-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
O κύκλος.Hello Cpt Obvious
-
-
Σαν τα 343 και αυτά δεν πάνε βήμα
-
Τι θέλετε ρε σεις, F16 ? Τεράστια βαριά αεροπλάνα είναι. Γιατί το 777 ανεβαίνει γρηγορότερα ?
(Το 380 είναι πολύ αθόρυβο απ΄έξω το άτιμο... και τόσο άσχημo :puke: ) -
Kαι πλεόν είναι ακόμα πιο αθόρυβο με τα νέα mods
-
Καλά, μη νομίζετε ότι ενοχλήθηκε και κανένας για το αργό RoC.
Τα 777-200, 777-300ER που έχω πετάξει, σαφώς γρηγορότερα, για το 343, δε θυμάμαι καν.
ΑσΚήμια όσο δεν πάει, αλλά...
-
σχεδόν κάθε μέρα κάνω από καμια δυο πτήσεις αλλά δεν μπορώ να προσγειωθώ με τίποτα την μία το IFR με πάει τελευταία στιγμή στο αεροδρόμιο με αποτέλεσμα να μην έχω περιθώριο να ευθυγραμμιστώ, την άλλη κατεβαίνω πολύ από πριν και πέφτω και χίλια δυο
τουλ. έχω μάθει και πετάω boing 747-400 και dash 8 q400 -
Αφού κάνεις το χαζό, να στο διευκρινίσω: έχω πετάξει ΣΑΝ ΕΠΙΒΑΤΗΣ. Εντάξει τώρα εξυπνάκια;
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Αφού κάνεις το χαζό, να στο διευκρινίσω: έχω πετάξει ΣΑΝ ΕΠΙΒΑΤΗΣ. Εντάξει τώρα εξυπνάκια;Σε ποιον απευθυνεσαι;
-
communication fail
-
Total fail and apologies. Πρωϊνά νεύρα δη...
-
btw η vertical speed τι ρόλο παίζει και από τι καθορίζεται;
newbie FAQs -
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
:hmmm:btw η vertical speed τι ρόλο παίζει και από τι καθορίζεται;
newbie FAQsΣτη δική σου περίπτωση, το πόσο γρήγορα σκας στο έδαφος.
-
Απ'ότι ξέρω στα αεροσκάφη μεταφοράς υπάρχει όργανο μέτρησης επιταχύνσεων αιχμής σε καθορισμένα σημεία των διαφόρων τύπων αεροσκαφών . Σκοπός του είναι να επισημαίνει τα προκαθορισμένα όρια αντοχής των σημείων αυτών σε g κατα την προσγείωση και να βοηθά στις επιθεωρήσεις με τις καταγεγραμμένες ενδείξεις του.
Νομίζω πως στο διαδικτυο θα βρεις λεπτομέρειες.Για την ιστορία, η ταλάντωση σε κενά αέρος που έχω δει σε c130 πάνω απο το αεροδρόμιο Ελευσίνας κατα την προσέγγιση δε περιγράφεται. Τι όρια και παπαριές. Xώρια το κομμάτι (κυψελωτό υλικό) που έλειπε απο το πίσω αριστερό πτερύγιο ενος f16 μετά απο πολλά g σε εναέρια εμπλοκή αναχαίτησης.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
:hmmm:btw η vertical speed τι ρόλο παίζει και από τι καθορίζεται;
newbie FAQs -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
σχεδόν κάθε μέρα κάνω από καμια δυο πτήσεις αλλά δεν μπορώ να προσγειωθώ με τίποτα την μία το IFR με πάει τελευταία στιγμή στο αεροδρόμιο με αποτέλεσμα να μην έχω περιθώριο να ευθυγραμμιστώ, την άλλη κατεβαίνω πολύ από πριν και πέφτω και χίλια δυο
τουλ. έχω μάθει και πετάω boing 747-400 και dash 8 q400- το ILS εννοεις... οχι IFR, tchnicalities though...
- Το ILS ξες πως λειτουργει? Την αρχή λειτουργίας του δλδ... ξες που απεικονίζεται στο instrument panel? Αν τα ξες αυτά, ξεκινάς την εκμάθηση και τις προσεγγίσεις MANUAL!!! Ασε τα autopilot για μετά.... Προσπάθησε να πιάνεις σωστά το glideslope, και να ευθυγραμίζεσαι με το στικ... και φυσικά απο τις σωστές αποστάσεις... 15ΝΜ πριν τον διάδρομο σίγουρα... οχι τελευταια στιγμή.
- Επίσης, ρε Dmits... ξεκαβάλα ρε απο τα jet... Ακομα μαθαίνεις basic functions... οταν τσουλάς με jet, δεν σου δίδεται ο απαραίτητος χρόνος στον αέρα για να παρακολουθείς αυτά που συμβαίνουν. Καβάλησε ενα Cessna (Grand Caravan πχ) και 'παίξε' με την ησυχία σου... πήγαινε και σε ενα αεροδρομιο του οποιου τον χωρο τον ξέρεις για να κατευθυνεσαι ευκολα απο τα διαφορα landmarks και ξεκίνα την εξάσκηση. Εννοείτε με καλό καιρό πρώτα και ημέρα...
-
-
-
Μιας και το πιάσατε, με ποιο αεροπλάνο είχατε την καλύτερη και με ποιο την χειρότερη εμπειρία;
Την καλύτερη με C130 αν και οι συνθήκες δεν ήταν ανθρώπινες. Χειρότερη... μάλλον με Dornier της ΟΑ.
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]




