Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 482
    • 483
    • 484
    • 485
    • 486
    • 731
    • 732
    • 484 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    163192
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chemic last edited by

      Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
      Όσο διαβάζω διάφορα φόρουμ που σχετίζονται με το υγραέριο σκεπτόμενος και τα δικά μου προβλήματα που κατά καιρούς προκύπτουν τόσο συμπαθώ όλο και περισσότερο το πετρέλαιο...Παντός δεν πειράζω άλλη φορά αυτοκίνητο … ότι τοποθετείτε στο εργοστάσιο καμία παρέμβαση από μένα ποτέ….

      εγώ από την άλλη, κ το επόμενο αμάξι που θα παρω στανταρ θα γίνει υγραεριοκίνητο, κ γιαυτό το λόγω δεν θα έιναι μοντέλο που βρίσκεται σε black lists.
      την εναλλακτική να πάρω μεταχειρισμένο ντιζελ με 200.000 χλμ κ 8 χιλιάρικα την σκέφτομαι μόνο για να γελάσω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        200.000 σε ντίζελ είναι σαν να λέμε 20.000 σε βενζίνη όμως.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gakost last edited by

          Ναι αλλά δεν καταπονείται μόνο η μηχανή από τα χιλιόμετρα.

          Πάντως με την πείνα που έχει πέσει στους αυτοκινητάδες έχει τιμές χώμα στα καινούργια. Πρόσφατα άκουσα περίπτωση που γνωστός αγόρασε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Citroen C3 Diesel € 9500

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            200.000 σε ντίζελ είναι σαν να λέμε 20.000 σε βενζίνη όμως.

            Ξέχασες την αντλία πετρελαίου που θα θέλει στις 200000.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              8 χιλιάρικα δίνεις όχι 20 όμως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonis-team last edited by

                Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                200.000 σε ντίζελ είναι σαν να λέμε 20.000 σε βενζίνη όμως.

                Ξέχασες την αντλία πετρελαίου που θα θέλει στις 200000.


                Έχεις κωλύσει σε αυτήν φίλε μου!. είναι παραμύθι για το δικό μου συνεργείο. Κάθε 100000κμ με 50ε κάνεις το καθορισμένο σέρβις και ζει για εκατοντάδες χιλιόμετρα. Πάντα αντικαθίστανται προληπτικά κάποια πράγματα ευτελούς αξίας, και κανένα πρόβλημα. Δεν θα χρεώσουμε με βλακεία τους επαγγελματίες, που κάνουν εκατομμύρια χιλιόμετρα απροβλημάτιστα.
                Α.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης gakost έγραψε:
                  Ναι αλλά δεν καταπονείται μόνο η μηχανή από τα χιλιόμετρα.

                  Πάντως με την πείνα που έχει πέσει στους αυτοκινητάδες έχει τιμές χώμα στα καινούργια. Πρόσφατα άκουσα περίπτωση που γνωστός αγόρασε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Citroen C3 Diesel € 9500


                  Σίγουρα διαβάζω τιμές και τρίβω τα μάτια μου.
                  Και εάν πάρω C3 βενζίνα και θάνατο (γενική επισκευή στα 350000κμ), συγκρίνετε με το C3D και 1000000 με φτηνότερα σέρβις?. Και χωρίς να φοβάμαι να πατήσω γκάζι, κοιτώντας και τρέμοντας το στροφόμετρο…… στην περίπτωση μετατροπής…..
                  Για οικονομία δεν μιλάμε πλέον, για οικονομία φορολογίας κλπ!.
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    antonis-team last edited by

                    Ο χρήστης chemic έγραψε:

                    Όσο διαβάζω διάφορα φόρουμ που σχετίζονται με το υγραέριο σκεπτόμενος και τα δικά μου προβλήματα που κατά καιρούς προκύπτουν τόσο συμπαθώ όλο και περισσότερο το πετρέλαιο...Παντός δεν πειράζω άλλη φορά αυτοκίνητο … ότι τοποθετείτε στο εργοστάσιο καμία παρέμβαση από μένα ποτέ….

