Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 584
    • 585
    • 586
    • 587
    • 588
    • 640
    • 641
    • 586 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    122543
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      velissarios last edited by

      Ο χρήστης vdimop έγραψε:
      Καλησπέρα,
      έχω ένα bravo 1.4 του 2008, είναι το απλό με τα 90 άλογα. Θα έλεγα ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος με την επιλογή μου αν και δεν το έχω πάνω από 5 μήνες.
      Το μόνο πρόβλημά που έχω παρατηρήσει, δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα ή έτσι λειτουργεί, είναι η χαμηλή απόδοση του air condition του. Έχω επισκεφθεί μέχρι σήμερα δύο φορές το συνεργείο (ΦΙΑΤ), την πρώτη φορά μου συμπλήρωσαν φρέον αλλά κατάλαβα μικρή διαφορά και χθες μου είπαν ότι θα πρέπει να κοιτάξουν την βαλβίδα εκκένωσης του air condition γιατί τα bravo παρουσιάζουν συχνά το συγκεκριμένο πρόβλημα.
      Το χαμηλή απόδοση σημαίνει ότι για να βγάλει ικανοποιητικό κρύο αέρα, απλά για να μην ιδρώνεις μπροστά (η πλάτη μούσκεμα το ίδιο και οι πίσω επιβάτες) θα πρέπει να το έχεις στο τέσσερα (απίστευτος θόρυβος) και γυρισμένο στους μεσαίους αεραγωγούς με την ανακύκλωση πατημένη.
      Πριν από το bravo είχα στην κατοχή μου ένα focus 1.4. που το air condition αν το έβαζες στο τρία και σε οποιοδήποτε σημείο τους αεραγωγούς άρπαζες κρύωμα για τα καλά.

      Γνωρίζει κάποιος αν ισχύει αυτό ή όχι; Ρωτάω γιατί το αυτοκίνητο έχει ένα έτος εγγύηση και πρέπει να το κοιτάξω τώρα γιατί του χρόνου οποιαδήποτε αλλαγή θα είναι εκτός με αποτέλεσμα να την επιβαρυνθώ εγώ.

      Ευχαριστώ

      Να το κοιτάξεις σίγουρα.

      Αν και έχω φιμέ τζάμια (τα πιο ανοιχτόχρωμα 3Μ) ποτέ δεν ένοιωσα οτι το a/c δεν έχει καλή απόδοση. Το αντίθετο μάλιστα.

      Το περίεργο είναι οτι νομίζω οτι το Bravo στον ήλιο ανεβάζει θερμοκρασία πολύ πιο εύκολα απο άλλα αυτοκίνητα, λόγω ίσως του σκούρου ταμπλό (στο παμπριζ δεν έχω φιμέ) ακόμα και όταν βάζω ηλιοπροστασία!!!

      Πολλές φορές καλοκαίρι έχω δει 46 έως και 50 βαθμούς στο εσωτερικό!

      Αλλά το a/c μετά απο λιγότερο απο 10 λεπτά τους έχει κατεβάσει αισθητά!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        velissarios last edited by

        και κάτι ακόμα,

        Το a/c ρυθμίζεται ηλεκτρονικά και έχει δικό του εγκέφαλο αν δεν κάνω λάθος.

        Εκτός απο το μηχανικό πρόβλημα (υγρά, κομπρεσέρ κλπ κλπ) που μάλλον έχεις εσύ, έναν τρόπος για να ανεβάσεις την απόδοση είναι η διαφορετική ρύθμιση της θερμοκρασίας που έχει σαν min ο εγκέφαλος.

        Έχω δει TERIOS να πετάει παγάκια απο τους αερογωγούς μετά απο hackerιά στον εγκέφαλο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakaflias last edited by

          Το φίλτρο καμπίνας το έχεις τσεκάρει/ αλλάξει ? Πολλές φορές όταν είναι βουλωμένο-λερωμένο δεν υπάρχει ικανοποιητική ροή αέρα.

          Το δικό σου έχει διζωνικό κλιματισμό ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vdimop last edited by

            Εννοείς αν έχει και πίσω αεραγωγό για τον αέρα, ναι αλλά εκεί είναι που δεν βγάζει τίποτα, με αποτέλεσμα να το έχω κλειστό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dickdick last edited by

              μια ερωτηση.το αυτοκινητο μας εχει MAF και MAP;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                velissarios last edited by

                Ο χρήστης vdimop έγραψε:
                Εννοείς αν έχει και πίσω αεραγωγό για τον αέρα, ναι αλλά εκεί είναι που δεν βγάζει τίποτα, με αποτέλεσμα να το έχω κλειστό.

                Αν έχει την οθόνη με τα κουμπάκια ή τους περιστροφικούς διακόπτες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vdimop last edited by

                  Τίποτα από τα δύο, δεν έχει κλιματισμό αλλά απλό a/c!!!!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mpampinos last edited by

                    Παιδιά καλησπέρα....ακούω έντονα έναν χαρακτηριστικό ήχο σαν δόνηση κινητού'βούισμα' και νομίζω ότι προέρχεται από τον χώρο κάτω από το τιμόνι,τις ασφάλειες εκεί γύρω....τι μπορεί να είναι?το αυτοκινητο είναι με τα 150hp και δεν το έχω ούτε μια βδομάδα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      konstantinos last edited by

                      Ο χρήστης Mpampinos έγραψε:
                      Παιδιά καλησπέρα....ακούω έντονα έναν χαρακτηριστικό ήχο σαν δόνηση κινητού'βούισμα' και νομίζω ότι προέρχεται από τον χώρο κάτω από το τιμόνι,τις ασφάλειες εκεί γύρω....τι μπορεί να είναι?το αυτοκινητο είναι με τα 150hp και δεν το έχω ούτε μια βδομάδα

                      Καλημέρα , νέος ήχος αυτός!
                      Συνοδεύεται από κάτι άλλο ο ήχος? έχεις κανένα τρέμουλο στο τιμόνι ή κάποια αλλαγή στη λειτουργία του?
                      Νομίζω οτι πρώτη φορά αναφέρεται κάτι τέτοιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mpampinos last edited by

                        Ναι το τιμονι τρεμει καποιες φορες....τι μπορει νμα ειναι?ευχαριστω για την απαντηση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Μοτέρ υποβοήθησης.

                          Sent from my GNex using smoke signals.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mpampinos last edited by

                            κ τι πρεπει να γινει τωρα???????????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Να το πας στο νοσοκομείο αυτοκινήτων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                konstantinos last edited by

                                Σε Bravo δεν έχει ακουστεί ξανά πρόβλημα στο μοτέρ υποβοήθησης (γνωστό πρόβλημα σε Punto II).

                                @Mpampinos , με πόσα χιλιόμετρα είναι το αυτοκίνητο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mpampinos last edited by

                                  60000 δειχνει....ελπίζω να είνι και τοσα!χαχαχαχαχαχαχαχα.....έχω ξενερώσει πολύ στο ταξίδι το αυτοκινητο ηταν τουμπανο αλλά λίγο αυτό λίγο κάτι άλλα θέματα που παρατήρησα με ξενέρωσαν.....εστω ότι είναι το μοτέρ τι παίζει μετά?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    konstantinos last edited by

                                    Πηγαίνεις συνεργείο , εξακριβώνεις οτι το πρόβλημα είναι εκεί (ή όπου αλλού) , αντικαθιστάς το μηχανισμό-εξάρτημα ή οτι άλλο προκύψει και στη συνέχεια μας ενημερώνεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mpampinos last edited by

                                      χαχαχαχαχαχαχαχα......σωστα....εννοω τιμές,αν είναι επικίνδυνο κλπ κλπ....ευχαριστω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giorgos_krhth_91 last edited by

                                        Οποιαδηποτε γνωμη δεκτη ,κυριως απο ιδιοκτητες, για την αξιοπιστια την καταναλωση και γενικα για αυτο το αυτοκινητο που με βαση και την τιμη του σαν μεταχειρισμενο το θεωρω πολυ καλη ευκαιρια.
                                        Προοριζεται για οικογενειακο αυτοκινητο και λογικα δεν θα κανει πανω απο 10,000 το χρονο και οπως ειπα κυριως με ενδιαφερει να αναφερθουν τυχον προβληματα που εχει παρουσιασει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          konstantinos last edited by

                                          @ giorgos_krhth_91 , σε μεταχειρισμένο θα πρότεινα έναν καλό έλεγχο με μηχανικό της εμπιστοσύνης σου , καθώς ποτέ δεν ξέρεις τι μεταχείρηση είχε υποστεί το όχημα απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του (πολλοί μπήκαν στον πειρασμό της βελτίωσης).

                                          Σοβαρά μηχανικά προβλήματα δεν έχουν αναφερθεί μιας και ο Tjet με την καθιερωμένη συντήρησή του έχει αποδειχθεί αλεξίσφαιρος.Αν το αυτοκίνητο έχει ξεπεράσει τα 60000km καλό είναι να γίνει ένας έλεγχος στους ιμάντες του.

                                          Σχετικά με την κατανάλωση εξαρτάται από το οδηγικό στυλ και το βάρος του δεξιού ποδιού. Υπό πίεση , θα κάψει 1,5 - 2,0 l/100km έναντι πιο σύγχρονων μοντέλων , νούμερο που θα βελτιωθεί σημαντικά με πιο χαλαρούς ρυθμούς. Σε γενικές γραμμές για μεικτή χρήση με σβέλτους γενικά ρυθμούς το νούμερο της κατανάλωσης παίζει μεταξύ 8,5-9,5l/100km.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giorgos_krhth_91 last edited by

                                            Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                                            @ giorgos_krhth_91 , σε μεταχειρισμένο θα πρότεινα έναν καλό έλεγχο με μηχανικό της εμπιστοσύνης σου , καθώς ποτέ δεν ξέρεις τι μεταχείρηση είχε υποστεί το όχημα απο τον προηγούμενο διοκτήτη του (πολλοί μπήκαν στον πειρασμό της βελτίωσης).

                                            Σοβαρά μηχανικά προβλήματα δεν έχουν αναφερθεί μιας και ο Tjet με την καθιερωμένη συντήρησή του έχει αποδειχθεί αλεξίσφαιρος.Αν το αυτοκίνητο έχει ξεπεράσει τα 60000km καλό είναι να γίνει ένας έλεγχος στους ιμάντες του.

                                            Σχετικά με την κατανάλωση εξαρτάται από το οδηγικό στυλ και το βάρος του δεξιού ποδιού. Υπό πίεση , θα κάψει 1,5 - 2,0 l/100km έναντι πιο σύγχρονων μοντέλων , νούμερο που θα βελτιωθεί σημαντικά με πιο χαλαρούς ρυθμούς. Σε γενικές γραμμές για μεικτή χρήση με σβέλτους γενικά ρυθμούς το νούμερο της κατανάλωσης παίζει μεταξύ 8,5-9,5l/100km.

                                            Oποτε ειναι πρωτιμοτερο ενα που εχει αλλαξει τους ιμαντες και ας εχει και καποια χιλιομετρα παραπανω και απο την στιγμη που δεν θα κανει πανω απο 10,000 το χρονο με τιποτα η καταναλωση του δεν ειναι και υπερβολικη,

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 584
                                            • 585
                                            • 586
                                            • 587
                                            • 588
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 586 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr