-
ΙΟΚ-6517 Μ/Β sprinter φορτηγάκι
ΥΝΡ-9529
ΒΧΙ 936 -
TYH-139 αν και μου εχουν αναφερει ΤΥΗ-15* και ΧΝΙ-743*
-
IOA 6182
-
ΧΝΙ-7441 splash
-
Ο χρήστης DrHouse έγραψε:
ΙΡΒ 6797 tiguan που ταξίδευε χθες για Ρόδο
Δικό σου;
Μπάααα, για εσένα το έβαλα, κατέβηκες κάτω?
Ήρθα, αλλά θα φύγω κ θα ξαναέρθω!
Πάντως κάνετε πολύ καλή δουλειά εδώ, δεν έχει τίποτα να δω :-P.
Μόνο ένα ΡΟΧ 3557 σε c1 ή 107 μωβ, ήδη από χθες κ μάλλον χθεσινό.Sent from my ST18i
-
ΝΙΤ-9429 (χ) σε λευκό FORD FIESTA από πολύ πρωί στο ... [Δ]!!!
+
ΝΗΧ-4824 σε λευκό ή ασημί JEEP, σούρουπο στο ... Πανόραμα!!!
Λογικά μιλάμε για έναν και μοναδικό κλάδο πια στην Θέρμη
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
Για τις καταδρομικες να σε πληροφορησω οτι αποψε το βραδυ στηνω ναρκοπεδια και εξοπλιζω πολυβολεια στην παραλιακη... Διοτι κρινοντας απο το Sprinter συνεχιζεις (και τις αργιες, οχι μονο τις εργασιμες)!!!Ποιος σου είπε ότι τα Σάββατα ... είναι αργίες??? Μήπως ζούμε στο Ισραήλ? ...
στην παραλιακή πάντως νέκρα όλη την εβδομάδα ... πρωί-βράδυ -
Ο χρήστης dg57 έγραψε:
ΙΟΚ-6517 Μ/Β sprinter φορτηγάκιΠολύ μπέρδεμα με τα επαγγελματικά στην Ν. Αθήνα. Κάποια στιγμή είχε εμφανιστεί το ΙΟΙ στα επαγγελματικά αλλά εξαφανίστηκε. Αν μπορείτε να βρείτε τους κλάδους της Ν. Αθήνας με τα ΙΟΙ και τα ΙΟΚ καλά θα 'τανε. Ευχαριστώ
-
ΙΟΚ-3744 σε νοικιάρικο i10 που έμοιαζε πολύ φρέσκο
ΚΜΡ-682*Ο χρήστης www2000 έγραψε:
...ΑΚΗ 9413 suzuki swift ή alto...Το είδα κι εγώ χθες, ήμουν έτοιμος να το αναφέρω ως καλή παρατήρηση...
-
ΑΖΖ-4454 πριν αρκετές ημέρες και ΙΟΑ-6288 σε up.
-
ΚΡΤ 1760 σε c3
-
ΟΕΒ 698
-
Ο χρήστης EEE333 έγραψε:
Για τις καταδρομικες να σε πληροφορησω οτι αποψε το βραδυ στηνω ναρκοπεδια και εξοπλιζω πολυβολεια στην παραλιακη... Διοτι κρινοντας απο το Sprinter συνεχιζεις (και τις αργιες, οχι μονο τις εργασιμες)!!!
**στην παραλιακή πάντως νέκρα όλη την εβδομάδα ... πρωί-βράδυ **:iconcool:
Οταν δεν μπορεις να εξαφανισεις τον εχθρο, εξαφανιζεις τους στοχους του...
-
ερωτηση...
υπαρχει κατηγορια για ελληνικες νομιμες πινακιδες που να ληγουν σε γραμμα αντι για αριθμο?...
εαν ναι ποια κατηγορια ειναι αυτη και πως ελεγχεται ο δακτυλιος για αυτα τα αυτοκινητα(μονα-ζυγα/μικρα-μεγαλα παλαιοτερα)....? -
ΕΕΕ 7218 ή 9 σε tiguan
-
Βλέποντας οτι σε κάποιες περιοχές το τέλος των συνδυασμών είναι σχετικά κοντά, υπάρχει η περίπτωση ή η τεχνική δυνατότητα να αυξηθούν οι αριθμοί ανα γραμματικό συνδυασμό που δίνονται στις μοτοσυκλέτες ωστε να αναβληθεί για αρκετά χρόνια ακόμα η ανάγκη αλλαγής του συστήματος;
Δηλαδή, απο τις επόμενες παραγγελίες, να ζητηθούν πινακίδες απο συνδυασμούς που έχουν μεν ήδη τελείωσει στις μηχανές αλλά δεν έχουν εμφανιστεί/τυπωθεί ακόμα για τα αυτοκίνητα, να τυπωθεί απο μια μόνο και σε σχήμα για μοτοσυκλέτα και να είναι π.χ. μια χιλιάδα ακόμα π.χ. ΝΜΑ-1000 με ΝΜΑ-1999 κ.ο.κ..;
Υπάρχει νομικός περιορισμός στο οτι οι πινακίδες των μοτοσυκλετών πρέπει να έχουν απο 1 εως 3 αριθμούς μόνο;
-
ΥΝΤ-3490 vw passat tdi
-
ΗΑΝ-4360, ΗΑΥ 893 και ΖΑΑ 152 από σμσ του φίλου pjathan.
Δε βλέπω να αναφέρει κανείς ΙΚΤ-90**, λέτε να...
Ο χρήστης CA5MIU960 έγραψε:
Βλέποντας οτι σε κάποιες περιοχές το τέλος των συνδυασμών είναι σχετικά κοντά, υπάρχει η περίπτωση ή η τεχνική δυνατότητα να αυξηθούν οι αριθμοί ανα γραμματικό συνδυασμό που δίνονται στις μοτοσυκλέτες ωστε να αναβληθεί για αρκετά χρόνια ακόμα η ανάγκη αλλαγής του συστήματος;Δηλαδή, απο τις επόμενες παραγγελίες, να ζητηθούν πινακίδες απο συνδυασμούς που έχουν μεν ήδη τελείωσει στις μηχανές αλλά δεν έχουν εμφανιστεί/τυπωθεί ακόμα για τα αυτοκίνητα, να τυπωθεί απο μια μόνο και σε σχήμα για μοτοσυκλέτα και να είναι π.χ. μια χιλιάδα ακόμα π.χ. ΝΜΑ-1000 με ΝΜΑ-1999 κ.ο.κ..;
Υπάρχει νομικός περιορισμός στο οτι οι πινακίδες των μοτοσυκλετών πρέπει να έχουν απο 1 εως 3 αριθμούς μόνο;
Δεν έχω υπόψη μου κάποιο νομικό περιορισμό, φυσικά υπάρχει η υπουργική απόφαση 19800 του 1982 που καθορίζει τον
τρόπο αριθμοδότησης για όλα τα οχήματα αλλά αυτή μπορεί ανά πάσα στιγμή να τροποποιηθεί ανάλογα με τις
ανάγκες. Υπάρχει όμως άλλος περιορισμός: δε φαίνεται να χωράει άλλος χαρακτήρας, είτε γράμμα είτε αριθμός,