                    εγώ από την άλλη, κ το επόμενο αμάξι που θα παρω στανταρ θα γίνει υγραεριοκίνητο, κ γιαυτό το λόγω δεν θα έιναι μοντέλο που βρίσκεται σε black lists.
                    την εναλλακτική να πάρω μεταχειρισμένο ντιζελ με 200.000 χλμ κ 8 χιλιάρικα την σκέφτομαι μόνο για να γελάσω


                    Πες μου μάρκα και μοντέλο που καβαλάς φίλε μου και θα αντιπαραθέσω.
                    Α.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elvet
                      elvet last edited by

                      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                      200.000 σε ντίζελ είναι σαν να λέμε 20.000 σε βενζίνη όμως.

                      Ξέχασες την αντλία πετρελαίου που θα θέλει στις 200000.

                      Αυτό από που προκύπτει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antonis-team last edited by

                        Ο χρήστης elvet έγραψε:

                        200.000 σε ντίζελ είναι σαν να λέμε 20.000 σε βενζίνη όμως.

                        Ξέχασες την αντλία πετρελαίου που θα θέλει στις 200000.

                        Αυτό από που προκύπτει;


                        Να σου εξηγήσω τεχνικά φίλε μου. όταν δεν έχεις πτυχία μηχανικού ηλεκτρολόγο και ήταν και αυτές οι διεργασίες σου, και πρόεκυψες από υδραυλικός η αλουμινιάς αυτά θα ακούμε. Έτσι θα ακούμε παραμύθια της Χαλιμάς. Θα ακούμε αμόρφωτους παπαγάλους να κινδυνολογούν. Θα πρέπει να είναι κανείς εντελώς ‘χάπι’ για να τα πιστέψει. Υπάρχουν και αυτοί που είναι άσχετοι, και για αυτό βρίσκομαι εδώ μέσα, για να τους βοηθήσω, παίρνοντας τους από τα δόντια των επωτιδίων και της παραπληροφόρησης.
                        Έχω πει και χολιάσθηκε ειρωνικά, ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ.
                        Υπάρχει η ανάγκη του χτες, υπάρχει η ανάγκη του σήμερα, καθώς και οι ανάγκες του αύριο. Εάν κολλήσουμε στον παράγοντα εξέλιξη χάσαμε.
                        Και σίγουρα μετά από πλέον 2500 μετατροπές, μπορώ να βασίζομαι στου λόγου μου το αληθές.
                        Συμβούλεψα πολλούς για την υγραεριοκίνηση. Να βάλουν η να μην το αποτολμήσουν.
                        Σε ένα Astra Opel που ορισμένα είχαν πρόβλημα στο καπάκι ακόμη και με βενζίνη τι του λες?. Βάλτο 1500ε μα σε βάθος χρόνου θα χρειαστείς άλλα 1500 για 16 βαλβίδες, κατάλληλους οδηγούς κατάλληλες έδρες…. Και ότι ακόμα?. Ιμάντες τρόμπες λάδια μπουζί ιριδίου, αντίο νερού εντατήρες γιατί είναι σετ, φίλτρα άλλα 400?. Άθροισε εσύ φίλε μου!.
                        Αγοράζεις μεταχειρισμένη από τρακάρισμα μηχανή με 60 – 80000κμ diesel, + σασμάν + βάσεις + εμπρόσθιο σύστημα + ρεζερβουάρ + μουαγίε + πλεξούδες + καντράν. Σύνολο 2500ε 1700cc, ίδιο μοντέλο με το δικό σου! παίρνεις και χίλια για τοποθέτηση που γνωρίζεις να κάνεις, και με 3500+ ελάχιστα, φτιάχνεις έναν ευτυχισμένο πελάτη. Τώρα εάν έχεις ένα 4000cc τότε βοήθεια σου!. εσύ το ψώνισες. Τότε πας από 7-9000ε. εκεί βάζεις αέριο και προσέχεις…. Η παραδίδεις πινακίδες, για όταν πλουτίσουμε…..
                        Μα στον φίλο που κάνει 25000 το χρόνο, και το αυτοκίνητο του με νορμάλ τιμές δεν πάει πάνω από της 3000ε, ναι να βάλει, μα τα κερδισμένα χρήματα από την κατανάλωση να τα φιλάει, διότι με αυτά σε τρία χρόνια, θα αγοράσει καινούργιο c3 h ford μικρό diesel!.
                        Ο συμβουλάτορας πρέπει να μπορεί και έτσι και γιουβέτσι….. να έχει τα κατάλληλα χαρτιά, μα και να έχει της γνώσεις και πήρα. «….τι δεν κατάλαβαν?. Μπουγάτσα με τυρί θέλει» ο θεσσαλονικιός!…
                        Α.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Για το θέμα της αντλίας, έτσι έχω ακούσει, έτσι λέω. Και μάλιστα το διάβασα εδώ μέσα αν θυμάμαι καλά.

                          Κοστολόγια υγραεριοκίνησης:

                          • Καύσιμο 4,8 €/100 χλμ. Αν το κάνεις και με ντίζελ να μου το πεις να θαμάξω!!!
                          • Λάδια ξύδια μόνος μου.
                          • Μπουζί απλά πλέον και όχι ιριδίου, μια χαρά πάνε, μόνος μου, 12 € κάθε 30000χλμ
                          • Βαλβίδες τσεκάρω μόνος μου και ρυθμίζω μόνος μου (αν χρειαστεί), λαδιέρα στο φουλ και όλα καλά εδώ και 80000 χλμ.
                          • Ιμάντας χρονισμού δεν υπάρχει. Η καδένα δεν χαλάει στις 250000.
                          • Αν ο κινητήρας πάθει γερή ζημια, ένας άλλος κάνει 750 € το πολύ.
                          • Αντλίες κλπ έχει και το ντίζελ.
                          • Έχω χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας από το ντίζελ.
                          • Έχω 70 ίππους ενώ το ντίζελ 1400 έχει 54. Ξέχνα το ταξίδι δηλαδή.

                          Αυτά κύριε σύμβουλε και φιλιά πολλά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            g60 last edited by

                            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                            . Μπουγάτσα με τυρί θέλει» ο θεσσαλονικιός!…

                            Μπουγάτσα με τυρί θέλει ο Σαλονικιός μάστορα,δεν πουλάει τη στριφτή για μπουγάτσα ούτε ζητάει πίτα με καλαμάκι!
                            Και το ναι το λέει ΝΑΙ όχι αμέ και πούτσες μπλέ.

                            Καλημέρες......θε να περάσω να σε δω καμιά μέρα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              g60 last edited by

                              Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                              Για το θέμα της αντλίας, έτσι έχω ακούσει, έτσι λέω. Και μάλιστα το διάβασα εδώ μέσα αν θυμάμαι καλά.

                              Κοστολόγια υγραεριοκίνησης:

                              • Καύσιμο 4,8 €/100 χλμ. Αν το κάνεις και με ντίζελ να μου το πεις να θαμάξω!!!
                              • Λάδια ξύδια μόνος μου.
                              • Μπουζί απλά πλέον και όχι ιριδίου, μια χαρά πάνε, μόνος μου, 12 € κάθε 30000χλμ
                              • Βαλβίδες τσεκάρω μόνος μου και ρυθμίζω μόνος μου (αν χρειαστεί), λαδιέρα στο φουλ και όλα καλά εδώ και 80000 χλμ.
                              • Ιμάντας χρονισμού δεν υπάρχει. Η καδένα δεν χαλάει στις 250000.
                              • Αν ο κινητήρας πάθει γερή ζημια, ένας άλλος κάνει 750 € το πολύ.
                              • Αντλίες κλπ έχει και το ντίζελ.
                              • Έχω χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας από το ντίζελ.
                              • Έχω 70 ίππους ενώ το ντίζελ 1400 έχει 54. Ξέχνα το ταξίδι δηλαδή.

                              Αυτά κύριε σύμβουλε και φιλιά πολλά.

                              Τι αμάξι είναι?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                m-evius last edited by

                                Εγω ρε μαστορα δεν εχω 9.000 για να παρω ενα χιλιαρι υγραεριοκινητο ουτε θελω να στριμωχτω ουτε σκοτωσω το μεγαλο για 5 χιλιαρικα. Θελω να δωσω 1.000-1200 τωρα και μετα απο 80.000 χλμ με το υγραεριο που θα εχω 5.000 κερδος ας δωσω ενα χιλιαρικο για βαλβιδες (αν και οταν καψω.....). Τα υπολοιπα κυρ Αντωνη για μπουζι υγραεριου κλπ παπατζιλικια κανω πως δεν τα ακουσα απο εσενα......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gregory1984 last edited by

                                  Ο χρήστης m@evius έγραψε:
                                  Εγω παλι εχω δει και εκτος λιστας (πχ audi Α4) ...

                                  Όπα, θέλω διευκρινήσεις γιατί και γω τέτοιο έχω.
                                  Μάστορας μου είπε να μην βάλω υγραεριο, γιατί ο κινητήρας είναι από αλουμίνιο, άρα πιο ευπαθής (αν το διατυπώνω σωστά)
                                  Γράψε λοιπόν την περίπτωση που ξέρεις, ή στείλε ΠΜ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    g60 last edited by

                                    Mια απλή ερώτηση σε όσους προβληματίζονται.
                                    Οι βενζινοκινητήρες σας είναι κατασκευασμένοι να καίνε ΚΑΙ υγραέριο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      m-evius last edited by

                                      Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:

                                      Εγω παλι εχω δει και εκτος λιστας (πχ audi Α4) ...

                                      Όπα, θέλω διευκρινήσεις γιατί και γω τέτοιο έχω.
                                      Μάστορας μου είπε να μην βάλω υγραεριο, γιατί ο κινητήρας είναι από αλουμίνιο, άρα πιο ευπαθής (αν το διατυπώνω σωστά)
                                      Γράψε λοιπόν την περίπτωση που ξέρεις, ή στείλε ΠΜ

                                      Γιάννενα φίλος χτύπησε πιστόνι και βαλβλιδες περσυ σε Α4 1,6 μοντέλο 2004. Τώρα αν δεν έπρεπε να βάλει και του έβαλαν ή δεν την έψαξε ο ίδιος δεν ξέρω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        m-evius last edited by

                                        Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                        Mια απλή ερώτηση σε όσους προβληματίζονται.
                                        Οι βενζινοκινητήρες σας είναι κατασκευασμένοι να καίνε ΚΑΙ υγραέριο?

                                        Να ρωτήσω εγω κάτι άλλο αυτοί που ανεβάζουν άλογα - τουρμπίζουν αλλάζουν πρόγραμμα κλπ κλπ το επιτρέπει η εταιρία ή ειναι συμβατός ο κινητήρας;;;;;;;;; Αν και στις χιλιες και σελιδες εχει πολυσηζητηθει οσοι 'πειραζουν' τα αυτοκινητα τους απορουν για οσους τα μετατρεπουν σε υγραεριο λες και αυτο που κανουν αυτοι ειναι συμβατοτερο.........

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgos-papadopoylos last edited by

                                          Το 1991 αγόρασα το πρώτο μου αυτοκίνητο. Σιτροέν ax gt 1.4. ότι είχαν κυκλοφορήσει τα πρώτα καταλυτικά μοντέλα στην Ελλάδα αν θυμάμαι καλά. 20 χρονών τότε ρωτούσα τους τεχνίτες μηχανικούς κλπ την γνώμη τους για την νέα τεχνολογία τότε τους καταλύτες. Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν αρνητικοί ούτε λίγο ούτε πολύ μου έλεγαν ότι τα νέα αυτοκίνητα θα ήταν ένας μεγάλος μπελάς. Παρόλα αυτά αγόρασα το καινούριο μου σιτροεν καταλυτικό βέβαια και το κράτησα έως το 2003. Η μόνη σοβαρή βλάβη όλα αυτά τα χρόνια ήταν η αλλαγή ενός αισθητήρα λ. Κάπως έτσι αντιμετωπίζονται σήμερα και τα νέα ντίζελ μοντέλα. Άγνωστα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αφενός τρομάζουν αφετέρου σε αρκετούς θα κάνουν «ζημιά». Στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι πρώτα σε πωλήσεις στην Ελλάδα και με την κακή ποιότητα καυσίμων ξεκινούν τα πρώτα δειλά βήματα τουλάχιστον στα 2 μεγάλα αστικά κέντρα. Και το ερώτημα είναι πλέον το εξής. Υγραέριο τοποθετημένο στις περισσότερες περιπτώσεις σε κάποιον μάστορα η ένα εργοστασιακό ντίζελ καινούριο η μεταχειρισμένο με μειωμένα η και ανύπαρκτα τέλη κυκλοφορίας? Ο καθένας έχει την άποψη του ο χρόνος θα δήξει…….

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thomas-lpg last edited by

                                            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                            200.000 σε ντίζελ είναι σαν να λέμε 20.000 σε βενζίνη όμως.

                                            Ξέχασες την αντλία πετρελαίου που θα θέλει στις 200000.

                                            Αυτό από που προκύπτει;


                                            Να σου εξηγήσω τεχνικά φίλε μου. όταν δεν έχεις πτυχία μηχανικού ηλεκτρολόγο και ήταν και αυτές οι διεργασίες σου, και πρόεκυψες από υδραυλικός η αλουμινιάς αυτά θα ακούμε. Έτσι θα ακούμε παραμύθια της Χαλιμάς. Θα ακούμε αμόρφωτους παπαγάλους να κινδυνολογούν. Θα πρέπει να είναι κανείς εντελώς ‘χάπι’ για να τα πιστέψει. Υπάρχουν και αυτοί που είναι άσχετοι, και για αυτό βρίσκομαι εδώ μέσα, για να τους βοηθήσω, παίρνοντας τους από τα δόντια των επωτιδίων και της παραπληροφόρησης.
                                            Έχω πει και χολιάσθηκε ειρωνικά, ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ.
                                            Υπάρχει η ανάγκη του χτες, υπάρχει η ανάγκη του σήμερα, καθώς και οι ανάγκες του αύριο. Εάν κολλήσουμε στον παράγοντα εξέλιξη χάσαμε.
                                            Και σίγουρα μετά από πλέον 2500 μετατροπές, μπορώ να βασίζομαι στου λόγου μου το αληθές.
                                            Συμβούλεψα πολλούς για την υγραεριοκίνηση. Να βάλουν η να μην το αποτολμήσουν.
                                            Σε ένα Astra Opel που ορισμένα είχαν πρόβλημα στο καπάκι ακόμη και με βενζίνη τι του λες?. Βάλτο 1500ε μα σε βάθος χρόνου θα χρειαστείς άλλα 1500 για 16 βαλβίδες, κατάλληλους οδηγούς κατάλληλες έδρες…. Και ότι ακόμα?. Ιμάντες τρόμπες λάδια μπουζί ιριδίου, αντίο νερού εντατήρες γιατί είναι σετ, φίλτρα άλλα 400?. Άθροισε εσύ φίλε μου!.
                                            Αγοράζεις μεταχειρισμένη από τρακάρισμα μηχανή με 60 – 80000κμ diesel, + σασμάν + βάσεις + εμπρόσθιο σύστημα + ρεζερβουάρ + μουαγίε + πλεξούδες + καντράν. Σύνολο 2500ε 1700cc, ίδιο μοντέλο με το δικό σου! παίρνεις και χίλια για τοποθέτηση που γνωρίζεις να κάνεις, και με 3500+ ελάχιστα, φτιάχνεις έναν ευτυχισμένο πελάτη. Τώρα εάν έχεις ένα 4000cc τότε βοήθεια σου!. εσύ το ψώνισες. Τότε πας από 7-9000ε. εκεί βάζεις αέριο και προσέχεις…. Η παραδίδεις πινακίδες, για όταν πλουτίσουμε…..
                                            Μα στον φίλο που κάνει 25000 το χρόνο, και το αυτοκίνητο του με νορμάλ τιμές δεν πάει πάνω από της 3000ε, ναι να βάλει, μα τα κερδισμένα χρήματα από την κατανάλωση να τα φιλάει, διότι με αυτά σε τρία χρόνια, θα αγοράσει καινούργιο c3 h ford μικρό diesel!.
                                            Ο συμβουλάτορας πρέπει να μπορεί και έτσι και γιουβέτσι….. να έχει τα κατάλληλα χαρτιά, μα και να έχει της γνώσεις και πήρα. «….τι δεν κατάλαβαν?. Μπουγάτσα με τυρί θέλει» ο θεσσαλονικιός!…
                                            Α.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 482
                                            • 483
                                            • 484
                                            • 485
                                            • 486
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 484 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr