-
Είχα πάει κι εγώ πριν κανα-δυο βδομάδες, για τους λόγους που ανέφερε παραπάνω ο mousatos (έλευση Clio 4 και ενδεχόμενη πτώση τιμών στο 3) κι εκτός του ότι μου ανέφερε ο πωλητής, πως πουλάνε μόνο ντήζελ πλέον (TCE δεν υπάρχει, παρά μόνο με παραγγελία ! ), μου είπε επιπλέον, πως ό,τι υπάρχει τώρα στις εκθέσεις είναι και τα μοναδικά κομμάτια στην Ελλάδα, άρα στοκ μηδέν πλέον ...
Και δύο ερωτήσεις: η RENKA έκλεισε (και τα δυο της καταστήματα) ;
Τα FL Megane 3 πότε θα έρθουν με τον νέο TCE; -
Η ΡΕΝΚΑ έκλεισε αλλά για λόγους άσχετους με την οικονομική κρίση.
Τα megane fl με τον 1.2 TCE υπάρχουν στις περισσότερες εκθέσεις. 5θυρα υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα. Coupe παραγγελία και ετοιμοπαράδοτα το Σεπτέμβρη.
Clio TCE υπάρχουν. Σήμερα που ήμουν σε αντιπροσωπεία για service του Clio είχε αρκετά στο μαγαζί. Πάντως το στοκ πλέον είναι πραγματικά μικρό, αλλά όχι μόνο στη Renault. Σχεδόν σε όλες τις εταιρείες. Πέρα από κάποιες λίγες που καταφέρνουν και κάνουν ακόμη όγκο πωλήσεων - σχετικά. Στις υπόλοιπες παραγγελία. Στη Renault πάντως το διάστημα αναμονής δεν είναι πολύ μεγάλο. Υπο φυσιολογικές συνθήκες 2 μήνες max.
-
Megane Estate θα φέρουν;
Το σάιτ τους γιατί δεν το έχουν ενημερώσει ακόμα ; -
Δεν θα έρθει τουλάχιστον μέσα στο 2012.
-
Σίγουρα τουλάχιστον εσύ θα 'χεις γράψει κάπου για τις τιμές του φέις λιφτ ... Μήπως υπάρχει καμμιά λίστα ;
-
Στο θέμα του Megane iii τις είχαμε βάλει.
Τις βάζω και εδώ:
MEGANE III 3D COUPE
1.2 TCE 115 HP EXPRESSION 16200
1.2 TCE 115 HP PROGRESSION 16950
1.2 TCE 115 HP DYNAMIC 18300
1.2 TCE 115 HP GT LINE 18950
1.5 DCI 110 HP S&S EXPRESSION 18750
1.5 DCI 110 HP S&S PROGRESSION 19500
1.5 DCI 110 HP DYNAMIC EDC 21600
1.6 DCI 130 HP S&S GT LINE 21900
MEGANE III 5D HATCH
1.2 TCE 115 HP EXPRESSION 15750
1.2 TCE 115 HP PROGRESSION 16500
1.2 TCE 115 HP DYNAMIC 17800
1.2 TCE 115 HP GT LINE 18500
1.5 DCI 110 HP S&S EXPRESSION 18100
1.5 DCI 110 HP S&S PROGRESSION 18850
1.5 DCI 110 HP DYNAMIC EDC 20850
1.6 DCI 130 HP S&S GT LINE 21900Τιμές χωρίς απόσυρση και χωρίς προσφορά Renault.
Για απόσυρση υπολογίζεις -950 περίπου στο 1.2 TCE και -1.450 στο 1.5/1.6 DCi.
Η προσφορά της Renault είναι -400 ακόμη euro. -
Το 1.4 TCe το έφαγε η μαρμάγκα; Μα είναι σοβαρά τα άτομα; Από τα 115 άλογα του 1.2, το επόμενο μοτέρ είναι το RS με τα 265;;; Χωράνε άλλα 3 μοτέρ ενδιάμεσα (140-180-220 άλογα)! Κάποιος που θέλει ένα γρηγορούτσικο μικρομεσαίο (140-160 άλογα) αναγκαστικά πάει σε VAG ή σε Gruppo δηλαδή.
-
Ο χρήστης GiorgosR21 έγραψε:
καλησπερα εχω ενα Renault Clio 1.2 16V 2002 μοντελο. μου αναψε ενα λαμπακι, καθος οδηγαω ξαφνικα το αναβει κ τσακ πεφτουν οι στροφες, παταω το γκαζι αυτο τπτ εκει με το πασο του παει. μηπως γνωριζει καποιοσ τι ειναι αυτο κ πως το διορθωνω??Το πιθανότερο έχει πρόβλημα η πεταλούδα του γκαζιού, το παθαίνουν συχνά αυτά τα μοτέρ και στα Clio και στα Twingo.
Αν δεν κάνω λάθος το ανταλλακτικό έχει κοντά στα... 650€... αλλά παίζει να το βρεις και μεταχειρισμένο (τώρα αν δουλεύει είναι άλλο ζήτημα).
Ψάξτο λίγο και εσύ, αλλά μάλλον εκεί πρέπει να είναι το πρόβλημα -
Σε Clio 1.4 16v με τα ίδια συμπτώματα ήταν πεταλούδα γκαζιού. Κόστος 400 ευρώ για ανταλλακτικό και εργασία σε εξειδικευμένο, και πολύ γνωστό για την δουλεία του στην περιοχή Θεσσαλονίκης, και όχι επίσημο συνεργείο Renault. Φυσικά η αλλαγή έγινε αφού το αυτοκίνητο μπήκε σε διαγνωστικό κλπ. Αν είσαι Θεσσαλονίκη στείλε πμ για να σου δώσω λεπτομέρειες.
-
Σήμερα το πρωί πήγα ένα μεγκάν κλασσίκ του 2000 με τον K4J με παρόμοια προβλήματα(ανεβοκατεβάσματα στροφών, διακοπές σε επιταχύνσεις) αλλά μετά από ένα σβύσιμο και άναμμα φτιάχνει για λίγο. Το αμάξι είναι σε εξειδικευμένο ρενώ ανατολικής Θεσσαλονίκης πρώην εργαζόμενου της μάβα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το 1.4 TCe το έφαγε η μαρμάγκα; Μα είναι σοβαρά τα άτομα; Από τα 115 άλογα του 1.2, το επόμενο μοτέρ είναι το RS με τα 265;;; Χωράνε άλλα 3 μοτέρ ενδιάμεσα (140-180-220 άλογα)! Κάποιος που θέλει ένα γρηγορούτσικο μικρομεσαίο (140-160 άλογα) αναγκαστικά πάει σε VAG ή σε Gruppo δηλαδή.Ερχεται κανονικοτατα με παραγγελια
Τα 180 που λες έχει 2.0Τ αρα άδικος κοπος αυτη τη στιγμη
Τωρα για το αν είναι σοβαροι όχι δεν είναι
Κι επισης αν θες γρηγορουτσικο μικρομεσαιο δεν κοιτας Megane 130 -
Το 'γρήγορο' megane είναι μόνο το gt line σε diesel. Το πόσο σπορτίφ αίσθηση έχει πρέπει να το οδηγήσω για να σας πω.
Η τιμή του πάντως για όλα αυτά που έχει ειναι σούπερ, αρκεί να έχει κάποιος να τα δώσει βεβαια -
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Το 'γρήγορο' megane είναι μόνο το gt line σε diesel. Το πόσο σπορτίφ αίσθηση έχει πρέπει να το οδηγήσω για να σας πω.
Η τιμή του πάντως για όλα αυτά που έχει ειναι σούπερ, αρκεί να έχει κάποιος να τα δώσει βεβαιαΚι αυτο αργο είναι σε σχέση με τα 150+ αλογατα του ανταγωνισμου
-
Πάντως μιλόντας ρεαλιστικά για την ελληνική αγορά πλέον πόσα κομμάτια το μήνα πιστέυτε ότι έχουν πάνω από 120 άλογα? Οταν το 47% των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στο 1ο εξάμηνο ήταν κατηγορίας Β Σούπερμίνι?
Τα άλογα πλέον έχουν απομείνει για φιλολογικές συζητήσεις στο φόρουμ.
Οι εκδόσεις που εισάγονται είναι απόλυτα προσαρμοσμένες στα ελληνικά οικονομικά δεδομένα νομίζω με μόνη προσωπική μου ένσταση ότι minimum θα έπρεπε να φέρνουν 1 πλούσια εξοπλισμένη έκδοση του 1.4 TCE 130.
Πάντως γενικότερα βλέπω ότι δεν πολυπαίζει σε όλη την Ευρώπη γεγονός που με κάνει να πιστεύω ότι τέλη 12 αρχές 13 θα δούμε κάποιον 1.2 T με 130-140 άλογα που φημολογείται ότι θα μπει και στο νέο Clio. -
Τελικά είναι αντλία βενζίνης 200 ευρουλακια. Αυτά παθαίνεις αν βάζεις οπου να είναι βενζίνη και το αφήνεις να άδειαζει.
Sent from my E10i using Tapatalk
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Το 'γρήγορο' megane είναι μόνο το gt line σε diesel. Το πόσο σπορτίφ αίσθηση έχει πρέπει να το οδηγήσω για να σας πω.
Η τιμή του πάντως για όλα αυτά που έχει ειναι σούπερ, αρκεί να έχει κάποιος να τα δώσει βεβαιαΕίναι ταχύτερο από το Tce? Δε νομίζω...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το 'γρήγορο' megane είναι μόνο το gt line σε diesel. Το πόσο σπορτίφ αίσθηση έχει πρέπει να το οδηγήσω για να σας πω.
Η τιμή του πάντως για όλα αυτά που έχει ειναι σούπερ, αρκεί να έχει κάποιος να τα δώσει βεβαιαΕίναι ταχύτερο από το Tce? Δε νομίζω...
Κοπιες πάνε Αλεξανδρε και σε καποια εν κινησει ο ντουμανο παραγωγος είναι ταχυτερος
-
Ως κατοχος Clio 1.2 Tce μοντελο 2009 38.000 χιλιομετρα και αηδιασμενος με τις τιμες της αντιπροσωπειας(εργασια 55ευρω+ΦΠΑ η εργατοωρα)λεω να ξεκινησω να αλλαζω λαδακια κ λοιπα μονος μου. Ενδεικτικα θα αναφερω οτι το 1 λιτρο 5-40 evolution της elf που βαζει η αντιπροσωπεια και το χρεωνει 10 ευρω χωρις ΦΠΑ στο ebay το φερνω στο σπιτι μου με 6-7 ευρω το λιτρο. Μηπως γνωριζει κανεις απο που μπορω να κατεβασω ενα service manual?
Επισης το τελευταιο διαστημα οταν βαζω μπροστα το μοτερ δεν κραταει σταθερο ρελαντι και σβηνει καποιες φορες, ειδικα οταν ειναι κρυο. Εχω την εντυπωση πως θελει καθαρισμα μπεκ και πεταλουδες, καμια ιδεα κανεις?
-
Ο χρήστης mpourmpoulithras έγραψε:
Ως κατοχος Clio 1.2 Tce μοντελο 2009 38.000 χιλιομετρα και αηδιασμενος με τις τιμες της αντιπροσωπειας(εργασια 55ευρω+ΦΠΑ η εργατοωρα)λεω να ξεκινησω να αλλαζω λαδακια κ λοιπα μονος μου. Ενδεικτικα θα αναφερω οτι το 1 λιτρο 5-40 evolution της elf που βαζει η αντιπροσωπεια και το χρεωνει 10 ευρω χωρις ΦΠΑ στο ebay το φερνω στο σπιτι μου με 6-7 ευρω το λιτρο. Μηπως γνωριζει κανεις απο που μπορω να κατεβασω ενα service manual?Επισης το τελευταιο διαστημα οταν βαζω μπροστα το μοτερ δεν κραταει σταθερο ρελαντι και σβηνει καποιες φορες, ειδικα οταν ειναι κρυο. Εχω την εντυπωση πως θελει καθαρισμα μπεκ και πεταλουδες, καμια ιδεα κανεις?
εγω θα ελεγα με βαση την εμπειρια μου στο τελευταιο σου ερωτημα, οτι η λυση ειναι το ξεμπουκωμα..
-
Ακριβο εξουσιοδοτημένο έχεις βρει. Εγώ αυτό που πάω έχει 42 η εργατοώρα με μεγάλα ποσοστά έκπτωσης επί αυτού πλέον πάντα.
H 1η λύση είναι του rafi ένα καλό 'ξεμπούκωμα'.
Η 2η είναι καθαρισμός πεταλούδας -λογικά.
RENAULT FORUM