στις τρέχουσες πινακίδες δικύκλων, εκτός βέβαια αν αλλάξουν οι διαστάσεις είτε των πινακίδων, είτε των χαρακτήρων
κάτι που μάλλον θα απαιτούσε μεγάλα έξοδα από τους κατασκευαστές των τωρινών πινακίδων.Αυτό που μοιάζει λογικότερο και θα το πρότεινα αν με ρωτούσε κάποιος, είναι να επεκταθεί το υπάρχον σύστημα
με νέους συνδυασμούς που θα προκύπτουν από τους τρέχοντες με αντικατάσταση του πρώτου αριθμού με γράμμα:
πχ στα δίκυκλα μετά το ΚΕΧ 999 να τυπωθεί ΚΕΑ Α1 ως ΚΕΑ Α99, ΚΕΑ Β1 ως ΚΕΑ Β99 κλπ κλπ μέχρι ΚΕΥ Χ99,
ή στον Πειραιά μετά το ΤΖΧ 999 να πάει ΥΙΑ Α1 ως ΤΖΧ Χ99. Δεν είναι τυχαία τα παραδείγματα, στην Κεφαλλονιά
και τον Πειραιά οι προβλεπόμενοι συνδυασμοί προς εκτύπωση έχουν τελειώσει, τονίζω το 'προς εκτύπωση'
γιατί κατά τα άλλα τα τωρινά τους αποθέματα θα κρατήσουν για αρκετό καιρό.Το παραπάνω σύστημα θα απαιτήσει μόνο προσαρμογή του online του υπουργείου, κάτι μάλλον εύκολο και πάντως
σίγουρα πιο οικονομικό από οποιαδήποτε άλλη λύση.Επίσης θα πρότεινα νέο σύστημα αριθμοδότησης ενιαίο για όλη τη χώρα όπως έχουν η Γαλλία και η Ισπανία αλλά
φοβάμαι πως θα επικρατούσε η λογική του ιταλικού συστήματος ή των κόκκινων πινακίδων στην Ελλάδα, δηλαδή
τυπώνουμε πχ 189 χιλιάδες νούμερα, από ΑΑΑ-Α100 μέχρι ΑΒΑ-Χ999 και μετά δίνουμε τα πρώτα 20 χιλιάδες στου
Παπάγου, άλλες 10 χιλιάδες στον Άλιμο κλπ και άντε να θεωρηθεί αυτή η αηδία 'ενιαία αριθμοδότηση'...Σίγουρα το θέμα είναι υπαρκτό και είναι πιθανό να έχουμε κάποια εξέλιξη μέσα στα επόμενα 1-2 χρόνια, παρόλο
που οι μειωμένοι ρυθμοί στις ταξινομήσεις απομακρύνουν πολύ την εξάντληση των αποθεμάτων σε κάποια περιοχή.Σας κάλυψα;
...Όταν σχετικά σύντομα τελειώσουν οι συνδυασμοί για τις μοτοσυκλέτες στην Αττική, υπάρχει ήδη σχέδιο σχετικά με το απο ποιους νομούς θα πάρουν τους συνδυασμούς που θα δίνουν;
Δε νομίζω πως υπάρχει τέτοιο σχέδιο, άλλωστε με εσωτερικές (στο νομό) ανακατανομές πιστεύω πως τα αποθέματα
θα κρατήσουν ακόμα για πολλά χρόνια, τι λέει ο ειδικός σε αυτά τα θέματα dg57?ερωτηση...
υπαρχει κατηγορια για ελληνικες νομιμες πινακιδες που να ληγουν σε γραμμα αντι για αριθμο?...
εαν ναι ποια κατηγορια ειναι αυτη και πως ελεγχεται ο δακτυλιος για αυτα τα αυτοκινητα(μονα-ζυγα/μικρα-μεγαλα παλαιοτερα)....?Δε νομίζω πως υπάρχει κάποια τέτοια κατηγορία, οι υπόλοιποι τι λένε;
-
Κάποια στιγμή ο CA5MIU960 ρώτησε για τις παλιές κόκκινες των ταξί. Φωτογραφίες δεν έχω καθόλου, έχω όμως την
υπουργική απόφαση 19800/82. Αυτή ορίζει, ανάμεσα σε πολλά άλλα, την κατανομή των αριθμών κυκλοφορίας για
τα επιβατικά ΔΧ, κοινώς τα ταξί, κατανομή που αφορά στις κόκκινες πινακίδες που έχουν πλέον αντικατασταθεί από
τις τρέχουσες κίτρινες ΤΑΑ, ΤΑΒ κλπ. Να σημειώσω πως αυτή η κατανομή προβλέπει την εκτύπωση συνδυασμών που
τελικά δε χρειάστηκε να τυπωθούν*.- Αθήνα Α-0001 ως και Α-9999, Β-0001 ως και Β-9999
- Πειραιάς Ε-0001 ως και Ε-9999
- Δυτική Αττική Ζ-0001 ως και Ζ-9999
- Ανατολική Αττική Η-0001 ως και Η-9999
- Αιτωλοακαρνανία Υ-0001 ως και Υ-2600
- Φωκίδα Υ-2601 ως και Υ-3000
- Φθιώτιδα Υ-3001 ως και Υ-5000
- Ευρυτανία Υ-5001 ως και Υ-5200
- Βοιωτία Υ-5201 ως και Υ-6500
- Εύβοια Υ-6501 ως και Υ-9000
- Λακωνία Υ-9001 ως και Υ-9999
- Αχαΐα Χ-0001 ως και Χ-3400
- Ηλεία Χ-3401 ως και Χ-5000
- Αρκαδία Χ-5001 ως και Χ-6100
- Αργολίδα Χ-6101 ως και Χ-7000
- Κορινθία Χ-7001 ως και Χ-8300
- Μεσσηνία Χ-8301 ως και Χ-9999
- Ζάκυνθος Τ-0001 ως και Τ-0400
- Κεφαλλονιά Τ-0401 ως και Τ-1000
- Λευκάδα Τ-1001 ως και Τ-1200
- Κέρκυρα Τ-1201 ως και Τ-2000
- Θεσπρωτία Τ-2001 ως και Τ-2500
- Πρέβεζα Τ-2501 ως και Τ-3100
- Άρτα Τ-3101 ως και Τ-3700
- Ιωάννινα Τ-3701 ως και Τ-5000
- Τρίκαλα Τ-5001 ως και Τ-5900
- Καρδίτσα Τ-5901 ως και Τ-6700
- Λάρισα Τ-6701 ως και Τ-8500
- Μαγνησία Τ-8501 ως και Τ-9999
- Θεσσαλονίκη Μ-0001 ως και Μ-8000
- Χαλκιδική Μ-8001 ως και Μ-8500
- Κιλκίς Μ-8501 ως και Μ-9000
- Ημαθία Μ-9001 ως και Μ-9999
- Πιερία Ν-0001 ως και Ν-0800
- Κοζάνη Ν-0801 ως και Ν-2000
- Καστοριά Ν-2001 ως και Ν-2500
- Φλώρινα Ν-2501 ως και Ν-3000
- Πέλλα Ν-3001 ως και Ν-3800
- Γρεβενά Ν-3801 ως και Ν-4100
- Δράμα Ν-4101 ως και Ν-5000
- Σέρρες Ν-5001 ως και Ν-6500
- Καβάλα Ν-6501 ως και Ν-8000
- Ξάνθη Ν-8001 ως και Ν-8500
- Ροδόπη Ν-8501 ως και Ν-9100
- Έβρος Ν-9999 ως και Ν-9999
- Χανιά Κ-0001 ως και Κ-1300
- Ηράκλειο Κ-1301 ως και Κ-4000
- Ρέθυμνο Κ-4001 ως και Κ-4500
- Λασίθι Κ-4501 ως και Κ-5000
- Κυκλάδες Κ-5001 ως και Κ-5900
- Δωδεκάνησα Κ-5901 ως και Κ-8000
- Σάμος Κ-8001 ως και Κ-8500
- Χίος Κ-8501 ως και Κ-9000
- Λέσβος Κ-9001 ως και Κ-9999
- Το τι ακριβώς από αυτά τυπώθηκε μπορεί να προκύψει από αναζήτηση στο ονλάιν του υπουργείου όπου, λογικά,
πρέπει να υπάρχουν στοιχεία για τα οχήματα που έφεραν αυτές τις πινακίδες. Λέω 'λογικά' γιατί οι κόκκινες
πινακίδες στα ταξί υπήρχαν ως το 2002 το λιγότερο, εποχή που οπωσδήποτε το ονλάιν υπήρχε και περιείχε ό,τι
κυκλοφορούσε τότε... με εξαίρεση τα αυτοκίνητα που έχουν εξαψήφιες πινακίδες...
Πάντως είναι απίθανο να τα 'έβγαλαν' από το σύστημα, πχ ξέρω πολύ καλά πως ακόμα είναι μέσα στο ονλάιν τα
επίσης κόκκινα ΡΝ*-**** που δίνονταν σε φορτηγά ΔΧ με την ίδια απόφαση, το ίδιο ακριβώς χρονικό διάστημα
και αντικαταστάθηκαν με τις κίτρινες ΕΚ*, ΙΑ* κλπ την ίδια εποχή που άλλαξαν και στα ταξί.Όποιος λοιπόν εδώ μέσα έχει πρόσβαση στο ονλάιν μπορεί να μάθει και να μας πει περισσότερα.
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Αυτό που μοιάζει λογικότερο και θα το πρότεινα αν με ρωτούσε κάποιος, είναι να επεκταθεί το υπάρχον σύστημα
με νέους συνδυασμούς που θα προκύπτουν από τους τρέχοντες με αντικατάσταση του πρώτου αριθμού με γράμμα:
πχ στα δίκυκλα μετά το ΚΕΧ 999 να τυπωθεί ΚΕΑ Α1 ως ΚΕΑ Α99, ΚΕΑ Β1 ως ΚΕΑ Β99 κλπ κλπ μέχρι ΚΕΥ Χ99,
ή στον Πειραιά μετά το ΤΖΧ 999 να πάει ΥΙΑ Α1 ως ΤΖΧ Χ99. Δεν είναι τυχαία τα παραδείγματα, στην Κεφαλλονιά
και τον Πειραιά οι προβλεπόμενοι συνδυασμοί προς εκτύπωση έχουν τελειώσει, τονίζω το 'προς εκτύπωση'
γιατί κατά τα άλλα τα τωρινά τους αποθέματα θα κρατήσουν για αρκετό καιρό.Το παραπάνω σύστημα θα απαιτήσει μόνο προσαρμογή του online του υπουργείου, κάτι μάλλον εύκολο και πάντως
σίγουρα πιο οικονομικό από οποιαδήποτε άλλη λύση.Επίσης θα πρότεινα νέο σύστημα αριθμοδότησης ενιαίο για όλη τη χώρα όπως έχουν η Γαλλία και η Ισπανία αλλά
φοβάμαι πως θα επικρατούσε η λογική του ιταλικού συστήματος ή των κόκκινων πινακίδων στην Ελλάδα, δηλαδή
τυπώνουμε πχ 189 χιλιάδες νούμερα, από ΑΑΑ-Α100 μέχρι ΑΒΑ-Χ999 και μετά δίνουμε τα πρώτα 20 χιλιάδες στου
Παπάγου, άλλες 10 χιλιάδες στον Άλιμο κλπ και άντε να θεωρηθεί αυτή η αηδία 'ενιαία αριθμοδότηση'...Σίγουρα το θέμα είναι υπαρκτό και είναι πιθανό να έχουμε κάποια εξέλιξη μέσα στα επόμενα 1-2 χρόνια, παρόλο
που οι μειωμένοι ρυθμοί στις ταξινομήσεις απομακρύνουν πολύ την εξάντληση των αποθεμάτων σε κάποια περιοχή.Σας κάλυψα;
Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται το σχέδιο που αναφέρεις, αν υπήρχε η δυνατότητα να μεταφερθεί ως μελέτη στο υπουργείο ίσως να γινόταν και πραγματικότητα. Είδωμεν, ακόμα έχουμε καιρό
-
KMP-6841 bmw παλιά
Πινακίδες κυκλοφορίας 2012