-
Ο θείος Μπέρνι προτείνει για κάθε βαθμό που παίρνει ένας οδηγός για το πρωτάθλημα να φορτώνεται και ένα κιλό βάρος στον επόμενο αγώνα. Αν ο Μιχαλάκης είναι 20 βαθμούς μπροστά από τον Ρουμπίνιο, θα πρέπει να έχει μονοθέσιο κατά 20 κιλά βαρύτερο.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/formula_one/2304135.stm
Τι λέτε; Ο υποφαινόμενος οπαδός της Μινάρτνι θα χαρεί καθόλου;
-
Ο θείος Μπέρνι προτείνει για κάθε βαθμό που παίρνει ένας οδηγός για το πρωτάθλημα να φορτώνεται και ένα κιλό βάρος στον επόμενο αγώνα. Αν ο Μιχαλάκης είναι 20 βαθμούς μπροστά από τον Ρουμπίνιο, θα πρέπει να έχει μονοθέσιο κατά 20 κιλά βαρύτερο.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/formula_one/2304135.stm
Τι λέτε; Ο υποφαινόμενος οπαδός της Μινάρτνι θα χαρεί καθόλου;
-
Ο θείος Μπέρνι προτείνει για κάθε βαθμό που παίρνει ένας οδηγός για το πρωτάθλημα να φορτώνεται και ένα κιλό βάρος στον επόμενο αγώνα. Αν ο Μιχαλάκης είναι 20 βαθμούς μπροστά από τον Ρουμπίνιο, θα πρέπει να έχει μονοθέσιο κατά 20 κιλά βαρύτερο.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/formula_one/2304135.stm
Τι λέτε; Ο υποφαινόμενος οπαδός της Μινάρτνι θα χαρεί καθόλου;
-
Τι λένε ρε παιδιά; Πλάκα κάνουν τώρα; Αυτός ο θείος Μπέρνυ, μάλλον τον παίρνει... (Sorry για το 'γαλλικό', αλλά χρειαζόταν...) Αν είναι δυνατόν να συζητάμε τέτοια πράγματα και να τα λέμε και σοβαρά! Δε φαντάζομαι τώρα ότι θα γίνει κάτι τέτοιο, ποια σοβαρή ομάδα θα το επέτρεπε ποτέ; Ούτε καν οι μικρές δε θα το ήθελαν!
-
'Μαϊμουδιές' και άγιος ο Θεός. Μου θυμίζει τις εποχές που η διοργανώτρια αρχή απαγόρευε τα πιτ-στοπς σε όσες ομάδες χρησιμοποιούσαν τούρμπο κινητήρες, για να... εξισορροπήσει το πλεονέκτημα της ιππόδύναμης με το μειονέκτημα της αυξημένης κατανάλωσης.
-
Να βαραίνει, συμφωνώ.
Αλλά 1 κιλό ανά βαθμό είναι εξαιρετικά πολύ. Δηλαδή όταν ένα μονοθέσιο είναι σε κατάσταση αγώνα 600 κιλά (με οδηγό κλπ), θα γίνει 15% βαρύτερο αν πάρει 90 βαθμούς. Δηλαδή σαν να λέμε πως κάποιος με ένα σούπερμίνι (έστω βάρους 1000 κιλών) βάλει στο αυτοκίνητό του 100 μπουκάλια κόκα κόλα. Αυτό είναι τραγικό! Στον τελευταίο αγώνα (Σουζούκα, όλο στροφή) θα κερδίζουν μόνο οι κακές ομάδες, γιατί άντε να στρίψεις με την Φεράρι που θα είναι σαν ανατρεπόμενο!!! -
H ιδέα δεν είναι καινούργια, εφαρμόζεται χρόνια τώρα στο BTCC/ETCC και βοηθάει τον ανταγωνισμό, ιδίως όταν (όπως στη Formula 1 σήμερα) κάποιος έχει μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχει ανώτατο όριο προστιθέμενου βάρους (πχ. 50 Kg, 10% του βάρους μιας Formula 1) αλλά βέβαια αυτά είναι technicalities.
Φυσικά είναι 'πυροσβεστικός' τρόπος και όχι τρόπος ουσίας (που θα ήταν το να βελτιωθούν οι άλλοι).
Βέβαια έτσι 'τιμωρείται' ο καλύτερος, αλλά τι να γίνει, ας είμαστε ρεαλιστές, ο Bernie βλέπει να μειώνονται τα έσοδα (TV) και το προϊόν (Formula 1) να γίνεται λιγότερο ελκυστικό. Και οι Αμερικάνοι τέτοια κάνουν (βλ. κίτρινα φώτα / pace car)...
-
Να δω τι αλλή M**** θα σκαρφιστεί ο Μπέρνι που δε φέρεται σύμφωνα με την ηλικία του (δεν πεθαίνει). Ο συναγωνισμός δεν υποβοηθείται τιμωρώντας τους πρώτους (οδηγώντας έτσι αναπόδραστα σε τεχνολογική αβελτηρία), αλλά με την προσπάθεια των αντιπάλων να βελτιωθούν.
