-
Δεν έχω κανένα κουσούρι.
Είμαι τέλειος και όλοι χαίρονται να είναι στο αμάξι μου.
-
- Δεν τρώει/καπνίζει/πίνει κανείς μέσα στο αυτοκίνητο
- Δεν ξεκινάει το αυτοκίνητο όταν δεν είναι όλοι δεμένοι
- Δε μπαίνω συνοδηγός, ιδιαίτερα σε διαδρομή εκτός Αθηνών
- Δε μπορώ τα loose και τα άχρηστα αντικείμενα
- Δεν αντέχω οποιονδήποτε τριγμό
- Το εσωτερικό καθαρίζεται πριν γίνει ορατή η σκόνη
- Με εκνευρίζουν οι γρατζουνιές/χτυπήματα από όσους δε σέβονται τίποτα (το 90% των Ελλήνων δηλαδή)
- Δε θέλω ομιλητικό συνοδηγό. Μου αρέσει να έχω την ησυχία μου όταν οδηγώ.
- Θέλω το αυτοκίνητο να είναι σαν καινούργιο. Θέλω τα πάντα να λειτουργούν όπως όταν ήταν καινούργιο
- Οδηγώ πάντα δεξιά με συνέπεια να προσπερνώ από δεξιά ό,τι πάει κάτω από τα όρια ταχύτητας στη μεσαία ή στην αριστερή
-
-Απαγορεύεται αυστηρώς το κάπνισμα για ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ!
-Φοράνε όλοι ζώνη αλλιώς κατεβαίνουν.
-Όταν παρκάρω επειδή έχω συνηθίσει με τους αισθητήρες θέλω ησυχία για να τους ακούω!
-Δεν μου αρέσει να τρώνε μέσα στο αμάξι αλλά το επιτρέπω σε περιπτώσεις που δεν γεμίζουν το αμάξι τρίμματα. Ο όρος θα αναθεωρηθεί εκ βαθέων με την έλευση διαδόχων!- Τσατίζομαι και βρίζω όταν βλέπω άλλους οδηγούς να μιλάνε στο κινητό όταν οδηγούν!
-Τσατίζομαι και βρίζω όταν βλέπω παιδιά χωρίς ζώνη στην αγκαλιά του συνοδηγού ή παιδάκια σε μηχανάκια δίχως κράνος!
-Τσατίζομαι και βρίζω όταν σε στενούς δρόμους -λόγου χάρη βόρεια Ευβοια- κάποια 'ζώα' πάνε με 20 και δεν διευκολύνουν τον επερχόμενο οδηγό για να τους προσπεράσει - Οδηγώ σε μάλλον ξαπλωτή στάση....
- Συχνά 'κρατώ' τον λεβιέ ταχυτήτων ακόμα και να δεν αλλάζω σχέση!
- Δεν μπορώ να οδηγήσω -ειδικά όταν είμαι μόνος- δίχως να παίζει χαμηλόφωνα μουσική. Ίσα ν' ακούγεται...
.......και πολλά ακόμα που σε πρώτη φάση δεν ανακαλώ!
- Τσατίζομαι και βρίζω όταν βλέπω άλλους οδηγούς να μιλάνε στο κινητό όταν οδηγούν!
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
-Ειμαι πολυ απαιτητικος σε προσπερασεις (μαλλον σπαστικος αφου κολαω πανω στο μπροστινο μου μεχρι να κανει άκρη αν με εμποδιζει αλλιως φευγω και σε σημεια ελαφρως επικινδυνα )
:αμα του τα κάνεις τσουρέκια σου πατήσει φρένο , γίνεται ένα , κατέβη σε μαυρίσει και μετά τον πληρώνεις ...?
-
κλεινω τα παράθυρα και πέρδομαι δυνατά όταν έχω κόσμο...
-
Μερακλης
-
τα μωρομαντηλα που εχετε καποιοι μεσα στ αμαξι τι λογο υπαρξης εχουν?
-
Κάποια που θυμήθηκα...
