Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πίστα Μεγάρων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πίστα Μεγάρων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    39
    120
    338
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nasos
      nasos last edited by

      Ο χρήστης ivan έγραψε:
      Eπειδή έκλεισε μισή ώρα η πίστα κόντεψαν να μας σταυρώσουν -δήθεν- για τα κράνη που δεν φορούσα εγώ και ο A.Σ.

      Δήθεν; Δήθεν;;;

      Στην πραγματικότητα ήθελαν βαβούρα για να μην πω τα 40 ευρα πίσω επειδή «υποπέσαμε σε αμάρτημα».

      Μάλιστα... Και έχοντας αυτή τη στάση, απορείτε για τη μείωση των διελεύσεων; Μήπως η στάση αυτή απορρέει από το γεγονός πως η συγκεκριμένη πίστα είναι η μοναδική στην Αθήνα; Λέω... Μήπως...

      Δηλαδή 'αυτοί είμαστε κι όποιος γουστάρει, οι υπόλοιποι αϊ σιχτήρ'; Γιατί, συγνώμη, αλλά αυτό κατάλαβα με τα posts σας κύριε Τσάδαρη σ'αυτό το topic.

      Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        ratanplan last edited by

        Πραγματικά λυπάμαι διότι βλέποντας τέτοιο ύφος, μου δίνεται η εντύπωση πως για όλα φταίνε οι «πελάτες» και σε τίποτα η διοίκηση! Δε λέω ότι η διοίκηση μπορεί να κάνει θαύματα και δεν τα κάνει γιατί βαριέται, και δέχομαι τα οικονομικό πρόβλημα!
        Από την άλλη κάποια άτομα θέλουμε και προσπαθούμε να πηγαίνουμε στην πίστα όσο συχνότερα γίνεται, και όπως είπατε πιο πριν τα 40 ευρώ μπροστά στο κόστος από λάστιχα τακάκια κλπ για 20-30 γύρους (σε 5δες φυσικά και όχι συνεχόμενους) είναι μηδαμινό! Αυτό που αναρωτιέμαι φυσικά τελείως καλοπροαίρετα (εδώ πάει η ερώτηση μου για τη διοίκηση) είναι κατά πόσο είναι μεγάλο κόστος να υπάρχουν 2-3 μικροί υδραυλικοί γρύλοι των 2 τόνων και ένα καλιμπραρισμένο μανόμετρο το οποίο θα δείχνει σωστές πιέσεις και όχι ότι να είναι! Μπορεί να σας ακούγονται γελοία τα παραπάνω αλλά πιστέψτε με είναι μεγάλη ευκολία για όσους κουβαλάνε άλλη τετράδα λάστιχα για την πίστα…και πιστέψτε με οι περισσότεροι το κάνουν!

        Τέλος δεν νομίζω ότι κάποιος από τα παιδιά είπε ότι είπε για να πάρει τα λεφτά του πίσω!

        Για εμένα το θέμα του κράνους στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι θέμα τόσο ουσίας αλλά θέμα παραδειγματισμού για τους νεότερους-πιο άπειρους!

        Συγνώμη αν σας κούρασα!

        ΥΓ.Επειδή μέσα από το γραπτό λόγο γίνονται εύκολα παρεξηγήσεις αν δεν ήταν το ύφος σας τέτοιο απλά θεωρήστε τις 2 πρώτες σειρές του ποστ μου ως μη γραμμένες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiger last edited by

          Ο χρήστης nasos έγραψε:

          Eπειδή έκλεισε μισή ώρα η πίστα κόντεψαν να μας σταυρώσουν -δήθεν- για τα κράνη που δεν φορούσα εγώ και ο A.Σ.

          Δήθεν; Δήθεν;;;

          Στην πραγματικότητα ήθελαν βαβούρα για να μην πω τα 40 ευρα πίσω επειδή «υποπέσαμε σε αμάρτημα».

          Μάλιστα... Και έχοντας αυτή τη στάση, απορείτε για τη μείωση των διελεύσεων; Μήπως η στάση αυτή απορρέει από το γεγονός πως η συγκεκριμένη πίστα είναι η μοναδική στην Αθήνα; Λέω... Μήπως...

          Δηλαδή 'αυτοί είμαστε κι όποιος γουστάρει, οι υπόλοιποι αϊ σιχτήρ'; Γιατί, συγνώμη, αλλά αυτό κατάλαβα με τα posts σας κύριε Τσάδαρη σ'αυτό το topic.

          Πραγματικα ειναι να απορει κανεις με την σταση του Κου Τσάδαρη,που ήταν εξ'αρχής εριστική,αντι-επαγγελματική και ευθυνόφοβη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ivan last edited by

            Ο χρήστης Tiger έγραψε:

            Πραγματικα ειναι να απορει κανεις με την σταση του Κου Τσάδαρη,που ήταν εξ'αρχής εριστική,αντι-επαγγελματική και ευθυνόφοβη.

            1)Δεν είπα ποτέ ότι είμαι το «καλό παιδί» και ο άριστος εφαρμοστής του: «γυρίζω και το άλλο μάγουλο». Συκοφάντησες τον μηχανισμό που υπηρετεί την πίστα φίλε μου, με εκείνη την ανευθυνότητα για το τηλ. και σου απάντησα ανάλογα.
            2)Aλλίμονο αν περίμενα 30 χρόνια για να αποδείξω τον επαγγελματισμό μου σαν «πιστάρχης» που έτσι κι αλλιώς δεν είμαι, αφού αυτό το ρόλο τον επωμίζεται άριστα ο Kώστας Πανουριάς. Συγχώρεσέ με αλλά δεν θα σου επιτρέψω να κρίνεις τον επαγγελματισμό μου από το αν απαντάει -κατά τη γνώμη σου- το τηλ. της πίστας ή όχι. και
            3)Έχεις δει πολλούς ευθυνόφοβους να απαντούν επεξηγώντας γεγονότα και καταστάσεις που θα μπορούσαν να αντιπαρέλθουν εύκολα με ένα συγγνώμη ή σιωπή;
            Aγαπητέ (ή μήπως αγαπητή;) Tiger μάλλον κάποιο ζόρι τραβάς μαζί μου, ή με την πίστα, ή με κάτι άλλο σε αυτό τον χώρο που δεν μπορώ να καταλάβω. Mε συγχωρείς που δεν θα βάλω την ουρά στα σκέλια και δυστυχώς κοντά στα 50 μου δεν μπορώ να μην είμαι εριστικός με αυτούς που χωρίς να έχουν τσεκάρει κατηγορούν δημοσίως εργαζόμενους (και δεν εννοώ εμένα) για το μεροκάματο.
            Over & out μαζί σου
            NT

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ivan last edited by

              Yπήρχε και γρύλος στην πίστα και καλό μανόμετρο για τις πιέσεις.
              O γρύλος απεσύρθη όταν κάποιος σχεδόν δέχτηκε το αυτοκίνητο πάνω στο πόδι του επειδή δεν ήξερε πως να τον τοποθεττήσει και η πίστα φυσικά δεν μπορούσε να του έχει για αυτό «γκουβερνάντα». Σκεφτείτε να τον πλάκωνε και να ζητούσε ευθύνες από τον ισιοκτήτη του γρύλου...
              Όσο για το μανόμετρο αφού αλλάξαμε δυο στους τρεις πρώτους μήνες λειτουργίας της πίστας, αφού επισκευάσαμε 5 φορές το μηχάνημα «παραγωγής» αέρα, εξ αιτίας αμελούς και χωρίς γνώση χρήσης, αναγκαστήκαμε να το αποσύρουμε επί μακρόν.
              Πρόσφατα το επαναφέραμε αλλά ήδη κάθε τρεις και λίγο παρουσιάζει μικροππροβλήματα, αφού τα χέρια που το χρησιμοποιούν είναι ανειδίκευτα και σε μερικές περιπτώσεις «βάρβαρα». Eλπίζω να μην το αποσύρουμε πάλι, ενώ δεν υπάρχει τίποτα ευκολότερο (φτηνό και ακριβές) από το να έχει κανείς το δικό του μανόμετρο στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου.
              Kλείνω με τις δοκιμές μοτοσικλετών. Aπό την αρχή του 2004 η πίστα διατίθεται σε οργανωμένα Track days μοτοσικλετών τα οποία αναλαμβάνει ο ΣOAM ή κάποιες λέσχες μοτοσικλετιστών, τηρώντας αυστηρά μέτρα ασφαλείας (κριτές, ασθενοφόρο, νοσηλευτή, πυροσβεστικό κ.λπ.), Στις ημερίδες αυτές γίνονται δεκτές και μοτοσικλέτες δρόμου, οπότε όσοι πιστοί προσέλθετε.
              Δυστυχώς για λόγους ασφάλειας δεν επιτρέπουμε την είσοδο μοτοσικλετών στην πίστα εκτός αυτών των ημερίδων.
              Kαι τώρα αφού ειλικρινά σας τα είπα όλα, ας διακόψω τη συμμετοχή μου σε αυτή τη θεματική ενότητα που προσωπικά την κρίνω εποικοδομητική γιατί καλό είναι να γνωρίζουν όλοι και την από μέσα πλευρά.
              Όποιος νομίζει πως θέλει κάτι περισσότερο να μάθει ας απευθυνθεί στο 210 9792500 ή ας μου στείλει p.m.
              Eυχαριστώ για την καλή «συζήτηση» που είχαμε και ας με συγχωρήσουν όσοι δεν με προκάλεσαν για το ίσως -κάποιες στιγμές- αψύ ύφος της γραφής μου.
              Kαληνύχτα
              NT

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • nasos
                nasos last edited by

                Μπορώ να πω πως, ακόμα και με αυτά που έγραψε ο κύριος Τσάδαρης, πήραμε όλοι τις απαντήσεις μας και καταλάβαμε (όσο και να μην θέλαμε να το κατάλαβουμε) το τι κατάσταση επικρατεί στην πίστα των Μεγάρων και στους υπαλλήλους της.

                Σας ευχαριστούμε για το χρόνο σας, ήτανε τιμή μας και θα έχουμε να το λέμε ακόμα και στα εγγόνια μας!

                Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  maxmara last edited by

                  Να τολμήσω να ρωτήσω και εγώ κάτι. Εάν κάνω αρκετούς γύρους σε 'γρήγορο' ρύθμό - και όχι 'πυροβολημένο' whatever that means - να περιμένω οτι θα πρέπει να βάλω στην άκρη πολλά €€€ για νέα λάστιχα?

                  Και μιλάω για αρκετούς γύρους σε διάστημα π.χ. 2 ωρών με αρκετά διαλείματα για...αυτοσυγκέντρωση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Ο χρήστης kyan έγραψε:

                    Αντί να ανεβάζεις τους τόνους....

                    Tι Iβάν θα ήμουν αλλιώς Eμμανουήλ;....

                    Αλλαγή άμεσα τότε στο ολοκληρωμένο IVAN ο Τρομερός.

                    Μπαααα, άμα κάνει αυτά που του προτείνει ο maxmara μάλλον Jon-Jon πρέπει να τον αποκαλούμε!

                    Με το κορίτσι από τη διαφήμιση του Safetrack παίζει τίποτα; Θα έδινε ώθηση στην πίστα αν πχ προϋπαντούσε τον κόσμο στην είσοδο!!!!!

                    Από τη μεριά μου δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης αγαπητέ Νίκο. Εξάλλου σε παρακολουθούμε πολύ καιρό για να ξέρουμε ότι όταν πάρεις φόρα μερικές φορές μπορείς υπό προϋποθέσεις να γίνει άδικος με καλοπροαίρετους επικριτές. Ίσως φταίει ότι όποιος καεί με το χυλό φυσά και το γιαούρτι. Να ξέρεις ότι σας έχουμε πολύ ψηλά και δεν θέλουμε μόνοι σας να χαλάτε την εικόνα σας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      maxmara last edited by

                      Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                      Να τολμήσω να ρωτήσω και εγώ κάτι. Εάν κάνω αρκετούς γύρους σε 'γρήγορο' ρύθμό - και όχι 'πυροβολημένο' whatever that means - να περιμένω οτι θα πρέπει να βάλω στην άκρη πολλά €€€ για νέα λάστιχα?

                      Και μιλάω για αρκετούς γύρους σε διάστημα π.χ. 2 ωρών με αρκετά διαλείματα για...αυτοσυγκέντρωση.

                      Any ideas?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Δεν έχω την εμπειρία αλλά από όσα ακούω οι φθορές στα ελαστικά είναι δυσανάλογα μεγάλες σε σχέση με τα χιλιόμετρα που κάνεις στην πίστα. Υπολόγισε τον υψηλό συντελεστή τριβής τις αυξημένες θερμοκρασίες που αναπτύσσουν τα ελαστικά και καταλαβαίνεις το αποτέλεσμα. Θα μπορούσε κάποιος πιο έμπειρος να σε βοηθήσει περισσότερο αλλά νομίζω για να περιορίσεις το φαινόμενο θέλει διαλείμματα συχνά για να κρυώσουν τα ελαστικά και αυξημένες πιέσεις αέρα σε αυτά για καλύτερη απόδοση και μειωμένη φθορά ιδίως στα πλαϊνά των ελαστικών.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cavallino last edited by

                          Αν διαλέξεις να πας με καθαρές γραμμές και να μην αφήνεις το φρενάρισμα σου για την τελευταία στιγμή, θα κάνεις αρκετή οικονομία στα αναλώσιμα φρένων και ελαστικά. Με σετάκια των 4-5 γύρων (που περιλαμβάνουν warm up και cool down lap) θα είσαι ΟΚ. Φυσικά θα υπάρχει κάποια φθορά μετά αλλά θα είναι μικρότερη από το να πήγαινες οριακά σε όλη τη διάρκεια. Η πίστα στα μέγαρα πάντως φθείρει αρκετά φρένα και λάστιχα λόγω χάραξης (ευθείες που ακολουθούνται από κλειστές στροφές, γενικά έχει χάραξη χωρίς γρήγορες καμπές).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maxmara last edited by

                            Σίγουρα δεν θέλω να κυνηγήσω χρόνους ούτε να τολμήσω να το παίξω οδηγός αγωνιστικού. Υποθέτω ότι ρυθμοί σχεδόν 'Safetrack¨' αρκούν για να αποκτήσω εμπειρία στο αυτοκίνητο μου. Οπότε θα ακολουθήσω τις συμβουλές σας (ανεβασμένη πίεση - smooth αλλά γρήγορος ρυθμός - 'σετ' 4 γύρων).

                            Μην ξεχνάμε οτι και η ασφάλεια δεν μας καλύπτει στην πίστα .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bts last edited by

                              Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                              Να τολμήσω να ρωτήσω και εγώ κάτι. Εάν κάνω αρκετούς γύρους σε 'γρήγορο' ρύθμό - και όχι 'πυροβολημένο' whatever that means - να περιμένω οτι θα πρέπει να βάλω στην άκρη πολλά €€€ για νέα λάστιχα?

                              Και μιλάω για αρκετούς γύρους σε διάστημα π.χ. 2 ωρών με αρκετά διαλείματα για...αυτοσυγκέντρωση.

                              Any ideas?

                              Η παρατεταμένη υπερθέρμανση είναι ο χειρότερος εχθρός των ελαστικών και των φρένων στην πίστα.

                              Αν βγαίνεις κάθε 3 γύρους και τα αφήνεις να κρυώσουν, δεν θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα και μπορείς να γυρίζεις όλη μέρα. Αλλιώς, αν μείνεις για 10 σερί γύρους μέσα, όπως έκανα εγώ την πρώτη φορά που πήγα, ε, λογικό είναι να μην σου μείνει λάστιχο για να γυρίσεις σπίτι σου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bagus last edited by

                                Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                                Να τολμήσω να ρωτήσω και εγώ κάτι. Εάν κάνω αρκετούς γύρους σε 'γρήγορο' ρύθμό - και όχι 'πυροβολημένο' whatever that means - να περιμένω οτι θα πρέπει να βάλω στην άκρη πολλά €€€ για νέα λάστιχα?

                                Και μιλάω για αρκετούς γύρους σε διάστημα π.χ. 2 ωρών με αρκετά διαλείματα για...αυτοσυγκέντρωση.