-
Εγώ πάντως αμφιβάλλω σφόδρα για το αν θα συνεχίσω να παρακολουθώ ένα σπορ στο οποίο ο καλύτερος θα τιμωρείται αντί να επιβραβεύεται!
-
Πέρα από το ότι διαφωνώ σε μιά τέτοια προοπτική, κυρίως για λόγους αξιοκρατίας, πιστεύω πως δεν είναι εφαρμόσιμη σε διάφορες παραμέτρους.
Καταρχήν, για δομικές αιτίες.Μιά κατασκευή όπως το μονοθέσιο, με πολύ μικρές ανοχές λόγω ανταγωνισμού, αν αρχίσει να φορτώνεται με κιλά θα αρχίσει να 'σπάει', εκτός αν αλλάζει ο βασικός σχεδιασμός του στη μέση της χρονίας, κάτι πολύ δύσκολο.Ίδια μελέτη θα πρέπει να κάνουν και οι λαστιχάδες που πολύ πιθανόν από εκεί που είχαν μια απόκλιση 100 kg που οφείλονταν στο καύσιμο τώρα στις ίδιες συνθήκες να έχουν απόκλιση 200 kg, ανάλογα την ομάδα.
Τέλος, όπως γνωρίζουμε, οι έλεγχοι που συντελούνται στα βάρος του μονοθεσίου είναι ενδεικτικοί και γίνονται δειγματολειπτικά.Αν εφαρμοστεί αυτό που σκέφτηκε ο 'θείος', θα γίνει χαμός.Χώρια που αν εκκρεμεί κάποια απόφαση της ομοσπονδίας με πιθανές κυρώσεις, κανείς δε θα ξέρει πόσα κιλά να αφήσει στο αμάξι του.
Αυτά είναι κάποια προβλήματα μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό, φαντάζομαι υπάρχουν πολύ περισσότερα.Η F1 δε χρειάζεται τέτοια τεχνάσματα.Κάποια στιγμή θα πέσει και η Ferrari (μάλλον όχι σύντομα).Τι να κάνουμε; -
Εγώ απλά αναρωτιέμαι τι νόημα θα έχει για μία ομάδα, ακόμα και την τελευταία να εξελίσσεται και να βελτιώνει τους χρόνους της, αφού αργά ή γρήγορα, πάλι στον πάτο θα φτάσει! Δηλαδή, η Toyota έχει κάνει τα πάντα για να ανέβει λίγο βαθμολογικά και μόλις το καταφέρνει, θα τη ρίχνουν πάλι στον πάτο. Οι δε πρωτοπόροι, ακόμα και ο Σούμι, πόσο πια θα αντέχουν να είναι μπροστά από τους υπόλοιπους... Σκεφτείτε μόνο ότι η διαφορά του Michael από τον Coulthard αυτή τη στιγμή σε βαθμούς, είναι σε βάρος όσος περίπου ο Yoong. Χμ, διθέσια 'μονοθέσια' στον αγώνα... Καλό αυτό, αν πάρει 2ο οδηγό ο Schumacher μαζί του στην πίστα, θα μπορεί να κάνει ένα διάλλειμα και να ξεκουράζεται, ενώ θα οδηγεί ο άλλος. Ίσως τελικά να έχει και τα καλά του αυτό το νέο μέτρο... Ξέρετε τι περιμένω να δω, αν αρχίσουν να εφαρμόζονται αυτές οι ανοησίες; (Και το εννοώ αυτό, σοβαρά το λέω) Πιλότους και μηχανικούς να κατεβαίνουν με πανώ σε απεργίες και να γεμίζουν τις πίστες ΠΕΖΟΙ... Εγώ πάντως θα είμαι μαζί τους!!! Εσείς;
Τι άλλη ηλιθιότητα θα ακούσουμε, Θεέ μου!!!
-
Ποιος Yoong;;; Η διαφορά του Σούμι από τον Davind είναι όσο ζυγίζω εγώ... Από τον 2ο Rubens πρέπει να είναι τα κιλά του Alex... Τι άλλο να λέμε τώρα; Γεροντική ανία φίλοι μου...
-
Τι το ψάχνεις ρε συ; Η γεροντική άνοια, η βλακεία και ο κρετινισμός σε όλο τους το μεγαλείο. Να δω τι θα πει ο γιος του αρχιφασίστα.
-
ΠΕΣΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ.
ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟ ΘΕΙΟ,ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.
ΟΠΟΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ -
Να τον βάζουν να αλλάζει λάστιχα και να ανεφοδιάζει το αυτοκίνητο μόνος του, ή να πρέπει να πληρώνει το καύσιμο επιτόπου και να περιμένει και τα ρέστα, ή να του λένε πως η σούπερ τελείωσε και να βάλει απλή αμόλυβδη!
-
Επιτέλους και μια έξυπνη και σωστή λύση, για να περιοριστεί η κυριαρχία της Ferrari... Άκου τώρα βλακείες λέει, να γίνουν καλύτεροι οι υπόλοιποι... Τρίχες! Και να προτείνω και κάτι ακόμα; Γιατί να μην κανονίσουν από την αρχή του πρωταθλήματος, να ΜΗ συμμετάσχει καθόλου η scuderia στα μισά GP που θα διεξαχθούν; Τότε το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών θα είναι πιο ανταγωνιστικό, δε συμφωνείτε;
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Γιατί να μην κανονίσουν από την αρχή του πρωταθλήματος, να ΜΗ συμμετάσχει καθόλου η scuderia στα μισά GP που θα διεξαχθούν; Τότε το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών θα είναι πιο ανταγωνιστικό, δε συμφωνείτε;Μπά, δε συμφωνώ... Η Φεράρι αν κάνει (διόλου απίθανο!!!) το 1-2 και σε αυτόν τον αγώνα θα έχει ακριβώς όσους βαθμούς θα έχουν ΟΛΕΣ οι άλλες ομάδες μαζί... Μάλλον θα πρέπει να τρέχει με ένα μονοθέσιο σε κάθε αγώνα στην Ευρώπη, με 2 στην Αμερική (ήπειρο) και καθόλου σε Αυστραλία - Ασία.
Όχι τίποτα άλλο, έτσι για να γίνει πιο αυθαιρετομπακάλικο το σύστημα!!
Πάντως Έτσι που είναι η Φεράρι σήμερα, μην παραξενευτείτε αν δείτε πως η Φεράρι βγαίνει κερδισμένη από ένα τέτοιο σύστημα!!! (ποινή βάρους στο νικητή)
Τι εννοώ; Μάλλον θα φροντίσουν να γίνει έτσι ώστε 10 επιπλέον κιλά στην Φεράρι να επηρεάζουν μόλις όσο 3 στους άλλους...
-
Τι κανονισμοι ειναι αυτοι ρε παιδια?
Ειναι καλα ο θειος Bernie?
Ειναι δυνατον να τιμωρησεις τους καλυτερους?
Δεν ειναι λυση αυτη. Φανταστειτε να βγει η UEFA και να πει πως επειδη η Ρεαλ εχει ομαδαρα θα παιζει σε ολο το Champions League με 10 παικτες.Το θεμα ειναι να αναγεννηθουν οι McLaren & οι Williams. Οι κανονισμοι-παρωδιες δεν προκειτε να βοηθησουν το αθλημα. Αν οι Ferrari ειναι 10 φορες μπροστα σε εξελιξη ας κερδιζουν ολα τα gp. Φυσικα και δεν μου αρεσει η παντοκρατορια της Ferrari, αλλα μην προσπαθουμε να σταματησουμε την εξελιξη του καλυτερου για να φτασουν οι χειροτεροι.
-
Αν δεχτούμε πως σήμερα ξεκινούσε η εφαρμογή αυτού του κανόνα, προβλέπω στο μπάχαλο των άλλων και τον οργασμό της Φεράρι, οι άλλοι να εφησυχάζουν με το μέτρο, για 1-2 μήνες να πλησιάσουν οι άλλοι τους Ιταλούς, και μετά να πάει τόσο μακριά η Φεράρι που να μην σταματά ακόμα και αν τους βάλουν να κάνουν ποινή διέλευσης κάθε μία ώρα αγώνα...
-
Υπάρχει κι αλλος τρόπος ρε παιδιά,και ειλικρινά απορώ πως δεν τον σκεφθήκατε!Μαλιστα αυτη η παράλειψή σας με κανει να σκέφτομαι σοβαρά να αποχωρήσω απο το forum,να παρω 2 κότες κι εναν γάιδαρο (για να κουβαλάει τις κότες) και να παω στην Ανάφη να γινω φαροφύλακας (καααλοοοοο!!!)
Λοιπόν ειναι απλό.Θα εφαρμοσθεί σύστημα ενισχυμένης αναλογικής υπέρ του κόμματος...ε,συγγνώμη...αυτοκινήτου που τερματίζει 2ο ή 3ο!!!
Τα αποτελέσματα μάλιστα,του καθε αγώνα,θα οριστικοποιούνται μετα την λήξη του Πρωταθλήματος,για μην εχουμε τιποτα παρατράγουδα!!!Ειναι αυτο που λέμε 'φταίει ο γάιδαρος,βαράμε το σαμάρι'!
Να μπει βάρος (οχι 1kg) αλλα να γίνει και πιο θεαματικό το σπόρ,με προσπεράσεις και κανονισμούς που να προτρέπουν τον οδηγό να προσπεράσει!!
Ποινή βάρους στον νικητή;