Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 484
    • 485
    • 486
    • 487
    • 488
    • 731
    • 732
    • 486 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    152965
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexeft last edited by

      Να βάλω κι εγώ την οξεία μου εδώ, δεν παίζει κανένα ρόλο που ο κινητήρας είναι αλουμινένιος.
      Οι βαλβίδες δεν κλέινουν πάνω στο αλουμίνιο αλλά πάνω σε ατσάλινες έδρες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antonis-team last edited by

        Ο χρήστης alexeft έγραψε:
        Να βάλω κι εγώ την οξεία μου εδώ, δεν παίζει κανένα ρόλο που ο κινητήρας είναι αλουμινένιος.
        Οι βαλβίδες δεν κλέινουν πάνω στο αλουμίνιο αλλά πάνω σε ατσάλινες έδρες.


        Και σίγουρα ένα χαλύβδινο εμφύτευμα, δεν στηρίζετε εξίσου καλά σε όλα τα κράματα αλουμινίου!!!!.... δεν είναι μαντέμι. Μάλιστα υπό υψηλή, τουλάχιστον υψηλότερη θερμοκρασία….. εξ ου και η μαύρη λίστα…..
        Και σίγουρα στα παλιότερα μοντέλα που όλα είχαν μαντεμένιο καπάκι, τα προβλήματα με μια λαδιέρα, ήταν μικρότερα.
        Α.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dsgeo last edited by

          Έχω σ'ένα Peugeot 206 1.4 8v 2000'(187000 χιλ) μετατροπή υγραερίου Lovato εδώ και 2500 χιλ. Τίς τελευταίες μέρες μου εμφανίζει ένα μπούκωμα-παίζει το ρελαντί και μερικές φορές σβήνει!Αυτό το κάνει μόνο όταν είναι [url]τελείως κρύο[/url] και μέχρι τους 65-70 °C περίπου και μόνο στη βενζίνη. Όταν ζεσταθεί και γυρίζει σε υγραέριο λειτουργεί απροβλημάτιστα...όπως επίσης και στη βενζίνη όταν είναι ζεστό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            m-evius last edited by

            βαλε ενα καθαριστικο μπεκ σε γεματο ντεποζιτο βενζινης. Μετα μισο ντεποζιτο κυκλοφορα με βενζινη και βρες δρομο για να το πας κοφτες οχι μια φορα 2-3 σιγουρα να ξεμπουκωσει και να πεταξει την μακα.........και μετα θα δεις πως θα κελαηδαει. Πιθανοτατα εχεις χαλια η παλια βενζινη και πρεπει να καθαρισεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chemic last edited by

              Ο χρήστης m@evius έγραψε:
              βαλε ενα καθαριστικο μπεκ σε γεματο ντεποζιτο βενζινης. Μετα μισο ντεποζιτο κυκλοφορα με βενζινη και βρες δρομο για να το πας κοφτες οχι μια φορα 2-3 σιγουρα να ξεμπουκωσει και να πεταξει την μακα.........και μετα θα δεις πως θα κελαηδαει. Πιθανοτατα εχεις χαλια η παλια βενζινη και πρεπει να καθαρισεις

              k εμενα μου χτύπαγε ΠΟΛΛΑ πυράκια. έβαλα σουπερ αμολυβδη κ συνήλθε αμεσως. τώρα το καλοκαίρι η βενζίνη την ακουει στο ρεζερβουαρ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sdaoulas2 last edited by

                παιδια εχω ενα προβλημα (δεν ξερω αν εχει υποθει ξανα). Το προβλημα το εχω εδω και 2 χρονια, δλδ απο την 1η μερα που περασα το ICOM JTG.

                Δεν πέρνει μπροστα το αμαξι αμεσως, με τη μια. Θελει 2 μιζιές ή καμια φορα και 3 μιζιες. Αν παταω γκαζι και βαλω μπρος ε τοτε μπορει να παρει και με την πρώτη. Εννοειται οτι με βενζινη το αμαξι ειναι τσακμακι, περνει αμεσως. Το αμαξι καθε 10.000χλμ κανει σερβις (λαδια,φιλτρα,μπουζι) και Tuneup 163 και 164 καθε 10.000χλμ επισης. Δλδ απο συντηρηση ειναι ΑΡΙΣΤΟ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  x-rover last edited by

                  Ο χρήστης dsgeo έγραψε:
                  Έχω σ'ένα Peugeot 206 1.4 8v 2000'(187000 χιλ) μετατροπή υγραερίου Lovato εδώ και 2500 χιλ. Τίς τελευταίες μέρες μου εμφανίζει ένα μπούκωμα-παίζει το ρελαντί και μερικές φορές σβήνει!Αυτό το κάνει μόνο όταν είναι [url]τελείως κρύο[/url] και μέχρι τους 65-70 °C περίπου και μόνο στη βενζίνη. Όταν ζεσταθεί και γυρίζει σε υγραέριο λειτουργεί απροβλημάτιστα...όπως επίσης και στη βενζίνη όταν είναι ζεστό.

                  Εγώ έχω ένα Opel Agila 1.2 και έχω υγραέριο περίπου 45.000 χλμ και μου κάνει ακριβώς τα ίδια. Πρέπει κάτι με την αντλία βενζίνης να παίζει γιατί όταν βάζω καινούρια βενζίνη και καθαριστικό μπεκ φτιάχνει για λίγο και μετά πάλι τα ίδια. Έχω δοκιμάσει να το βάλω μπροστά κατευθείαν με υγραέριο (χωρίς να ξεκινήσει πρώτα με βενζίνη και μετά να γυρίσει στο αέριο) και δεν το κάνει, δουλεύει κανονικά τότε. Οπότε το αφήνω να δω που θα πάει και αν τα συμπτώματα επιδεινωθούν θα αλλάξω αντλία. Δεν με στενοχωρεί το γεγονός πάντως γιατί σε έκτακτη ανάγκη μπορώ να το βάλω να δουλέψει κατευθείαν με αέριο αλλά και η αντλία δεν παρουσιάζει τίποτα όταν ζεσταθεί λίγο το αμάξι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                    Να βάλω κι εγώ την οξεία μου εδώ, δεν παίζει κανένα ρόλο που ο κινητήρας είναι αλουμινένιος.
                    Οι βαλβίδες δεν κλέινουν πάνω στο αλουμίνιο αλλά πάνω σε ατσάλινες έδρες.


                    Και σίγουρα ένα χαλύβδινο εμφύτευμα, δεν στηρίζετε εξίσου καλά σε όλα τα κράματα αλουμινίου!!!!.... δεν είναι μαντέμι. Μάλιστα υπό υψηλή, τουλάχιστον υψηλότερη θερμοκρασία….. εξ ου και η μαύρη λίστα…..
                    Και σίγουρα στα παλιότερα μοντέλα που όλα είχαν μαντεμένιο καπάκι, τα προβλήματα με μια λαδιέρα, ήταν μικρότερα.
                    Α.

                    Βοηθούσε και η βενζίνη με μόλυβδο όμως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
                      παιδια εχω ενα προβλημα (δεν ξερω αν εχει υποθει ξανα). Το προβλημα το εχω εδω και 2 χρονια, δλδ απο την 1η μερα που περασα το ICOM JTG.

                      Δεν πέρνει μπροστα το αμαξι αμεσως, με τη μια. Θελει 2 μιζιές ή καμια φορα και 3 μιζιες. Αν παταω γκαζι και βαλω μπρος ε τοτε μπορει να παρει και με την πρώτη. Εννοειται οτι με βενζινη το αμαξι ειναι τσακμακι, περνει αμεσως. Το αμαξι καθε 10.000χλμ κανει σερβις (λαδια,φιλτρα,μπουζι) και Tuneup 163 και 164 καθε 10.000χλμ επισης. Δλδ απο συντηρηση ειναι ΑΡΙΣΤΟ.

                      Πιθανότατα κάποιο μπεκάκι χάνει και μπουκώνει το αυτοκίνητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antonis-team last edited by

                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                        Να βάλω κι εγώ την οξεία μου εδώ, δεν παίζει κανένα ρόλο που ο κινητήρας είναι αλουμινένιος.
                        Οι βαλβίδες δεν κλέινουν πάνω στο αλουμίνιο αλλά πάνω σε ατσάλινες έδρες.


                        Και σίγουρα ένα χαλύβδινο εμφύτευμα, δεν στηρίζετε εξίσου καλά σε όλα τα κράματα αλουμινίου!!!!.... δεν είναι μαντέμι. Μάλιστα υπό υψηλή, τουλάχιστον υψηλότερη θερμοκρασία….. εξ ου και η μαύρη λίστα…..
                        Και σίγουρα στα παλιότερα μοντέλα που όλα είχαν μαντεμένιο καπάκι, τα προβλήματα με μια λαδιέρα, ήταν μικρότερα.
                        Α.

                        Βοηθούσε και η βενζίνη με μόλυβδο όμως.


                        Σίγουρα φιλέ. Μα σήμερα έχουν βγει τόσα πρόσθετα που κάνουν καλύτερη δουλειά και δεν ρυπαίνουν τα πνευμονία μας!!!!!!!!......
                        Α

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgos-papadopoylos last edited by

                          Και εγώ το ίδιο πρόβλημα από την πρώτη μέρα. Καλοκαίρι 2012. αν έχεις μόνο αυτό μια χαρά είσαι. Λίγο γκαζάκι στην εκκίνηση και παίρνει. Έτσι μου είπαν και εμένα οι ειδικοί…..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgos-papadopoylos last edited by

                            Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
                            παιδια εχω ενα προβλημα (δεν ξερω αν εχει υποθει ξανα). Το προβλημα το εχω εδω και 2 χρονια, δλδ απο την 1η μερα που περασα το ICOM JTG.

                            Δεν πέρνει μπροστα το αμαξι αμεσως, με τη μια. Θελει 2 μιζιές ή καμια φορα και 3 μιζιες. Αν παταω γκαζι και βαλω μπρος ε τοτε μπορει να παρει και με την πρώτη. Εννοειται οτι με βενζινη το αμαξι ειναι τσακμακι, περνει αμεσως. Το αμαξι καθε 10.000χλμ κανει σερβις (λαδια,φιλτρα,μπουζι) και Tuneup 163 και 164 καθε 10.000χλμ επισης. Δλδ απο συντηρηση ειναι ΑΡΙΣΤΟ.

                            Και εγώ το ίδιο πρόβλημα από την πρώτη μέρα. Καλοκαίρι 2012. αν έχεις μόνο αυτό μια χαρά είσαι. Λίγο γκαζάκι στην εκκίνηση και παίρνει. Έτσι μου είπαν και εμένα οι ειδικοί…..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              boldini last edited by

                              γεια!
                              είμαι καινούργιο μέλος και θα ήθελα την βοήθειά σας
                              ενδιαφέρομαι για υγραεριοκίνηση
                              έχω ένα νισαν μικρα. δεν έχει κλείσει ακόμα 2 χρόνια με 37,5 χιλ.χλμ και 1240cc
                              αξίζει τον κόπο να κάνω την μετατροπή;διάβασα οτι στα μικρά αυτοκίνητα βγάζει προβλήματα
                              ευχαριστώ προκαταβολικά!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                subarakis last edited by

                                προσφατα χρειαστηκε να ανοιχθει η δεξαμενη και να βγει το φλοτερ γιατι ειχε ξεβιδωθει (και ομως εγινε) το σφουγγαρακι που εχει στην ακρη.Τοποθετηθηκε νεο ''σφουγγαρι'' αλλα πλεον η δεξαμενη (60 lit) ενω πριν επαιρνε 50 lit τωρα δεν παιρνει πανω απο 40 lit.Υπαρχει περιπτωση να εχει αερα μεσα και θα βγει σταδιακα ή παιζει κατι άλλο (η εναλλακτική ειναι να βγαλω τελειως το φλοτερ)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  Ο χρήστης subarakis έγραψε:
                                  προσφατα χρειαστηκε να ανοιχθει η δεξαμενη και να βγει το φλοτερ γιατι ειχε ξεβιδωθει (και ομως εγινε) το σφουγγαρακι που εχει στην ακρη.Τοποθετηθηκε νεο ''σφουγγαρι'' αλλα πλεον η δεξαμενη (60 lit) ενω πριν επαιρνε 50 lit τωρα δεν παιρνει πανω απο 40 lit.Υπαρχει περιπτωση να εχει αερα μεσα και θα βγει σταδιακα ή παιζει κατι άλλο (η εναλλακτική ειναι να βγαλω τελειως το φλοτερ)


                                  Το να το βγάλεις τελείως το φλοτέρ είναι έγκλημα. Εάν το κάνεις και το γράψεις θα σε καταγγείλω επώνυμα στης αρχές του κράτους . Δεν θέλω να ακούω μ@λ@κιες........
                                  Α.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    boldini last edited by

                                    Ο χρήστης Boldini έγραψε:
                                    γεια!
                                    είμαι καινούργιο μέλος και θα ήθελα την βοήθειά σας
                                    ενδιαφέρομαι για υγραεριοκίνηση
                                    έχω ένα νισαν μικρα. δεν έχει κλείσει ακόμα 2 χρόνια με 37,5 χιλ.χλμ και 1240cc
                                    αξίζει τον κόπο να κάνω την μετατροπή;διάβασα οτι στα μικρά αυτοκίνητα βγάζει προβλήματα
                                    ευχαριστώ προκαταβολικά!

                                    κανείς που να μπορεί να μου δώσει τη συμβουλή του;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antonis-team last edited by

                                      Ο χρήστης Boldini έγραψε:

                                      γεια!
                                      είμαι καινούργιο μέλος και θα ήθελα την βοήθειά σας
                                      ενδιαφέρομαι για υγραεριοκίνηση
                                      έχω ένα νισαν μικρα. δεν έχει κλείσει ακόμα 2 χρόνια με 37,5 χιλ.χλμ και 1240cc
                                      αξίζει τον κόπο να κάνω την μετατροπή;διάβασα οτι στα μικρά αυτοκίνητα βγάζει προβλήματα
                                      ευχαριστώ προκαταβολικά!

                                      κανείς που να μπορεί να μου δώσει τη συμβουλή του;


                                      Καλωσόρισες φίλε στην ενότητα!.
                                      Θα απαντήσεις σε ένα ερωτηματολόγιο για να μπορέσουμε να προτείνουμε.
                                      1)πόσα χιλιόμετρα κάνεις τον χρόνο?.
                                      2)που τα κάνεις και με τι ρυθμούς?.
                                      3) η ευρύτερη περιοχή σου?.
                                      Και θα συνεχίσουμε!.
                                      Α.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        boldini last edited by

                                        φίλη

                                        καλώς σας βρήκα

                                        απαντώ αμέσως στα ερωτήματά σου

                                        τον χρόνο υπολογίζω οτι κάνω γύρω στα 20.000 χλμ
                                        από αυτά το μεγαλύτερο μέρος είναι για την δουλειά μου στον νομό Ηρακλείου σε δρόμο σχετικά καλό με κάποιες ανηφόρες και πολλές στροφές.αυτή η διαδρομή γίνεται καθημερινά 5 μέρες την βδομάδα 9 μήνες τον χρόνο

                                        δεν είμαι από Κρήτη αλλά σχεδόν ζω μόνιμα εκεί τα τελευταία χρόνια,
                                        όποια μετατροπή ή βελτίωση του αυτοκινήτου θα γίνει εκεί

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexeft last edited by

                                          Δεν βγάζουν πρόβλημα με το υγραέριο τα μικρά αυτοκίνητα συγκεκριμένα. Αυτό είναι δεδομένο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            20000κμ/χρονο κατ’ αρχή αξίζουν το εγχείρημα.
                                            Έχεις καλό καπάκι. (το ίδιο αυτοκίνητο έχω για την μικρή μου κόρη, που σήμερα το πουλάω λόγο του ότι ξενιτεύτηκε) .
                                            Μα από ότι μου έλεγε ήταν οικονομικό. Τι κατανάλωση έχεις σήμερα, η μάλλον προτού βάλεις AC να δουλέψει? (σε ευρώ). Σίγουρα από μαμά δεν βγάζει αρκετά άλογα που στη ανηφόρες θα της νιώσεις. Πολύ περισσότερο με το AC
                                            Την περιοχή του ηρακλείου την γνωρίζω καλά. Παλιότερα ήμουν στην οργάνωση κάποιων αγώνων εκεί. Οπωσδήποτε έχω και μια πλέον εβδομάδα Time Sharing και έτσι επισκέπτομαι την περιοχή. Κατά συνέπια της παρατεταμένες ανηφόρες της γνωρίζω. Περιμένω την απάντηση κοπέλα μου για να συνεχίσω.
                                            Α.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 484
                                            • 485
                                            • 486
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 486 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr