-
Πιθανως να περιμενω, εξαρταται και σε τι τιμη θα το βγαλουν.
Παντως ενδιαφερον εχει η Νέα έκδοση Fiesta ECOnetic € 14.093, diesel, εχεις ακουσει καλα λογια για αυτο το μοτερ?
'Το νέο Fiesta ECOnetic επιτυγχάνει εκπληκτική οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου - 3,6 λίτρα/100χλμ στον μικτό κύκλο και εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων - CO2 95gr - γεγονός που συνεπαγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Συνδυάζεται αποκλειστικά με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6L απόδοσης 95PS Euro Stage V και διατίθεται σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα.'
-
Δυστυχως δεν εχω ακουσει εντυπωσεις απο Fiesta diesel... Διαβαζω ομως οτι εχει 5ταχυτο κιβωτιο κατι το οποιο θα με απετρεπε απο την αγορα του.. Οποτε μαλλον θα περιμενα τον ecoboost...
-
Σιγα ρε Γιωργο και επειδη ειναι πενταταχυτο...Αμα εχει μια πεμπτη στον θεο τι να το κανεις??Προσωπικα θα εκανα μια τετοια αγορα για καθημερινο αυτοκινητο οσο να ναι δε θα εχεις 3.6λ/100χλμ αλλα σιγουρα θα εισαι κατω απο 5λ/100χλμ. Συν οτι ειναι ντιζελ,αρα θα βγαλει πολλα παραπανω χιλιομετρα σε σχεση με εναν βενζινοκινητηρα οπως και θα κραταει καλυτερα την αξια του στο βαθος του χρονου!
-
Ρε παιδια ομως ειναι φοβερο...να θες να ψωνισεις ενα αμαξι που σιγουρα θα σε καλυψει σε θεματα οπως οδηγικη συμπεριφορα, αξιοπιστια, μοτερ και οικονομια, και να πρεπει να κανεις ολοκληρη οικονομικοτεχνικη μελετη για να μαθεις τι σε συμφερει.
Και δεν εννοω μονο τις εκδοσεις και τεχνικα χαρακτηριστικα...αλλα ολα τα στοιχεια οπως ασφαλειες και τελη κυκλοφοριας (στο Ecoboost μικροτερα λογικα)
Παντως στη κατηγορια του το Fiesta ειναι μακραν το καλυτερο...και σε θεματα αντιπροσωπειας και after sales. -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Σιγα ρε Γιωργο και επειδη ειναι πενταταχυτο...Αμα εχει μια πεμπτη στον θεο τι να το κανεις??Αν εχει, παω πασο (και θα αρχισω να το ψαχνω μηπως το βαλω και στο δικο μου )!! Γιατι αν το κιβωτιο ειναι οπως στον 1,6 ti- vct, θα φτανεις 130 (μια καλη ταχυτητα για ταξιδια) και θα εχεις 3.800 σ.α.λ. και τα 3,6 λτ. θα πηγαινουν περιπατο
Ρε παιδια ομως ειναι φοβερο...να θες να ψωνισεις ενα αμαξι που σιγουρα θα σε καλυψει σε θεματα οπως οδηγικη συμπεριφορα, αξιοπιστια, μοτερ και οικονομια, και να πρεπει να κανεις ολοκληρη οικονομικοτεχνικη μελετη για να μαθεις τι σε συμφερει.
Και δεν εννοω μονο τις εκδοσεις και τεχνικα χαρακτηριστικα...αλλα ολα τα στοιχεια οπως ασφαλειες και τελη κυκλοφοριας (στο Ecoboost μικροτερα λογικα)
Παντως στη κατηγορια του το Fiesta ειναι μακραν το καλυτερο...και σε θεματα αντιπροσωπειας και after sales.Φανταζεσαι ομως να ειχαμε ακομα απαγορευση του ντιζελ? Τωρα μπορεις, στα ιδια χρηματα που εδινες καποτε για το 1,4 Titanium, να παρεις μεν περισσοτερα κυβικα, με καλυτερη ροπη και καταναλωση δε! Βεβαια πρεπει να εξετασεις ποσα χλμ. κανεις το χρονο για να δεις αν σε συμφερει να δωσεις το επιπλεον χιλιαρικο που μπορει να κοστισει ο diesel (αν και με τις προσφορες που κανουν πλεον οι αντιπροσωπειες, αυτη η διαφορα ποσου κοντευει να γινει αμελητεα... )
Αν παρεις το πετρελαιο, το μονο προβλημα ειναι οτι θα πληρωνει κατι παραπανω σε ασφαλειες... Υποψιαζομαι οτι ο Ecoboost στο Fiesta θα βγαζει ρυπους κατω απο 100 γρ. οποτε και στα 2 δε θα πληρωνεις τελη κυκλοφοριας.. Αρα η διαφορα θα ειναι μικρη!
Τελος, πολυ καλο το Fiesta αλλα εχει και καποιες αδικαιολογητες τσιπιες... -
Ειναι πετρελαιο σιγουρα θα εχει μακρυ σασμαν για να επιτυχει αυτη τη καταναλωση!Δηλαδη λογικα σε φαση 100-120χλμ θα δουλευει στις 2κ μιας και το πετρελαιο εχει κοφτη στις 5κ! Επισης γλυτωνεις πολλα περισοτερα σε καυσιμα σε σχεση με τα ασφαλιστρα!Το μονο κακο ειναι οτι λογικα η econetic θα ειναι σχετικα φτωχη εκδοση!
-
Παιδια 20.000 χλμ. το χρονο...
Δε εχω κανει ακομη τους υπολογισμους, αλλα μαλλον το diesel λογικα θα συμφερει, μονο και μονο απο καταναλωση θα εχουν πραγματικη διαφορα γυρω στο 1.5λιτρα/100 χλμ (4 το diesel και 5.5 το ecoboost).
Και φυσικα υπαρχει και η διαφορα τους κοστους του καυσιμου.
-
Μη περιμένεις φυσικά να δεις 4 και 5.5 αντίστοιχα. Αυτές είναι φανταστικές τιμές που μας πλασάρουν οι κατασκευαστές.
-
Ο χρήστης Rinos02 έγραψε:
Παιδια 20.000 χλμ. το χρονο...Δε εχω κανει ακομη τους υπολογισμους, αλλα μαλλον το diesel λογικα θα συμφερει, μονο και μονο απο καταναλωση θα εχουν πραγματικη διαφορα γυρω στο 1.5λιτρα/100 χλμ (4 το diesel και 5.5 το ecoboost).
Και φυσικα υπαρχει και η διαφορα τους κοστους του καυσιμου.
Nα περιμένεις 5.5 με 6 λίτρα στο 1.6 econetic και 7.5 με 8 λίτρα στο επερχόμενο 1.0 ecoboost 125ps σε μεικτές πάντα συνθήκες.Aσε τις εργοστασιακές τιμές είναι μούφα και πετυχαίνονται μόνο αν πηγαίνεις συνέχεια λες και έχει αυγό στο πεντάλ και αυτό παίζεται.
-
Άσχετο
Ρε παιδιά μόνο σε μένα, βαράει πειρακια οπότε βάζω βενζίνη shell? Σε οποιοδήποτε πρατήριο shell κι αν βάλω παντα ακούω αυτό το σπαστικό 'τσουκου τσουκου' οπότε ανεβάζω στροφές και ταχύτητα.. -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Άσχετο
Ρε παιδιά μόνο σε μένα, βαράει πειρακια οπότε βάζω βενζίνη shell? Σε οποιοδήποτε πρατήριο shell κι αν βάλω παντα ακούω αυτό το σπαστικό 'τσουκου τσουκου' οπότε ανεβάζω στροφές και ταχύτητα..Ποια shell? Την 95άρα fuelsave?
Ναι!
-
Το αρχαίο συμπίεστο μοτέρ που φοράει το δικό μου δεν καταλαβαίνει Θεό απο βενζινες... Ότι και να του βάλω το καίει
-
Παιδια σε καθε περιπτωση ευχαριστω για τη βοηθεια
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Άσχετο
Ρε παιδιά μόνο σε μένα, βαράει πειρακια οπότε βάζω βενζίνη shell? Σε οποιοδήποτε πρατήριο shell κι αν βάλω παντα ακούω αυτό το σπαστικό 'τσουκου τσουκου' οπότε ανεβάζω στροφές και ταχύτητα..Τα πειράκια εμφανίζονται σε χαμηλές στροφές. Μήπως ακούς κάτι άλλο;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Άσχετο
Ρε παιδιά μόνο σε μένα, βαράει πειρακια οπότε βάζω βενζίνη shell? Σε οποιοδήποτε πρατήριο shell κι αν βάλω παντα ακούω αυτό το σπαστικό 'τσουκου τσουκου' οπότε ανεβάζω στροφές και ταχύτητα..Τα πειράκια εμφανίζονται σε χαμηλές στροφές. Μήπως ακούς κάτι άλλο;
Απο τις 2.000 μεχρι τις 3.500 σ.α.λ (περιπου) ακουγονται
-
Λογικά θα το βλέπεις πιο έντονα όταν π.χ ανεβάζεις 4η απο 1500-2000 στροφές.
Δεν είναι τίποτα, αγόρασε ένα καθαριστικό για το σύστημα ψεκασμού του αυτοκινήτου
(NOS, αν θυμάμαι καλά είναι σε καλή τιμούλα,κάτω απο 10ευρω) και θα δεις διαφορά.Βάλε και καμιά 100άρα που και που, ιδιαίτερα απο BP.Για κάποιο λόγο , (την γράφω την τάπα στα παλαιότερα μου...)
την συμπαθεί ιδιαίτερα. -
Καλησπέρα σας
Θα ήθελα γνωμες για να επιλέξω αυτοκίνητο αφού πρόσφατα χτυπησανε αυτο που είχα και παει για πεταμα δυστυχως.
Έχοντας ως κριτήρια μέγιστο ποσό τα 5.000 ευρώ μέχρι 1.400 κυβικά και μοντέλο νεότερο του 2006 αυτά που βρήκα σε διάφορες μάντρες - εκθέσεις ηταν τα εξής :
Opel Astra 1.4 mod. 2007-2008 (60.000 εως 90.000 km)
Ford Focus 1.4 mod. 2007-2008 (60.000 εως 90.000 km)
Hyundai i30 1,4 mod. 2007 (109.000km)
Skoda Fabia 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)
Seat Cordoba 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)
Citroen C4 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)κατα βαση αυτα τα μοντέλα μου ταιριάζουν και σαν διαστασεις αμαξωματος και οι τιμες τους κυμαινονται απο 4.500 εως 5.200 ευρω εκτός από το i30 που έχει 6.000
Κυρίως με ενδιαφέρει ασφάλεια, αξιοπιστία και κατανάλωση δεν τρελαίνομαι για επιδόσεις
Αν μου λέγατε τη γνώμη σας και ακόμα καλύτερα την προσωπική σας άποψη εαν έχετε θα με βοηθούσατε
Σας ευχαριστώconstantine1
4TF Newbie DriverΔημοσιεύσεις: 1 Εγγραφή: 12/07/12 16:59
-
Καλημέρα
Γνωρίζετε σε αγορά μεταχειρισμένου Ford Focus 1.4 mod. 2006 - 2008 με 60.000-90.000 χλμ αν θα πρέπει να δω για κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα?
Έχουν βγάλει τίποτα προβλήματα?
Σας ευχαριστώ -
Μακρια απο το 1400, ειναι επικινδυνα αργο. Αν Φοκους, τοτε αυστηρα 1600. Εβγαζε προβλημα στην υποβοηθηση τιμονιου. Κατα τα αλλα τιποτα ιδιαιτερο.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
ευχαριστω φιλε μου αλλα δε φτανω για το 1600 λογω οικονομικων
αλλωστε η ταχυτητα δεν ειναι το ζητουμενο
ειδικα με τις τιμες βενζινης
FORD FORUM