-
Δε βλέπω να υποχώρησε κάτι, στο σημείο εκεί φαίνεται να είναι η χτισμένη με πέτρες κοίτη ενός ρυακιού (δηλ. η στροφή είναι γεφυράκι) οπότε λογικά έχει μια πλαγιά από το δρόμο μέχρι την κοίτη.
Αν και δε μοιάζει τόσο με το 3:05 του video (νύχτα κιόλας, βγάλε άκρη)
-
To 207 έχει το ντεπόζιτο βενζίνης από έξω ή μέσα στην καμπίνα ?
-
Εξω από την καμπίνα κάτω από τα πίσω καθίσματα αριστερά-δεξιά του κεντρικού άξονα.
Το οποίο δε φαίνεται να χτύπησε (η ποδιά που το καλύπτει είναι άθικτη) αν και βέβαια μπορεί να μη φαίνεται... -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Που το ειδατε ρε παιδες χωμα που υποχωρησε???????εχετε γραψει ενα σωρο λεπτομερειες που στην ιταλια δεν τα λενε. Πχ αυτο με την υποχωρηση μονο στην ελλαδα σε ΟΛΑ τα αρθρα το εχω δει ,αλλα σε κανενα ιταλικο..
Το περί υποχώρησης του εδάφους το διάβασα κι εγώ σε όλα τα ελληνικά άρθρα. Πράγματι δεν το είδα πουθενά αλλού.
Οι υπόλοιπες πληροφορίες προέρχονται από το rallylink.it και μου μεταφέρθηκαν από οδηγό που μιλάει πολύ καλά ιταλικά αφού έχει ζήσει κάποια χρόνια στην Ιταλία (Λεσιώτης Κώστας). Οι σημαντικότερες από αυτές τις πληροφορίες γράφονται στο rallylink.it ενυπόγραφα από τον Nicola Caldani που συμμετείχε στον αγώνα με Clio S1600 και το Νο15 στις πόρτες. Καθώς μιλάς κι εσύ πολύ καλά ιταλικά, πιθανώς μπορείς να μας πεις κι άλλα που γράφονται εκεί και αλλού.EDIT
Το τόπικ του αγώνα στο rallylink.it είναι πλέον κλειδωμένο και μπορεί μόνο να το διαβάσει κάποιος, όχι να γράψει. Οι καταγγελ�ες του Caldani δεν έχουν περάσει καθόλου 'στο ντούκου'. Πέρα απ' αυτό έχουν ανοίξει ολόκληρο θέμα για τα S2000-S1600-R3.
Κάτι άλλο που έχει σχολιαστεί είναι το βίντεο που τραβήχτηκε μόλις 300 μ. πριν το συμβάν και δείχνει το 207 να σβουρίζει.
http://www.dilettantitoscana.it/2012/07 ... /mvi_1424/Στο βιντεο ειδα οτι μετα το τετακε, ειχε στολλαρισμα και προσπαθησε να βαλει μπρος με την προβολιερα ανοιχτη. Αυτο οπως φανηκε ¨ξελιγωσε¨ την μπαταρια και μαλλον το δυναμο δεν μπορεσε στα επομενα 300 μετρα να ανταπεξελθει, για να λειτουργησει η πυροσβεση .
-
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
Που το ειδατε ρε παιδες χωμα που υποχωρησε???????εχετε γραψει ενα σωρο λεπτομερειες που στην ιταλια δεν τα λενε. Πχ αυτο με την υποχωρηση μονο στην ελλαδα σε ΟΛΑ τα αρθρα το εχω δει ,αλλα σε κανενα ιταλικο..
Το περί υποχώρησης του εδάφους το διάβασα κι εγώ σε όλα τα ελληνικά άρθρα. Πράγματι δεν το είδα πουθενά αλλού.
Οι υπόλοιπες πληροφορίες προέρχονται από το rallylink.it και μου μεταφέρθηκαν από οδηγό που μιλάει πολύ καλά ιταλικά αφού έχει ζήσει κάποια χρόνια στην Ιταλία (Λεσιώτης Κώστας). Οι σημαντικότερες από αυτές τις πληροφορίες γράφονται στο rallylink.it ενυπόγραφα από τον Nicola Caldani που συμμετείχε στον αγώνα με Clio S1600 και το Νο15 στις πόρτες. Καθώς μιλάς κι εσύ πολύ καλά ιταλικά, πιθανώς μπορείς να μας πεις κι άλλα που γράφονται εκεί και αλλού.EDIT
Το τόπικ του αγώνα στο rallylink.it είναι πλέον κλειδωμένο και μπορεί μόνο να το διαβάσει κάποιος, όχι να γράψει. Οι καταγγελ�ες του Caldani δεν έχουν περάσει καθόλου 'στο ντούκου'. Πέρα απ' αυτό έχουν ανοίξει ολόκληρο θέμα για τα S2000-S1600-R3.
Κάτι άλλο που έχει σχολιαστεί είναι το βίντεο που τραβήχτηκε μόλις 300 μ. πριν το συμβάν και δείχνει το 207 να σβουρίζει.
http://www.dilettantitoscana.it/2012/07 ... /mvi_1424/Στο βιντεο ειδα οτι μετα το τετακε, ειχε στολλαρισμα και προσπαθησε να βαλει μπρος με την προβολιερα ανοιχτη. Αυτο οπως φανηκε ¨ξελιγωσε¨ την μπαταρια και μαλλον το δυναμο δεν μπορεσε στα επομενα 300 μετρα να ανταπεξελθει, για να λειτουργησει η πυροσβεση .
Ωραιο το σεναριο, αλλα ο Φωσκολος εχει πλεον αποσυρθει!!!!!!
Οι πυροσβεσεις εχουν ξεχωριστη 9βολτη μπαταρια, οποτε ειναι ανεξαρτητες απο την μπαταρια του αυτοκινητου.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ωραιο το σεναριο, αλλα ο Φωσκολος εχει πλεον αποσυρθει!!!!!!
Φιλικα,
'el-em'
αυτο ειναι το της βδομαδας ? ωραιο , ωραιο βρε τον μπαγασικο ........χιουμορ
-
Θα μπορούσε όμως να εξηγεί γιατί βγήκαν: απώλεια των φώτων ή και σε συνδυασμό με 'χάσιμο' των σημειώσεων και φυσικά έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης.
Το τραγικό αποτέλεσμα όμως παραμένει μυστήριο -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Εαν τα πραγματα εχουν οπως μας μεταφερεις οι ανθρωποι ειναι για κλωτσιες κ μιλω για τα πληρωματα αλλα κ τους ενδιαμεσους κ το στοπ της ε.δ.,τωρα σε σχεση με το σημειο πιστευω οτι οι οργανωτες επραξαν οτι χειροτερο, το σημειο ηθελε σημανση αλλα κ καποιο επιπλεον μετρο ασφαλειας. Μπαριερα λιγων μετρων! Εδω στην Ελλαδιτσα μας τουλαχιστον σε τετοια θεματα δεν υπαρχει η λεξη ασε μωρε τωρα! Σημασια εχει οτι δυο ανθρωποι εχασαν τη ζωη τους αυτη τη στιγμη κ μακαρι να ειναι οι τελευταιοι.
Για το θέμα του στοπ και των ενδιάμεσων της Ε.Δ. όντως έχει προκληθεί θέμα στην Ιταλία, κάτι που ξέχασα να το αναφέρω πριν. Θεωρούν ότι άργησαν να αναζητήσουν το αυτοκίνητο.
Στο σημείο υπήρχε πέτρινο τοιχάκι και μετά χώμα και, αν δει κάποιος το incar, δε φαίνεται καθόλου ως επικίνδυνο σημείο. Δεν υπήρχε λόγος για μπαριέρα, ας μη γινόμαστε υπερβολικοί. Το θέμα δημιουργήθηκε επειδή το χώμα υποχώρησε και άνοιξε τρύπα στην οποία έπεσε το αυτοκίνητο.
Όσον αφορά τη σύγκριση με Ελλάδα και το αν υπάρχει το 'άσε μωρέ τώρα', μάλλον ο el-em μπορεί να θυμηθεί κάποια πράγματα. Λυπάμαι, αλλά έχω άλλη εικόνα. Δε θα γράψω περιστατικά από ελληνικούς αγώνες, το έχω κάνει στο παρελθόν. Θα πω μόνο ότι κάποτε πέρασα από διαδρομή Ιταλικής ανάβασης, έκανα τη σύγκριση και κατέβασα το κεφάλι. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση στα μέτρα ασφαλείας.
EDIT
Κάποια ακόμα θεότρελη πληροφορία, απόλυτα εξακριβωμένη. Για το ατύχημα με το Golf στη Γαλλία την άνοιξη, το οποίο πήγε ευθεία σε μια διασταύρωση και σκότωσε τον ενδιάμεσο και δύο θεατές, ο εισαγγελέας έχει ασκήσει ποινική δίωξη στον οδηγό!!!!!!!!Κοιτα να δεις εαν θελεις να μιλησουμε για αβαριες υπαρχουν κ θα υπαρχουν αλλα ΟΧΙ σε τετοιο βαθμο.Ο Λωρης οπως γραφεις ειναι ενας αγωνιζομενος με πολυ μεγαλη εμπειρια κ γνωριζει καλυτερα απο τον καθενα μας σημερα απο μια αλλη θεση βλεπει τα περιεργα κ πιστευω οτι κανει οτι καλυτερο μπορει.Οι Ελληνες κριτες κανουν με με τα μεσα που διαθετουν οτι καλυτερο μπορουν .Κριτης στην ιδιοτητα μου κ εγω κ δηλωνω οτι ΝΑΙ υπαρχουν μεταξυ μας κ ατομα που ΔΕ θα επρεπε να υπαρχουν ΑΛΛΑ ολοι οι υπολοιποι κανοντας την δουλεια μας σωστα εαν χαθει κατι μεσα στην ε.δ. ο αμεσως επομενος θα καλυψει το οποιο κενο κ ο χρονος που θα χαθει δε θα ειναι 15λεπτος!!! Ενα θεμα ειναι το τι ΒΛΕΠΟΥΝ κ το τι ΠΡΑΤΤΟΥΝ τα πληρωματα που ακολουθουν με τα απο το οποιο συμβαν!!! Τωρα για τα μετρα ασφαλειας που περιγραφεις δε τα γνωριζω,αλλα αλλο Ιταλια αλλο Ελλαδα η μια χωρα βγαζει Φερραρι κ η αλλη ουτε σαρδελες...
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Που το ειδατε ρε παιδες χωμα που υποχωρησε???????εχετε γραψει ενα σωρο λεπτομερειες που στην ιταλια δεν τα λενε. Πχ αυτο με την υποχωρηση μονο στην ελλαδα σε ΟΛΑ τα αρθρα το εχω δει ,αλλα σε κανενα ιταλικο..
Το περί υποχώρησης του εδάφους το διάβασα κι εγώ σε όλα τα ελληνικά άρθρα. Πράγματι δεν το είδα πουθενά αλλού.
Οι υπόλοιπες πληροφορίες προέρχονται από το rallylink.it και μου μεταφέρθηκαν από οδηγό που μιλάει πολύ καλά ιταλικά αφού έχει ζήσει κάποια χρόνια στην Ιταλία (Λεσιώτης Κώστας). Οι σημαντικότερες από αυτές τις πληροφορίες γράφονται στο rallylink.it ενυπόγραφα από τον Nicola Caldani που συμμετείχε στον αγώνα με Clio S1600 και το Νο15 στις πόρτες. Καθώς μιλάς κι εσύ πολύ καλά ιταλικά, πιθανώς μπορείς να μας πεις κι άλλα που γράφονται εκεί και αλλού.EDIT
Το τόπικ του αγώνα στο rallylink.it είναι πλέον κλειδωμένο και μπορεί μόνο να το διαβάσει κάποιος, όχι να γράψει. Οι καταγγελ�ες του Caldani δεν έχουν περάσει καθόλου 'στο ντούκου'. Πέρα απ' αυτό έχουν ανοίξει ολόκληρο θέμα για τα S2000-S1600-R3.
Κάτι άλλο που έχει σχολιαστεί είναι το βίντεο που τραβήχτηκε μόλις 300 μ. πριν το συμβάν και δείχνει το 207 να σβουρίζει.
http://www.dilettantitoscana.it/2012/07 ... /mvi_1424/Στο βιντεο ειδα οτι μετα το τετακε, ειχε στολλαρισμα και προσπαθησε να βαλει μπρος με την προβολιερα ανοιχτη. Αυτο οπως φανηκε ¨ξελιγωσε¨ την μπαταρια και μαλλον το δυναμο δεν μπορεσε στα επομενα 300 μετρα να ανταπεξελθει, για να λειτουργησει η πυροσβεση .
Ωραιο το σεναριο, αλλα ο Φωσκολος εχει πλεον αποσυρθει!!!!!!
Οι πυροσβεσεις εχουν ξεχωριστη 9βολτη μπαταρια, οποτε ειναι ανεξαρτητες απο την μπαταρια του αυτοκινητου.Φιλικα,
'el-em'
ΟΚ Συγγνωμη ειμαι μικρος (17) ακομα και εχω πολλα να μαθω.
Παντως τις βολτιτσες μου τις εχω παει με μερικα αγωνιστικα. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν και δε μοιάζει τόσο με το 3:05 του video (νύχτα κιόλας, βγάλε άκρη)http://www.youtube.com/watch?v=om_JwU9g ... ure=g-vrec
Η ίδια στροφή στο 2:48 (αυτή είναι) αλλά με το ρυθμό ενός S1600. Δεν ξέρω τη διαφορά των οδηγών, αλλά η διαφορά ρυθμού με το DS3 R3 του προηγούμενου βίντεο είναι τεράστια. Το S1600 φτάνει εκεί με πολλά παραπάνω, κυρίως γιατί μπορεί και περνάει την προηγούμενη δεξιά με πολύ λίγο άφημα.
Το ανωτέρω σχόλιο σχετίζεται με μια άλλη συζήτηση που γίνεται, δηλαδή κατά πόσο πρέπει να υπάρχει διαβάθμιση οδηγών και στα εθνικά πρωταθλήματα ανάλογα με την εμπειρία τους, η οποία διαβάθμιση να δίνει το διαβατήριο για τις μεγάλες κλάσεις. Στοιχείο στη συζήτηση αυτή είναι ότι οι δύο Βέλγοι που είχαν την άσχημη κατάληξη πριν λίγες εβδομάδες δεν είχαν οδηγήσει ποτέ ξανά Έβο, είχαν οδηγήσει μόνο λίγες φορές κάποια μικρά αυτοκίνητα και απλά νοίκιασαν ένα Έβο 10 για έναν αγώνα.Υ.Γ. Υποψιάζομαι ότι ο APR θα πει 'γεια στο στόμα αυτού που το είπε'.
-
Προβληματικό αυτό το σημείο της εμπειρίας βρε scn, ποιόν εμπιστεύεσαι να οδηγείσαι περισσότερο ένα S2000 (λέμε), τον Amaxopoulos που πάει αεροπορία ό,τι 'μικρό' πέσει στα χέρια του ή το nass που οδηγεί Evo κάθε μέρα αλλά είναι κουλός ?
Μόνο με εξετάσεις σε πιστοποιημένες σχολές μπορεί να γίνει (ας κάτσει ο Ιαβέρης να αξιολογεί όλους τους οδηγούς) αλλά και αυτό έχει προβλήματα, και οικονομικά στους καιρούς που ζούμε (ποιός πληρώνει, η ΟΜΑΕ ? ) και άλλα ('τρέχω 20 χρόνια με Evo και θα έρθει ένας κάποιος Ιαβέρης -ποιός είναι ο κύριος- να μου πει να τρέχω με Ν/1' ? )
(Ο ρυθμός του S1600 στην ίδια ειδική --> )
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Προβληματικό αυτό το σημείο της εμπειρίας βρε scn, ποιόν εμπιστεύεσαι να οδηγείσαι περισσότερο ένα S2000 (λέμε), τον Amaxopoulos που πάει αεροπορία ό,τι 'μικρό' πέσει στα χέρια του ή το nass που οδηγεί Evo κάθε μέρα αλλά είναι κουλός ?Αυτό εννοούν διαβάθμιση. Ο Αμαξό που έχει την εμπειρία και τις πολύ υψηλές ικανότητες που έχει, και έχει κάνει τόσους αγώνες με μικρά αυτοκίνητα, σαφώς και μπορεί να πάρει ό,τι θέλει. Ο χψζ που τώρα ξεκινάει αγώνες αλλά έχει μπαμπά εφοπλιστή μπορεί; Οι προτείνοντες αυτή τη λογική της διαβάθμισης δεν την προτείνουν βάσει κατακτημένων κυπέλλων ή εξετάσεων, αλλά αποκλειστικά και μόνο βάσει ποσότητας αγώνων και αγωνιστικών χιλιομέτρων.
-
Γεια σας .... εχετε ακουσει για την στην Ιταλια ?
Μπορει να σας πει περισσοτερα ο Αμαξοπουλος γιαυτο . Απο τοτε που μου περιεγραψε τις εμπειριες του εκει μ'αυτον τον ανθρωπο (πρωην οδηγαρα της Ιταλιας , που θαυμαζει κι ο Ιαβερης γιατι ειχαν συναγωνιστει με ιδια αυτοκινητα(σχεδον) στην Ιταλια) μου ειχε μπει στο μυαλο , οτι κατι τετοιο θα επρεπε να υπαρχει και στην χωρα μας , απο εναν αντιστοιχο Caneva .Mην φανταστητε τις κλασικες σχολες που πηγαινουν κυριως νεα παιδια να μαθουν να στριβουν και να φρεναρουν για να παρουν μερος σε αγωνες ταχυτητας ..... ειναι κατι πολυ εξυπνο , ακρως ενημερωτικο εν σχεση με τις ικανοτητες του καθενος πανω στην οδηγηση , που μπορει να βγαζει συμπερασματα ακομα και γιαυτο που συζητατε , δηλαδη κι αν θα μπορει καποιος να οδηγησει ενα τοπ αγωνιστικο .
Φανταστητε κατι σαν καλοδιωμενη οδηγηση που περεχει ολα τα στοιχεια στο pc για συγκρισεις ιδανικης οδηγησης , αποτελεσματα βελτιωσης , κ.α. που με μια σχετικα καλη δοση μυαλου ,και υπαρξης ταλεντου φυσικα , σε κανει αλλον οδηγο !
Νομιζω ομως και χωρις το τελευταιο (ταλεντο ιδιαιτερο) αρκουντως λιγου μυαλου , μπορει να φυγεις απο εκει με μια μεγαλη αυτογνωσια , οποτε επιλεγεις και το σωστο οχημα για να κανεις το χομπι σου .Κατι τετοιο θα μπορουσε να γινει κι εδω οπως ειπα , και μαλιστα δεν χρειαζεται μια περιουσια , παρα μονον ο ιδανικος ανθρωπος που μπορει να αντικαταστησει ακομα και εκεινο το ιδρυμα που σταματησε να υπαρχει που πηγαιναμε για λισανς που λεει ο λογος .
-
…και θα έλεγε ο γόνος του εφοπλιστή… «μπαμπά μην μου πάρεις πρωτοκλασάτο δεν πάνε τα χέρια μου και θα γίνω ρόμπα, πάρε μου ένα C2?!.».
Βεβαία αυτός θα μπορούσε να πληρώσει τον Τάσο και να αγοράσει χέρια στο τέλος της εκπαίδευσης!.
Μα δεν νομίζω ότι αυτό έχει θεσμοθετηθεί σε καμιά χώρα (εκτός εάν κάνω λάθος). Μάλιστα όταν με τον φανό του Διογένη ψάχνουμε οδηγούς να πλαισιώσουν έναν αγώνα.
Και πόσο θα κόστιζε στον ελλαδικό χώρο, η αναβάθμιση των χεριών μας?. γιατί για αναβάθμιση μυαλών δεν το βλέπω εφικτό!!!!..... εξ’ ου και η κατάντια μας.
Οπότε βλέπω μόνον επιλογές ιδικών διαδρομών και επιβραδύνσεις .
Α. -
Μα τι γίνεται φέτος ?
http://www.zougla.gr/automoto/article/s ... agona-rali
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Μα τι γίνεται φέτος ?http://www.zougla.gr/automoto/article/s ... agona-rali
Σε μια σαθρή εποχή, όλα σαθρά οργανώνονται…..
Α. -
-
Ο χρήστης CRN.gr έγραψε:
Youtube Video
Και σίγουρα ήταν ένας κακός οδηγός. Στο λεξιλόγιο του δεν εμπεριέχετε η ένια της λέξεις ‘πλασάρισμα’. Την περίπτωση δεν ήταν δυνατόν η οργάνωση να στύλοι τους θεατές στο απέναντι βουνό!!!!.......
Α. -
Αντε πάλι.....
Ακόμη ένας αγώνας rally που “βάφεται” με αίμα. Κατά τη διάρκεια του Rally Principe de Asturias στην Ισπανία, ο οδηγός ενός αγωνιστικού, έχασε τον έλεγχο του αγωνιστικού του με αποτέλεσμα να παρασύρει και να τραυματίσει θανάσιμα έναν θεατή. Οι διοργανωτές και το ιατρικό επιτελείο του αγώνα προσπάθησαν να σώσουν τον άτυχο θεατή, αλλά τελικά κατέληξε λίγο αργότερα.
Στον ίδιο αγώνα, την Παρασκευή, την πρώτη ημέρα του αγώνα, τραυματίστηκαν ακόμη τέσσερις θεατές με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, χωρίς ευτυχώς να χάσει κάποιος τη ζωή τουhttp://www.autoblog.gr/2012/09/16/θεατής-έχασε-τη-ζωή-του-στο-rally-principe-de-asturias/
-
Οι κριτές πρέπει να είναι έμπυροι. Να έχουν περάσει και από την θέση του οδηγού αγώνα, για να γνωρίζουν, που μπορεί να γίνει ατύχημα, συνεκτιμώντας της τοπικές παραμέτρους. Να μπορούν να διαβλέπουν επικίνδυνες αποστάσεις. Να είναι ανάλογοι της πληθώρας των θεατών.
Γίνετε αυτό σήμερα?. με τίποτα!. Κατά συνέπια τα θύματα θεατές, τα θεωρούν παράπλευρες απόλυες στους αγώνες!.
Και έτσι αυτοί που θα έπρεπε να είναι στα σπίτια τους, ευρίσκονται στης οργανωτικές ομάδες, σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Και έτσι οι αδαείς ανίδεοι και απείθαρχοι, πλην όμως δεμένοι με το κατεστημένο, του σαθρού όσο και επικίνδυνου κατεστημένου του σήμερα, ημέτεροι αμίλητοι χωρίς λόγο και ουσία ύπαρξης, συνεχώς παρουσιάζονται επικίνδυνα εμπρός στον κάθε αγώνα. Οι ίδιοι και οι ίδιοι και πάντοτε.
Μα πως θα αλλάξουν όταν το σαθρό παρελθόν της οργάνωσης, αναγεννάτε από το τίποτα για το τίποτα?.
Μα παράλληλα εξελίσσετε και το εγκεφαλικό κύτταρο των αγωνιζομένων και κατά το μάλλον και ήττων, σε τίποτα για ίδιο τους συμφέρον.
Θέλουν αγώνες φτηνούς. Μα γίνετε με ασφάλεια?, όχι!.
Ατέρμον μαλακιά, από όπου και εάν ψαχτείς!.
Και σίγουρα οι ολοκληρωτικές ΓΓΑ, Ψαχνόμενος για να απασχολήσουν των λαό που πλημμελώς υπηρετούν, κωφεύουν ασύστολα.
Δεν περίμενα από τον Γιάννη τόση απάθεια…… μα έχει ο καιρός γυρίσματα……
Α ρε Θάτσερ που μας χρειάζεται……
Α.
SOS ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΕ S2000 ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ...