Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 325
    • Best 0
    • Groups 0

    christos-koutras

    @christos-koutras

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    325
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    christos-koutras Unfollow Follow

    Latest posts made by christos-koutras

    • RE: SOS ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΕ S2000 ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ...

      Ο χρήστης scn έγραψε:

      Εαν τα πραγματα εχουν οπως μας μεταφερεις οι ανθρωποι ειναι για κλωτσιες κ μιλω για τα πληρωματα αλλα κ τους ενδιαμεσους κ το στοπ της ε.δ.,τωρα σε σχεση με το σημειο πιστευω οτι οι οργανωτες επραξαν οτι χειροτερο, το σημειο ηθελε σημανση αλλα κ καποιο επιπλεον μετρο ασφαλειας. Μπαριερα λιγων μετρων! Εδω στην Ελλαδιτσα μας τουλαχιστον σε τετοια θεματα δεν υπαρχει η λεξη ασε μωρε τωρα! Σημασια εχει οτι δυο ανθρωποι εχασαν τη ζωη τους αυτη τη στιγμη κ μακαρι να ειναι οι τελευταιοι.

      Για το θέμα του στοπ και των ενδιάμεσων της Ε.Δ. όντως έχει προκληθεί θέμα στην Ιταλία, κάτι που ξέχασα να το αναφέρω πριν. Θεωρούν ότι άργησαν να αναζητήσουν το αυτοκίνητο.

      Στο σημείο υπήρχε πέτρινο τοιχάκι και μετά χώμα και, αν δει κάποιος το incar, δε φαίνεται καθόλου ως επικίνδυνο σημείο. Δεν υπήρχε λόγος για μπαριέρα, ας μη γινόμαστε υπερβολικοί. Το θέμα δημιουργήθηκε επειδή το χώμα υποχώρησε και άνοιξε τρύπα στην οποία έπεσε το αυτοκίνητο.

      Όσον αφορά τη σύγκριση με Ελλάδα και το αν υπάρχει το 'άσε μωρέ τώρα', μάλλον ο el-em μπορεί να θυμηθεί κάποια πράγματα. Λυπάμαι, αλλά έχω άλλη εικόνα. Δε θα γράψω περιστατικά από ελληνικούς αγώνες, το έχω κάνει στο παρελθόν. Θα πω μόνο ότι κάποτε πέρασα από διαδρομή Ιταλικής ανάβασης, έκανα τη σύγκριση και κατέβασα το κεφάλι. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση στα μέτρα ασφαλείας.

      EDIT
      Κάποια ακόμα θεότρελη πληροφορία, απόλυτα εξακριβωμένη. Για το ατύχημα με το Golf στη Γαλλία την άνοιξη, το οποίο πήγε ευθεία σε μια διασταύρωση και σκότωσε τον ενδιάμεσο και δύο θεατές, ο εισαγγελέας έχει ασκήσει ποινική δίωξη στον οδηγό!!!!!!!!

      Κοιτα να δεις εαν θελεις να μιλησουμε για αβαριες υπαρχουν κ θα υπαρχουν αλλα ΟΧΙ σε τετοιο βαθμο.Ο Λωρης οπως γραφεις ειναι ενας αγωνιζομενος με πολυ μεγαλη εμπειρια κ γνωριζει καλυτερα απο τον καθενα μας σημερα απο μια αλλη θεση βλεπει τα περιεργα κ πιστευω οτι κανει οτι καλυτερο μπορει.Οι Ελληνες κριτες κανουν με με τα μεσα που διαθετουν οτι καλυτερο μπορουν .Κριτης στην ιδιοτητα μου κ εγω κ δηλωνω οτι ΝΑΙ υπαρχουν μεταξυ μας κ ατομα που ΔΕ θα επρεπε να υπαρχουν ΑΛΛΑ ολοι οι υπολοιποι κανοντας την δουλεια μας σωστα εαν χαθει κατι μεσα στην ε.δ. ο αμεσως επομενος θα καλυψει το οποιο κενο κ ο χρονος που θα χαθει δε θα ειναι 15λεπτος!!! Ενα θεμα ειναι το τι ΒΛΕΠΟΥΝ κ το τι ΠΡΑΤΤΟΥΝ τα πληρωματα που ακολουθουν με τα απο το οποιο συμβαν!!! Τωρα για τα μετρα ασφαλειας που περιγραφεις δε τα γνωριζω,αλλα αλλο Ιταλια αλλο Ελλαδα η μια χωρα βγαζει Φερραρι κ η αλλη ουτε σαρδελες...

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      C
      christos-koutras
    • RE: SOS ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΕ S2000 ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ...

      Ο χρήστης scn έγραψε:
      Ιταλομαθής οδηγός με πληροφόρησε τα εξής:

      Πράγματι η φωτιά δεν ήρθε αμέσως μετά την έξοδο. Τα δύο επόμενα πληρώματα που πέρασαν δεν είδαν κανένα ίχνος φωτιάς. Το τρίτο πλήρωμα, δηλαδή 3 λεπτά μετά, λέει ότι είδε κάποια φωτιά αλλά δεν μπόρεσε να διακρίνει αν εκεί υπήρχε αυτοκίνητο και δε σταμάτησε. Το πλήρωμα που σταμάτησε πρώτο στο συμβάν ήταν το Νο14, δηλαδή 7 λεπτά αργότερα (οι εκλιπόντες είχαν το Νο7). Μέχρι εκείνη τη στιγμή κανένα πλήρωμα δεν είχε σταματήσει. Η ιταλική αστυνομία έχει πάρει τα incar των πληρωμάτων από το Νο8 και μετά ώστε να διερευνήσει το θέμα και, πιθανώς, να αποδώσει ευθύνες.

      Επίσης, στην Ιταλία όντως έχει ξεκινήσει μια συζήτηση για την ασφάλεια των νυχτερινών αγώνων, για την ασφάλεια των υπερ-άκαμπτων S2000 και R3, καθώς και για το αν πρέπει να υπάρξει απαγόρευση των τζαμιών από πλεξιγκλάς, τα οποία είναι πολύ δύσκολο να σπάσουν με τα ειδικά εργαλεία θραύσης τζαμιών που έχουν τα αγωνιστικά.

      Εαν τα πραγματα εχουν οπως μας μεταφερεις οι ανθρωποι ειναι για κλωτσιες κ μιλω για τα πληρωματα αλλα κ τους ενδιαμεσους κ το στοπ της ε.δ.,τωρα σε σχεση με το σημειο πιστευω οτι οι οργανωτες επραξαν οτι χειροτερο, το σημειο ηθελε σημανση αλλα κ καποιο επιπλεον μετρο ασφαλειας. Μπαριερα λιγων μετρων! Εδω στην Ελλαδιτσα μας τουλαχιστον σε τετοια θεματα δεν υπαρχει η λεξη ασε μωρε τωρα! Σημασια εχει οτι δυο ανθρωποι εχασαν τη ζωη τους αυτη τη στιγμη κ μακαρι να ειναι οι τελευταιοι.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      C
      christos-koutras
    • RE: WRC Videos

      Ο χρήστης YAMA έγραψε:
      Τα λόγια είναι περιττά, τα μέτρα ασφαλείας επίσης....

      Youtube Video

      Το βιντεο αυτο ας το δουν καποιοι που στον δικο μας αγωνα κανουν τη ζωη δυσκολη στους κριτες που προσπαθουν να τους μαζεψουν πριν ειναι αργα για ολους...

      posted in WRC
      C
      christos-koutras
    • RE: WRC Videos

      Ο χρήστης YAMA έγραψε:
      8 Ιουλίου(2012) έχουμε PIKES PEAK

      Επιστρέφει στην ανάβαση στη κατηγορία Exhibition με το Audi S1 ο Walter Rohrl! Α ρε θεέ!!!!

      Youtube Video

      Mονο που η αναβαση δεν θα γινει λογω προβληματων στο Κολοραντο απο φωτιες!!!!

      posted in WRC
      C
      christos-koutras
    • RE: Rally Acropolis 2012: Η αγωνιστική πλευρά

      Ο χρήστης el-em έγραψε:

      Λωρη πρωτη μουρη εισουν στο ελικοπτερο αλλα μας σκονισες καλα τη Κυριακη στην ειδικη .Φυσικα και εχεις δικιο πλακα σου κανω με τα μαλακισμενα που μαζευονται καθε φορα ξερες αυτους τους Κυριακατικους τους ασχετους με το θεμα

      Δυστυχως, οπως πολυ σωστα εγραψες, την Κυριακη μαζευονται στο πρωτο 1,5 χιλιομετρο των Αγ.Θεοδωρων, ολοι οι ασχετοι. Πιστεψτε με οτι επι τρεις ημερες ο κοσμος ηταν ιδιαιτερα συνεργασιμος και ακολουθουσαν την οποια οδηγια τους διναμε απο τα μεγαφωνα, αμεσως. Την Κυριακη ομως το προβλημα των Αγ.Θεοδωρων μας ταλανιζει απο το 2009. Δεν καταλαβαινουν τα ταγαρια οτι, πρωτον το κανουμε για την δικη τους ασφαλεια, δευτερον κιδυνευει ο αγωνας και τριτον δεν θα δουν τιποτα αν δεν πειθαρχισουν.Σας πληροφορω οτι κατεβηκα στο εδαφος και τις τρεις φορες και τους επιασα εναν εναν προκειμενου να σωσουμε την ε.δ., μιας που ο κ, Bartos ηθελε να την 'κοψει' και τις τρεις φορες!! Το τι μουντζα και μπινελικι μαζεψα, δεν λεγεται, αλλα τα καταφεραμε να την σωσουμε σε καθε περιπτωση.
      Οσο αφορα την σκονη, ζηταω συγνωμη αλλα ηταν αναγκαιο κακο.

      Φιλικα,

      'el-em'

      scn έγραψε:
      APR έγραψε:
      http://www.youtube.com/watch?v=xfsnejFp ... re=related
      Αν πρόσεξες, υπάρχει 'κριτής ασφαλείας' εκεί ο οποίος πηγαίνει, βλέπει, αφήνει τα μοσχάρια στο εσωτερικό της φουρκέτας και φεύγει χαλαρά.
      Ας δεχτώ ότι κανείς απ' αυτούς δεν έχει φάει τετ-α-κε σε φουρκέτα και δεν ξέρει πόσο εύκολο είναι όταν το παρακάνεις. Ας δεχτώ επίσης ότι κανείς τους δεν έχει δει σε βίντεο να παραγυρίζει αυτοκίνητο σε φουρκέτα. Για τον κριτή που πέρασε και σεμινάριο τι να δεχτώ πανάθεμά τον;

      Να κ η δικη μου θεση
      Θα πρεπει να δουμε εαν ειναι πρωτα απ' ολα κριτης η ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ απο το προγραμμα εθελοντων. Σαφεστατα οτι κ να ειναι υπαρχει θεμα, αλλα μη ξεχναμε οτι μεσα στις ε.δ. υπαρχουν ατομα με διαφορα καρτελακια που παριστανουν τον καμποσο στους κριτες οπως εμενα στην ιδια ε.δ. ενα γιδι με ταμπελακι media-tv (τα στοιχεια του τα παρεδωσα στην οργανωση) εκανε οτι του καυλ...νε εως το ψιλοευγα ενος αυτ/του που λερωσε το βρακι του.Υπαρχουν κ οι σχετικες φωτογραφιες.Αλλος επαγγελματιας φωτογραφος χωρις διαπιστευση καθονταν στο χωρο των φωτογραφων με ταμπελακι γκεστ κ απαγορευσε σε ενα θεατη την ωρα που εφευγε να τραβηξει μια φωτογραφια απο το χωρο αυτο.Αλλος αγωνιζομενος κατα δηλωση του, μου εκανε φραστικη επιθεση γιατι ειχα κλειστο το δρομο 70 λεπτα πριν το πρωτο αυτ/το κ οτι δε γνωριζω τι ωρα επρεπε να κλεισω τον δρομο.Με λιγα λογια ισως κ να υπαρχει εξηγηση στη σταση ορισμενων κριτων.
      Χ.ΚΟΥΤΡΑΣ

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      C
      christos-koutras
    • RE: Ράλλυ Ακρόπολις - Fotos/Videos

      Ο χρήστης scn έγραψε:

      Youtube Video

      Αν πρόσεξες, υπάρχει 'κριτής ασφαλείας' εκεί ο οποίος πηγαίνει, βλέπει, αφήνει τα μοσχάρια στο εσωτερικό της φουρκέτας και φεύγει χαλαρά.
      Ας δεχτώ ότι κανείς απ' αυτούς δεν έχει φάει τετ-α-κε σε φουρκέτα και δεν ξέρει πόσο εύκολο είναι όταν το παρακάνεις. Ας δεχτώ επίσης ότι κανείς τους δεν έχει δει σε βίντεο να παραγυρίζει αυτοκίνητο σε φουρκέτα. Για τον κριτή που πέρασε και σεμινάριο τι να δεχτώ πανάθεμά τον;

      Θα πρεπει να δουμε εαν ειναι πρωτα απ' ολα κριτης η ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ απο το προγραμμα εθελοντων. Σαφεστατα οτι κ να ειναι υπαρχει θεμα, αλλα μη ξεχναμε οτι μεσα στις ε.δ. υπαρχουν ατομα με διαφορα καρτελακια που παριστανουν τον καμποσο στους κριτες οπως εμενα στην ιδια ε.δ. ενα γιδι με ταμπελακι media-tv (τα στοιχεια του τα παρεδωσα στην οργανωση) εκανε οτι του καυλ...νε εως το ψιλοευγα ενος αυτ/του που λερωσε το βρακι του.Υπαρχουν κ οι σχετικες φωτογραφιες.Αλλος επαγγελματιας φωτογραφος χωρις διαπιστευση καθονταν στο χωρο των φωτογραφων με ταμπελακι γκεστ κ απαγορευσε σε ενα θεατη την ωρα που εφευγε να τραβηξει μια φωτογραφια απο το χωρο αυτο.Αλλος αγωνιζομενος κατα δηλωση του, μου εκανε φραστικη επιθεση γιατι ειχα κλειστο το δρομο 70 λεπτα πριν το πρωτο αυτ/το κ οτι δε γνωριζω τι ωρα επρεπε να κλεισω τον δρομο.Με λιγα λογια ισως κ να υπαρχει εξηγηση στη σταση ορισμενων κριτων.

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      C
      christos-koutras
    • RE: Rally Acropolis 24-27 May 2012: Προσβάσεις, πληροφορίες κτλ.

      Σχετικα με την Κλενια το κομματι μετα τον Αγιο Βασιλειο ειναι μπαλκονι, βεβαια το μεγαλυτερο δεντρο εκει ειναι ο μα'ι'ντανος αλλα βλεπεις ολο το ανεβασμα.Χωρος για παρκαρισμα ουτε λογος!!!!! Το αφηνεις στην περιοχη του γηπεδου στο χωριο,περπατας κ ενα μεγαλο κομματι ε.δ. στα ποδια σου!!! Στο μαντρι οπου η αρχη της αναβασης μαζευει πολυ κοσμο,στις αλλες προσβασεις δε λεει κ πολλα,αδιαφορα για 'μενα.
      Χ.ΚΟΥΤΡΑΣ

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      C
      christos-koutras
    • RE: WRC 2012 (all rounds)

      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

      http://www.youtube.com/watch?v=puXllWOn67E Αλλη μια ματια σε ενα βιντεο γεματο στραβα ματια. Στο 3'14' του βιντεο τι παιζει...???

      Οι περιπώσεις αυτές είναι από τις 'ελαφριές' περιπτώσεις.
      Στα περισσότερα βίντεο από το Μοντε 2012 που έχω δει (και έχω δει πολλά) υπάρχουν παρόμοιες και πιο βαριές περιπτώσεις.
      Ειδικά στα επαγγελματικά βίντεο επιπέδου eurosport καμιά φορά υπάρχει προσπάθεια από τον σκηνοθέτη να κρύψει πραγματικά εγκλήματα.
      Αλλά ας μην υπερβάλουμε.
      Δεν νομίζω ότι φταίει η οργάνωση για περιστατικά σαν αυτό του 3.14 επειδή κάποιοι ανόητοι αποφάσισαν να κάτσουν στην εφαπτομένη της παγωμένης φουρκέτας και με το σώμα τους εκτεθειμένο στα αυτοκίνητα.
      Είμαι σίγουρος ότι όταν πέρασε ο υπεύθυνος ασφαλείας οι βλάκες αυτοί ήταν 'κύριοι' και κάθονταν πίσω από τον τοίχο (ή δεν ήταν καν εκεί).
      Και στο δικό μας Ακρόπολις τέτοια υπάρχουν πολλά.
      Δυστυχώς (ή ευτυχώς) τα ραλλυ δεν μπορούν να αστυνομευθούν έστω και επαρκώς πολλές φορές γιατί έχουν αυτή την διαφορετική φυσιογνωμία σε αυτόν το τομέα.

      Δε διαφωνω με αυτα που γραφεις κ τα πλανα που αναφερεις τα εχω δει κ τα εχουν δει κ ανθρωποι του δικου μας αγωνα,αλλα σαν κριτης εχω δει πολλα παραξενα κ να ξερεις οτι προτιμω να γινω κακος με ορισμενους παρα κατηγορουμενος εχοντας αφησει εκθετη και την οργανωση που με επελεξε για την οποια θεση,αλλα εδω εφαρμοζουν μετρα περαν της καθε πραγματικοτητας.Εαν ειχε αυτη την εικονα ο αγωνας μας δε θα ξεκινουσε ουτε απο τη ραμπα.Τωρα κατι αλλο οι κριτες που ηταν??? Παροντες ηταν βεβαια αλλα η εικονες μιλουν.

      posted in WRC
      C
      christos-koutras
    • RE: WRC 2012 (all rounds)

      http://www.youtube.com/watch?v=puXllWOn67E Αλλη μια ματια σε ενα βιντεο γεματο στραβα ματια. Στο 3'14' του βιντεο τι παιζει...???

      posted in WRC
      C
      christos-koutras
    • RE: WRC 2012 (all rounds)

      www.best-of-rallylive.com
      Μια ματια στα βιντεο του αγωνα μπορει να λυσει αποριες.

      posted in WRC
      C
      christos-koutras
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr