Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 54
    • 55
    • 8 / 55
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    170
    1094
    1181
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Κινητήρας από F16 σου λέει τίποτα;;;

      (από αξιοπιστία δεν ξέρω τι λέει όμως... Κάτι άκουσα για συχνά και ακριβά σέρβις... )

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        panos7 last edited by

        Ο χρήστης markvag έγραψε:
        Κινητήρας από F16 σου λέει τίποτα;;;

        (από αξιοπιστία δεν ξέρω τι λέει όμως... Κάτι άκουσα για συχνά και ακριβά σέρβις... )

        Εχεις καμια ιδεα πως θα τον τοποθετησουμε στο καπο?
        Δεν με νοιαζουν τα σερβις.
        Εχουμε λεφτα

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          markvag last edited by

          Δεν γνωρίζω, αλλά δεν πρέπει να είναι και τόσο δύσκολο...

          Εδώ χωράει ένας W16 με 4 turbo... και τα σύστημα ψύξης του...

          Με τον κινητήρα jet δεν θα χρειαστείς σύστημα ψύξης τουλάχιστον... Μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας θα έχει διαλυθεί το αμάξι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sebastien-loeb last edited by

            ξερετε κανα συνεργειο που να βτιαχνει τετοια εργαλεια? γιατι το δικο μου θελει σερβις , φιλτακια , λαδακια κ.τ.λ πηγα μια ιταλια οδηκος και ηρθα , γι να το στρωσω , το βραδυ θα παω βουτα εχω κανονησει κοντρα με καταραμενο , εχει ετοιμασει ενα rx8 me 1200hp .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Πόσο λαδάκι να πίνει...;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostas-1970 last edited by

                Καμμιά αντλία θα κατεβάζει το αμαξάκι έτσι μόνο για το κατέβασμα στην βούτα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sebastien-loeb last edited by

                  τελικα δεν θα παω γιατι κανει κρυο , οσο για το λαδι πινει 8λιτρα μαζι με φιλτρο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    panos7 last edited by

                    Πάλι καλά!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petran last edited by

                      το αμαξι ειναι τρελο!!
                      προκειται για μια κινηση status του γκρουπ.
                      αν ψαξετε στο νετ, θα βρειτε οτι εχει ηδη περασει το budgeting του στην κατηγορια 'διαφημιση' και οχι 'αυτοκινητο για πουλημα'

                      πιστευω πως ενδεχομενως θα υπαρχουνε loose ends που θα βρειτε κατι να πειτε,
                      αλλα ρε παιδια... ελεος

                      στην τελικη, καποιες απο τις καινοτομιες που σπαγανε τα κεφαλια τους 5 χρονια να τις βρουνε, θα περασουνε μετα απο αρκετα χρονια και στα αυτοκινητα που θα μπορει να αγορασει και καποιος εκτος λεσχης bilderberg..

                      οσο για τα σχολια καποιων για ΚΚ, συμφωνω και επαυξανω..
                      αν θελετε μπορω να σας ανεβασω φωτο που σκαει ο κυριος με ελικοπτερο μεσα στην πιστα των μεγαρων την ωρα που μεσα τρεχουνε αυτοκινητα και το 'παρκαρει' μολις μερικα μετρα απο τα αμαξια που ειναι σταθμευμενα εξω απο την πιστα, αδιαφορωντας πληρως και για κανονες ασφαλειας αλλα και για τις μικροφθορες που προκαλεσαν τα χαλικια που εκτοξευαν οι ελικες του στα διπλανα αυτοκινητα..
                      καμια φορα μια εικονα αξιζει χιλιες λεξεις..ισως και ενα εκατομμυριο (α-λα veyron )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        technik last edited by

                        Tελευταίες πληροφορίες:
                        http://img178.exs.cx/img178/7977/save00041xx.jpg

                        • Παραγωγή από το καλοκαίρι
                        • 0-100 σε 3'
                        • 'καίει' 26lt/100 km
                        • 1950 κιλά
                        • 800 κιλά ο κινητήρας και το κιβώτιο
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          To αυτοκίνητο είναι ενα επίτευγμα όπως και να το δεί κανείς, αν κατάλαβα καλά λέει πως το φιλτροκούτι έχει χωρητικότητα 100 λίτρα?!

                          Τα 800 κιλά για κινητήρα και μετάδοση πάντως φαντάζουν παρανοικά υψηλό νούμερο, κάτι μου λέει πως το αυτοκίνητο θα είναι υπερβολικά overengineered.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            To αυτοκίνητο είναι ενα επίτευγμα όπως και να το δεί κανείς, αν κατάλαβα καλά λέει πως το φιλτροκούτι έχει χωρητικότητα 100 λίτρα?!

                            όχι. Μεταφράζω όπως τα γράφει:

                            -2 κομμάτια η εβδομαδιαία παραγωγή από καλοκαίρι και μετά.
                            -3 sec 0-100
                            -ο Πιχ κράτησε το Νο7 για την αρραβωνιαστικιά του.
                            -17 sec 0-300
                            -26 λίτρα κατανάλωση ανά 100 χμ.
                            -50 άτομα δουλεύουν στη γραμμή παραγωγής του Μόλσχαϊμ
                            -100 λίτρα τα συνολικά υγρά του αυτοκινήτου (λάδια και νερά) και άλλα 100 το ρεζερβουάρ!
                            -392 χαω πέτυχε το τελευταίο χρονολογικά πρωτότυπο.
                            -800 κιλά σύνολο το βάρος μοτέρ-κιβωτίου.
                            -1950 κιλά συνολικό βάρος, με στόχο να πέσει κάτω από 1900 με την έναρξη της παραγωγής το Σεπτέμβριο.
                            -εδώ όλοι καταλαβαίνουμε τι λέει εεε?

                            αν πιστέψουμε αυτά που γράφει, το εντυπωσιακό είναι ότι αν αφαιρέσεις κιβώτιο-κινητήρα-υγρά, το αμάξωμα ζυγίζει.... 1050 κιλά!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Είπα και εγώ! Τα γαλλικά μου είναι σκουριασμένα όπως είδατε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gskarmou last edited by

                                Ðïëý êáêü ãéá ôï ôßðïôá ...áò Ý÷ïõí êÜíåé êÜôé êáëü óå èÝìáôá õëéêþí ,ìåôÜäïóçò êáé âëÝðïõìå ..Áí Ý÷ïõí áðëþóåé êáìéá 10÷ëì êáëþäéá Üóôï êáëýôåñá ....Ïé ìåãÜëåò ÌåñôóÝíôåò ìáò Ýöåñáí ôï ABS áñêåôÜ áêüìá õðåñáõôïêßíçôá áëëáãÝò óå õëéêÜ êáé äéá÷åßñéóç éððïäýíáìçò (1989 ç 959 åß÷å óôçí ïõóßá çëåêôñïíéêÜ åëåã÷üìåíç ôåôñáêßíçóç áõôü äåí êÜíïõí êáé ïé öôåñïýãåò óÞìåñá?)
                                ÐïëëÜ ìéêñüôåñçò áîßáò Ý÷ïõí äþóåé ðïëý êáëýôåñá äåßãìáôá (Ëïôïõò ÅëéæÝ ×ïíôá ãåíéêþò óå êéíçôÞñåò )
                                Áò ôçí âãÜëïõí óôïí äñüìï êáé âëÝðïõìå ôß øÜñéá èá ðéÜóïõí ...ÁëëÜ ãéáôß áã÷þíåóôå ãéá ôá÷ýôçôåò õðÜñ÷åé êáé ôï áðüëõôü ãéá ôÝôïéá ðñÜãìáôá êáé åêåß ðïõ ôñÝ÷åé äåí ðáßæïõí óôñïýìö .....

                                ðáëéÜ ìüíï êÜôé óïâéåôéêÜ áíôéåñïðïñéêÜ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  gskarmou εγω σου λέω και απολύτως τίποτα καινοτόμο να μην έχει μόνο και μόνο το packaging και η ολοκλήρωση τόσης ιπποδύναμης σε ενα αμάξι που μπορεί να οδηγηθεί απο τον καθένα είναι επίτευγμα.

                                  Ωραίο το SR71 αλλα δεν υπάρχει πια, μπορείς να αγοράσεις βόλτα με MiG25 πάντως, ότι πιο γρήγορο πετάει αυτή τη στιγμή 😉

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                                    Να σας πω τι θα ήταν μαγκια αντί να βγάζουν αυτές τις αηδίες όπως η Μπουγκάτι?

                                    Να βάλουν κάτω το κεφάλι τους και να φτιάξουν αμάξι με 200 ίππους από 2000 κυβικά (ναι ξέρω, υπάρχουν) με τέσσερις πόρτες, οικογενειακό, με 500 λίτρα χώρο αποσκευών, που να ζυγίζει 1000 κιλά και να είναι ασφαλές ενεργητικά περισσότερο από ένα Type-R και παθητικά περισσότερο από ένα Volvo S80. Επίσης να μην καταναλώνει πάνω από 7 λίτρα στο χιλιόμετρο και 10 με τέρμα γκάζι, να μη ρυπαίνει, να ΜΗΝ έχει καταλύτη, να έχει ηλιοροφές και πλήρη εξοπλισμό και να έχει άψογη ποιότητα κατασκευής, κύλισης και αξιοπιστία.
                                    Και όλα αυτά έως 30.000 ευρώ.

                                    ΕΔΩ ΚΥΡΙΟΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.

                                    Τώρα είμαι αλλού, αλλά αυτό είδα, αυτό απαντάω... Rover 6.20: 200 άλογα από 2000κ.ε., 6.9-7.2 0-100, 4 διισκόφρενα, ικανοί χώροι για οικογένεια, τεράστιο πορτ-παγκάζ, τουρμπο, ABS, ηλιοροφή και γενικά πληρέστατο εξοπλισμό, εξαιρετική ενεργητική ασφάλεια και πολύ καλή παθητική (trust me, αν δεν είχε, δεν θα σας έγραφα τώρα) και όλα αυτά με τιμή στα 30 χιλιάρικα τότε που κυκλοφορούσε. Γιατί λοιπόν δεν πούλησε τίποτα;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      gskarmou εγω σου λέω και απολύτως τίποτα καινοτόμο να μην έχει μόνο και μόνο το packaging και η ολοκλήρωση τόσης ιπποδύναμης σε ενα αμάξι που μπορεί να οδηγηθεί απο τον καθένα είναι επίτευγμα.

                                      Ωραίο το SR71 αλλα δεν υπάρχει πια, μπορείς να αγοράσεις βόλτα με MiG25 πάντως, ότι πιο γρήγορο πετάει αυτή τη στιγμή 😉

                                      Την τελευταία φορά που κοίταξα, τα χρησιμοποιούσε η NASA για αναγνωριστικές πτήσεις σε μεγάλα υψόμετρα. Επίσης, νομίζω ότι χρησιμοποιούνται και για προβλέψεις καιρικών φαινομένων. 6-7 πρέπει να έχουν μείνει, αν δεν κάνω λάθος...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        To 620 δεν πούλησε επειδή είχε κακή συμπεριφορά στο δρόμο και αμφίβολη ποιότητα.

                                        Τα SR71 τα χρησιμνοποιούσε η NASA αφού είχαν αποσυρθεί για επιστημονικά project άσχετα με αναγνώριση (πχ για μελέτη του sonic boom) αλλα πολέον λογικά θα έχουν αποσυρθεί, όσο περνούσε ο καιρός γίνονταν όλο και πιο δαπανηρά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thanos last edited by

                                          Αν θυμάμαι καλά, αυτά τα αεροπλάνα είχαν το έξις περίεργο.
                                          Όταν ήταν προσγειωμένα έχαναν καύσιμα, ενώ όταν έφταναν σε κάποιο ύψος, σταμάταγε η διαρροή τους... τον λόγο δεν τον ξέρω.
                                          Ακόμα όταν ήταν ¨παρκαρισμένα¨ είχαν από κάτω τους μεγάλους μεταλλικούς κουβάδες όπου εκεί τα καύσιμα όπου έχανε το αεροπλάνο συλλέγονταν.

                                          Οι πιλότοι του επίσης, φόραγαν στολές παρόμοιες με τον αστροναυτών, ενώ ήταν συνδεμένοι με συστήματα και δοχεία για να μπορούν να κάνουν την ¨ανάγκη¨ τους, λόγο ότι κάθε πτήση διαρκούσε πολλές ώρες.

                                          Θυμάμαι μάλιστα ότι ένα μέλος πληρώματος έλεγε ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος πάει τόσο γρήγορα, όπου σε μια αποστολή του είχε δει έξι ανατολές του ήλιου!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                                            Αν θυμάμαι καλά, αυτά τα αεροπλάνα είχαν το έξις περίεργο.
                                            Όταν ήταν προσγειωμένα έχαναν καύσιμα, ενώ όταν έφταναν σε κάποιο ύψος, σταμάταγε η διαρροή τους... τον λόγο δεν τον ξέρω.
                                            Ακόμα όταν ήταν ¨παρκαρισμένα¨ είχαν από κάτω τους μεγάλους μεταλλικούς κουβάδες όπου εκεί τα καύσιμα όπου έχανε το αεροπλάνο συλλέγονταν.

                                            !

                                            Τό αεροπλάνο αυτό,κατα τήν πτήση του ανέπτυσε φοβερές θερμοκρασίες,πού είχαν σάν αποτέλεσμα τό όλο σκάφος να διαστέλεται κατά κάποια εκατοστά.
                                            Οι αρμοί του,σχεδιαζότανε έτσι ώστε νά υπάρχει 'τζόγος' εν στάση,αλλά να είναι στεγανοί εν πτήση.
                                            Αν θυμάμαι καλά βεβαίως.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 8 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr