-
Χαίρετε,
βρίσκομαι εδώ και πολύ καιρό σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου (ΕΙΧ) για μικτή χρήση (προσωπική και επαγγελματική). Δυστυχώς δυσκολεύομαι πάρα πολύ λόγω των προδιαγραφών που η χρήση αυτή θέτει στο αυτοκίνητο. Παραθέτω:- 1200 - 1800 cc (κατά προτίμηση 1600)
- μήκος κάτω από τα 4.5m και όσο μικρότερο γίνεται
- χώρος αποσκευών με ελάχιστο πλάτος στο πάτωμα 1.20m, για εύρος 0.30m τουλάχιστον (ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ)
Επίσης επιθυμώ:
- μοντέλο 1996+
- ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, a/c και όσο γίνεται περισσότερη ασφάλεια (airbags, abs κλπ)
Το πρόβλημα στην αναζήτησή μου δημιουργεί το κριτήριο του χώρου αποσκευών. Αυτό δυστυχώς είναι μη διαπραγματεύσιμο. Έχω απορρίψει πάρα πολλά υπεραξιόλογα αυτοκίνητα για τη χρήση που θέλω εξαιτίας αυτού. Όσα έχω εντοπίσει να το πληρούν είναι τεράστια και ασύμφορα από πολλές απόψεις.
Γνωρίζετε μοντέλα που δεν είναι τερατώδη και πληρούν τα παραπάνω κριτήρια? Αν κάποιος διαθέτει προς πώληση, pm please. Ευχαριστώ προκαταβολικά για το όποιο ενδιαφέρον.
-
Χαίρετε,
βρίσκομαι εδώ και πολύ καιρό σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου (ΕΙΧ) για μικτή χρήση (προσωπική και επαγγελματική). Δυστυχώς δυσκολεύομαι πάρα πολύ λόγω των προδιαγραφών που η χρήση αυτή θέτει στο αυτοκίνητο. Παραθέτω:- 1200 - 1800 cc (κατά προτίμηση 1600)
- μήκος κάτω από τα 4.5m και όσο μικρότερο γίνεται
- χώρος αποσκευών με ελάχιστο πλάτος στο πάτωμα 1.20m, για εύρος 0.30m τουλάχιστον (ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ)
Επίσης επιθυμώ:
- μοντέλο 1996+
- ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, a/c και όσο γίνεται περισσότερη ασφάλεια (airbags, abs κλπ)
Το πρόβλημα στην αναζήτησή μου δημιουργεί το κριτήριο του χώρου αποσκευών. Αυτό δυστυχώς είναι μη διαπραγματεύσιμο. Έχω απορρίψει πάρα πολλά υπεραξιόλογα αυτοκίνητα για τη χρήση που θέλω εξαιτίας αυτού. Όσα έχω εντοπίσει να το πληρούν είναι τεράστια και ασύμφορα από πολλές απόψεις.
Γνωρίζετε μοντέλα που δεν είναι τερατώδη και πληρούν τα παραπάνω κριτήρια? Αν κάποιος διαθέτει προς πώληση, pm please. Ευχαριστώ προκαταβολικά για το όποιο ενδιαφέρον.
-
Χαίρετε,
βρίσκομαι εδώ και πολύ καιρό σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου (ΕΙΧ) για μικτή χρήση (προσωπική και επαγγελματική). Δυστυχώς δυσκολεύομαι πάρα πολύ λόγω των προδιαγραφών που η χρήση αυτή θέτει στο αυτοκίνητο. Παραθέτω:- 1200 - 1800 cc (κατά προτίμηση 1600)
- μήκος κάτω από τα 4.5m και όσο μικρότερο γίνεται
- χώρος αποσκευών με ελάχιστο πλάτος στο πάτωμα 1.20m, για εύρος 0.30m τουλάχιστον (ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ)
Επίσης επιθυμώ:
- μοντέλο 1996+
- ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, a/c και όσο γίνεται περισσότερη ασφάλεια (airbags, abs κλπ)
Το πρόβλημα στην αναζήτησή μου δημιουργεί το κριτήριο του χώρου αποσκευών. Αυτό δυστυχώς είναι μη διαπραγματεύσιμο. Έχω απορρίψει πάρα πολλά υπεραξιόλογα αυτοκίνητα για τη χρήση που θέλω εξαιτίας αυτού. Όσα έχω εντοπίσει να το πληρούν είναι τεράστια και ασύμφορα από πολλές απόψεις.
Γνωρίζετε μοντέλα που δεν είναι τερατώδη και πληρούν τα παραπάνω κριτήρια? Αν κάποιος διαθέτει προς πώληση, pm please. Ευχαριστώ προκαταβολικά για το όποιο ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης ipovrixios έγραψε:
Χαίρετε,
βρίσκομαι εδώ και πολύ καιρό σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου (ΕΙΧ) για μικτή χρήση (προσωπική και επαγγελματική). Δυστυχώς δυσκολεύομαι πάρα πολύ λόγω των προδιαγραφών που η χρήση αυτή θέτει στο αυτοκίνητο. Παραθέτω:- 1200 - 1800 cc (κατά προτίμηση 1600)
- μήκος κάτω από τα 4.5m και όσο μικρότερο γίνεται
- χώρος αποσκευών με ελάχιστο πλάτος στο πάτωμα 1.20m, για εύρος 0.30m τουλάχιστον (ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ)
Επίσης επιθυμώ:
- μοντέλο 1996+
- ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, a/c και όσο γίνεται περισσότερη ασφάλεια (airbags, abs κλπ)
Το πρόβλημα στην αναζήτησή μου δημιουργεί το κριτήριο του χώρου αποσκευών. Αυτό δυστυχώς είναι μη διαπραγματεύσιμο. Έχω απορρίψει πάρα πολλά υπεραξιόλογα αυτοκίνητα για τη χρήση που θέλω εξαιτίας αυτού. Όσα έχω εντοπίσει να το πληρούν είναι τεράστια και ασύμφορα από πολλές απόψεις.
Γνωρίζετε μοντέλα που δεν είναι τερατώδη και πληρούν τα παραπάνω κριτήρια? Αν κάποιος διαθέτει προς πώληση, pm please. Ευχαριστώ προκαταβολικά για το όποιο ενδιαφέρον.
C-max? (ή grand c-max αλλά φτάνει 4520mm σε μήκος αμαξώματος)
-
Χωρίς να έχω μετρήσει το πορτμπαγκάζ ίσως μία Mercedes A150 (όχι το καινούριο!) να σου λύνει το πρόβλημα.
Έχει πορτμπαγκάζ 435 λίτρα... και μάλλον τις διαστάσεις που θέλεις.
-
-
Καθώς είναι απόλυτα δεσμευτικός ο χώρος αποσκευών και θα έχει και επαγγελματική χρήση, κοίταξε κάτι σαν τα Renault Kangoo, Peugeot Partner, Fiat Doblo, κλπ
-
honda jazz 2002+
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Καθώς είναι απόλυτα δεσμευτικός ο χώρος αποσκευών και θα έχει και επαγγελματική χρήση, κοίταξε κάτι σαν τα Renault Kangoo, Peugeot Partner, Fiat Doblo, κλπΝομιζω οτι ειναι η απολυτη και οικονομικη λυση.
-
octavia station wagon...
αν μιλαμε για μη κλουβοειδες στυλ... -
Καταρχάς σας ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις σας και το χρόνο που διαθέσατε. Σχετικά με μερικές από αυτές:
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Skoda Fabia Reflex ...Το Fabia το είχα εξετάσει για την έκδοση Reflex Scout, μου φάνηκε όμως αρκετά στενόμακρο. Πάντως βάσει προδιαγραφών κάνει (1.365m κοντά στη πόρτα). Είναι όμως 4.23m κατά μήκος. Μένει να το δω και από κοντά για τελική γνωμάτευση. Πάντως στην έκδοση Scout είναι πολύ όμορφο αμάξι.
Καθώς είναι απόλυτα δεσμευτικός ο χώρος αποσκευών και θα έχει και επαγγελματική χρήση, κοίταξε κάτι σαν τα Renault Kangoo, Peugeot Partner, Fiat Doblo, κλπ
Τα 'ειδικών προδιαγραφών κατασκευής' επαγγελματικά / οικογενειακά τα απορρίπτω σε κάθε περίπτωση. Για πολλούς λόγους. Πάντως πληρούν το κριτήριο του χώρου (και με το παραπάνω), οπότε εύστοχη η πρόταση. Το Doblo είναι ωραία μούρη.
honda jazz 2002+
Το Jazz είναι πιθανό, αλλά δε βρίσκω τις διαστάσεις. Θα πρέπει να το δω από κοντά.
Χωρίς να έχω μετρήσει το πορτμπαγκάζ ίσως μία Mercedes A150 (όχι το καινούριο!) να σου λύνει το πρόβλημα.
Έχει πορτμπαγκάζ 435 λίτρα... και μάλλον τις διαστάσεις που θέλεις.
Δυστυχώς στα blueprints δε βρήκα διαστάσεις cargo. Σε φωτογραφίες φαίνεται πιο στενό από το εύρος των πίσω θέσεων.
Πέρα από αυτά, εντόπισα δύο μοντέλα που με εξυπηρετούν επαρκώς:
- Honda HR-V, 1600cc (non v-tec), 5-door, 4x4
- Suzuki Ignis, 1300cc, 5-door, 4x4 (3.6m μήκος!!!)
Τα είδα και τα μέτρησα από κοντά και είναι άριστα για τη χρήση που θέλω. Φυσικά υπάρχουν και οι εκδόσεις χωρίς τετρακίνηση, που προφανώς καλύπτουν εξίσου καλά το θέμα του χώρου. Μάλιστα θα είναι και πιο οικονομική η κατανάλωση, και φυσικά η κίνηση στο δρόμο δεν θα έχει μεγάλη διαφορά. Θα ήθελα όμως το κάτι παραπάνω της τετρακίνησης, έστω και αυτή την ελάχιστη βοήθεια που μπορεί να δώσει σε μικρές δυσκολίες (ανηφόρες σε κακό έδαφος, χωματόδρομοι, χιόνι, ελαφρά λασπώδες έδαφος κλπ). Φυσικά δεν συγκρίνουμε με πραγματικά off-road οχήματα. Μιλάμε για 'λίγη' βοήθεια, όχι ξελάσπωμα.
Αν κάποιος πουλάει το δικό του HR-V ή Ignis, είτε τετρακίνητο είτε όχι, δέχομαι προσοφορές
Υ.Γ.
Σε μοντέλα που προτείνετε σας παρακαλώ αν μπορείτε να δίνετε τις διαστάσεις που με ενδιαφέρουν. Θα με βοηθήσετε πάρα πολύ. Νομίζω πάντως πως έχω καταλήξει στα δύο προαναφερθέντα μοντέλα, οπότε μη μπαίνετε σε κόπο εκτός αν σας είναι εξωφρενικά εύκολο (πχ να μετρήσετε το δικό σας αμάξι). -
Φϊλε υποβρύχιε, δεν είναι σαφές με όσα γράφεις παραπάνω αν τελικά ο χώρος αποσκευών είναι η απόλυτη προτεραιότητα ή όχι, διότι βλέπω πως μπαίνει ως παράμετρος και η τετρακίνηση. Αν το κυρίαρχο κριτήριο παραμένει ο χώρος αποσκευών, μου ήρθε αναλαμπή: ρίξε μια ματιά και στο kia venga. Έως 570 λίτρα χ.α. και μήκος μόνο 4068mm. Μόνο προσθιοκίνητο και ως 1600 cc.
-
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Φϊλε υποβρύχιε, δεν είναι σαφές με όσα γράφεις παραπάνω αν τελικά ο χώρος αποσκευών είναι η απόλυτη προτεραιότητα ή όχι, διότι βλέπω πως μπαίνει ως παράμετρος και η τετρακίνηση. Αν το κυρίαρχο κριτήριο παραμένει ο χώρος αποσκευών, μου ήρθε αναλαμπή: ρίξε μια ματιά και στο kia venga. Έως 570 λίτρα χ.α. και μήκος μόνο 4068mm. Μόνο προσθιοκίνητο και ως 1600 cc.Απόλυτο κριτήριο είναι ο χώρος αποσκευών και μόνο.
Η τετρακίνηση μπαίνει ως παράμετρος εφόσον υπάρχει έκδοση του εκάστοτε αυτοκινήτου και με τετρακίνηση και χωρίς (όπως συμβαίνει στα μοντέλα που ανέφερα). Το ίδιο ισχύει για κάθε μοντέλο που πληρεί το κριτήριο του χώρου, δηλ. να εξετάζονται οι εκδόσεις κατά τις διαφορές τους, είτε μιλάμε για τετρακίνηση, είτε για κυβικά, κινητήρα, πόρτες κλπ.
Για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο που εξέτασα είναι και το Jimny. Απορρίφθηκε αποκλειστικά λόγω του χώρου αποσκευών και των διαστάσεων της πίσω πόρτας (sad story). Αν ψόφαγα για 4χ4, θα μπορούσα να πω 'δε βαριέσαι, θα βάλω μπαγκαζιέρα, θα τα ζορίσω, θα τα στριμώξω, θα ξηλώσω τα πίσω καθίσματα, θα, θα,θα'.
Ας προσθέσω ότι το προτιμώ τετράπορτο/πεντάπορτο. Φυσικά δεν αποκλείω τα υπόλοιπα.
Σχετικά με το kia venga: από τις προδιαγραφές για το πίσω χώρο επιβατών (1367mm) και από φωτογραφίες του χώρου αποσκευών μπορώ να υποθέσω ότι προσφέρει ακόμα και πάνω απο 1.30m κατά πλάτος. Θα πάρω αντιπροσωπεία να μάθω. Ευχαριστώ για την πρόταση.
-
Roomster.....ειπαμε...???
-
HRV Νομιζω ειναι μονοδρομος. υπαρχουν εκδοσεις με 105 hp χωρις vtec ( και μαλλον μονο 3πορτα!) αν κ δεν ξερω με την τετρακινηση τι γινεται. αν θυμαμαι καλα ειναι αυτοματη δηλαδη επεμβαινει οταν σου γλιστρησει το αμαξι λογω ελλειπους προσφυσης κ οχι σε κατηφορα. παντως ειναι σκυλια κ αυτα τα Honda...
-
χωρις να γνωριζω διαστασεις αλλα βλεποντας το κριτηριο σου θα σου πω να δεις τα εξης 2: SKODA OCTAVIA 5 το χει ο πατερας μου κ στο πορτ παγκαζ χωραει κ ανθρωπος.....γενικα, απιστευτα καλες διαστασεις παντου.....
RENAULT THALIA. λοιπον αυτο το αμαξακι το χει ο θειος μου που ειναι επιπλοποιος. το χρησιμοποιει κ σαν οικογενειακο και σαν επαγγελματικο. πορτ παγκαζ αρκετα μεγαλο. εχει γραψει 186.000 χλμ . απο μεσα δεν τριζει καθολου (περιεργο;;;) και σε γενικες παντα γραμμες πολυ αξιοπιστο. επισης, ως μεταχειρισμενο εχει πολυ χαμηλες τιμες -
Μηπως κανει το Touran; Οριακα στα 4,5 1.6fsi και σιγουρα μπολικο χωρο. Γενικα προηγουμενης γενιας πολυμορφικα οπως Xsara picaso, Grand scenic, Altea κλπ.
ΖΗΤΕΙΤΑΙ αυτοκίνητο με κριτήριο χώρου αποσκευών