-
http://www.youtube.com/watch?v=RzvAVslA ... playnext=2
-
-
Με τρεις δεκάρες οι άνθρωποι έβγαλαν αμάξι όταν οι άλλοι προσπαθούν να ξεγελάσουν ακόμα και τους εαυτούς τους=μηχανoλογική στειρότητα,με τρεις τουρμπίνες dsg και της παναγιάς τα μάτια από καλούδια.
VTS 20,67 sec
S3 20,24sec -
Η πλάκα είναι ότι η τότε κορβέτ μένει πίσω, αν και δεν προσδιορίζει για ποιό μοντέλο πρόκειται- Κορβέτ C4 ή C5(λογικά η 2η).
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Με τρεις δεκάρες οι άνθρωποι έβγαλαν αμάξι όταν οι άλλοι προσπαθούν να ξεγελάσουν ακόμα και τους εαυτούς τους=μηχανoλογική στειρότητα,με τρεις τουρμπίνες dsg και της παναγιάς τα μάτια από καλούδια.
VTS 20,67 sec
S3 20,24sec -
Απο αποψη αξιοπιστιας, τι λεει το Citroen C2 VTS;
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Απο αποψη αξιοπιστιας, τι λεει το Citroen C2 VTS;Κάτσε να μπει ο Κιούσης και θα σου πει τα καλύτερα...
-
Τον Κιουση τον γραφω στα @@ μου οταν μιλαει για το VTS ομως
Κι εγω αν επαιρνα το S3 του και του βαραγα κοφτες μολις το εβαζα μπρος θα το εβγαζα μπουρδελο κι ας μην ειναι.Κανας σοβαροτερος ανθρωπος αρα
-
Στο gcc εισαι ρε ,τι ρωτας εδω.. Μπες μια και διαβασε και αποφασισε αν σου κανει..
Παντως επειδη παρακολουθω τις τιμες, τον τελευταιο χρονο εχουν πεσει πααααρα πολυ οι τιμες τους.. Με 4500e-5000e βρισκεις αστερι. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Απο αποψη αξιοπιστιας, τι λεει το Citroen C2 VTS;Στα μηχανικά άρτιο όπως όλοι οι Γάλλοι φυσικά,με τα παρεμφερή όμως το συγκεκριμένο αμάξι έχει θεματάκια.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Κι εγω αν επαιρνα το S3 του και του βαραγα κοφτες μολις το εβαζα μπρος θα το εβγαζα μπουρδελο κι ας μην ειναι.
Γαλλικό μοτέρ δεν το βαράς μπιέλα ούτε άδειο από λάδια
-
Κι εκει που πας με το 350z βλεπεις το bx απο πισω να σου πεταει φωτα..
-
Πολύ καλό αφιέρωμα στη Citroen τώρα στην ΕΤ1
-
για τη DS4 diesel έχουμε μάθει αν παίζει αξιόλογη μείωση τιμής όπως πρόσφατα για τη ds3?
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Πολύ καλό αφιέρωμα στη Citroen τώρα στην ΕΤ1...και με πήρε φίλος την ώρα που έπαιζε αλλά κοιμόμουν...
-
-
-
Εμένα γιατί δε μ΄αρέσει καθόλου? ενώ το αυτοκίνητο gamaei?
Η citroen βασικά έχασε την αγορά στις δεκαετίες που ήταν έτη φωτός μπροστά σε τεχνολογία έναντι του ανταγωνισμού γιατί προσπάθησε να μεταφέρει την νοοτροπία της τεχνολογικής διαφορετικότητας(και υπεροχής αν το θέλετε) ακόμα και στον τομέα της εργονομίας.
Ο κόσμος τρομάζει με την εξέλιξη και τη διαφορετικότητα,αν έφτιαχναν συμβατά ταμπλώ κι έδιναν την αίσθηση της ποιότητας κι απτά θα γαμούσαν και θα έδερναν. -
Αμα εχεις ζησει gsa ταμπλω τη νυχτα κιολας ολο φωτισμενο.. Μιλαμε για startreck..
-
Star Trek
CITROËN FORUM