-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
φιλε spiro οι γωνιες caster και camper ειναι οι γωνιες συγκλισης και αποκλησης των τροχων. αν αυτες δεν ειναι σοστες τοτε σε περιπτωση που ενας απο τους τροχους προβακει μεγαλητερη αντισταση το τιμονι τραβαει σαν αμονι. αν δεν ξερεις τοτε καλο ειναι να ασχοληθεις με την κτηνοτροφεια. αν θελεις σου λεω και αριθμο πτυχιου αλλα και βαθμο και αν δεν σου φτανουν αυτα σου στελνω και καρτα με ενσημα αλλα δεν ηξερα οτι τα κεφαλαια γραμματα ειναι ενοχλουν περισοτερο απο την προσβολη
Camber ειναι κυριε μηχανικε!
CAMBERΑν μιλάμε για γεωμετρία αναρτήσεων φυσικά και έχεις δίκιο Βασίλη. Αν όμως ο φίλος μιλάει για αυτό; http://en.wikipedia.org/wiki/Campervan
-
γεια σου ρε bill33
-
παντος καταληγω σε QQ. σας ευχαριστω
-
Ο χρήστης JAP3 έγραψε:
φιλε spiro οι γωνιες caster και camper ειναι οι γωνιες συγκλισης και αποκλησης των τροχων. αν αυτες δεν ειναι σοστες τοτε σε περιπτωση που ενας απο τους τροχους προβακει μεγαλητερη αντισταση το τιμονι τραβαει σαν αμονι. αν δεν ξερεις τοτε καλο ειναι να ασχοληθεις με την κτηνοτροφεια. αν θελεις σου λεω και αριθμο πτυχιου αλλα και βαθμο και αν δεν σου φτανουν αυτα σου στελνω και καρτα με ενσημα αλλα δεν ηξερα οτι τα κεφαλαια γραμματα ειναι ενοχλουν περισοτερο απο την προσβοληη μονη προσβολη ειναι η υποτίμηση της νοημοσυνης μας απο καποιον που λεει οτι ειναι μηχανικος!
το 95% των προσθιοκινητων αυτοκινητων εχουν παρομοιες γωνιες, με ελαχιστη διαφορα. Αρα το 95% των αυτοκινητων μπορουν να τουμπαρουν λογω αυτου;
αν το fabia δεν ειχε ελεγθει ποτε για το αν ειχε χασει την ευθυγραμμιση του ή αν οι γωνιες του εχουν ξεφυγει λιγο, φταιει το αυτοκινητο ή ο σκραπας οδηγος του;
ακομη και αν ειχε λαθος γωνιες, το τιμονι ναι θα τραβαγε. Και λοιπον; Αυτο σημαινει οτι αφηνουμε το τιμονι απο τα χερια και περιμενουμε να παει ευθεια μεχρι να φθασουμε στον προορισμο μας; Και αν -
Ο χρήστης JAP3 έγραψε:
παντος καταληγω σε QQ. σας ευχαριστωναι παρε Γιαπωνεζικο, αυτα εχουν σωστες γωνιες και δεν τουμπαρουν με 70 οταν αφησεις το τιμονι
-
-
spiro το οτι το αναφερα εχει να κανει με την εμπειρια στα μοτερια τους και σε πολλα αλλα . δεν ειχα σκοπο να προσβαλω κανενα.
-
-
Το ειχα παρει αυτο το τευχος και τα ιαπωνοκορεατικα ηταν για τον πεοκλη
Mιας κ εχετε οκταβια δες κ αυτο,να σε πιασει παλι η καρδια σου -
Εεεεεεεεμμμμμ το ειδα πριν λιγο...
Ωραιες κωλιές πεταει!
-
Kαλά, βασικά οι τύποι είναι για κλάματα! Μπορώ να δουλέψω και εγώ εκεί? Να πληρώνομαι για να κάνω μ@λ@κίες!
-
κατοχος octavia κι εσυ..
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Kαλά, βασικά οι τύποι είναι για κλάματα! Μπορώ να δουλέψω και εγώ εκεί? Να πληρώνομαι για να κάνω μ@λ@κίες!Τις μαλακίες που τις είδες; Τυποποιημένες δοκιμές ενεργητικής ασφάλειας είναι. Έτσι γίνονται σε όλο τον κόσμο. Αν δεν σου άρεσε κάτι που είδες στο όχημά σου, βάλτα με τον κατασκευαστή του.
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Kαλά, βασικά οι τύποι είναι για κλάματα! Μπορώ να δουλέψω και εγώ εκεί? Να πληρώνομαι για να κάνω μ@λ@κίες!Oταν σου πεταχτει σκυλος μες στη νυχτα, πας με 70 στο octavia σου, κανεις ελιγμο και παει το λατρεμενο σου αυτοκινητο βαρκα γυαλο,ελα και πες μας ποσο μαλακιες ειναι αυτα που κανουν
-
Φιλαρακι του πατερα παντως πηρε με τα χιλια ζορια λογω κρεβατομουρμουρας το QQ αντι της 159 και συνεχιζει να οδηγαει καθημερινα το δευτερο αμαξι της οικογενειας ,μια 33 , και το nissan το πασαρε στη γυναικα..
-
Καλά μη δίνετε και πολύ βάση σε αυτά τα βιντεάκια. Αυτοί εκεί δεν είναι ικανοί να μοιράσουν δυο γαϊδάρων άχυρα, πόσο μάλλον να κάνουν τέτοιου είδους δοκιμές υπεύθυνα και αξιόπιστα. Σίγουρα κάποια από αυτά που δοκίμασαν ήταν καλύτερα και κάποια χειρότερα αλλά από τη μικρή μου εμπειρία είδα αρκετούς λάθος χειρισμούς. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια, αλλά αυτή την εντύπωση έχω.
Όλη αυτή η κατηγορία πάντως με τα φθηνά crossover είναι για τα πανηγύρια. Αυστηρά και μόνο για προσεκτικές οικογενειακές μετακινήσεις και τίποτα περισσότερο. Ακόμα κι εγώ με το ντεμέκ σπορτίφ SUV γύρναγα χθες από Σχοινιά μέσω Πεντέλης και βλαστήμησα την ώρα και τη στιγμή.
-
Η δευτερη παραγραφος σου ειναι και το ζουμι της υποθεσης.. Πραγματι σε ενα βιντεο ή ενα λινκ τα πραγματα μπορεις να τα παρουσιασεις οπως θελεις.. Στο συγκεκριμενο παντως τα αδελφακια hyundai-KIA φαινεται να ειναι μια κλασση κατω απο τα υπολοιπα στον συγκεκριμενο τομεα.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
... αλλά από τη μικρή μου εμπειρία είδα αρκετούς λάθος χειρισμούς.....Τότε μαλλον ειναι αξιοπιστο και έγκυρο το τεστ. Ενας καθημερινός οδηγός Octavia, C3, QQ, δεν θα έχει τον Senna μέσα του!
παντος καταληγω σε QQ. σας ευχαριστω
Φάνηκε εξαρχής.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... αλλά από τη μικρή μου εμπειρία είδα αρκετούς λάθος χειρισμούς.....
Τότε μαλλον ειναι αξιοπιστο και έγκυρο το τεστ. Ενας καθημερινός οδηγός Octavia, C3, QQ, δεν θα έχει τον Senna μέσα του!
Σύμφωνοι. Απλά υποτίθεται ότι στο τεστ πρέπει να πάρουν ότι καλύτερο έχει να δώσει το κάθε αυτοκίνητο, όχι τι μπορεί να δώσει με έναν average Joe στο τιμόνι του.
-
Παίδες, επειδή το έχω το συγκεκριμένο τεύχος, ακριβώς αυτός ήταν ο στόχος τους..
Οχι να πάρουν το καλύτερο που έχει να δώσει κάθε αυτοκίνητο, αλλά να δούν πως συμπεριφέρεται με έναν μέτριο οδηγό. (οσο μέτριος μπορεί να είναι ο Κος Μιχάλης,ο οποίος αν και δεν τον έχω γνωρίσει τον έχω παραδεχτεί ουκ ολίγες φορές τόσο από τα βιντέακια όσο και από τα άρθρα του).
Επίσης στο ίδιο τεστ έκαναν μετρήσεις προσπερασμάτων αν θυμάμαι καλά, τόσο με όσο και χωρίς φορτίο. Για μένα αυτό είναι ουσιαστική δοκιμή, και αυτό θα κοιτάξω όταν πρόκειται να πάρω ένα αυτοκίνητο από την συγκεκριμένη κατηγορία... Τα νούμερα από επαγγελματίες οδηγούς και δοκιμαστές δεν μου λένε τίποτα.
Για του λόγου το αληθές, στο κείμενο του άρθρου, αναφέρουν ότι το golf για παράδειγμα τα πήγε μέτρια από άποψη χρόνου, αλλά ήταν το πιο σταθερό στους χρόνους του, και αυτό είναι πολύ σημαντικό που όντως είναι!
QASHQAI VS ASX VS JUKE