Ο χρήστης inimic έγραψε:
το επίπεδο θορύβου σε πολύ χαμηλά επίπεδα (μέχρι τα 100 που πήγα) και γενικότερη αίσθηση στιβαρότητας.
Εγώ το πήγα αρκετά ψηλότερα, ο θόρυβος δεν αυξάνει καθόλου όσο αναφορά τους αεροδυναμικούς θορύβους. αυτό που παρατήρησα κι εγώ αλλά και άλλοι 2 που ήμασταν μαζί, ακούγονταν πολύ τα λάστιχα (ίσως όμως γιατί ήταν το μόνο που ακουγόταν ).
Ο κινητήρας δυνατός αλλά όχι αυτό που περίμενα από 200+ άλογα και δεδομένου το 0-100 στα 6,5 δλ. Πάντως τράβαγε καλά και γραμμικά αν και ο ήχος του δεν με ξετρέλανε.
Κι εγώ την ίδια εντύπωση αποκόμισα, αλλά ίσως φταίει το γεγονός ότι ο κινητήρας είναι πολύ γραμμικός και δεν καταλαβαίνεις το τράβηγμα.
Βέβαια εγώ έχω συνηθίσει και το over που κάνει το αμάξι μου και ίσως γι' αυτό μου φάνηκε κάπως 'αδύναμο' για 200ps.
Πάντως εύκολα έπιασε ταχύτητες 50%-60% πάνω από το όριο στην Λ.Συγγρού ( ), οπότε μάλλον μας παραπλάνησε η γραμμικότητα του κινητήρα αλλά και ότι αυτός ήταν πρακτικά αθόρυβος κάτω από τις 4000-4500rpm.
Το κιβώτιο αρκετά γραμμικό και αυτό, στο D έβαζε πολύ γρήγορα την μεγαλύτερη δυνατή σχέση, είχε άμεσο kick-down ενώ στο manual οι αλλαγές εκτελούνται ταχύτατα αλλά δεν μου φάνηκε καλύτερο από το αντίστοιχο της VAG.
βασικά ήταν πιο...βελούδινο από το DSG (διπλοσύμπλεκτο του vw-group). Δεν κλωτσάει πουθενά. Επίσης το 'S' mode λειτουργεί πιο σωστά από το dsg. Αν πατάς για κάποιο (σεβαστό) διάστημα σταθερό το γκάζι (που δείχνει ότι ο οδηγός έχει πρόθεση να διατηρήσει ρυθμό-ταχύτητα), τότε το σασμάν σου βάζει τις επόμενες ταχύτητες, όντας όμως 'έτοιμο' να κατεβάσει με το που 'γαργαλήσεις' το γκάζι. Κι αυτό είναι καλό γιατί δε σε κρατάει χαζά στις 3000-3500-4000rpm, οπότε σε φάσεις 'εθνικής οδού', θα σου βάλει την 6η (ή 7η - δεν θυμάμαι αν είναι 6άρι ή 7άρι) και δε θα μείνεις με 5η (όπως στο DSG) μέχρι να ανέβουν οι στροφές πάνω από 4000rpm (δηλαδή 180km/h ).
Επίσης μου φάνηκε λίγο φάουλ (για μένα τουλάχιστον) που το κουμπάκι 'sport-normal-eco' ήταν στο ταμπλό κάπου 'Χωμένο' με τα υπόλοιπα πλήκτρα του κλιματισμού, parktronic κτλ.
Επιπρόσθετα, θα ήθελα να είναι πιο εύκολα αναγνώσιμο το τι ταχύτητα έχεις μέσα στο σασμάν, όταν είσαι στο manual mode. Έπρεπε να κοιτάξω με προσοχή το καντράν για να δω τι ταχύτητα έχω. Δεν μπορούσα με μία κλεφτή ματιά να ξέρω 'που βρισκομαι'. (ίσως και αυτό να είναι θέμα προσαρμογής βέβαια)
Αυτό ας πούμε ως ένα μικρό πταίσμα (για τα δικά μου γούστα)
Κατά την προσωπική μου άποψη, προσανατολίζεται (και καλά κάνει λόγω target group) πιο κοντά στο 'χαλαρό' τρόπο μετακίνησης και γι' αυτό δεν κάνει τα κλωτσίματα του DSG. (σε συνδιασμό με τον γραμμικό κινητήρα)
Τα υπόλοιπα είναι θέμα συνήθειας κατά την άποψή μου (πχ αργούσε να 'συμπλέξει' την 1η ή όπισθεν, όταν ήσουν ακίνητος και εγώ ένιωθα μία αμηχανία γιατί στο Α3 μου, με το που αφήνω το φρένο, το αμάξι ψιλοτσουλάει όταν ο δρόμος είναι επίπεδος).
Η γενικότερη αίσθηση που αποκόμισα είναι ενός πολύ καλού και ολοκληρωμένου αυτοκινήτου σε καμία περίπτωση sport αλλά ένα σβέλτο ποιοτικό και όμορφο μικρομεσαίο που μπορεί να σταθεί πολύ ωραία ως ένα καθημερινό αυτοκίνητο.
+1
Κλείνοντας και αναφέρω 3 πραγματάκια γιατί δεν αναφέρθηκε κάποιος προλαλήσας:
1.Ένα ακόμα ενδιαφέρον ήταν το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Δονούσε το τιμόνι όταν άλλαζες λωρίδα σε στυλ 'αποκοιμήθηκες', χωρίς όμως να είναι ενοχλητικό (αν άλλαζες ομαλά λωρίδες με κινήσεις του τιμονιού*, δεν δονούσε)
Ωραίο για gadget, αλλά νομίζω ότι προσωπικά δε θα το πλήρωνα ως extra. Θα προτιμούσα να ρίξω αυτά τα λεφτά στην ηλιοροφή (που ήταν πολύ μεγάλη ).
-
υπέροχα τα AMG καθίσματα. Αλλάζει το εσωτερικό ρε παιδί μου (προσωπικά τα ερωτεύτηκα ), όπως επίσης και το δέρμα στο ταμπλό (δείχνει αρχοντικό - δεν ξέρω με τους τριγμούς τι θα γίνει, όταν έρθουν με το καλό τα πρώτα 2-3 χρόνια)
-
με ξένισε η οθόνη που δεν ήταν ενσωματωμένη στο ταμπλό (ήταν λες και την είχε βάλει κάποιος εκ των υστέρων) και ότι...δεν ήταν αφής (πόσα χρόνια θα περιμένει πια κάποιος για να μπει οθόνη αφής στο navigation από το εργοστάσιο? - το σχόλιο περί οθόνης αφής είναι γενικότερο)
*δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα.
ΥΓ: τα γκρι θα κάνουν στη Γερμανία 46.000€ όπως (σύμφωνα με τα 'παιδιά' του σταντ), οπότε Ελλάδα υπολογίζετε ένα 55άρι στο χαλαρό.