-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Δεν μου ειπες πιο ειναι το τριλιτρο με 245 και ατμοσφαιρικο και με την ροπη κοντα στα 30Νμ.?
Να, δες ενα http://www.alfaromeo.gr/main/page_serve ... b&carid=23
Μα οι Μπεμπες στα 3200 κυβικα βγαζουν 340 αλογα.Τι λεμε τωρα?
Sras -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Δεν μου ειπες πιο ειναι το τριλιτρο με 245 και ατμοσφαιρικο και με την ροπη κοντα στα 30Νμ.?
Να, δες ενα http://www.alfaromeo.gr/main/page_serve ... b&carid=23
Το μοτερ του Legacy μην ξεχνας...
-
Ο χρήστης bimmer έγραψε:
Νομιζω οτι απαντησα προηγουμενως.Κατ'αρχας δεν μπορεις να συγκρινεις ενα διλιτρο με ενα 1600.
Γιατι δεν μου λες για το 1600 Μοντεο?(εαν βγαινει φυσικα γιατι δεν παρακολουθω τα μοντελα της Φορντ).
Να ξερεις οτι πληρωνεις παιρνεις.Ειδικα στα αυτοκινητα.Νομιζεις οτι η μπεμπες και οι Μερσεντες ειναι ακριβες ετσι επειδη θελουν να πουλανε ακριβα?Οσο αφορα την τιμη μεταπωλησης το 10 χρονια στο ειπα για να καταλαβεις την διαφορα στην ποιοτητα και οχι στην αποσβεση αξιας.Σε 18 μηνες ποσα θα χασεις απο το Μοντεο και ποσα απο την Μπεμπα?
Οπως ειπα και σε αλλο ποστ μιλαω για τα εξακυλινδρα γιατι τα τετρακυλινδρα σερνονται.Δεν μου ειπες πιο ειναι το τριλιτρο με 245 και ατμοσφαιρικο και με την ροπη κοντα στα 30Νμ.?
Θελω να διευκρινησω για αλλη μια φορα προς αποφυγη παρεξηγησεων οτι μιλαω παντα υποκειμενικα.
SrasLegacy, τρίλιτρος boxer 245 άλογα και μόνιμη τετρακίνηση.
Γιατί να συγκρίνω 1600 με 2000;;;; όταν το 1600αράκι της BMW κοστίζει 30Κ δεν θα το συγκρίνω με ένα δίλιτρο των 20Κ;;; τη στιγμή που πρόκειται για μεσαία οικογενειακά;
Η Ford δεν είναι χαζή να βγάζει Mondeo 1.6 γιατί ξέρει ότι δεν θα μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς. Η BMW βγάζει 316 για να πουλήσει και να γεμίσει ακόμα περισσότερο τα ταμεία της. (12,1% αύξηση πωλήσεων, η μεγαλύτερη των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών)
Σε 18 μήνες τι ποσοστό θες να χει χάσει το Mondeo; 60%; 70% (λέμε τώρα, αλλά ας είναι υπερβολικό)
70%*20.000= 14.000 ευρώ. Δηλαδή ένα 18 μηνών δίλιτρο Mondeo να το βρεις 6.000 ευρώ. Πες μου αν είναι να πάρω 2!
Μία 18 μηνών 316 πόσο τη βρίσκεις; 15Κ; Η αξία μεταπώλησης έχει να κάνει και με την αξία αγοράς. Αν κάτι είναι ακριβό κατά την αγορά, αυτό έλειπε να είναι φτηνό κατά τη μεταπώληση! Εκτός πια και αν μιλάμε για το ΧΑΑ και τις φούσκες. Το ποσοστό μείωσης της αξίας μετράει και τελικά πόσα ευρώ χάνει σε ΑΠΟΛΥΤΕΣ τιμές.
Ειδικά στα αυτοκίνητα ότι πληρώνεις ΔΕΝ παίρνεις. Αν μιλάμε για αυτοκίνητα. Αν το γυρίσουμε στο σήμα, τη μάρκα το 'κύρος' ναι όντως η BMW είναι καλύτερη και δεν έχει νόημα να συζητάμε.