                                Any ideas?

                                Υπαρχει ενα τοπικ στα τεχνικα θεματα/βελτιωσεις οπου εχουμε συγκεντρωσει τις παρατηρησεις μας για μια ασφαλη εξορμηση στη πιστα....
                                Θα ψαξω να το βρω και θα το ποσταρω αργοτερα...

                                edit:Εδω ειναι click me

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pani last edited by

                                  Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                                  Να τολμήσω να ρωτήσω και εγώ κάτι. Εάν κάνω αρκετούς γύρους σε 'γρήγορο' ρύθμό - και όχι 'πυροβολημένο' whatever that means - να περιμένω οτι θα πρέπει να βάλω στην άκρη πολλά €€€ για νέα λάστιχα?

                                  Και μιλάω για αρκετούς γύρους σε διάστημα π.χ. 2 ωρών με αρκετά διαλείματα για...αυτοσυγκέντρωση.

                                  Εγώ με Michelin Pilot Primacy 205/45/16 (εργοστασιακά λάστιχα βέβαια, γιατί είναι χαμηλότερης ποιότητας), με πίεση μπροστά 38, έκανα 35 γύρους περίπου ως εξής: 4-5 γύρους και έξω, αλλά σε γρήγορο ρυθμό εκτός από τον τελευταίο που τον έκανα για να κρυώσουν τα φρένα, ενώ μία φορά έκανα 8 γύρους σερί, είδα κάμποση φθορά στα μάγουλα των μπροστινών, ειδικά αριστερά. Μάλλον ήθελε λίγο περισσότερο αέρα αριστερά λόγω της πίστας που έχει πιο πολλές δεξιές στροφές.
                                  Αλλά μέχρι εκεί. Τα λάστιχά μου δεν έλιωσαν και στο πέλμα οι φθορές δεν ήταν ορατές.
                                  Ίσως ένα πιο σκληρό λάστιχο, πχ Potenza, να μην είχε τόση φθορά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    msamaro last edited by

                                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                    αυξημένες πιέσεις αέρα σε αυτά για καλύτερη απόδοση και μειωμένη φθορά ιδίως στα πλαϊνά των ελαστικών.

                                    Σκοπεύω και εγώ να πάω για πρώτη φορά στα Μέγαρα μέσα στον Φεβρουάριο και επειδή δεν γνωρίζω ρωτάω... Αυτό για τις αυξημένες πιέσης που το γράφετε όλοι δεν σημαίνει όμως αυξημένες φθορές στο κέντρο του πέλματος του ελαστικού??? Δεν είναι μία ή αλλη;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tiger last edited by

                                      Ο χρήστης ivan έγραψε:
                                      Yπήρχε και γρύλος στην πίστα και καλό μανόμετρο για τις πιέσεις.
                                      O γρύλος απεσύρθη όταν κάποιος σχεδόν δέχτηκε το αυτοκίνητο πάνω στο πόδι του επειδή δεν ήξερε πως να τον τοποθεττήσει και η πίστα φυσικά δεν μπορούσε να του έχει για αυτό «γκουβερνάντα». Σκεφτείτε να τον πλάκωνε και να ζητούσε ευθύνες από τον ισιοκτήτη του γρύλου...
                                      Όσο για το μανόμετρο αφού αλλάξαμε δυο στους τρεις πρώτους μήνες λειτουργίας της πίστας, αφού επισκευάσαμε 5 φορές το μηχάνημα «παραγωγής» αέρα, εξ αιτίας αμελούς και χωρίς γνώση χρήσης, αναγκαστήκαμε να το αποσύρουμε επί μακρόν.
                                      Πρόσφατα το επαναφέραμε αλλά ήδη κάθε τρεις και λίγο παρουσιάζει μικροππροβλήματα, αφού τα χέρια που το χρησιμοποιούν είναι ανειδίκευτα και σε μερικές περιπτώσεις «βάρβαρα».

                                      Πονάει κεφάλι;Κόψει κεφάλι!
                                      Πρεπει να υπαρχει λυση,εξω τι κανουν στις πιστες;
                                      Αν αυριο καποιος τραυματιστει σε στροφή, θα καταργηθουν οι στροφες ή θα κλεισει οριστικα η πίστα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Ο χρήστης msamaro έγραψε:

                                        αυξημένες πιέσεις αέρα σε αυτά για καλύτερη απόδοση και μειωμένη φθορά ιδίως στα πλαϊνά των ελαστικών.

                                        Σκοπεύω και εγώ να πάω για πρώτη φορά στα Μέγαρα μέσα στον Φεβρουάριο και επειδή δεν γνωρίζω ρωτάω... Αυτό για τις αυξημένες πιέσης που το γράφετε όλοι δεν σημαίνει όμως αυξημένες φθορές στο κέντρο του πέλματος του ελαστικού??? Δεν είναι μία ή αλλη;

                                        Οι μεγάλες φθορές από ότι καταλαβαίνω εμφανίζονται στα πλαϊνά του ελαστικού καθώς στην διάρκεια των στροφών παραμορφώνετε το πέλμα και έρχονται και αυτά σε επαφή με την άσφαλτο. Όλα αυτά φυσικά όταν πιέζεις το αυτοκίνητο σε ρυθμούς μεγαλύτερους από ότι συνήθως στο δρόμο. Η φθορά στην ευθεία είναι αμελητέα αφού δεν μαζεύεις πάρα πολλά χιλιόμετρα. Πόσο αλήθεια είναι σε μήκος η πίστα 2 με 3 χιλιόμετρα; Φαντάσου μετά από 20 γύρους έχει 40 με 60 χιλιόμετρα διαδρομή. Πόσο πια να φθαρεί στο μέσω του πέλματος αν αφαιρέσεις και τις στροφές που αλλάζει το σημείο επαφής με την άσφαλτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          ratanplan last edited by

                                          ivan έγραψε:

                                          Yπήρχε και γρύλος στην πίστα και καλό μανόμετρο για τις πιέσεις.
                                          O γρύλος απεσύρθη όταν κάποιος σχεδόν δέχτηκε το αυτοκίνητο πάνω στο πόδι του επειδή δεν ήξερε πως να τον τοποθεττήσει και η πίστα φυσικά δεν μπορούσε να του έχει για αυτό «γκουβερνάντα». Σκεφτείτε να τον πλάκωνε και να ζητούσε ευθύνες από τον ισιοκτήτη του γρύλου...

                                          Απόλυτα κατανοητό αυτό, μήπως όμως όπως υπογράφουμε ένα χαρτί κατά την είσοδο μας στην πίστα ότι δεν έχετε καμία ευθύνη για ότι πάθουμε μέσα στην πίστα (για να πω την αλήθεια 1-2 φορές του έχω ρίξει μια ματιά και δεν ξέρω τι λέει επακριβώς…ελπίζω υπογράφοντας αυτό το χαρτί να μην σας παραχωρώ τα περιουσιακά μου στοιχεία μετά θάνατον ) να γίνει κάτι αντίστοιχο?θα μπορούσε ίσως αυτό το χαρτί να αναφέρει κάπου ότι όποια facilities της πίστας χρησιμοποιούμε δεν φέρετε καμία ευθύνη….. δεν είναι εφικτό κάτι τέτοιο?

                                          ivan έγραψε:

                                          Όσο για το μανόμετρο αφού αλλάξαμε δυο στους τρεις πρώτους μήνες λειτουργίας της πίστας, αφού επισκευάσαμε 5 φορές το μηχάνημα «παραγωγής» αέρα, εξ αιτίας αμελούς και χωρίς γνώση χρήσης, αναγκαστήκαμε να το αποσύρουμε επί μακρόν.
                                          Πρόσφατα το επαναφέραμε αλλά ήδη κάθε τρεις και λίγο παρουσιάζει μικροππροβλήματα, αφού τα χέρια που το χρησιμοποιούν είναι ανειδίκευτα και σε μερικές περιπτώσεις «βάρβαρα».

                                          Καλά τώρα δεν νομίζω ότι χρειάζεται και ιδιαίτερη εξειδίκευση κάποιος για να βάλει λίγο αέρα στα λάστιχα χωρίς να χαλάσει το μηχάνημα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            petran last edited by

                                            x

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr