Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τερμα τα γκαζια, τερμα τα γκαζια
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τερμα τα γκαζια, τερμα τα γκαζια
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    56
    149
    437
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      peugeot1425 last edited by

      Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:

      Δηλαδή στην Αττική Οδό υπάρχουν κάμερες; Ήμουν με την εντύπωση πως όχι. Είναι σταθερές ή φορητές;

      Bεβαίως και υπάρχουν.Απλά είναι αρκετά ανεκτικές με το όριο ταχύτητας(μέχρι ένα σημείο βέβαια).Πρέπει να υπάρχουν και κάποια ''τυφλά''σημεία όμως

      Και εγω το ιδιο πιστευω αλλα δεν το γνωριζω. Πιστευω οτι υπαρχουν αλλα δε γραφουν μεχρι 140-150... Ενας φιλος μου ειπε οτι με 170 του φανηκε οτι 'αστραψε'... Περιμενει να δει τι θα γινει...

      και εγώ και τις δύο φορές που πήγαινα τόσο ήταν βράδυ και την ώρα που περνούσα κάτω από μια γέφυρα προς Μαρκόπουλο τη μία φορά και γυρνώντας την άλλη άστραψε κάτι..
      και εγώ περιμένω....
      αν και μου είπαν οτι αν με εχουν πιάσει με αυτά τα χλμ. μου παίρνουν το δίπλωμα για 2 μήνες!!!! και έχει και δικαστήριο και πρόστιμο!!!!
      αν και η πινακίδα η πίσω τουλάχιστον στα δύο τελευταία νούμερα είναι κατάμαυρη και δεν φαίνεται τίποτα!
      αλλά και πάλι έμαθα ότι χτυπάει το ανάγλυφο της πινακίδας οπότε......
      ασε δε θέλω να μάθω!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pmavros last edited by

        Ο χρήστης PG220 έγραψε:
        Ένας καλός τρόπος για να δείτε σχεδόν πραγματική ταχύτητα είναι το GPS(θεσηολάβος).
        Με το smart έχω πιάσει 137χμ και ο δείκτης είχε πάει στο τέλος του(140+).

        Σωστα σε Audi tt με 245 στο κοντερ τα πραγματικά που έδειχνε το GPS ήταν 237

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Μπορεί νά υπολογίσει τήν ταχύτητα καί ένα GPS χειρός;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pg220 last edited by

            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
            Μπορεί νά υπολογίσει τήν ταχύτητα καί ένα GPS χειρός;

            Τα περισσότερα μπορούν...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitrios last edited by

              200 στο δρόμο για dover,πήγε και 210 αλλά μέχρι να καταλάβει η κοπέλα μου ότι έπρεπε να βγάλει photo το κοντέρ αντί το τοπίο μπήκαμε σε ανηφορικό κομμάτι και άρχισε να κόβει.

              Οff the record,ειχα από πίσω μου ένα fiesta fusion να με κυνηγάει αλλά δεν κατάφερε να με περάσει,και ένα calibra turbo 4x4 με το οποίο παίζαμε.Το calibra αρχισε να βγάζει καπνούς μετά από 10 λεπτά και σταμάτησε.Δυστυχώς δεν έβγαλα photo.

              A,σε κάποια φάση μας πέρασε και ένα supra με καμιά 250!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sirbasil last edited by

                Δε μου λέτε, το ΤΤ με τους 180 ίππους πιάνει 265?
                Γιατί κάποιος πουλούσε μούρη στην ξαδέρφη μου ότι χτύπησε τόσο στην ευθεία της Αλεξ/πολης... Πού να τη μεταπείσω φυσικά...'Αχ τι ριψοκίνδυνος'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ναι αν κλέβει το ταχύμετρο καμιά 40αρια χλμ...

                  Μούρη ήθελε να πουλήσει ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skye last edited by

                    Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
                    Δε μου λέτε, το ΤΤ με τους 180 ίππους πιάνει 265?

                    Ναι αμέ, πριν απογειωθεί. Αλλά ξέχασε τα φτερά του ο τύπος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Από το 1995 και μετά που απέκτησα GPS και μετράω τα κοντέρ των αυτοκινήτων έχω δει ότι κερδίζουν από 1-6% και ότι δεν είναι αναλογικό το σφάλμα. Καλό είναι η μέτρηση να γίνεται σε ευθεία επίπεδη και να τηρείται για κάμποσα δευτερόλεπτα.
                      Όταν άλλαξα ζαντολάστιχα αν και ήμουν σε αντίστοιχη διάσταση κάποτε έφτασα να χάνω (και όχι να κερδίζω) περίπου 1%.
                      Ενδιαφέρουσες προσπάθειες ταχύτητας! (όλες κοντέρ)
                      -σκαθάρι 1200 φοιτητής Θεσ/κη από Πανόραμα πίσω δρόμος για Θέρμη-Σαλιάρης σε τρελλή κατηφόρα 145 και ανέβαινε αλλά χρειαζόμουνα όλο το πλάτος του δρόμου και είδα φορτηγό απέναντι....
                      -παλιά Mercedes 200 όταν ήταν 15+ χρονών, 174χλμ στην ευθεία της Άμφισσας αλλά με πειραγμένο αβάνς. Επίσημη τελική καινούργια 160.
                      -παλιά Mercedes 200 (η τωρινή του 1968 φέτος) 169 στην Εγνατία αλλά δεν τα έχει ξαναπιάσει (είχα φρεσκολαδωμένο το μεσαίο ρουλεμάν του άξονα του οποίου οι τριβές είναι μεγαλύτερες από όσο θέλω να νομίζω και να ελπίζω.....) Το κοντέρ κερδίζει στα 100-120 περίπου 5%. Ελπίζω καλύτερα όταν γίνει η αλλαγή του ρουλεμάν και μετά από συντήρηση (μπουζί, πλατίνες, φίλτρο αέρα, λάδια, βαλβίδες) μια και έχει το αρχικό πιο κοντό διαφορικό (4,08 ) και μόνο 208.000χλμ!
                      -Alfa Romeo Spider 1990, 1,6 ανοιχτή! στην κατηφόρα στα Οινόφυτα 210 και το στροφόμετρο βαθιά στα κόκκινα!! (κανονικά ακόμα και κλειστή δυσκολευόταν γύρω στα 180) και είναι το αυτοκίνητο με το κοντέρ που δεν κέρδιζε (μετρημένο στα 100-120 βέβαια...).
                      -Lada Samara 1,3 του 1990-1, 169 το 2004, τα οποία τα κράταγε εύκολα από είσοδο Ωρωπού προς διόδια Αφιδνών σε όχι κατηφορικό σημείο μια μέρα που είχε πολλά κέφια (σε όλα τα δύσκολα σημεία ήταν πιο γρήγορο πχ Σείριος προς Αθήνα που είναι ανηφορικά 150 ενώ συνήθως 139) και φρέσκα λάδια (είναι βέβαια και το καλό μοντέλο με τις μαμίσιες αεροτομές!! )
                      Γενικά τα καρμπυρατεράτα αυτοκίνητα έχουν άποψη και κέφια! Μερικές μέρες πάνε και άλλες βαριούνται ενώ στα injection αυτό ισχύει πολύ λιγότερο ή είναι πολύ λιγότερο δραματική η διαφορά.
                      -επίσης ως συνοδηγός έχω δει 230+ με Μ5 από Birmingham προς Λονδίνο, το ίδιο με SL500 στον Μ3, απελπιστικά εύκολα και στις δύο περιπτώσεις.... και έχω νιώσει το καλύτερο φρενάρισμα με Lancia Integrale EVO αλλά και τα περισσότερα πλευρικά g σε ορθή γωνία στο Hyde Park με Lancia Integrale απλή 16V όλα του ιδίου φίλου μου κατά καιρούς.
                      -ακόμα περισσότερα χλμ μετρημένα με το GPS σε αεροπλάνα.... με ευνοϊκό (προφανώς) άνεμο μέχρι 1070χλμ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sirbasil last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                        Ναι αν κλέβει το ταχύμετρο καμιά 40αρια χλμ...

                        Μούρη ήθελε να πουλήσει ...

                        Άντε να την μεταπείσεις την άλλη όμως!... Ο τύπος είναι λίγο παχύδερμο στην όψη, αλλά άντε ένα ΤΤ άντε κι ένα 265...πέφτει η γυναίκα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Ο χρήστης sirbasil έγραψε:

                          Ναι αν κλέβει το ταχύμετρο καμιά 40αρια χλμ...

                          Μούρη ήθελε να πουλήσει ...

                          Άντε να την μεταπείσεις την άλλη όμως!... Ο τύπος είναι λίγο παχύδερμο στην όψη, αλλά άντε ένα ΤΤ άντε κι ένα 265...πέφτει η γυναίκα...

                          Με το tt το καταλαβαίνω,αλλά με τα 265 υπάρχει γυναίκα που πέφτει;(πραγματική απορία)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sirbasil last edited by

                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                            Με το tt το καταλαβαίνω,αλλά με τα 265 υπάρχει γυναίκα που πέφτει;(πραγματική απορία)

                            Φίλε μου...χαλαρά!! Ο τύπος που θα το πει γίνεται στα μάτια της ριψοκίνδυνος, Άντρας, Τζέιμς Ντιν...(κι ας είναι homo pahidermus )Εξαρτάται όμως από το πόσο μ****ας είναι ο καθένας για να θέλει να ρίξει μια γυναίκα με το 265...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Οχι οτι την ξέρω την κοπέλα ( είναι και συγγενής σου ) αλλά μήπως είναι λίγο χαζή για να πέφτει με ένα ΤΤ και 265 χλμ σε κάποια ευθεία. Ειδικά το τελευταίο είναι παράδοξο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sirbasil last edited by

                                Ότι είναι είναι! Συγγενής σου μιλάει...
                                Τέλος πάντων, δεν θα είναι η πρώτη φορά που δεν με πιστεύει...
                                Αλλά αυτό που μ'ενοχλεί είναι ότι κάτι φλωρομπούληδες που δεν έχουν ακούσει στη ζωή τους τη λέξη γυμναστική (ο τύπος έχει 80% ομοιότητα με τον Φλογέρα στον 'Εραστή Δυτικών Προαστίων'...) ρίχνουν τα κορίτσια με την πρώτη μπούρδα που τους κατέβηκε!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Καλά δεν είναι ανάγκη να είσαι και μοντέλο για να έχεις κοπέλα. Το θέμα είναι οτι ο τύπος με το ΤΤ μου κάνει για μεγάλος τρόμπας με βάση τα όσα λέει. Εκτός και αν είναι 'φτιαγμένο' και κακό Αλλά και πάλι άμα ζυγίζει 120 κιλά ο τύπος που να τελικιάσει το αμαξάκι άσε που δεν θα είναι και ζυγισμένο λόγω έρματος στα αριστερά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                    Από το 1995 και μετά που απέκτησα GPS και μετράω τα κοντέρ των αυτοκινήτων έχω δει ότι κερδίζουν από 1-6% και ότι δεν είναι αναλογικό το σφάλμα. Καλό είναι η μέτρηση να γίνεται σε ευθεία επίπεδη και να τηρείται για κάμποσα δευτερόλεπτα.
                                    Όταν άλλαξα ζαντολάστιχα αν και ήμουν σε αντίστοιχη διάσταση κάποτε έφτασα να χάνω (και όχι να κερδίζω) περίπου 1%.
                                    Ενδιαφέρουσες προσπάθειες ταχύτητας! (όλες κοντέρ)
                                    -σκαθάρι 1200 φοιτητής Θεσ/κη από Πανόραμα πίσω δρόμος για Θέρμη-Σαλιάρης σε τρελλή κατηφόρα 145 και ανέβαινε αλλά χρειαζόμουνα όλο το πλάτος του δρόμου και είδα φορτηγό απέναντι....
                                    -παλιά Mercedes 200 όταν ήταν 15+ χρονών, 174χλμ στην ευθεία της Άμφισσας αλλά με πειραγμένο αβάνς. Επίσημη τελική καινούργια 160.
                                    -παλιά Mercedes 200 (η τωρινή του 1968 φέτος) 169 στην Εγνατία αλλά δεν τα έχει ξαναπιάσει (είχα φρεσκολαδωμένο το μεσαίο ρουλεμάν του άξονα του οποίου οι τριβές είναι μεγαλύτερες από όσο θέλω να νομίζω και να ελπίζω.....) Το κοντέρ κερδίζει στα 100-120 περίπου 5%. Ελπίζω καλύτερα όταν γίνει η αλλαγή του ρουλεμάν και μετά από συντήρηση (μπουζί, πλατίνες, φίλτρο αέρα, λάδια, βαλβίδες) μια και έχει το αρχικό πιο κοντό διαφορικό (4,08 ) και μόνο 208.000χλμ!
                                    -Alfa Romeo Spider 1990, 1,6 ανοιχτή! στην κατηφόρα στα Οινόφυτα 210 και το στροφόμετρο βαθιά στα κόκκινα!! (κανονικά ακόμα και κλειστή δυσκολευόταν γύρω στα 180) και είναι το αυτοκίνητο με το κοντέρ που δεν κέρδιζε (μετρημένο στα 100-120 βέβαια...).
                                    -Lada Samara 1,3 του 1990-1, 169 το 2004, τα οποία τα κράταγε εύκολα από είσοδο Ωρωπού προς διόδια Αφιδνών σε όχι κατηφορικό σημείο μια μέρα που είχε πολλά κέφια (σε όλα τα δύσκολα σημεία ήταν πιο γρήγορο πχ Σείριος προς Αθήνα που είναι ανηφορικά 150 ενώ συνήθως 139) και φρέσκα λάδια (είναι βέβαια και το καλό μοντέλο με τις μαμίσιες αεροτομές!! )
                                    Γενικά τα καρμπυρατεράτα αυτοκίνητα έχουν άποψη και κέφια! Μερικές μέρες πάνε και άλλες βαριούνται ενώ στα injection αυτό ισχύει πολύ λιγότερο ή είναι πολύ λιγότερο δραματική η διαφορά.
                                    -επίσης ως συνοδηγός έχω δει 230+ με Μ5 από Birmingham προς Λονδίνο, το ίδιο με SL500 στον Μ3, απελπιστικά εύκολα και στις δύο περιπτώσεις.... και έχω νιώσει το καλύτερο φρενάρισμα με Lancia Integrale EVO αλλά και τα περισσότερα πλευρικά g σε ορθή γωνία στο Hyde Park με Lancia Integrale απλή 16V όλα του ιδίου φίλου μου κατά καιρούς.
                                    -ακόμα περισσότερα χλμ μετρημένα με το GPS σε αεροπλάνα.... με ευνοϊκό (προφανώς) άνεμο μέχρι 1070χλμ!

                                    Onyx στο δικό μου C4 που έχει ψηφιακό δεν κλέβει καθόλου.
                                    100 λέει 100 είναι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sirbasil last edited by

                                      Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                      Καλά δεν είναι ανάγκη να είσαι και μοντέλο για να έχεις κοπέλα. Το θέμα είναι οτι ο τύπος με το ΤΤ μου κάνει για μεγάλος τρόμπας με βάση τα όσα λέει. Εκτός και αν είναι 'φτιαγμένο' και κακό Αλλά και πάλι άμα ζυγίζει 120 κιλά ο τύπος που να τελικιάσει το αμαξάκι άσε που δεν θα είναι και ζυγισμένο λόγω έρματος στα αριστερά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        odyssey last edited by

                                        220km/h στο κοντερ στην Ποσειδωνος (Καβουρίου?) κατα τις 4 τα ξημερωματα πριν 2 χρονια περιπου με Saab 93 Aero στην ανηφορο-κατηφορα απο τα φαναρια της Λ.Βουλιαγμενης μεχρι κ τα φαναρια του Yacht Cafe. Ημουν συνοδηγος.

                                        200km/h με Leon Cupra R ξεκινώντας απο τα Φαναρια της Βουλιαγμένης & Αλίμου μεχρι την 2η γέφυρα σε Test Drive του Leon (και εμένα οδηγό). Ο συνοδηγός-πωλητής δεν ειπε κουβέντα. Το μεροκάματο του τρόμου!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
                                          Δε μου λέτε, το ΤΤ με τους 180 ίππους πιάνει 265?
                                          Γιατί κάποιος πουλούσε μούρη στην ξαδέρφη μου ότι χτύπησε τόσο στην ευθεία της Αλεξ/πολης... Πού να τη μεταπείσω φυσικά...'Αχ τι ριψοκίνδυνος'

                                          Σε κατηφόρα και με τα χιλιόμετρα κοντερίσια είναι πιθανόν...
                                          Με το δικό μου, που σε ευθεία με το ζόρι βλεπω 170 στο κοντέρ, σε κατηφόρα είδα μία φορά 190...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giatros last edited by

                                            200χλμ με Α6 3.2 ηθελα να το πατησω παραπανω αλλα δεν ημουν μονος μου. κριμα σε καμμια περιπτωση δεν ενιωθες οτι πηγαινε με 200.θηριο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr