-
Ο χρήστης lary1821 έγραψε:
ευχαριστως ειμαι επαρχια ομως ΒολοΔε βολεύει...εκτός κι αν έρθεις Αθήνα και για άλλες δουλειές.
Πάντως μη νομίζεις ότι το σετ θα το πληρώσεις φθηνότερα απ ότι σε ένα συνεργείο.Να αλλάξεις ΚΑΙ αντλία νερού μαζί γιατί το αυτοκίνητο έχει ήδη και κάποια χρονάκια στην πλάτη του ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.
Την αντλία θα την πάρεις ΓΝΗΣΙΑ γιατί του εμπορίου είναι της πούτσας. -
ξέρω θέλει κ αντλία...θα φέρω ανταλλακτικα απο Κοσοβο οπότε συμφέρει
-
Ο χρήστης lary1821 έγραψε:
ξέρω θέλει κ αντλία...θα φέρω ανταλλακτικα απο Κοσοβο οπότε συμφέρειΣτρατιωτικός είσαι?
-
ναι...ειδικά για γερμανικά αυτ/τα είναι ο παράδεισος των ανταλλακτικων...είναι να τρελένεσαι πραγματικά με τις τιμές που επικρατούν εδω με αυτές στη χώρα μας...η ford χαρακτηριστικά σου λέω αντλία νερού φοράει ''μαμα'' της DOLZ...Η τιμή της εδώ πάνω 9(καλά διαβάζεις εννιά ευρώ)...στην Ελλάδα 45!
-
Ο χρήστης lary1821 έγραψε:
ναι...ειδικά για γερμανικά αυτ/τα είναι ο παράδεισος των ανταλλακτικων...είναι να τρελένεσαι πραγματικά με τις τιμές που επικρατούν εδω με αυτές στη χώρα μας...η ford χαρακτηριστικά σου λέω αντλία νερού φοράει ''μαμα'' της DOLZ...Η τιμή της εδώ πάνω 9(καλά διαβάζεις εννιά ευρώ)...στην Ελλάδα 45!ΠΟΟΟΟΟΣΑ ???
Υπάρχουν internetoμάγαζα στο Κόσοβο?
-
χαχα μη σου πω δεν ξερουν τι ειναι το internet...δυστυχως self servise μονο
-
με τετοιες τιμες αγοράζεις ανταλλακτικά, συναρμολογεις το αυτοκινητο και σου έρχεται φτηνότερα απο την αγορά του στην Ελλαδα...
Caterham ενα πράγμα
Φερνε ανταλλακτικα για τους φιλους σου... θα σε αγαπουν για παντα! -
Έχει τύχει σε κανέναν, πρόβλημα με ιμάντα χρονισμου που να απαιτεί αντικατάσταση σε πολύ λίγα χιλιόμετρα? (-40000)
-
Σε Twin Spark αυτος ειναι ο κανονας. Αντε 50.000 το πολυ.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Αν στάζουν λάδια πάνω στον ιμάντα μπορεί να χρειαστεί αλλαγή και νωρίτερα.
-
Ο χρήστης sttpod έγραψε:
Αν και ο παππουλης φοραει mazda b series, ο ιμαντας του αλλαχθηκε εντος χρονικων και χιλιομετρικων οριων (οριακα), στα πλαισια μεγαααααααλου σερβις μετα απο περιοδο ακινησιας.
.οι Β ΜΑΖΔΑ ειναι με καδενα....τουλαχιστον στα 2 εταιρικα που ειχαμε του 99 και 2001 (b2600)
-
Αυτοκίνητο Fiat Bravo 120 HP , 120000 km 52 μηνες από ημερομηνία πρώτης άδειας.
Τα συμπεράσματα δικά σας
Και μία ερώτηση για σκέψη.
Το αυτοκίνητο μπήκε στο συνεργείο με παρατήρηση τρέμουλο κατά την πορεία. Αν ο ιμάντας κοβόταν κατά την δοκιμή (πριν ή μετά την επισκευή του τρέμουλου), ποιός πληρώνει τη ζημιά ? -
Τι διάστημα αντικατάστασης δίνει η φιατ;
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Μερικά δόντια ακόμα και
-
Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
Αυτοκίνητο Fiat Bravo 120 HP , 120000 km 52 μηνες από ημερομηνία πρώτης άδειας.Τα συμπεράσματα δικά σας
Και μία ερώτηση για σκέψη.
Το αυτοκίνητο μπήκε στο συνεργείο με παρατήρηση τρέμουλο κατά την πορεία. Αν ο ιμάντας κοβόταν κατά την δοκιμή (πριν ή μετά την επισκευή του τρέμουλου), ποιός πληρώνει τη ζημιά ?
120000κμ, σε 4.33 χρόνια. Έχω γράψει ότι τα 3 χρόνια για κάθε λαστιχένιο εξάρτημα είναι πολύ. Ορμώμενος βέβαια από την πράξη.
Έχω γράψει ότι τα 100000κμ δεν πρέπει να βρίσκουν τους ιμάντες. Αντιβαίνει ο λόγος μου με τους κατασκευαστές?. Μα ο κατασκευαστής δεν γνωρίζει εκτός εάν έχει βάλει και ωρόμετρο, ότι Πατήσια ομόνοια 5κμ, για την μηχανή είναι 15!. Το διαπίστωσα με ωρόμετρο δυο πελατών μου.
Σίγουρα 120ΗΡ διεγείρουν το δεξιό μας πόδι…. Το εξωτερικό και ‘τσακισμένο’ δίνει την όψη του ζορίσματος.
Α. -
Ο δικός μου ιμάντας μετά από 120.000 χλμ και 5 1/2 χρόνια γιατί βγήκε σαν καινούριος; Αφού στεναχωρήθηκα που τον άλλαξα τόσο νωρίς.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι διάστημα αντικατάστασης δίνει η φιατ;Σύμφωνα με το βιβλίο χρήσης και συντήρησης οπτικό έλεγχο στα 60000 km και αλλαγή στα 120000 km με υποσημείωση 'ανεξαρτήτως km στα 4 χρόνια σε σκληρές συνθήκες(ψυχρά κλίματα, κινηση στην πόλη, μεγάλο διαστημα λειτουργίας σε ρελαντί) ή κάθε πέντε χρόνια '
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο δικός μου ιμάντας μετά από 120.000 χλμ και 5 1/2 χρόνια γιατί βγήκε σαν καινούριος; Αφού στεναχωρήθηκα που τον άλλαξα τόσο νωρίς.Όπως είπε και ο Λεωνίδας, καινούριος.πρέπει να βγαίνει. Ούτως η άλλως, προληπτική είναι η αντικατάσταση του. Και από το δικό μου έτσι βγήκε.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Και σίγουρα έτσι είναι.
Α. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο δικός μου ιμάντας μετά από 120.000 χλμ και 5 1/2 χρόνια γιατί βγήκε σαν καινούριος; Αφού στεναχωρήθηκα που τον άλλαξα τόσο νωρίς.
Όπως είπε και ο Λεωνίδας, καινούριος.πρέπει να βγαίνει. Ούτως η άλλως, προληπτική είναι η αντικατάσταση του. Και από το δικό μου έτσι βγήκε.
Sent from my GNex using smoke signals.
Δεν διαφωνώ. Αλλά με πληροφόρησε το team ότι τα 3 χρόνια είναι το όριο για τα λασχτιχένια εξαρτήματα.
Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες