Ο χρήστης paddler έγραψε:
Φϊλε υποβρύχιε, δεν είναι σαφές με όσα γράφεις παραπάνω αν τελικά ο χώρος αποσκευών είναι η απόλυτη προτεραιότητα ή όχι, διότι βλέπω πως μπαίνει ως παράμετρος και η τετρακίνηση. Αν το κυρίαρχο κριτήριο παραμένει ο χώρος αποσκευών, μου ήρθε αναλαμπή: ρίξε μια ματιά και στο kia venga. Έως 570 λίτρα χ.α. και μήκος μόνο 4068mm. Μόνο προσθιοκίνητο και ως 1600 cc.
Απόλυτο κριτήριο είναι ο χώρος αποσκευών και μόνο.
Η τετρακίνηση μπαίνει ως παράμετρος εφόσον υπάρχει έκδοση του εκάστοτε αυτοκινήτου και με τετρακίνηση και χωρίς (όπως συμβαίνει στα μοντέλα που ανέφερα). Το ίδιο ισχύει για κάθε μοντέλο που πληρεί το κριτήριο του χώρου, δηλ. να εξετάζονται οι εκδόσεις κατά τις διαφορές τους, είτε μιλάμε για τετρακίνηση, είτε για κυβικά, κινητήρα, πόρτες κλπ.
Για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο που εξέτασα είναι και το Jimny. Απορρίφθηκε αποκλειστικά λόγω του χώρου αποσκευών και των διαστάσεων της πίσω πόρτας (sad story). Αν ψόφαγα για 4χ4, θα μπορούσα να πω 'δε βαριέσαι, θα βάλω μπαγκαζιέρα, θα τα ζορίσω, θα τα στριμώξω, θα ξηλώσω τα πίσω καθίσματα, θα, θα,θα'.
Ας προσθέσω ότι το προτιμώ τετράπορτο/πεντάπορτο. Φυσικά δεν αποκλείω τα υπόλοιπα.
Σχετικά με το kia venga: από τις προδιαγραφές για το πίσω χώρο επιβατών (1367mm) και από φωτογραφίες του χώρου αποσκευών μπορώ να υποθέσω ότι προσφέρει ακόμα και πάνω απο 1.30m κατά πλάτος. Θα πάρω αντιπροσωπεία να μάθω. Ευχαριστώ για την πρόταση.