-ΔΕΝ κρατάω τον λεβιέ όταν οδηγώ, μόνο όταν είναι να αλλάξω ταχύτητα
-Μου τη δίνει αφάνταστα όταν κάποιος πηγαίνει στην αριστερή με 10
-Μου τη σπάει να 'αράζω' στην αριστερή, έτσι οδηγώ πάντα στη μεσαία και προσπερνώ από την αριστερή. Ακόμα και εκτός εθνικής.
-Βάζω βενζίνη μόνο από ένα, συγκεκριμένο πρατήριο...αγχώνομαι αν χρειαστεί να βάλω από αλλού (πχ σε ταξίδι)
-Θέλω το αυτοκίνητο να βρίσκεται στη σκιά
-Δεν οδηγώ με το αριστερό χέρι έξω από το παράθυρο και μου τη δίνει όταν οι άλλοι το κάνουν
-Βγάζω παντού και πάντα φλας σε εκνευριστικό βαθμό και μου τη δίνει όταν οι άλλοι δε το κάνουν
-(και το πιο κουλό που έχει γραφτεί νομίζω) έχω κόλλημα στο φλας, όχι στο δικό μου αυτοκίνητο (γιατί δε χρειάζεται, το κάνει μόνο του) αλλά στα άλλα που οδηγώ και εξηγούμαι. Θέλω το φλας πριν το σβήσω να έχει ολοκληρώσει το αναβόσβημά του.Το ξέρω...έχω θέματα...
-
Η γνωση οτι υπαρχει προβλημα ειναι το πρωτο βημα.
Η συνέχεια της πορειας ομως χρειαζεται http://www.psych.gr/ -
Ο χρήστης heras έγραψε:
τα μωρομαντηλα που εχετε καποιοι μεσα στ αμαξι τι λογο υπαρξης εχουν?Καθιαρισμός χεριών και άλλων. Δεν σου έχει τύχει να λερωθείς ποτέ σε ταξίδι; Από άλλαγμα ελαστικού ως ερωτικές περιπτύξεις...
Από κουσούρια διάφορα.
Δεν αντέχω με τίποτα τους αργούς οδηγούς. Ειδικά όταν αράζουν στην αριστερή και πιάνουν και πάρλα στο κινητο θέλω να τους σκοτώσω, και δεν είναι σχήμα λόγου αυτό!
Το αυτό και με όσους φρενάρουν από το χωράφι του παππού τους ενώ έχει ακόμα 50 μέτρα ως το φανάρι. Πολλά πράσινα χάθηκαν έτσι άδικα.
Εκνευρίζομαι αφάνταστα με όσους δεν σέβονται την προτεραιότητα της αριστερής λωρίδας. Έχω ρωτήσει στο Τεχνικό Σώμα για την προσάρτηση έστορα και πολυβόλλου 7,62 σε επιβατικό! Το αυτό φυσικά και για κάθε άλλη παραβίαση προτεραιότητας.
Θέλω τα σημεία επαφής του αυτοκινήτου (τιμόνι, επιλογέας, χειρολαβές, χειρόφρενο) να είναι κατακάθαρα. Δεν αντέχω την αίσθηση της λαδίλας και του 'κολλήματος'. Επίσης ένα στοιχειωδώς καθαρό εσωτερικό. Το εξωτερικό με νοιάζει μόνο αν έχω να πάου καπου καλά ή να βολτάρω με πρόσωπο. Εξαιρούντα τζάμια-φώτα που πρέπει να είναι καθαρά για λόγους ασφαλείας.
Για μικροβλάβες και χτυπήματα δεν στεναχωριέμαι αν το αυτοκίνητο έχει παλιώσει και έχει αρκετά τέτοια. Αν είναι καινούριο και στην πένα φυσικά με νοιάζει και τα διορθώνω.
Δεν γουστάρω τους χωματόδρομους, τους αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι. Μεγάλη καταπόνηση του αυτοκίνήτου και της ψυχικής ηρεμίας του οδηγού. Εκτός φυσικά αν είμαι με το Land.
Προτιμώ τους αμίλητους και ατρόμητους επιβάτες που με αφήνουν να κάνω τη δουλειά μου. Ακόμα καλύτερα προτιμώ να μην έχω επιβάτες...
Εννοείται δεν καπνίζουμε και δεν τρώμε στο αυτοκίνητο. ΠΟΤΕ!
Χαλαρή βόλτα νοείται μόνο αργά τη νύχτα, σε άδειους δρόμους, με το έτερο ήμισι γερμένο στον ώμο και απαλή μουσική στο ράδιο. Οποιαδήποτε άλλη διαδρομή πρέπει να γίνεται τουλάχιστον σβέλτα!
Η ζέστη απαγορεύεται δια ροπάλου. Δροσερό ως κρύο το εσωτερικό πάντοτε. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
τα μωρομαντηλα που εχετε καποιοι μεσα στ αμαξι τι λογο υπαρξης εχουν?
Καθιαρισμός χεριών και άλλων. Δεν σου έχει τύχει να λερωθείς ποτέ σε ταξίδι; Από άλλαγμα ελαστικού ως ερωτικές περιπτύξεις...
Oχι ποτε....προσωπικα δεν εχω ΤΙΠΟΤΑ αλλο μεσα στ αυτοκινητο εκτος απο τριγωνο, πυροσβεστηρα, φαρμακειο και την εργοστασιακη εργαλειοθηκη
-
Ωραίο θέμα.
Έχω κι εγώ αρκετά κουσούρια.
Πάντα όταν παρκάρω ταχύτητα και χειρόφρενο. Επίσης πολλές φορές πχ στο σούπερ μάρκετ αν η μούρη του αυτοκινήτου είναι κοντά σε τοίχο βάζω την όπισθεν, κι ας μην είναι κατηφόρα.
Δεν θέλω μπρελόκ στο κλειδί του αυτοκινήτου.
Δεν αφήνω τον βενζινά να ανοίξει-κλείσει την τάπα.
Θέλω πάντα τέρμα ανοιχτούς τους αεραγωγούς , ακόμα κι αν έχω κλειστό τον αέρα.
Δεν ακούω ποτέ ραδιόφωνο. Μόνο cd. To μακράν χειρότερό μου είναι οι ειδήσεις στο αυτοκίνητο. Επίσης πάντα σε χαμηλή ένταση. Δεν κλείνω ποτέ το ραδιόφωνο. Μόνο βάζω την ένταση στο 0.
Κουβαλάω πάντα προίκα μαζί. Από εργαλεία μέχρι μωρομάντηλα, χαρτί υγείας, φακό ,φορτιστές κτλ. Ειδικά τα χαρτιά του αυτοκινήτου αλλάζουν θέση μόνο αν πουληθεί το αυτοκίνητο.
Για μακρινό ταξίδι θέλω πάντα αναψυκτικό η καφέ και γεμάτο ρεζερβουάρ. Μέσα στην πόλη δεν με νοιάζει.
Θέλω πάντα ανοιχτό παράθυρο ακόμα κι αν χιονίζει και μου τη σπάει η Εγνατία που δεν μπορώ να το ανοίξω. Βέβαια εγώ καπνίζω μέσα στο αυτοκίνητο.
Αν μπορώ να το κάνω, κλείνω πάντα τους καθρέπτες όταν παρκάρω ακόμα και μέσα στο γκαράζ μου.
Κλειδώνω το αυτοκίνητο ακόμα κι όταν κατεβαίνω για τσιγάρα.
Συνήθως όταν οδηγάω το αυτοκίνητο κάποιου άλλου σπάνια αλλάζω κάθισμα και καθρέφτες, εκτός κι αν δεν φτάνω τα πεντάλ ή δεν χωράω στο κάθισμα.
Η στάση απαγορεύεται δια ροπάλου. Μόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Σε ορεινό στροφιλίκι πιέζω έντονα για προσπέραση και εκμεταλλεύομαι όλο το πλάτος του δρόμου.
Στην Εγνατία σπάνια πάω πάνω από 140 χλμ/ώρα εκτός και αν τύχει να πέσει στα χέρια μου κάποιο αυτοκίνητο που ανεβάζει εύκολα χλμ γιατί μου τη δίνει απίστευτα να με κόψει κάποιος και να περιμένω μια ώρα να ξαναπιάσω τα 180... Επίσης πριν τα διόδια προσπερνάω όσους περισσότερους μπορώ γιατί δεν θέλω να περιμένω. Το ίδιο και σε σημεία που ξέρω πως έχει έργα.
Δεν μπορώ να οδηγήσω χωρίς γυαλιά ηλίου.
Θέλω τα πράγματα στο αυτοκίνητο να είναι όλα στερεωμένα σταθερά , αν είναι δυνατόν και βιδωμένα. Επίσης δεν λέω πως το κάνω εγώ σωστά αλλά απαγορεύεται να φορτώσει βαλίτσες άλλος στο αυτοκίνητό μου.
Τέλος μου τη σπάνε απίστευτα τα καλύματα σε καθίσματα και τιμόνι καθώς και τα λαστιχένια πατάκια σε οτιδήποτε δεν είναι αγροτικό ή έστω hardcore 4X4.
-
Γενικά δεν κάνω πράγματα που δε θέλω να μου κάνουν.
-Δεν κολλάω ποτέ και για κανένα λόγο σε μπροστινό μου. Αν μου κολλήσει κάποιος από πίσω χωρίς να έχω κάνει μαλακία, είμαι ικανός να σταματήσω και να κατέβω να παίξουμε μπουκέτα (προς το παρόν έχουμε μείνει μόνο σε μπινελίκια, ευτυχώς). Το θεωρώ ηλίθιο καθώς θέτει σε κίνδυνο τα αυτοκίνητα ΚΑΙ τη ζωή μας, αν γίνει κάτι και ο πίσω δεν φρενάρει έγκαιρα λόγω μικρής απόστασης.
-Όταν κάποιος πιο μπροστά μου ανάψει φλας, τον βοηθάω να αλλάξει λωρίδα. Εκτός κι αν περνάω με διαστρικά μεγαλύτερη ταχύτητα από δίπλα του οπότε θα περιμένει να μπει μετά από μένα, αν χρειαστεί θα πατήσω ακόμα και φρένο για να του ανοίξω χώρο να μπει. Οι μπάσταρδοι που με το που ανάβεις φλας δίνουν ακριβώς όσο γκάζι χρειάζεται για να σε κλείσουν και να μη μπεις μπροστά τους, καλό θα ήταν να στειρωθούν.
-Όταν παρκάρω σε θέση που χωράνε 2 αμάξια, πάντα θα δώσω χώρο ώστε να χωρέσει και δεύτερο. Η λογική 'ρε πιάστην όλη μην έρθει κανένας και σε ακουμπήσει όπως θα παρκάρει' μου ξυπνάει ενστικτωδώς την τάση να φυτέψω τον ληγμένο πυροσβεστήρα μου στο στόμα του. Συφιλιάζομαι όταν δε βρίσκω να παρκάρω και βλέπω τον κάθε κωλόγυφτα να έχει παρκάρει τον τσίγκο του ακριβώς στο κέντρο διπλής θέσης.
-Όπου βλέπω θέση κατειλημένη με καρέκλες/αντικείμενα, ακόμα κι αν είναι μακριά απ το σημείο που ψάχνω να παρκάρω και υπάρχει περίπτωση να βρω καλύτερη θέση, κατεβαίνω βρίζοντας τα θεία (με τα οποία έχω τσακωθεί άσχημα γενικά και τα κατηγορώ για πολλά πράγματα) και εκτοξεύω τα αντικείμενα με παρανοϊκό μένος, παρκάρω και αν βγουν να μου πουν κάτι πουλάω τσαμπουκά και τρέλα
-Όταν παρκάρω δε πρέπει να παίζει μουσική. Ούτε να μου μιλάει ο/η συνοδηγός. Έχω χτυπήσει τρία αμάξια κατά το παρκάρισμα (όχι σοβαρά, αλλά είναι κρίμα) και δε δέχομαι να το επαναλάβω. Γι αυτό όταν παρκάρω, βουλώνεις!
-Βγάζω φλας ακόμα κι όταν δεν υπάρχουν αμάξια πίσω μου. Χρησιμεύει και για τους πεζούς που περιμένουν να περάσουν απέναντι να ξέρουν προς τα που θα πας. Καρκίνο στους καραγκιόζηδες που σέρνονται με 15χλμ, περιμένεις μια ώρα για να βγεις από το στενό και τελικά στρίβουν χωρίς φλας, ενώ μετά κατά 99% έρχεται χιλιογκαζωμένος ντελιβεράς με παπάκι και δεν προλαβαίνεις να βγεις.
-Όταν είμαι πρώτος στο φανάρι δεν παίρνω τα μάτια μου από πάνω του μέχρι να ανάψει πράσινο ώστε να ξεκινήσω αμέσως, γιατί δε θέλω να καθυστερήσω τους πίσω. Αν πάραυτα μου κορνάρεις ενώ ξεκινάω με μηδενική καθυστέρηση από το άναμμα του φαναριού, θα τραβήξω χειρόφρενο και θα αρχίσω να βρίζω τα θεία σου Αν κατά σύμπτωση έχω αργήσει να ξεκινήσω, θα σηκώσω και το χέρι ζητώντας συγγνώμη.
Αυτά, φαντάζομαι υπάρχουν κι άλλα που δεν τα αντιλαμβάνομαι και τα κάνω χωρίς να τα συνειδητοποιώ
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
τα μωρομαντηλα που εχετε καποιοι μεσα στ αμαξι τι λογο υπαρξης εχουν?
Καθιαρισμός χεριών και άλλων. Δεν σου έχει τύχει να λερωθείς ποτέ σε ταξίδι; Από άλλαγμα ελαστικού ως ερωτικές περιπτύξεις...
Oχι ποτε....προσωπικα δεν εχω ΤΙΠΟΤΑ αλλο μεσα στ αυτοκινητο εκτος απο τριγωνο, πυροσβεστηρα, φαρμακειο και την εργοστασιακη εργαλειοθηκη
αυτό κι αν είναι κουσούρι
-
περιττα βαρη ή αλλιως add lightness
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
περιττα βαρη ή αλλιως add lightnessΔεν τα χεις ανάγκη εσύ αυτά...
Είσαι χεράς
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Δεν τα χεις ανάγκη εσύ αυτά...Είσαι χεράς
Δε βαριεσαι....οτι μπορω κανω
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
τα μωρομαντηλα που εχετε καποιοι μεσα στ αμαξι τι λογο υπαρξης εχουν?Εγώ τα έχω για να καθαρίζω τα σκ@τ@ από τα πουλιά, σε περίπτωση που δε βρίσκω νερό.
-
Επίσης για να καθαρίζονται οι επιβάτες μετά από ορεινή στριφτερή διαδρομή.
-
Μερικά στα γρήγορα...
Προτιμώ να γίνει το αμάξι πουτανα εσωτερικά στο ταξίδι η σε οποιαδήποτε διαδρομή από το να δω επιβάτη να πετάει έξω ακόμα και τσίχλα.
Ανοίγω έστω και λίγο το παράθυρο του συνοδηγού όταν εχω ανοίξει το δικό μου.
Βγάζω πάντα τη ζώνη ασφαλείας πριν παρκάρω.
Πάντα μουσική στο αυτοκίνητο.
Μου αρέσει όταν παω σβέλτα να πιέζω οριακά τα φρένα. Με λίγα λόγια, θα βρω το σημείο φρεναρίσματος, θα μετρησω ένα-δύο και στο τρία θ' αρχίσω να φρενάρω. Ο Ορέστης ξέρει.
Όταν μου κολλάει πολύ κάποιος στην εθνική χωρίς να μπορώ να κάνω δεξιά λόγω κίνησης, τσιμπάω λίγο το φρένο με το αριστερό, ίσα που να ανάψει το φως, χωρίς ν' αφήσω το πόδι από το γκάζι. Η ξενερα είναι όταν σε ορισμένα μοντέλα -πχ vag- κόβεται η ανάφλεξη με αυτόν τον χειρισμό.
Τα κουσούρια/συνήθειά μας σαν οδηγοί;