-
Ο χρήστης azor έγραψε:
το Χ1 τη διαφορα έχει με το Χ3 που δεν μπορει
να βγειΑυτό δεν το κατέω, αν και νομίζω ότι το xDrive είναι σε το ίδιο σύστημα σε όλες τις BMW. Από κει και πέρα μπορεί να είναι θέμα ελαστικών, βάρους, ροπής κτλ κτλ.
-
Ασχέτως με όλα αυτά, η σωστή off road οδήγησε σε βγάζει πάντα ασπροπρόσωπο.
-
Καλησπερα! Audi q7 3.0tdi 2005. Δεν κλεινουμε ποτε τον κλιματισμο τωρα το καλοκαιρι. Βαζω μπρος μηχανη αναβει και κλεινω μηχανη σβηνει. Τις τελευταιες μερες οταν εβαλα μπρος δεν αναψε ο κλιματισμος. Την αλλη μερα αναψε.. Τι μπορει να παιζει;; Ευχαριστω!
-
Ο χρήστης azor έγραψε:
Για δείτε αυτο το video : http://www.youtube.com/watch?v=IMfUrS98Kbk&feature=related
και πείτε εντυπώσεις απο αυτο http://www.youtube.com/watch?v=IMfUrS98Kbk&feature=related
τι στο καλό συμβαίνειΤίποτα δεν συμβαίνει. Από την οπτική γωνία που έχουμε και τα δύο αυτοκίνητα δουλεύουν σωστά την 4κίνησή τους. Και τα δύο αυτοκίνητα ζορίζονται λόγω ελαστικών και όχι λόγω κακής 4κίνησης. To Audi φαίνεται να τα καταφέρνει καλύτερα επειδή φοράει (από τη μάνα του) ελαστικά μεγαλύτερης διαμέτρου τα οποία δίνουν μεγαλύτερο ίχνος (περισσότερη επιφάνεια επαφής του ελαστικού με το έδαφος) και επίσης βοηθάνε περισσότερο στο σύστημα με τα ράουλα.
-
Καλησπερα! Audi q7 3.0tdi 2005. Δεν κλεινουμε ποτε τον κλιματισμο τωρα το καλοκαιρι. Βαζω μπρος μηχανη αναβει και κλεινω μηχανη σβηνει. Τις τελευταιες μερες οταν εβαλα μπρος δεν αναψε ο κλιματισμος. Την αλλη μερα αναψε.. Τι μπορει να παιζει;; Ευχαριστω!
-
Το διαβάσαμε και την πρώτη φορά, αλλά:
- εδω είναι το θέμα του Q5
- εξ΄αποστάσεως διαγνώσεις δεν γίνονται. Πάνε σε ένα συνεργείο.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το διαβάσαμε και την πρώτη φορά, αλλά:- εδω είναι το θέμα του Q5
- εξ΄αποστάσεως διαγνώσεις δεν γίνονται. Πάνε σε ένα συνεργείο.
Δεν με ενδιαφέρει η επισήμανση σου για το ποιό θέμα είναι εδώ. Το σχόλιο μου μπορεί να δημοσιευθεί εδώ καθώς q5 και 7 είναι ακριβώς το ίδιο σε αυτά τα θέματα.
Δεν μου αρέσει το ύφος σου φάση 'έχω πιο πολλά ποστ από σένα , είμαι παλιός , είμαι μάγκας με μεγάλα @@.
Για να μπαίνουμε σε μια σειρά. (όταν άλλοι γράφουν την παπ@τζα τους ειναι καλα).**1. Stefan147 μπορείς να 'σαι και πιο ευγενικός Το πολύ-πολύ δεν απαντάς, όπως λέει παρακάτω σωστά o JpoLgr.
2. audikon εσύ και αν μπορείς να είσαι πιο ευγενικός Στο κάτω-κάτω αυτά που λες για τους 'παλιούς' δε φαίνονται από τη δημοσίευση του stefan147, είναι δικές σου ερμηνείες και επ΄αυτών των ερμηνειών πας να ανοίξεις θέμα
3. Δεν είναι δικη σου δουλειά 'να μας βάλεις σε μια σειρά', αν έχεις πρόβλημα με τη 'σειρά' κάνε Αναφορά και άσε να το ρυθμίσουν οι moderators. Χαλάρωσε σε παρακαλώ, παρέα είναι εδώ μέσα...[Mod]**
-
Και είπες να γράψεις και εσύ ακόμα μια παπάτζα να γίνεται πολλοί;
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
Το διαβάσαμε και την πρώτη φορά, αλλά:
- εδω είναι το θέμα του Q5
- εξ΄αποστάσεως διαγνώσεις δεν γίνονται. Πάνε σε ένα συνεργείο.
