Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
    • 1
    • 2
    • 122
    • 123
    • 124
    • 125
    • 126
    • 270
    • 271
    • 124 / 271
    Αντίλογος
    16
    5406
    19247
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      Ο χρήστης zorz έγραψε:
      O κύκλος.

      Hello Cpt Obvious

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panark last edited by

        FRA/JFK/FRA με Α380-800 της LH τον προηγούμενο μήνα. D-AIMG στο πήγαινε, D-AIMD στο έλα. Πολύ ήσυχο, άνετο, και με τραγικά αργό ρυθμό ανόδου:

        Bonus το 787 στη FRA:

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Σαν τα 343 και αυτά δεν πάνε βήμα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nass last edited by

            Τι θέλετε ρε σεις, F16 ? Τεράστια βαριά αεροπλάνα είναι. Γιατί το 777 ανεβαίνει γρηγορότερα ?
            (Το 380 είναι πολύ αθόρυβο απ΄έξω το άτιμο... και τόσο άσχημo :puke: )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Kαι πλεόν είναι ακόμα πιο αθόρυβο με τα νέα mods

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panark last edited by

                Καλά, μη νομίζετε ότι ενοχλήθηκε και κανένας για το αργό RoC.

                Τα 777-200, 777-300ER που έχω πετάξει, σαφώς γρηγορότερα, για το 343, δε θυμάμαι καν.

                ΑσΚήμια όσο δεν πάει, αλλά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dmitspan last edited by

                  σχεδόν κάθε μέρα κάνω από καμια δυο πτήσεις αλλά δεν μπορώ να προσγειωθώ με τίποτα την μία το IFR με πάει τελευταία στιγμή στο αεροδρόμιο με αποτέλεσμα να μην έχω περιθώριο να ευθυγραμμιστώ, την άλλη κατεβαίνω πολύ από πριν και πέφτω και χίλια δυο
                  τουλ. έχω μάθει και πετάω boing 747-400 και dash 8 q400

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panark last edited by

                    Αφού κάνεις το χαζό, να στο διευκρινίσω: έχω πετάξει ΣΑΝ ΕΠΙΒΑΤΗΣ. Εντάξει τώρα εξυπνάκια;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης panark έγραψε:
                      Αφού κάνεις το χαζό, να στο διευκρινίσω: έχω πετάξει ΣΑΝ ΕΠΙΒΑΤΗΣ. Εντάξει τώρα εξυπνάκια;

                      Σε ποιον απευθυνεσαι;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mjacob last edited by

                        communication fail

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panark last edited by

                          Total fail and apologies. Πρωϊνά νεύρα δη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dmitspan last edited by

                            btw η vertical speed τι ρόλο παίζει και από τι καθορίζεται;
                            newbie FAQs

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zorz last edited by

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                                :hmmm:

                                btw η vertical speed τι ρόλο παίζει και από τι καθορίζεται;
                                newbie FAQs

                                Στη δική σου περίπτωση, το πόσο γρήγορα σκας στο έδαφος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coupeas last edited by

                                  Απ'ότι ξέρω στα αεροσκάφη μεταφοράς υπάρχει όργανο μέτρησης επιταχύνσεων αιχμής σε καθορισμένα σημεία των διαφόρων τύπων αεροσκαφών . Σκοπός του είναι να επισημαίνει τα προκαθορισμένα όρια αντοχής των σημείων αυτών σε g κατα την προσγείωση και να βοηθά στις επιθεωρήσεις με τις καταγεγραμμένες ενδείξεις του.
                                  Νομίζω πως στο διαδικτυο θα βρεις λεπτομέρειες.

                                  Για την ιστορία, η ταλάντωση σε κενά αέρος που έχω δει σε c130 πάνω απο το αεροδρόμιο Ελευσίνας κατα την προσέγγιση δε περιγράφεται. Τι όρια και παπαριές. Xώρια το κομμάτι (κυψελωτό υλικό) που έλειπε απο το πίσω αριστερό πτερύγιο ενος f16 μετά απο πολλά g σε εναέρια εμπλοκή αναχαίτησης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jpolgr last edited by

                                    Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                                    :hmmm:

                                    btw η vertical speed τι ρόλο παίζει και από τι καθορίζεται;
                                    newbie FAQs

                                    http://en.wikipedia.org/wiki/Variometer

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                                      σχεδόν κάθε μέρα κάνω από καμια δυο πτήσεις αλλά δεν μπορώ να προσγειωθώ με τίποτα την μία το IFR με πάει τελευταία στιγμή στο αεροδρόμιο με αποτέλεσμα να μην έχω περιθώριο να ευθυγραμμιστώ, την άλλη κατεβαίνω πολύ από πριν και πέφτω και χίλια δυο
                                      τουλ. έχω μάθει και πετάω boing 747-400 και dash 8 q400

                                      1. το ILS εννοεις... οχι IFR, tchnicalities though...
                                      2. Το ILS ξες πως λειτουργει? Την αρχή λειτουργίας του δλδ... ξες που απεικονίζεται στο instrument panel? Αν τα ξες αυτά, ξεκινάς την εκμάθηση και τις προσεγγίσεις MANUAL!!! Ασε τα autopilot για μετά.... Προσπάθησε να πιάνεις σωστά το glideslope, και να ευθυγραμίζεσαι με το στικ... και φυσικά απο τις σωστές αποστάσεις... 15ΝΜ πριν τον διάδρομο σίγουρα... οχι τελευταια στιγμή.
                                      3. Επίσης, ρε Dmits... ξεκαβάλα ρε απο τα jet... Ακομα μαθαίνεις basic functions... οταν τσουλάς με jet, δεν σου δίδεται ο απαραίτητος χρόνος στον αέρα για να παρακολουθείς αυτά που συμβαίνουν. Καβάλησε ενα Cessna (Grand Caravan πχ) και 'παίξε' με την ησυχία σου... πήγαινε και σε ενα αεροδρομιο του οποιου τον χωρο τον ξέρεις για να κατευθυνεσαι ευκολα απο τα διαφορα landmarks και ξεκίνα την εξάσκηση. Εννοείτε με καλό καιρό πρώτα και ημέρα...
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        volvozeus last edited by

                                        Ο χρήστης panark έγραψε:
                                        FRA/JFK/FRA με Α380-800 της LH τον προηγούμενο μήνα. D-AIMG στο πήγαινε, D-AIMD στο έλα. Πολύ ήσυχο, άνετο, και με τραγικά αργό ρυθμό ανόδου:

                                        Bonus το 787 στη FRA:

                                        Κι απο μια αλλη (μακρινη) γωνια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panark last edited by

                                          Χαχαχα... Μακρυά είσαι, περπάτα λίγο προς τα δεξιά:

                                          Αύριο έχει πτήση με Embraer 190 (πρώτη φορά ) και με Α330 (μπλιάχ).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Μιας και το πιάσατε, με ποιο αεροπλάνο είχατε την καλύτερη και με ποιο την χειρότερη εμπειρία;

                                            Την καλύτερη με C130 αν και οι συνθήκες δεν ήταν ανθρώπινες. Χειρότερη... μάλλον με Dornier της ΟΑ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 124 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr