-
Ο χρήστης vdimop έγραψε:
Καλησπέρα,
έχω ένα bravo 1.4 του 2008, είναι το απλό με τα 90 άλογα. Θα έλεγα ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος με την επιλογή μου αν και δεν το έχω πάνω από 5 μήνες.
Το μόνο πρόβλημά που έχω παρατηρήσει, δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα ή έτσι λειτουργεί, είναι η χαμηλή απόδοση του air condition του. Έχω επισκεφθεί μέχρι σήμερα δύο φορές το συνεργείο (ΦΙΑΤ), την πρώτη φορά μου συμπλήρωσαν φρέον αλλά κατάλαβα μικρή διαφορά και χθες μου είπαν ότι θα πρέπει να κοιτάξουν την βαλβίδα εκκένωσης του air condition γιατί τα bravo παρουσιάζουν συχνά το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Το χαμηλή απόδοση σημαίνει ότι για να βγάλει ικανοποιητικό κρύο αέρα, απλά για να μην ιδρώνεις μπροστά (η πλάτη μούσκεμα το ίδιο και οι πίσω επιβάτες) θα πρέπει να το έχεις στο τέσσερα (απίστευτος θόρυβος) και γυρισμένο στους μεσαίους αεραγωγούς με την ανακύκλωση πατημένη.
Πριν από το bravo είχα στην κατοχή μου ένα focus 1.4. που το air condition αν το έβαζες στο τρία και σε οποιοδήποτε σημείο τους αεραγωγούς άρπαζες κρύωμα για τα καλά.Γνωρίζει κάποιος αν ισχύει αυτό ή όχι; Ρωτάω γιατί το αυτοκίνητο έχει ένα έτος εγγύηση και πρέπει να το κοιτάξω τώρα γιατί του χρόνου οποιαδήποτε αλλαγή θα είναι εκτός με αποτέλεσμα να την επιβαρυνθώ εγώ.
Ευχαριστώ
Να το κοιτάξεις σίγουρα.
Αν και έχω φιμέ τζάμια (τα πιο ανοιχτόχρωμα 3Μ) ποτέ δεν ένοιωσα οτι το a/c δεν έχει καλή απόδοση. Το αντίθετο μάλιστα.
Το περίεργο είναι οτι νομίζω οτι το Bravo στον ήλιο ανεβάζει θερμοκρασία πολύ πιο εύκολα απο άλλα αυτοκίνητα, λόγω ίσως του σκούρου ταμπλό (στο παμπριζ δεν έχω φιμέ) ακόμα και όταν βάζω ηλιοπροστασία!!!
Πολλές φορές καλοκαίρι έχω δει 46 έως και 50 βαθμούς στο εσωτερικό!
Αλλά το a/c μετά απο λιγότερο απο 10 λεπτά τους έχει κατεβάσει αισθητά!!
-
και κάτι ακόμα,
Το a/c ρυθμίζεται ηλεκτρονικά και έχει δικό του εγκέφαλο αν δεν κάνω λάθος.
Εκτός απο το μηχανικό πρόβλημα (υγρά, κομπρεσέρ κλπ κλπ) που μάλλον έχεις εσύ, έναν τρόπος για να ανεβάσεις την απόδοση είναι η διαφορετική ρύθμιση της θερμοκρασίας που έχει σαν min ο εγκέφαλος.
Έχω δει TERIOS να πετάει παγάκια απο τους αερογωγούς μετά απο hackerιά στον εγκέφαλο.
-
Το φίλτρο καμπίνας το έχεις τσεκάρει/ αλλάξει ? Πολλές φορές όταν είναι βουλωμένο-λερωμένο δεν υπάρχει ικανοποιητική ροή αέρα.
Το δικό σου έχει διζωνικό κλιματισμό ?
-
Εννοείς αν έχει και πίσω αεραγωγό για τον αέρα, ναι αλλά εκεί είναι που δεν βγάζει τίποτα, με αποτέλεσμα να το έχω κλειστό.
-
μια ερωτηση.το αυτοκινητο μας εχει MAF και MAP;
-
Ο χρήστης vdimop έγραψε:
Εννοείς αν έχει και πίσω αεραγωγό για τον αέρα, ναι αλλά εκεί είναι που δεν βγάζει τίποτα, με αποτέλεσμα να το έχω κλειστό.Αν έχει την οθόνη με τα κουμπάκια ή τους περιστροφικούς διακόπτες.
-
Τίποτα από τα δύο, δεν έχει κλιματισμό αλλά απλό a/c!!!!!!!!
-
Παιδιά καλησπέρα....ακούω έντονα έναν χαρακτηριστικό ήχο σαν δόνηση κινητού'βούισμα' και νομίζω ότι προέρχεται από τον χώρο κάτω από το τιμόνι,τις ασφάλειες εκεί γύρω....τι μπορεί να είναι?το αυτοκινητο είναι με τα 150hp και δεν το έχω ούτε μια βδομάδα
-
Ο χρήστης Mpampinos έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα....ακούω έντονα έναν χαρακτηριστικό ήχο σαν δόνηση κινητού'βούισμα' και νομίζω ότι προέρχεται από τον χώρο κάτω από το τιμόνι,τις ασφάλειες εκεί γύρω....τι μπορεί να είναι?το αυτοκινητο είναι με τα 150hp και δεν το έχω ούτε μια βδομάδαΚαλημέρα , νέος ήχος αυτός!
Συνοδεύεται από κάτι άλλο ο ήχος? έχεις κανένα τρέμουλο στο τιμόνι ή κάποια αλλαγή στη λειτουργία του?
Νομίζω οτι πρώτη φορά αναφέρεται κάτι τέτοιο. -
Ναι το τιμονι τρεμει καποιες φορες....τι μπορει νμα ειναι?ευχαριστω για την απαντηση
-
Μοτέρ υποβοήθησης.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
κ τι πρεπει να γινει τωρα???????????
-
Να το πας στο νοσοκομείο αυτοκινήτων.
-
Σε Bravo δεν έχει ακουστεί ξανά πρόβλημα στο μοτέρ υποβοήθησης (γνωστό πρόβλημα σε Punto II).
@Mpampinos , με πόσα χιλιόμετρα είναι το αυτοκίνητο?
-
60000 δειχνει....ελπίζω να είνι και τοσα!χαχαχαχαχαχαχαχα.....έχω ξενερώσει πολύ στο ταξίδι το αυτοκινητο ηταν τουμπανο αλλά λίγο αυτό λίγο κάτι άλλα θέματα που παρατήρησα με ξενέρωσαν.....εστω ότι είναι το μοτέρ τι παίζει μετά?
-
Πηγαίνεις συνεργείο , εξακριβώνεις οτι το πρόβλημα είναι εκεί (ή όπου αλλού) , αντικαθιστάς το μηχανισμό-εξάρτημα ή οτι άλλο προκύψει και στη συνέχεια μας ενημερώνεις.
-
χαχαχαχαχαχαχαχα......σωστα....εννοω τιμές,αν είναι επικίνδυνο κλπ κλπ....ευχαριστω!
-
Οποιαδηποτε γνωμη δεκτη ,κυριως απο ιδιοκτητες, για την αξιοπιστια την καταναλωση και γενικα για αυτο το αυτοκινητο που με βαση και την τιμη του σαν μεταχειρισμενο το θεωρω πολυ καλη ευκαιρια.
Προοριζεται για οικογενειακο αυτοκινητο και λογικα δεν θα κανει πανω απο 10,000 το χρονο και οπως ειπα κυριως με ενδιαφερει να αναφερθουν τυχον προβληματα που εχει παρουσιασει. -
@ giorgos_krhth_91 , σε μεταχειρισμένο θα πρότεινα έναν καλό έλεγχο με μηχανικό της εμπιστοσύνης σου , καθώς ποτέ δεν ξέρεις τι μεταχείρηση είχε υποστεί το όχημα απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του (πολλοί μπήκαν στον πειρασμό της βελτίωσης).
Σοβαρά μηχανικά προβλήματα δεν έχουν αναφερθεί μιας και ο Tjet με την καθιερωμένη συντήρησή του έχει αποδειχθεί αλεξίσφαιρος.Αν το αυτοκίνητο έχει ξεπεράσει τα 60000km καλό είναι να γίνει ένας έλεγχος στους ιμάντες του.
Σχετικά με την κατανάλωση εξαρτάται από το οδηγικό στυλ και το βάρος του δεξιού ποδιού. Υπό πίεση , θα κάψει 1,5 - 2,0 l/100km έναντι πιο σύγχρονων μοντέλων , νούμερο που θα βελτιωθεί σημαντικά με πιο χαλαρούς ρυθμούς. Σε γενικές γραμμές για μεικτή χρήση με σβέλτους γενικά ρυθμούς το νούμερο της κατανάλωσης παίζει μεταξύ 8,5-9,5l/100km.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
@ giorgos_krhth_91 , σε μεταχειρισμένο θα πρότεινα έναν καλό έλεγχο με μηχανικό της εμπιστοσύνης σου , καθώς ποτέ δεν ξέρεις τι μεταχείρηση είχε υποστεί το όχημα απο τον προηγούμενο διοκτήτη του (πολλοί μπήκαν στον πειρασμό της βελτίωσης).Σοβαρά μηχανικά προβλήματα δεν έχουν αναφερθεί μιας και ο Tjet με την καθιερωμένη συντήρησή του έχει αποδειχθεί αλεξίσφαιρος.Αν το αυτοκίνητο έχει ξεπεράσει τα 60000km καλό είναι να γίνει ένας έλεγχος στους ιμάντες του.
Σχετικά με την κατανάλωση εξαρτάται από το οδηγικό στυλ και το βάρος του δεξιού ποδιού. Υπό πίεση , θα κάψει 1,5 - 2,0 l/100km έναντι πιο σύγχρονων μοντέλων , νούμερο που θα βελτιωθεί σημαντικά με πιο χαλαρούς ρυθμούς. Σε γενικές γραμμές για μεικτή χρήση με σβέλτους γενικά ρυθμούς το νούμερο της κατανάλωσης παίζει μεταξύ 8,5-9,5l/100km.
Oποτε ειναι πρωτιμοτερο ενα που εχει αλλαξει τους ιμαντες και ας εχει και καποια χιλιομετρα παραπανω και απο την στιγμη που δεν θα κανει πανω απο 10,000 το χρονο με τιποτα η καταναλωση του δεν ειναι και υπερβολικη,
Fiat Bravο 2007