-
Λοιπόν το πρόβλημα εγκείται στο εξής γεγονός. Όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ανεβεί πάνω απο 70-80 km/h τότε ακούγεται ένα μεταλλικό σφύριγμα που μάλλον έρχεται απο το μπροστά δεξί τροχό. Το περίεργο είναι ότι το συγκεκριμένο σφύριγμα ακούγεται όχι όταν είναι στην ευθεία το τιμόνι ή όταν έχει μια μικρή κλήση στα αριστερά αλλα ΜΟΝΟ όταν το τιμόνι έχει μια κλήση 5-10 μοίρες προς τα δεξιά. Επίσης σε μικρότερη ταχύτητα αυτός ο ήχος δεν ακούγεται. Το αυτοκίνητο είναι ένα Audi 80 του 94'. Τι μπορεί να είναι?
-
Λοιπόν το πρόβλημα εγκείται στο εξής γεγονός. Όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ανεβεί πάνω απο 70-80 km/h τότε ακούγεται ένα μεταλλικό σφύριγμα που μάλλον έρχεται απο το μπροστά δεξί τροχό. Το περίεργο είναι ότι το συγκεκριμένο σφύριγμα ακούγεται όχι όταν είναι στην ευθεία το τιμόνι ή όταν έχει μια μικρή κλήση στα αριστερά αλλα ΜΟΝΟ όταν το τιμόνι έχει μια κλήση 5-10 μοίρες προς τα δεξιά. Επίσης σε μικρότερη ταχύτητα αυτός ο ήχος δεν ακούγεται. Το αυτοκίνητο είναι ένα Audi 80 του 94'. Τι μπορεί να είναι?
-
Λοιπόν το πρόβλημα εγκείται στο εξής γεγονός. Όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ανεβεί πάνω απο 70-80 km/h τότε ακούγεται ένα μεταλλικό σφύριγμα που μάλλον έρχεται απο το μπροστά δεξί τροχό. Το περίεργο είναι ότι το συγκεκριμένο σφύριγμα ακούγεται όχι όταν είναι στην ευθεία το τιμόνι ή όταν έχει μια μικρή κλήση στα αριστερά αλλα ΜΟΝΟ όταν το τιμόνι έχει μια κλήση 5-10 μοίρες προς τα δεξιά. Επίσης σε μικρότερη ταχύτητα αυτός ο ήχος δεν ακούγεται. Το αυτοκίνητο είναι ένα Audi 80 του 94'. Τι μπορεί να είναι?
-
ρουλεμάν?
-
Πρίν λίγο καιρό άλλαξα μπιλιοφόρους αριστερά δεξιά
-
ημιαξόνιο?
-
Λές να είναι πρόβλημα καμμίας φούσκας στο ημιαξόνιο? πόσο θα μου κοστίσει αυτο?
-
Κατά πάσα πιθανότητα ρουλεμάν όπως είπε και ο φίλος krusentern.
-
Το ρουλεμάν αν ήταν αρπαγμένο θα ακουγόταν σε όλες τις ταχύτητες με αυξανόμενη ένταση όσο φυσικά αυτές ανέβαιναν και σε οποιαδήποτε θέση του τιμονιού. Πιθανά να είναι από το ρουλεμάν αλλά από άλλο λόγο. Αν δεν έχουν σφίξει με τη σωστή ροπή στρέψεις το ρυθμιστικό παξιμάδι και είναι χαλαρό μπορεί το ρουλεμάν να είναι εκτός θέσης και ως κωνικό να γυρίζει πάνω στη βάση του και να σφυρίζει. Δεν ξέρω αν το έδωσα παραστατικά αλλά ελπίζω να κατάλαβες. Ένα τσεκάρισμα σύσφιξης είναι εύκολο να γίνει ακόμα και χωρίς λύσιμο του τροχού. Σήκωσε απλά τον τροχό στον αέρα και προσπάθησε να τον μετακινήσεις μέσα έξω (εγκάρσια ως προς την φορά περιστροφής του) με δύναμη. Αν έχει μεγάλο τζόγο, έχεις βρει πιθανά το αίτιο.
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις άμεσες απαντήσεις
-
Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, στον ίδιο τροχό, στο ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο audi 80 του 1994 με τον κινητήτα των 100 ίππων εδώ και καιρό. Το συνεργείο που το πήγα δεν μπορούσε να εντοπίσει πρόβλημα . Το πήγα και προχθές γιατί μου είχαν φθαρεί ανόμοια τα εμπρός τακάκια και μου άλλαξαν την μια δαγκάνα (είχε στραβώσει μου είπαν). Μέχρι σήμερα δεν έχει ξανακουστει ενώ το άκουγα καθημερινά. Σημειωτέον είχα αλλάξει ήδη το μπιλιοφόρο καθώς και ζαμφορ και σινεμπλόκ αλλά τώρα φαίνεται πως λύθηκε ... καλή τύχη
-
Ωχ μην ακούω τέτοια γιατί ο συγκεκριμένος θόρυβος μου έγινε αντιλυπτός εφόσον είχα αλλάξει μπιλιοφόρους αμορτισερ και κρεμαγιερα... φυσικά πέρασε και απο ευθυγραμμιση και ποιο πρίν απο έλεγχο φρένων που δεν έδειξε κανένα συγκεκριμένο πρόβλημα...
-
Κοίταξε αν βρίσκει το τακάκι στον δίσκο και είναι περίεργα φαγωμένο. Το είχα πάθει κι εγώ σε ένα Clio. Με αυξημένη ταχύτητα και το τιμόνι σε κάποια κλίση.
-
Το να ακουμπάει το τακάκι πάνω στον δίσκο είναι απίθανο γενικά??
Σφύριγμα στον μπροστα δεξί τροχό