-
Οι μπέμπες καλές και χρυσές είναι, αλλά ζητάνε υπερβολικά πολλά για αυτά που προσφέρουν. Δεν είναι δυνατόν η 120 να κάνει πάνο απο 30.000
-
Ο χρήστης bimmer έγραψε:
Δεν μου ειπες πιο ειναι το τριλιτρο με 245 και ατμοσφαιρικο και με την ροπη κοντα στα 30Νμ.?
Να, δες ενα http://www.alfaromeo.gr/main/page_serve ... b&carid=23
Μα οι Μπεμπες στα 3200 κυβικα βγαζουν 340 αλογα.Τι λεμε τωρα?
Sras-
Το ερώτημά σου ήταν 'πιο ειναι το τριλιτρο με 245 και ατμοσφαιρικο και με την ροπη κοντα στα 30Νμ.?' και σου έδειξα ένα. Δεν καταλαβαίνω που κολλάνε οι κινητήρες της μπέμπας στην σαφέστατη απάντηση που έδωσα στην ερώτησή σου!
-
Επειδή δεν έχω ψάξει τους κινητήρες της BMW για δείξε μου , ποιος ατμοσφαιρικός κινητήρας της βγάζει 340 (ή έστω 250) άλογα όπως αυτός που σου έδειξα.
-
-
Της Μ3,φίλε Χρήστο,αν και οι συγκρίσεις του bimmer αρχίζουν και γίνονται γραφικές.
Ξεκίνησε γενικώς για τις Μπέμπες,μετά τη σύγκριση με το Μοndeo πήγαμε στα εξακύλινδρα,γιατί οι μικρές δεν 'λένε' (μόνο δυο ποστ παραπάνω,'λέγανε' και αυτές!),πήγαμε στον τρίλιτρο,από εκεί στην Μ3 και με μαθηματική ακρίβεια,αν συνεχίσουμε θα φτάσουμε στην Μ5,οπότε και πραγματικά θα μας έχει αποστομώσει!..Και να πω ότι δεν μου αρέσουν οι ΒΜW,αλλά όταν αρχίζουμε τέτοιους αφορισμούς,γίνομαι
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Της Μ3,φίλε ΧρήστοΠάσοοοοο δεν μου πέρασε απο το μυαλό οτι είναι ατμοσφαιρικός.
-
Ο χρήστης bimmer έγραψε:
Νομιζω οτι απαντησα προηγουμενως.Κατ'αρχας δεν μπορεις να συγκρινεις ενα διλιτρο με ενα 1600.
Γιατι δεν μου λες για το 1600 Μοντεο?(εαν βγαινει φυσικα γιατι δεν παρακολουθω τα μοντελα της Φορντ).
Να ξερεις οτι πληρωνεις παιρνεις.Ειδικα στα αυτοκινητα.Νομιζεις οτι η μπεμπες και οι Μερσεντες ειναι ακριβες ετσι επειδη θελουν να πουλανε ακριβα?Οσο αφορα την τιμη μεταπωλησης το 10 χρονια στο ειπα για να καταλαβεις την διαφορα στην ποιοτητα και οχι στην αποσβεση αξιας.Σε 18 μηνες ποσα θα χασεις απο το Μοντεο και ποσα απο την Μπεμπα?
Οπως ειπα και σε αλλο ποστ μιλαω για τα εξακυλινδρα γιατι τα τετρακυλινδρα σερνονται.Δεν μου ειπες πιο ειναι το τριλιτρο με 245 και ατμοσφαιρικο και με την ροπη κοντα στα 30Νμ.?
Θελω να διευκρινησω για αλλη μια φορα προς αποφυγη παρεξηγησεων οτι μιλαω παντα υποκειμενικα.
Srasγιατί να σου πεί για το 1,6 Mondeo??? Αφού το 1,8 είναι δέκα ολόκληρα χιλιάρικα πιο φτηνό από την 316, πιο καλό συνολικά σαν αυτοκίνητο (κι ας μη γουστάρω μία τα Φορντ) και επιπλέον ούτε στην Ελλάδα πλέον δεν έχεις λόγους να προτιμήσεις ένα 1600 από ένα 1800.
Η τιμή μεταπώλησης είναι ένα ωραίο παραμύθι σ'αυτήν την περίπτωση. Όταν φτάσει η ώρα να πουλήσεις την 316, μέχρι και ο Έλληνας θα έχει καταλάβει ότι δεν πρόκειται για συμφέρουσα αγορά (ελπίζω)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε 18 μήνες τι ποσοστό θες να χει χάσει το Mondeo; 60%; 70% (λέμε τώρα, αλλά ας είναι υπερβολικό)70%*20.000= 14.000 ευρώ. Δηλαδή ένα 18 μηνών δίλιτρο Mondeo να το βρεις 6.000 ευρώ. Πες μου αν είναι να πάρω 2!
Μία 18 μηνών 316 πόσο τη βρίσκεις; 15Κ; Η αξία μεταπώλησης έχει να κάνει και με την αξία αγοράς. Αν κάτι είναι ακριβό κατά την αγορά, αυτό έλειπε να είναι φτηνό κατά τη μεταπώληση! Εκτός πια και αν μιλάμε για το ΧΑΑ και τις φούσκες. Το ποσοστό μείωσης της αξίας μετράει και τελικά πόσα ευρώ χάνει σε ΑΠΟΛΥΤΕΣ τιμές.
lkare,
ένα μεταχειρισμένο δίλιτρο Μοndeo 18 μηνών, έχει τουλάχιστον
16-17κ....Μια 316i 18 μηνών, μπορείς να τη βρείς γύρω στα 24Κ.
Τώρα αν τα πουλήσεις μετά από μια 10ετία....δεν θα δείς φώς με κανένα,
πόσο μάλλον για το Mondeo -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
....Δηλαδή ένα 18 μηνών δίλιτρο Mondeo να το βρεις 6.000 ευρώ. Πες μου αν είναι να πάρω 2!Να πάρω κι ένα για το ξαδερφάκι μου...
-
Καλημερα
Εχετε αναρωτηθει γιατι η BMW η Μερκ κλπ εχουν αποκτισει κυρος,σημα,πρεστιζ κλπ?
Με την λιγικη την δικη σας γιατι ενα 2λιτρο μοντεο και οχι ενα τριλιτρο Νταεγου η Κια?
Η νεα τριλιτρη της μπεμπας βγαζει 258 αλογα και 30,5 Νμ ροπη.Ειναι 6κυλινδρη εν σειρα και ατμοσφαιρικη.Εαν ξερετε κατι καλυτερο στα 3000 κυβικα να μου το πειτε.Και επι πλεον δεν ειναι για 100 ουτε για 150000 χλμ.Εχει τελικη 250 λογω κοφτη που αν τον βγαλεις μπορει να παει και 270+ και εχει βαρος κατω απο 130 κιλα με μεταλα απο τιτανιο κλπ.
Σας ανεφερα τον κινητηρα της Μ3 που εχει 3200 κ και 340 αλογα για να δειτε οτι η BMW στα εξακυλινδρα δεν παιζεται.
Για να μη σας πω για τον νεο 6κυλινδρο 3λιτρο πετρελαιο με 2 τουρμπο που βγαζει 278 αλογα, ροπη δεν ξερω και γω ποση κλπ
Απ'οσο ξερω τα αυτοκινητα δεν συγκρινονται με την τιμη τους αλλα με την αξια τους στον δρομο,την ποιοτητα τους κλπ.
Το επαναλαμβανω οτι πληρωνεις παιρνεις.
Οτι δε λεω εκφραζει την προσωπικη μου αποψη και μονο (προς αποφυγη παρεξηγησεων.)
Sras -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Δεν μου ειπες πιο ειναι το τριλιτρο με 245 και ατμοσφαιρικο και με την ροπη κοντα στα 30Νμ.?
Να, δες ενα http://www.alfaromeo.gr/main/page_serve ... b&carid=23
Μα οι Μπεμπες στα 3200 κυβικα βγαζουν 340 αλογα.Τι λεμε τωρα?
Sras-
Το ερώτημά σου ήταν 'πιο ειναι το τριλιτρο με 245 και ατμοσφαιρικο και με την ροπη κοντα στα 30Νμ.?' και σου έδειξα ένα. Δεν καταλαβαίνω που κολλάνε οι κινητήρες της μπέμπας στην σαφέστατη απάντηση που έδωσα στην ερώτησή σου!
-
Επειδή δεν έχω ψάξει τους κινητήρες της BMW για δείξε μου , ποιος ατμοσφαιρικός κινητήρας της βγάζει 340 (ή έστω 250) άλογα όπως αυτός που σου έδειξα.
Πρόκειται για ένεν εκπληκτικό κινητήρα , πανέμορφο ακόμα και σε εμφάνιση αλλά φίλε Χρήστο δεν είναι 3.0 λίτρα αλλά 3.2. Τα 200κκ δεν είναι πολλά αλλά δεν είναι και λίγα, δίνουν άνετα 20-30 άλογα παραπάνω !!
-
-
Παιδιά, το θέμα με την σειρά Μ έχει ξανασυζητηθεί
Η Μ είναι μια ειδική σειρά που δεν έχει να κάνει μόνο με τη βελτίωση του μοτέρ (6κύλινδρος και 340 άλογα για την Μ3 ή η καινούργια Μ3 με 8κύλινδρο και πάνω από 400 άλογα) αλλά με όλο το 'ειδικό-αγωνιστικό' στήσιμο του αυτοκινήτου.
Είναι εκτός συναγωνισμού και κυριώτερο εκτός τιμής
-
Απάντηση ακόμα να δοθεί (κι ούτε πρόκειται)
Άλλο η 330 (που θα κοστίζει 47Κ), άλλο η 320 κι άλλο φυσικά η 316.
Για κάποιον μπορεί η 330 να είναι 'καλύτερη', αλλά στα ίδια ευρώ βρίσκεις και το EVO ή το STI κι άντε γειά και δεν είναι απαραίτητο να ναι εξακύλινδρο ή ατμοσφαιρικό ή μήπως είναι υποχρεωτικό;
Oι BMW και οι Merc στηρίζονται στα ακριβά τους μοντέλα και υπερχρεώνουν και τα υπόλοιπα εκμεταλλευόμενοι το 'όνομα'.
Φυσικά το marketing καλά κρατεί
Η 330 (ή οι Μ) μπορεί να έχει όλες αυτές τις καινοτομίες, αλλά η 316 δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ, (που να μην έχουν και άλλα αυτοκίνητα) εκτός από όνομα.
Αν και θα ξεφύγουμε, που είναι καλύτερη η 120i από το... Golf GTI ή το A3 Sportback TFSI; (γερμανικά hatchback επίσης, για να μην τη συγκρίνω με 'ιαπωνικούς κουβάδες' ). Από το GTI είναι ακριβότερη και με ίδιο εξοπλισμό κοστίζει όσο το Sportback Ή μήπως δεν έχει όνομα το Audi;
-
Εχεις απολυτο δικιο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν και θα ξεφύγουμε, **που είναι καλύτερη η 120i από το... Golf GTI ή το A3 Sportback TFSI; **Προσωπικά πιστεύω ότι η 120i δεν είναι **πουθενά μα πουθενά **καλύτερη από το GTi.
Πιο γήινη η σύγκρισή της με το 2.0 FSI...Από το Sportback ΤFSI, επίσης δεν υπερτερεί κάπου,
(ίσως ελάχιστα στο τιμόνι).
Βέβαια, είναι και κατά 2-3Κ φθηνότερη(γερμανικά hatchback επίσης, για να μην τη συγκρίνω με 'ιαπωνικούς κουβάδες' ).
Μην ανακατεύεις άλλες 'εθνικότητες' ανάμεσα στους 2
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Απάντηση ακόμα να δοθεί (κι ούτε πρόκειται)Άλλο η 330 (που θα κοστίζει 47Κ), άλλο η 320 κι άλλο φυσικά η 316.
Για κάποιον μπορεί η 330 να είναι 'καλύτερη', αλλά στα ίδια ευρώ βρίσκεις και το EVO ή το STI κι άντε γειά και δεν είναι απαραίτητο να ναι εξακύλινδρο ή ατμοσφαιρικό ή μήπως είναι υποχρεωτικό;
Oι BMW και οι Merc στηρίζονται στα ακριβά τους μοντέλα και υπερχρεώνουν και τα υπόλοιπα εκμεταλλευόμενοι το 'όνομα'.
Φυσικά το marketing καλά κρατεί
Η 330 (ή οι Μ) μπορεί να έχει όλες αυτές τις καινοτομίες, αλλά η 316 δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ, (που να μην έχουν και άλλα αυτοκίνητα) εκτός από όνομα.
Αν και θα ξεφύγουμε, που είναι καλύτερη η 120i από το... Golf GTI ή το A3 Sportback TFSI; (γερμανικά hatchback επίσης, για να μην τη συγκρίνω με 'ιαπωνικούς κουβάδες' ). Από το GTI είναι ακριβότερη και με ίδιο εξοπλισμό κοστίζει όσο το Sportback Ή μήπως δεν έχει όνομα το Audi;
Που ακριβώς συγκρίνεται η 330 με τα EVO , STI ? Πρόκειτα για αυτοκίνητα με τελείως διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής και φυσικά χάνουν στο 80% των συγκρίσιμων στοιχείων σε σχέση με την BMW.
-
Καλημερα
Μα η 330 ειναι BMW και το EVO ειναι EVO.Ουτε καν Χοντα.Εαν νομιζεις οτι μπορουν να συγκριθουν τα τουρμπο με τα ατμοσφαιρικα κανεις λαθος.Εδω μιλαμε για οβερ ολ ποιοτητα και οχι για επι μερους υπεροχες του ενος μοντελου εναντι του αλλου.Αλλα παλι εαν πιστευεις οτι ειναι καλυτερο απο τα BMW η τα Μερκ....Ετσι ειναι εαν ετσι νομιζετε.
Και το ρολεξ δειχνει την ωρα αλλα και το σιτιζεν επισης κανει το ιδιο.
Να συγκρινεις τα ΕVO και τα STI μεταξυ τους ναι (οσον αφορα τις επιδωσεις) ειδαλλως πηγαινε σε Μ3 και S4.
Επειδη ισως δεν ημουν σαφης η τιμη δεν ειναι πρωτογενης παραγων στην συγκριση δυο αυτοκινητων.Οτι πληρωνεις παιρνεις.
Θελουμε δεν θελουμε ειναι αλλο πραγμα τα 3λιτρα εξακυλινδρα της BMW.Δεν παιζονται.258 αλογα ατμοσφαιρικα??Τι λεμε τωρα.Τραβατε να ρωτησετε οπου θελετε.
Αντιο
Bimmer -
Ο χρήστης bimmer έγραψε:
Καλημερα
Μα η 330 ειναι BMW και το EVO ειναι EVO.Ουτε καν Χοντα.Εαν νομιζεις οτι μπορουν να συγκριθουν τα τουρμπο με τα ατμοσφαιρικα κανεις λαθος.Εδω μιλαμε για οβερ ολ ποιοτητα και οχι για επι μερους υπεροχες του ενος μοντελου εναντι του αλλου.Αλλα παλι εαν πιστευεις οτι ειναι καλυτερο απο τα BMW η τα Μερκ....Ετσι ειναι εαν ετσι νομιζετε.
Και το ρολεξ δειχνει την ωρα αλλα και το σιτιζεν επισης κανει το ιδιο.
Να συγκρινεις τα ΕVO και τα STI μεταξυ τους ναι (οσον αφορα τις επιδωσεις) ειδαλλως πηγαινε σε Μ3 και S4.
Επειδη ισως δεν ημουν σαφης η τιμη δεν ειναι πρωτογενης παραγων στην συγκριση δυο αυτοκινητων.Οτι πληρωνεις παιρνεις.
Θελουμε δεν θελουμε ειναι αλλο πραγμα τα 3λιτρα εξακυλινδρα της BMW.Δεν παιζονται.258 αλογα ατμοσφαιρικα??Τι λεμε τωρα.Τραβατε να ρωτησετε οπου θελετε.
Αντιο
Bimmerφοβάμαι ότι βλεπεις με παρωπίδες
η merc πουλάει τα Kompressor για 'ποιότητα' δηλαδή, ενώ τα τούρμπο του Γιαπωνέζου δεν είναι.... Ο καθένας 'βγάζει' τα άλογα όπως κρίνει αυτός ότι πρέπει.τι θα πεί 258 άλογα ατμοσφαιρικά? Έχεις ακούσει ποτέ για το ατμοσφαιρικό μοτέρ του NSX? (άσχετο, αλλά κι εσύ για άσχετα μας μιλάς...)
είπαμε, αμαξάρες τα BMW, αλλά μη λέμε και ό,τι θέλουμε... Θα επιμείνω, η 316 στην κατηγορία αμαξώματος-τιμής που παίζει, είναι η χειρότερη αγορά που μπορεί να κάνει κανείς στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Καλημερα
Μα η 330 ειναι BMW και το EVO ειναι EVO.Ουτε καν Χοντα.Εαν νομιζεις οτι μπορουν να συγκριθουν τα τουρμπο με τα ατμοσφαιρικα κανεις λαθος.Εδω μιλαμε για οβερ ολ ποιοτητα και οχι για επι μερους υπεροχες του ενος μοντελου εναντι του αλλου.Αλλα παλι εαν πιστευεις οτι ειναι καλυτερο απο τα BMW η τα Μερκ....Ετσι ειναι εαν ετσι νομιζετε.
Και το ρολεξ δειχνει την ωρα αλλα και το σιτιζεν επισης κανει το ιδιο.
Να συγκρινεις τα ΕVO και τα STI μεταξυ τους ναι (οσον αφορα τις επιδωσεις) ειδαλλως πηγαινε σε Μ3 και S4.
Επειδη ισως δεν ημουν σαφης η τιμη δεν ειναι πρωτογενης παραγων στην συγκριση δυο αυτοκινητων.Οτι πληρωνεις παιρνεις.
Θελουμε δεν θελουμε ειναι αλλο πραγμα τα 3λιτρα εξακυλινδρα της BMW.Δεν παιζονται.258 αλογα ατμοσφαιρικα??Τι λεμε τωρα.Τραβατε να ρωτησετε οπου θελετε.
Αντιο
Bimmerφοβάμαι ότι βλεπεις με παρωπίδες
η merc πουλάει τα Kompressor για 'ποιότητα' δηλαδή, ενώ τα τούρμπο του Γιαπωνέζου δεν είναι.... Ο καθένας 'βγάζει' τα άλογα όπως κρίνει αυτός ότι πρέπει.τι θα πεί 258 άλογα ατμοσφαιρικά? Έχεις ακούσει ποτέ για το ατμοσφαιρικό μοτέρ του NSX? (άσχετο, αλλά κι εσύ για άσχετα μας μιλάς...)
είπαμε, αμαξάρες τα BMW, αλλά μη λέμε και ό,τι θέλουμε... Θα επιμείνω, η 316 στην κατηγορία αμαξώματος-τιμής που παίζει, είναι η χειρότερη αγορά που μπορεί να κάνει κανείς στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή.
και τι να κάνει κάποιος που θέλει φτηνή BMW?
Νέα BMW Σειρά 3