@Εddie_147
Τα πολλα λογια τελικα ειναι φτωχεια...(το λεω σε αυτη την περισταση ΚΑΙ για εμενα...)
Ειναι δικαιωμα σου/σας και οσων αλλων ανθρωπων θελουν, να επιλεγουν αυτοκινητο, με βαση (κυριως) τα χαρακτηριστικα/αποδοση του κινητηρα, και τον ηχο του...
Απο την αλλη, υπαρχουν και καποιοι (αναμεσα τους και εγω) που προτιμουν οσο το δυνατον πιο ισορροπημενα 'πακετα'
σε επιπεδο συνεργασιας μεταξυ κινητηρα-πλαισιου, που θετουν και τα αντιστοιχα χαρακτηριστικα της οδικης συμπεριφορας τους. Αυτα φυσικα, απο την στιγμη που μιλαμε για σπορ κατασκευες, και χρηση αυτων, με κυριο λογο την ευχαριστηση.
Η 147 GTA απο την αρχη του 'χτισιματος' της, ΔΕΝ ειχε την 'μαγια', για να καταφερει να θεωρηθει ενα ομοιογενες συνολο σε επιπεδο δυναμικων χαρακτηριστικων. Ολα τα αρνητικα στοιχεια που εχω αναφερει εδω και αρκετα ποστ (με πρωτη αναφορα, αλλα οχι μοναδικη, την υπερ-μπροστοβαρη κατανομη), φωτογραφιζουν και προιδεαζουν για το αποτελεσμα.
Δεν ειναι κακο αυτοκινητο, ουτε επικινδυνο. Ειναι ενα ιδιαιτερο, σπανιο, 'αρχοντικο' ισως -λογω κινητηρα- hot-hatch με GT χαρακτηρα. Δεν εχει ομως ολα αυτα τα στοιχεια που να την χαρακτηριζουν στο τελος, ως ενα συνολο φιλικο-ευχαριστο, ομοιογενες οδηγικα και εκμεταλευσιμο στο επακρο, οπως ειναι η Brera 3.2 S.
Αυτα...