-
Τρελή ροπή για ένα ελαφρύ αμάξι σαν το megane. Θα το έπαιρνα αβλεπή, μα μου τη σπάει η μουτσούνα του (και βασικά δεν είναι και φτηνό). Θα προτιμούσα μια απλή dynamic έκδοση του 1.6 dci αν δεν βγει τελικά σε κάτι καλύτερο από τους 1.2/1.5
-
Ενα δισέλιδο είναι η δοκιμή στο autotriti.
Τα καλύτερα γράφει για ανάρτηση επιδόσεις οδική συμπεριφορά καταναλώσεις. Στα μειον αναφέρει μόνο τους χώρους για τους πίσω. Σχολιάζει και την αλλαγή στα κουμπιά του ηχοσυστήματος στα συν έναντι των παλιών μικρών.Για το 1.6 DCi θα ξεκλειδώσουν και άλλες εκδόσεις μάλλον αλλά τελευταίους μήνες του 12 για Ελλάδα.
(Τίποτα ακόμη για 1.4 TCE ε?) Βέβαια εδώ καλά καλά ακόμη δεν υπάρχει επάρκεια στα υπόλοιπα που έχουν ανακοινωθεί.
-
Καλημέρα!
Παντως απο τον 1.5 dci είμαι πολυ ικανοποιημενος! Μια χαρα επιταχύνσεις εχει και δε κουραζει πουθενα. Είσαι με 6η ανηφόρα και δεν κοβει.
Βεβαια αν θελετε να εχετε και κατανάλωση μικρη και επιδόσεις θα πρεπει να το σκεφτειτε γιατι το πετρελαιο το παίρνεις για το πρωτο, χωρις να σημαινει ότι δεν εχει δυνατοτητες. Βέβαια δε ξέρω τι εχετε συνηθισει να οδηγειτε, αλλα η μεταβαση σε μενα ηταν πολυ θετικη.
Το ηχοσυστημα είναι πολυ καλύτερο λειτουργικα απο το παλιο, φανταστείτε οτι οταν εβλεπα την παλια εκδοση με προβλημάτιζε αρκετα. Το καονουργιο ειναι καλυτερο, αλλα δεν ξερω ακομα αν υποστηριζει repeat ένα τραγουδι, ενα φακελο κτλ. Βαριεμαι να διαβασω το βιβλιαρακι
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
-
Τελικά για εκεί πάω, τέλη του 12 αρχές 13. Άντε να δούμε τι θα δούμε... Πιστεύω η ιδανική μηχανή θα ήταν μια αναβαθμισμένη έκδοση του 1.2Τ, από 120-130hp
-
Μεχρι τοτε θα εχεις παει στο νεο κλιακι με τον αναβαθμισμενο κινητητρα που θες, χεχε...
Το μεγεθος του αυτοκινητου θα ταιριαζει και στα οικονομικα μεγεθη της χωρας!
-
Άμα είναι να πάρουμε Ρενό αντίστοιχο με τα οικονομικά δεδομένα της χώρας, τότε πάμε για αυτό:
Eαν πάντως αναβαθμιστεί ο 1.2 θα περάσει και στο megane
-
Η δοκιμή του Autotriti:
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 106848.asp
-
καλημερα!
πάντως αν τα κρατηματα του 5-πορτου της δοκιμης ειναι σαν του coupe τοτε θα ειστε σιγουρα ικανοποιημένοι γιατι συνδιαζει και ανετη μετακινηση μεσα στη πολη και ασφαλεια οταν ειστε επαρχια!
οσο για την καταναλωση αν και ακομα ειναι νωρις για τον κινητηρα, εχω εντυπωσιασιτει με τον dci.
-
Είναι πιο μαλακο το πενταθυρο απο το coupe αρα είναι ένα 'κλικ' πιο άνετο απο το Coupe σου
-
Δινε καταναλωσεις σε παρακαλω
-
έχω κάνει 1200 περίπου χιλίομετρα εκ των οποίων τα 600 σε επαρχία.
μεσο όρο είμαι στα 5,9lt/100km και βελτιώνεται -
Σαν αρκετά υψηλή να είναι. Και για diesel και κυρίως αυτή που δίνουν θεωρητική...
-
Κοιτα, ποτε μην περιμενεις να πιασεις αυτα που λενε οι κατασκευαστες γτ οπως το βλεπω γινονται κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες. Πχ το ταξιδι που εκανα δεν ηταν εθνικη μονο. Περναγα απο πολλα χωρια, επαρχιακος δρομος με πολλες στροφες και ανηφορες. Μεσα στη πολη απο την αλλη σε κινηση παλι δεν ειναι ευκολογτ μεχρι να συνηθισεις το αμρπαγιαζ θα πατας παραπανω γκαζι και βαλε οτι εχω βαρυ ποδι. Σε ολα τα αυτοκινητα κανω παραπανω καταναλωση απο τον αδερφο μου. Ειναι πιο επιθετικό το στυλ μου που παιζει ρολο
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης jlian έγραψε:
Σαν αρκετά υψηλή να είναι. Και για diesel και κυρίως αυτή που δίνουν θεωρητική...Θεωρητική κατανάλωση = Κατασκευαστές μας τρολλάρουν άγρια!
Μια χαρά είναι το 5,9. Εκεί παίζουν τα μικρομεσαία 1600 ντίζελ.
-
Ο φίλος georpapa έχει πάρει το dci energy 1.5 που υποτίθεται πως είναι καραταπωμένο για να δίνει την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση. Αυτοί ισχυρίζονται για θεωρητικές καταναλώσεις της τάξης των 3.9/3.5/3.2. Δεν μπορεί να έχει κατανάλωση στον μικτό κύκλο περίπου 6. Τέτοιες θα περίμενα από το dci 1.6 που δίνουν -θεωρητικά πάντα- 4.8/4/3.6.
Μπορώ να υποθέσω φυσικά ότι είναι τιμές μάρκετινγκ και μάλιστα ο μέσος οδηγός για να 'τραβήξει' το αμάξι αναγκάζεται να το πατήσει, που σημαίνει πως απομακρύνεται πολύ από τις θεωρητικές τιμές. Αυτό το πρόβλημα έχουν τα μικρά τούρμπο. Πάνε μεν αλλά με μεγάλο αντίτιμο. Νομίζω ότι αν έπαιρνα diesel θα πήγαινα στον 1.6 καλύτερα...
Πιστεύω πως και ο energy 1.2/115 θα έχει παρόμοιο θέμα... -
Μην τρώτε τον παπά των κατασκευαστών. Γύρω στα 6 μεικτή έχουν όλα τα μικρομεσαία ντίζελ. Στο τελευταίο Drive είχε συγκριτικό 308, Golf και Astra. Όλα εκεί παίζανε (5.9-6.3 μέση).
-
Ξεχνατε οτι το αυτοκινητο ειναι αστρωτο και επισης το στιλ και τις διαδρομες που ακολουθησε..
Δειτε και τις καταναλωσεις του red monster με τον dci90.. -
Ακριβως αυτο κι επίσης όσο μαθαίνει πως συμπεριφέρεται ο κινητήρας θα μειώνει και τις καταναλώσεις γιατι θα μπορεί να τον χρησιμοποιήσει αποδοτικοτερα
-
Η καταναλωση ειναι τελεια. Το δικο μου οπως βλεπετε κανει 6.7 πλεον αλλα το παταω αγρια να μην μουλαρωσει και το 80% των χιλιομετρων ειναι μεσα στην πολη συνεχως με αιρ κοντιτιον.....οσοι πιστευουν οτι αυτο ειναι πολυ ......Ε90 316i του 2008 μεσα στην πολη και εκτος σε ξεχασμενο trip computer 7-8000 χιλιομετρων.....εδειξε τον χειμωνα χωρις αιρ κοντιτιον 11.2
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Δειτε και τις καταναλωσεις του red monster με τον dci90..Άλλη χαρτογράφηση, άλλο αμάξωμα... καμία σχέση δηλαδή!
Renault Megane III