους σε παράνομο συνεργείο με άκρως δελεαστικές τιμές.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι το κράτος να χάνει εκατομμύρια ευρώ, οι εναπομείναντες επιχειρηματίες του κλάδου να μην μπορούν να ανταγωνιστούν τους «πειρατές» και να έχει δημιουργηθεί ένα «εκρηκτικό» κλίμα στην αγορά με την κυβέρνηση να αναζητεί τρόπους να εξαλείψει το φαινόμενο χωρίς μέχρι στιγμής να το έχει πετύχει...
Από εδώ: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112914726
-
το βαθυ λαρύγγι του υπουργείου? πρώτος τα βγάζει όλα!
-
http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/fo ... 08796.html
Τις πλέον παράλογες ιδέες εξετάζει το ΥΠΟΙΚ μέσα στην απόγνωσή του, προκειμένου να γεμίσει τα άδεια κρατικά ταμεία.
Πρόσφατα είδε το φως της δημοσιότητας, όπως άλλωστε αποκάλυψε η 'Κυριακάτικη Δημοκρατία', το σενάριο για την επιβολή φόρου ιδιοκατοίκησης στα ακίνητα, δηλαδή να καταβάλλει ενοίκιο ο ιδιοκτήτης του σπιτιού, στο οποίο διαμένει, φυσικά προς το κράτος.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ίδιας εφημερίδας, το υπουργείο Οικονομικών προχωρά ένα ακόμα βήμα παραπέρα και εξετάζει και το ενδεχόμενο να χρεώνει την προσωρινή ακινησία των Ι.Χ.
Πληρώνεις δηλαδή για το αυτοκίνητο όσο το κινείς, αλλά τώρα θα το πληρώνεις και όταν δεν το κινείς. Από το μέτρο εξαιρούνται οι ναυτικοί.
Το σχέδιο προβλέπει κατά πληροφορίες, την επιβολή φόρου στην προσωρινή ακινησία των Ι.Χ. με ένα σύστημα παρόμοιο με εκείνο που υπάρχει στην ακινησία σκαφών αναψυχής. Η εισήγηση που έχει κατατεθεί στο ΥΠΟΙΚ προβλέπει την επιβολή ειδικού φόρου σε κάθε ιδιοκτήτη Ι.Χ. που καταθέτει πινακίδες του αυτοκινήτου του στην Εφορία.
Στα αυτοκίνητα έως σήμερα η κατάθεση πινακίδων με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας ήταν δωρεάν και δεν στοίχιζε κάτι στους πολίτες. Η κατάθεση περίπου 745.000 πινακίδων κυκλοφορίας τα τελευταία χρόνια ήταν αρκετή για να προβληματίσει τα κυβερνητικά στελέχη, καθώς οι απώλειες που καταγράφονται στα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας είναι μεγάλες.
Το 2011 καταγράφτηκε αριθμός - ρεκόρ καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας, με 365.000 οχήματα, τη στιγμή που το 2010 ήταν μόλις 170.000 πινακίδες, ενώ το 2009 με τα περίφημα πράσινα τέλη ξεπέρασαν τις 210.000 οι καταθέσεις πινακίδων.
Το κόστος κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων μεταξύ φορέων και κυβερνητικών στελεχών και σύμφωνα με πληροφορίες, οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, ποσά που θα κυμαίνονται από 10 έως 100 ευρώ.DAFUK???
edit: τώρα ειδα οτι το ειχε ποστάρει και ο Νίκος.
-
Δεν ξέρω τί να σκεφτώ πλέον..
Απλά βλέπω την ώρα που θα ξαναβιδώσω πινακίδες στο αμαξάκι μου, να απομακρύνεται όλο και περισσότερο..
Αρχικά, βλέποντας όλα τα υπόλοιπα, θεωρώ λάθος αυτοκίνητα με χαμηλές εκπομπές ρύπων να έχουν μηδενικά τέλη, τη στιγμή που βγάζουν από τη μύγα ξίγκι και όσοι έτυχε για παράδειγμα να αγοράσουν 2λιτρα (που δεν ήταν και τίποτα φοβερό την τελευταία δεκαετία) να πληρώνουν χιλιάρικα, ή να πρέπει να τα χαρίσουν, θυσιάζοντάς τα στο όνομα της 'αλληλεγγύης'..
Ας τους ενθαρρύνουν με άλλο τρόπο.. μειωμένο τεκμήριο, για παράδειγμα (μιας και έτσι κι αλλιώς ξοδεύουν λιγότερα για καύσιμα)..
Από τη στιγμή που κυκλοφορούν στο δρόμο, φθείρουν την άσφαλτο με το βάρος τους, δεσμεύουν δημόσιο χώρο σταθμεύοντας και συμβάλλουν στο να κάνουμε σχεδόν όλοι μας 2 ώρες να φτάσουμε στη δουλειά μας και άλλες τόσες για να επιστρέψουμε, θεωρώ παράλογο το 'χωρίς τέλη'.. Ας ήταν κάποιο ποσό, έστω τυπικό..Αυτά...
-
Πολύ σύντομα και αυτοί θα βρεθούν να πληρώνουν. Μην κοιτάμε το τυράκι.
Η πληρωμή τελών κυκλοφορίας έχει λογική. Απλά στην Ελλάδα η λογική γενικότερα μας έχει αποχαιρετήσει. Σήμερα το να κατέχεις ένα ρολόι 1,000,000€ δεν αποτελεί τεκμήριο διαβίωσης αλλά το να έχεις ένα φουσκωτό 6 μέτρων αποτελεί ή ένα σαράβαλο 10ετίας με κινητήρα 3 λίτρων αποτελεί τεκμήριο το οποίο απαιτεί και κάποιο τίμημα αλληλεγγύης.
-
Ωχ, σε κάνα δίμηνο βλέπω να εξετάζεται το τέλος ωροβλεψίας που θα επιβάλλεται στα ρολόγια και θα αποφέρει 100εκ. €.
-
Όσοι έχουν την ευκαιρία να βγάλουν πινακίδες Βουλγαρίας στο αμάξι τους ας το κάνουν. Έχω γνωστούς που σε SUV 2.0 αγορασμένο το 2011 στην Ελλάδα το έκαναν αυτό και απαλλάχτηκαν από πολλά έξοδα. Δεν είναι παράνομο.
Τέλη κυκλοφορίας