-
Σε τί ακριβώς υπερτερεί το Νίβα εκτός δρόμου απο ενα Vitara ή Grand vitara?????
Eκτός απο το επειχήρημα 'δεν το λυπάσαι' δεν υπερτερεί πουθενά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σε τί ακριβώς υπερτερεί το Νίβα εκτός δρόμου απο ενα Vitara ή Grand vitara?????Eκτός απο το επειχήρημα 'δεν το λυπάσαι' δεν υπερτερεί πουθενά.
Μέ τά 'μαμά' λάστιχα (185/80-16) υπερτερεί σέ χιόνι καί λάσπη σίγουρα.
Είναι καί κομμάτι ελαφρύτερο. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σε τί ακριβώς υπερτερεί το Νίβα εκτός δρόμου απο ενα Vitara ή Grand vitara?????Eκτός απο το επειχήρημα 'δεν το λυπάσαι' δεν υπερτερεί πουθενά.
Το ιδιο ισχυει και για το Pinin ....που υπερτερει εκτος δρομου??
(αντε παλι αρχιζουμε τα ιδια..... )
-
Ο χρήστης michailbm έγραψε:
Όσο αφορά το Πινιν είναι μακράν καλύτερο εντος εκτος του vitara ή του GV και σαφώς πολύ κοντύτερα (εκτος) στο Niva απο ότι νομίζεις (πάντα μιλάω για το 2000gdi)!!!E...φιλε Μιχαλη ...οχι και 'μακραν καλυτερο' απο το GV ......στα εκτος ...
?? Για ποιο λογο ??? για το Helical lsd ?? -
Παντως για να γυρισουμε και στο θεμα μας , αν ραφιναρουν λιγο το συστημα μεταδοσης , να μην εχει δηλαδη αυτη την τραχεια αισθηση και η τιμη του ειναι γυρω στα 17.000 οπως καποιος φιλος εχει πει , θα ειναι μια πολυ καλη αγορα ...!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Σε τί ακριβώς υπερτερεί το Νίβα εκτός δρόμου απο ενα Vitara ή Grand vitara?????
Eκτός απο το επειχήρημα 'δεν το λυπάσαι' δεν υπερτερεί πουθενά.
Μέ τά 'μαμά' λάστιχα (185/80-16) υπερτερεί σέ χιόνι καί λάσπη σίγουρα.
Είναι καί κομμάτι ελαφρύτερο.Εγω το λυπαμαι και πολυ μαλιστα.
Μαμα φοραει 185 75 16.
Υπερτερει σε ολες τις γωνιες,σε αποσταση απο το εδαφος,σε διαδρομες αναρτησεων,εχει πιο κοντο μειωτηρα και ΜΟΝΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ που μου ειναι πολυ χρησιμο μιας και δινει πολυ καλη συμπεριφορα σε βατους χωματοδρομους,χιονισμενους και βρεγμενους δρομους.Το λεω αυτο γιατι συνηθως το χειμωνα κανω παρα πολλα χιλιομετρα σε χιονι και δεν μπορω να πω οτι μου αρεσει η συμπεριφορα του 50/50.
Τωρα βεβαια οταν εφαρμοζεις το συστημα 'κλεινω τα αυτια μου και ανοιγω το πορτοφολι'ολα παιρνανε απο παντου(περιπου).Απο εκει και περα ειναι θεμα αναγκων,χρηματων και πρωσοπικου γουστου. -
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Όσο αφορά το Πινιν είναι μακράν καλύτερο εντος εκτος του vitara ή του GV και σαφώς πολύ κοντύτερα (εκτος) στο Niva απο ότι νομίζεις (πάντα μιλάω για το 2000gdi)!!!
E...φιλε Μιχαλη ...οχι και 'μακραν καλυτερο' απο το GV ......στα εκτος ...
?? Για ποιο λογο ??? για το Helical lsd ??Εχει (lsd) τελικα ή οχι;
-
Ο χρήστης strofimios έγραψε:
Εχει (lsd) τελικα ή οχι;
Ναι , το 2.0ltr pinin εχει το λεγομενο helical lsd (περιπου 40%) .. το οποιο ομως αν χασει τελειως προσφυση ο ενας τροχος δεν δουλευει...
Γενικα ομως τα διαφορικα lsd ή lockers ειναι ολοκληρη ιστορια το που πως και γιατι χρειαζονται ....για αυτο το λογο κι'ολας επικρατει σε ολους μας αυτη η 'συγχυση' .... -
Λοιπών :
Είναι καλύτερο από το GV για δυο λόγους , εξελιγμένη τετρακινηση με την μαγική κατά την γνώμη μου αλλά και κατά γενική ομολογία θέση 4H που δίνει τρομερό πλεονέκτημα σε καταστάσεις με χώμα λίγη λάσπη ή λίγο χιόνι και κλήση γιατί δεν γλιστράς με τα τέσσερα λόγο μη μπλοκαρίσματος του μεσαίου (πλεονέκτημα που έχουν τα νιβα και στα αργά ) Για τον ίδιο λόγο κινείται καλύτερα στην άσφαλτο σε βρεγμένα και χιονισμένα οδοστρώματα !!! Επιπλέον έχει και πίσω lsd που βοηθάει αρκετά!!!!
Ναι έχει πίσω LSD !!
Τo GV 2000 έχει κινητήρα σαφώς υποδιεστερο και μόνο το 2,5 V6 υπερτερεί λόγο δύναμης και γι’ αυτό εγώ θα το έπαιρνα αν υπήρχε όταν αγόρασα το πινιν.!!
Τέλος πάντων ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ GV ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 4x4 και αν ξέρεις που είναι τα ομολογουμένως μικρά μειονεκτήματα του τότε πράττεις ανάλογα και δεν προβληματίζουν καθόλου!
Όμως το πινιν είναι αρκετά πιο εξελιγμένο και στην μετάδοση και στον κινητήρα που είναι o καλύτερος που έχει τοποθετηθεί σε διλιτρο 4x4!!! -
Ο χρήστης michailbm έγραψε:
Είναι καλύτερο από το GV για δυο λόγους , εξελιγμένη τετρακινηση με την μαγική κατά την γνώμη μου αλλά και κατά γενική ομολογία θέση 4H που δίνει τρομερό πλεονέκτημα σε καταστάσεις με χώμα λίγη λάσπη ή λίγο χιόνι και κλήση γιατί δεν γλιστράς με τα τέσσερα λόγο μη μπλοκαρίσματος του μεσαίου (πλεονέκτημα που έχουν τα νιβα και στα αργά ) Για τον ίδιο λόγο κινείται καλύτερα στην άσφαλτο σε βρεγμένα και χιονισμένα οδοστρώματα !!! Επιπλέον έχει και πίσω lsd που βοηθάει αρκετά!!!!
Ξεκιναω τωρα και κανω το 'δικηγορο του Διαβολου'.....
Ναι θα ήθελα και εγω να εχει το GV 4Η και στην ασφαλτο , εστω και για ψυχολογικους λογους , γιατι μεχρι τωρα δεν την εχω χρειαστει ..δεν ετυχε τουλαχιστον ....
Αλλα εγω μίλησα για αυτο που ειπες για εκτος δρομου .....οχι για εντος ή απλους χωματοδρομους .Ναι έχει πίσω LSD !!
Oσο για το LSD που εχει , απο τη μια ειναι καλο σε ορισμενες περιπτωσεις , αλλα ισως ειναι καλυτερα να αποφασισεις μονος σου τι διαφορικο θελεις να βαλεις , αναλογα με τη χρηση που θελεις να κανεις...
Τo GV 2000 έχει κινητήρα σαφώς υποδιεστερο και μόνο το 2,5 V6 υπερτερεί λόγο δύναμης και γι’ αυτό εγώ θα το έπαιρνα αν υπήρχε όταν αγόρασα το πινιν.!!
Για τον κινητηρα συμφωνω και εγω ...αλλα δε θα σου ελειπε to 4Η και ολα οσα αναφέρεις ?
Τέλος πάντων ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ GV ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 4x4 και αν ξέρεις που είναι τα ομολογουμένως μικρά μειονεκτήματα του τότε πράττεις ανάλογα και δεν προβληματίζουν καθόλου!
Eιναι ενα αυτοκινητο αποδεδειγμενα αξιοπιστο 4κινητο οχημα , με μεγαλα περιθωρια μετατροπων αν καποιος θελει το κατι παραπανω στο off road
Όμως το πινιν είναι αρκετά πιο εξελιγμένο και στην μετάδοση και στον κινητήρα που είναι o καλύτερος που έχει τοποθετηθεί σε διλιτρο 4x4!!!
Eξελιγμενο επειδη εχει το 4H ? ενταξει ...το δεχομαι ...
Τι να πει ομως και το Νιva που εχει 4Η εδω και 25 χρονια ???Και πως γινεται το κλειδωμα του μεσαιου διαφορικου στο pinin ??μηπως με συνεκτικο συμπλεκτη ?? (πραγμα οχι τοσο καλο για off road χρηση)..
Και οι αργες του ?? μηπως δεν ειναι τοσο αργές ??Και δεν ξερω επισης και η διαδρομη των αναρτησεων ποση ειναι ....Τελος παντων .....αυτο που θελω να πω οτι επειδη ολα τα πραγματα εχουν τα συν και τα πλην τους ,εστω ετσι οπως τα βλεπει κ τα βιωνει ο καθενας μας η δικη μου αποψη για το GV και το PININ ειναι η εξης :
Kαι τα δυο οχηματα σαν πακετα (να μην το αναλυω τωρα... ) ειναι αξιολογα και οποιο και να παρει κανεις δεν θα το μετανοιωσει...
Εγω προσωπικα περυσι δυσκολευτικα πολυ να αποφασισω ποιο απο τα δυο να παρω .....Επισης ..κριμα που εισαι λιγο μακρια και δεν μπορουμε να εχουμε αυτη την αντιπαραθεση Live ..να το διασκεδασουμε κι'ολας !!!!
-
Το pinin εκτός δρόμου υπερτερεί απο τα Βιτάρα μόνο στο πίσω LSD το οποίο στο κάτω κάτω μπορεί να μπεί στα βιτάρα σαν έξτρα και να μείνουν και ρέστα.
Μιλάω πάντα για το GDi, το απλό είναι πολύ soft για την κατηγορία αυτή.Οσο για το Νίβα δεν έχει κανένα ουσιαστικό πλεονέκτημα κατα τη γνώμη μου απλώς επειδή πολλοί θέλουν να αποδίδουν (σαν το Βούδα ) κάποια 'ισσοροπία' στα πράγματα μεγαλοποιούν τις εκτός δρόμου δυνατότητές του ('κάρο' κλπ) για να 'ισοσταθμίσουν' τις αδυναμίες του.
Για εντός δρόμου το pinin έχει το πλεονέκτημα της καλύτερης τετρακίνησης, το Νίβα δεν νομίζω πως μπορεί να συγκριθεί καν με τα αλλα 2.
Μιλάω πάντα για νορμάλ αυτοκίνητα, αν αρχίσουμε τις μετατροπές τα (Grand)Vitara υπερτερούν σαφώς απο τα άλλα 2.
-
Πραγματικά κρίμα που δεν είσαι κοντά ,αλλά εγώ δεν το ξέρω αυτό ... εσύ δεν το αναφέρεις στο λογότυπο σου ενώ εγώ 'ονομασία προέλευσης' , και εν μέσω φουριαρικου και μαρουβα (= παλιό κρασί τουλαχιστον3 χρόνων και άνω) να τα βάζαμε κάτω και θα τα βρίσκαμε σίγουρα!!!
P.S.Όχι δεν έχει συνεκτικό και οι αργές είναι καλές όσο για το νιβα που δεν μπλοκάρει αλλά μόνο κατ επιλογή δεν αποτελεί και κάποιο θαύμα τεχνολογίας η μετάδοση του σήμερα , ίσως το 1975 που σχεδιαστικέ ήταν και δουλεύει καλά αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με το τεχνολογικό θαύμα που λέγεται Super Select !!!!!
-
Για τον κινητηρα συμφωνω και εγω ...αλλα δε θα σου ελειπε to 4Η και ολα οσα αναφέρεις ?
Παράθεση:
Τέλος πάντων ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ GV ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 4x4 και αν ξέρεις που είναι τα ομολογουμένως μικρά μειονεκτήματα του τότε πράττεις ανάλογα και δεν προβληματίζουν καθόλου!
Την απαντηση την εδωσα μονος μου και την εγραψες εδω !!!!!!
-
Ο χρήστης michailbm έγραψε:
Πραγματικά κρίμα που δεν είσαι κοντά ,αλλά εγώ δεν το ξέρω αυτό ... εσύ δεν το αναφέρεις στο λογότυπο σου ενώ εγώ 'ονομασία προέλευσης' , και εν μέσω φουριαρικου και μαρουβα (= παλιό κρασί τουλαχιστον3 χρόνων και άνω) να τα βάζαμε κάτω και θα τα βρίσκαμε σίγουρα!!!Δεν ειχα γραψει τοπο...τωρα το διορθωσα ..αλλωστε τα λεμε και σε αλλο forum
XEXEXE...οχι μονο θα τα βρισκαμε , αλλαθα το αλλαζαμε το τροπαριο...!!Εγω θα επεμενα οτι το δικο σου ειναι καλυτερο και συ θα ελεγες οτι καλυτερο ειναι το δικο μου !!!!!ΧΕΧΕΧΕ
Ειδες τι μπορει να κανει ενα 'παλιοκρασο' ??P.S.Όχι δεν έχει συνεκτικό και οι αργές είναι καλές όσο για το νιβα που δεν μπλοκάρει αλλά μόνο κατ επιλογή δεν αποτελεί και κάποιο θαύμα τεχνολογίας η μετάδοση του σήμερα , ίσως το 1975 που σχεδιαστικέ ήταν και δουλεύει καλά αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με το τεχνολογικό θαύμα που λέγεται Super Select !!!!!
Οι αργες δεν ειναι τοσο αργες οσο στο GV ...επισης το Niva εχει μονιμη τετρακινηση στην οποια μπλοκαρεις το κεντρικο κατ'επιλογη ..
Παντως ειναι φοβερο σε δυνατοτητες...το εχει ο πεθερος μου και οταν θελω να δοκιμασω κατι ποιο 'extreme' του το δανειζομαι κατα τα αλλα ομως ειναι φορτηγο το ατιμο ...ασε που σου περνει ο θορυβος τα αυτια!!!! -
Παντως ειναι φοβερο σε δυνατοτητες...το εχει ο πεθερος μου και οταν θελω να δοκιμασω κατι ποιο 'extreme' του το δανειζομαι κατα τα αλλα ομως ειναι φορτηγο το ατιμο ...ασε που σου περνει ο θορυβος τα αυτια!!!!
Ετσι ετσι!!!!!
Κριμα που υπαρχει θαλασσα στη μεση!
-
Ο χρήστης strofimios έγραψε:
Σε τί ακριβώς υπερτερεί το Νίβα εκτός δρόμου απο ενα Vitara ή Grand vitara?????
Eκτός απο το επειχήρημα 'δεν το λυπάσαι' δεν υπερτερεί πουθενά.
Μέ τά 'μαμά' λάστιχα (185/80-16) υπερτερεί σέ χιόνι καί λάσπη σίγουρα.
Είναι καί κομμάτι ελαφρύτερο.Εγω το λυπαμαι και πολυ μαλιστα.
Μαμα φοραει 185 75 16.
Υπερτερει σε ολες τις γωνιες,σε αποσταση απο το εδαφος,σε διαδρομες αναρτησεων,εχει πιο κοντο μειωτηρα και ΜΟΝΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ που μου ειναι πολυ χρησιμο μιας και δινει πολυ καλη συμπεριφορα σε βατους χωματοδρομους,χιονισμενους και βρεγμενους δρομους.Το λεω αυτο γιατι συνηθως το χειμωνα κανω παρα πολλα χιλιομετρα σε χιονι και δεν μπορω να πω οτι μου αρεσει η συμπεριφορα του 50/50.
Τωρα βεβαια οταν εφαρμοζεις το συστημα 'κλεινω τα αυτια μου και ανοιγω το πορτοφολι'ολα παιρνανε απο παντου(περιπου).Απο εκει και περα ειναι θεμα αναγκων,χρηματων και πρωσοπικου γουστου.Και, βέβαια, υπερτερεί και στη τιμή.
Θες κι άλλα IKE?
-
Πάντως πρέπει να παραδεκτουμε ότι έχουμε μια τάση να ξεφεύγουμε του θέματος και αυτό έχει γίνει μόνιμο φαινόμενο!
Τέλος πάντων στο θέμα μας , μιλούσα χθες με φίλο μηχανικό αυτοκίνητων και τρελαμένο τζιπακια ο οποίος μου είπε ότι στην Ελλάδα θα έρχεται ως Lada και μάλιστα με τον 1700 mpi βελτιωμένο για να πληρεί τις προδιαγραφές EU IV και παραδόξως (?) με βελτιωμένη απόδοση , και παράλληλα θα εισάγεται και ως Chevrolet με τον κινητήρα της opal !!
Η κάθε αντιπροσωπία θα πουλάει αυτό με τα σήματα της !!
Η δεύτερη μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δυο θα είναι και διαφορετικής σχεδίασης Φώτα φλας και μάσκα μπροστά !!
Οι τιμές με τον ίδιο εξοπλισμό θα είναι για το Lada περίπου 16500 euro και για το Chevrolet περίπου 19500 euro !!!
Πιστεύω ότι είναι αξιόπιστη πληροφορία γιατί ο φίλος έχει σχέσεις με τους επίσημους μηχανικούς της Lada και Chevrolet (πρώην DAEWOO) !
Αυτό ξεκαθαρίζει αρκετά το τοπίο!!! -
Το καλύτερο 4χ4 είναι το ΚΑΜΑΖ
Μήπως είμαστε (πάλι) εκτός θέματος?
-
Ναι αλλα λογο του οτι μ' αρεσουν τα εν λογο οχηματα δεν πειραζει!!!
-
Υπόσχομαι ότι αυτή είναι η τελευταία φωτό
http://www.kamaz.net/photos/auto/4326.jpg
Edit: βάζω link γιατί είναι τεράστια! Το προβολάκι του οδηγού δεν ειναι μούρλια??????
Πάρτε κι ένα 8χ8!
CHEVROLET NIVA