Δεν με ενδιαφέρει η επισήμανση σου για το ποιό θέμα είναι εδώ. Το σχόλιο μου μπορεί να δημοσιευθεί εδώ καθώς q5 και 7 είναι ακριβώς το ίδιο σε αυτά τα θέματα.
Δεν μου αρέσει το ύφος σου φάση 'έχω πιο πολλά ποστ από σένα , είμαι παλιός , είμαι μάγκας με μεγάλα @@.
Για να μπαίνουμε σε μια σειρά. (όταν άλλοι γράφουν την παπ@τζα τους ειναι καλα).Δεν σε κόφτει και πολύ ε?
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Και είπες να γράψεις και εσύ ακόμα μια παπάτζα να γίνεται πολλοί;Θελει να την πει στον παλιο, που δεν προβλεπεται
-
Αν ξέρει κάποιος του λέει του άνθρωπα. Άν όχι, δεν βρίσκω λόγο να γράφουμε εξυπνάδες.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι αναγνώστης του forum από την αρχή και πριν αγοράσω το αυτοκίνητο. Q5 s-tronic με Audi drive select με κινητήρα – κιβώτιο, τιμόνι και ανάρτηση και αρκετά άλλα extra.
Δεν έχω γράψει ποτέ (μόνο διαβάζω) και αυτή είναι η πρώτη φορά. Από προβλήματα το γνωστό σκαμπανέβασμα των στροφών το οποίο όπως όλοι γνωρίζετε τελείωσε με κάποιο από τα πολλά update.
Το νέο και σημαντικό πρόβλημα είναι ότι το Audi drive select (ADS) μια ωραία ημέρα (γύρω στα 20000χλμ) αποφάσισε να λειτουργεί τον κινητήρα – κιβώτιο – απόκριση γκαζιού, ως comfort ακόμα και στο auto. Αυτό ξεκίνησε όταν μία ημέρα σε ανηφόρα με auto το κιβώτιο κατέληξε να έχει 7η με 50χλμ/ώρα και περίπου 1100στρ. Το αυτοκίνητο έχει γίνει προβληματικό στην οδήγησή του εντός πόλης λόγω της χαμηλής απόκρισης στα πατήματα του γκαζιού. Μέχρι τα 20000χλμ δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα και ήμουν υπέρ ευχαριστημένος με το Q5 και το ADS.
Ως οδηγός του αυτοκινήτου που ήθελα το σύστημα αυτό και το χρησιμοποιούσα συχνά είχα παρατηρήσει τις αλλαγές των ταχυτήτων και την απόκριση στο γκάζι στα δύο προγράμματα.
Παρόλα αυτά θα ρωτήσω τους ιδιοκτήτες και φίλους του forum εάν κάποιος από εσάς έχει το σύστημα αυτό (ADS).
--Έχει παρατηρήσει κανείς τη διαφορά στις στροφές του κινητήρα κατά την αλλαγή των ταχυτήτων στο auto και το comfort;
--Έχει παρατηρήσει κανείς την διαφορά του αυτοκινήτου στην απόκριση του γκαζιού ανάμεσα στα δύο προγράμματα;
Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν αναγνωρίζουν τη βλάβη και το block τιμών μέτρησης του αυτοκινήτου (συνδεδεμένου με Γερμανία) είναι κάτι παραπάνω από τέλειο. Ακόμα με πληροφόρησαν ότι στα δύο αυτά προγράμματα δεν υπάρχει καμμία διαφορά σε ότι αφορά κινητήρα - κιβώτιο.
Θα χρειαζόμουν τη βοήθεια όσων έχουν στο αυτοκίνητό τους το ADS. Οι απαντήσεις σας στις ερωτήσεις που έγραψα θα μου φανούν πολύ χρήσιμες.
Σας ευχαριστώ. -
Ο χρήστης stabilo έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι αναγνώστης του forum από την αρχή και πριν αγοράσω το αυτοκίνητο. Q5 s-tronic με Audi drive select με κινητήρα – κιβώτιο, τιμόνι και ανάρτηση και αρκετά άλλα extra.
Δεν έχω γράψει ποτέ (μόνο διαβάζω) και αυτή είναι η πρώτη φορά. Από προβλήματα το γνωστό σκαμπανέβασμα των στροφών το οποίο όπως όλοι γνωρίζετε τελείωσε με κάποιο από τα πολλά update.
Το νέο και σημαντικό πρόβλημα είναι ότι το Audi drive select (ADS) μια ωραία ημέρα (γύρω στα 20000χλμ) αποφάσισε να λειτουργεί τον κινητήρα – κιβώτιο – απόκριση γκαζιού, ως comfort ακόμα και στο auto. Αυτό ξεκίνησε όταν μία ημέρα σε ανηφόρα με auto το κιβώτιο κατέληξε να έχει 7η με 50χλμ/ώρα και περίπου 1100στρ. Το αυτοκίνητο έχει γίνει προβληματικό στην οδήγησή του εντός πόλης λόγω της χαμηλής απόκρισης στα πατήματα του γκαζιού. Μέχρι τα 20000χλμ δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα και ήμουν υπέρ ευχαριστημένος με το Q5 και το ADS.
Ως οδηγός του αυτοκινήτου που ήθελα το σύστημα αυτό και το χρησιμοποιούσα συχνά είχα παρατηρήσει τις αλλαγές των ταχυτήτων και την απόκριση στο γκάζι στα δύο προγράμματα.
Παρόλα αυτά θα ρωτήσω τους ιδιοκτήτες και φίλους του forum εάν κάποιος από εσάς έχει το σύστημα αυτό (ADS).
--Έχει παρατηρήσει κανείς τη διαφορά στις στροφές του κινητήρα κατά την αλλαγή των ταχυτήτων στο auto και το comfort;
--Έχει παρατηρήσει κανείς την διαφορά του αυτοκινήτου στην απόκριση του γκαζιού ανάμεσα στα δύο προγράμματα;
Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν αναγνωρίζουν τη βλάβη και το block τιμών μέτρησης του αυτοκινήτου (συνδεδεμένου με Γερμανία) είναι κάτι παραπάνω από τέλειο. Ακόμα με πληροφόρησαν ότι στα δύο αυτά προγράμματα δεν υπάρχει καμμία διαφορά σε ότι αφορά κινητήρα - κιβώτιο.
Θα χρειαζόμουν τη βοήθεια όσων έχουν στο αυτοκίνητό τους το ADS. Οι απαντήσεις σας στις ερωτήσεις που έγραψα θα μου φανούν πολύ χρήσιμες.
Σας ευχαριστώ.Δεν εχω ADS αλλα λογικα οντως το κιβωτιο και ο κινητηρας δεν πρεπει να εχουν διαφορα αναμεσα στα δυο αυτα προγραμματα,αυτο το γραφω χωρις να ειμαι σιγουρος βεβαια.Εσυ νιωθεις την αναρτηση να σφιγγει στο Auto ?
Πηγες στη Καρεντα στο Μαρουσι? -
Φίλε Kostis20
αρχίζοντας από το comfort, η ανάρτηση και το τιμόνι είναι σε μαλακή ρύθμιση, μαλακότερη από το δικό σου χωρίς ADS, σε auto σφίγγει και η ανάρτηση και το τιμόνι, σαν το δικό σου (οδήγησα πρόσφατα ενός γνωστού χωρίς ADS), και σε dynamic σφίγγει αρκετά και η ανάρτηση και το τιμόνι. Αυτό συμβαίνει ακόμα και σήμερα που ο κινητήρας-κιβώτιο έπαψε να έχει τρία χαρακτηριστικά όπως παλιά και τώρα έχει μόνο δύο, αυτά του comfort και του dynamic. Δυστυχώς αυτό δεν είναι καλό γιατί στη συγκεκριμένη φάση αν είχαν χαλάσει όλα θα τους έπειθα αμέσως για το πρόβλημα.
Karenta Λ. Βουλιαγμένης. -
Καταλαβαίνω τι εννοείς.Αλλα μου κάνει εντύπωση που δε φαίνεται κάτι στο διαγνωστικο ...
Μήπως έχει αλλάξει κάποια άλλη παράμετρος το τελευταίο καιρό και νιώθεις αλλιώς το κινητήρα;Να βάζεις άλλη βενζίνη πχ... -
Εχω ADS σε Α4 Allroad,και δεν εχω παρατηρησει διαφορα σε αποκριση κινητηρα-κιβωτιου απο AUTO σε COMFORT,η μονη διαφορα ειναι στο τιμονι...,ουτε καν στην αναρτηση υποτιθεται μαλακωνει?
Στο Dynamic ειναι μεγαλη διαφορα που βλεπεις...
Βεβαια η 7η σε ανηφορα,με προβληματιζει...Μεγαλη κλιση?
Σε μικρες ανηφορικες ευθειες πχ ΕΟ μπαινει χαλαρα και η 7η... -
Ο χρήστης stabilo έγραψε:
Αυτό ξεκίνησε όταν μία ημέρα σε ανηφόρα με auto το κιβώτιο κατέληξε να έχει 7η με 50χλμ/ώρα και περίπου 1100στρ.Αυτό από μόνο του δεν δείχνει αιτία να δημιουργήσει πρόβλημα. Προφανώς το αμάξι υπολόγισε ότι αρκεί η διαθέσιμη ροπή για να βγει η ανηφόρα ή θα άρχισε τα κατεβάσματα αν τα βρήκε σκούρα. Κάπου αλλού πρέπει να είναι το πρόβλημα, αν υπάρχει. Προσωπικά θα πήγαινα για ένα reflash στο s-tronic που είναι και η μεγαλύτερη πηγή προβλημάτων στο αμάξι μας.
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Εχω ADS σε Α4 Allroad,και δεν εχω παρατηρησει διαφορα σε αποκριση κινητηρα-κιβωτιου απο AUTO σε COMFORT,η μονη διαφορα ειναι στο τιμονι...,ουτε καν στην αναρτηση υποτιθεται μαλακωνει?
Στο Dynamic ειναι μεγαλη διαφορα που βλεπεις...
Βεβαια η 7η σε ανηφορα,με προβληματιζει...Μεγαλη κλιση?
Σε μικρες ανηφορικες ευθειες πχ ΕΟ μπαινει χαλαρα και η 7η...Στο A4 allroad to ADS δεν ενεργεί στην ανάρτηση.
-
Φίλε kostis20
Πάντοτε έβαζα απλή αμόλυβδη και σχεδόν πάντοτε (εκτός ταξιδιών) στον ίδιο βενζινά.Φίλε vaggman
Στο dynamic πράγματι υπάρχει μεγάλη διαφορά σε κινητήρα, κιβώτιο, ανάρτηση και τιμόνι.
Ναι η ανάρτηση μαλακώνει από auto σε comfort ακόμα και σήμερα.
Θα μπορούσε να με βοηθήσεις κάνοντας ένα μικρό test σαν αυτό που θα σου περιγράψω παρακάτω?
Αν σε ευθεία το s-tronic έχει 7η ταχύτητα με 71 και άνω χλμ/ώρα και με απελευθέρωση του πεντάλ του γκαζιού, πέσει η ταχύτητα στα 65 ή 66χλμ/ώρα και μετά με ελαφρύ (χαϊδεύοντας) πάτημα του γκαζιού ζητήσεις έστω και ελάχιστη επιτάχυνση το s-tronic κατεβάζει αμέσως 6η ταχύτητα ή προσπαθεί με 7η να επιταχύνει, πάντοτε στο auto. Γενικά η 4η , 5η , 6η , και 7η στα πόσα χιλιόμετρα μπαίνουν στο auto, αν έχεις παρατηρήσει? -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αυτό ξεκίνησε όταν μία ημέρα σε ανηφόρα με auto το κιβώτιο κατέληξε να έχει 7η με 50χλμ/ώρα και περίπου 1100στρ.
Αυτό από μόνο του δεν δείχνει αιτία να δημιουργήσει πρόβλημα. Προφανώς το αμάξι υπολόγισε ότι αρκεί η διαθέσιμη ροπή για να βγει η ανηφόρα ή θα άρχισε τα κατεβάσματα αν τα βρήκε σκούρα. Κάπου αλλού πρέπει να είναι το πρόβλημα, αν υπάρχει. Προσωπικά θα πήγαινα για ένα reflash στο s-tronic που είναι και η μεγαλύτερη πηγή προβλημάτων στο αμάξι μας.
Φίλε stefan147
Με πατημένο (προοδευτικά) περίπου το μισό γκάζι, ο κινητήρας εκτός στροφών υπερτροφοδότησης και τα αυτοκίνητο να αγκομαχά στην ανηφόρα, κάποιο λάθος υπολογισμό πρέπει να έκανε. Άλλωστε δεν το έχει κάνει ποτέ ξανά αν και περνώ συχνά από το δρόμο αυτό.
Τι είναι το reflash στο s-tronic. Update έκανα πριν 10 ημέρες.
AUDI Q5