-
Λοιπον..... αρχιζουμε.
λεω να χτυπησω ενα καινουριο αμαξάκι. Eχοντας φαει στην μαπα τοσα χρόνια τα rover και αφου εκανα κολλητο τον γκαραζιερη αποφασισα να παρω ιαπονα! Ενα μικρο και οικονομικο. Οι επιλογες μου ηταν οι παρακάτω.
Mazda 2 Touring alloy 1.3.
Suzuki swift το καινουριο GLX (diesel η βενζινη)
Νεο Yaris 1.33 Style βενζινη
ή 1.4 DΕξωτερικα ποιο πολυ απο ολα μου αρεσει το mazda 2 αλλα απο μεσα αν και ομορφο και συμμαζεμενο ειναι παρα πολυ φτωχο σε σχεση με τα αλλα. Οποτε delete.
Το swift ειναι πιο ομορφο απο μεσα και η τιμη πολυ καλη για αυτα που προσφερει. το μονο - ειναι ο χωροσ αποσκευων που ειναι μια σταλια.
Και παω στη Toyota..... Λοιπον το yaris αν και μικρο απο μεσα ειναι πααααρα πολυ ανετο. ειδικα οι πισω καθονται κυριλε. Ο χωρος αποσκευων καμια σχεση με τα αλλα. Οθονη μεσα με gps συνδεση iPod..κτλ.... Μεσα ειναι κουκλι.Ο κ**λοσ του δεν με τρελαινει οσο τα αλλα, αλλα πιο πολυ μεσα δεν θα ειμαι?? Οι καταναλωσεις ειναι πιο μικρες απο τα αλλα και γενικα με κερδισε. Ακομα test drive δεν το εκανα. Το θεμα πιο ειναι.... πετρελαιο η βενζινη. Εξωτερικα ειναι το ιδιο... οι καταναλωσεις στο diesel ειναι 1-1.5 χαμηλοτερα απο την βενζινη και εχει καλυτερη ροπη και γενικα ειναι σπιρτο αλλα φευγει πολυ σε τιμη. Τωρα να δωσω 17.000 δεν ειναι υπερβολη ή να μην εχω ενδιασμους και αξιζει h δουλεια?
Μενω εκτος πολης κινουμαι σε ταχεια κυκλοφοριας κυριως και λιγοτερο σε πολη και κανω αρκετα χιλιομετρα.
Δωστε μου τα φωτα σας....
-
Λοιπον..... αρχιζουμε.
λεω να χτυπησω ενα καινουριο αμαξάκι. Eχοντας φαει στην μαπα τοσα χρόνια τα rover και αφου εκανα κολλητο τον γκαραζιερη αποφασισα να παρω ιαπονα! Ενα μικρο και οικονομικο. Οι επιλογες μου ηταν οι παρακάτω.
Mazda 2 Touring alloy 1.3.
Suzuki swift το καινουριο GLX (diesel η βενζινη)
Νεο Yaris 1.33 Style βενζινη
ή 1.4 DΕξωτερικα ποιο πολυ απο ολα μου αρεσει το mazda 2 αλλα απο μεσα αν και ομορφο και συμμαζεμενο ειναι παρα πολυ φτωχο σε σχεση με τα αλλα. Οποτε delete.
Το swift ειναι πιο ομορφο απο μεσα και η τιμη πολυ καλη για αυτα που προσφερει. το μονο - ειναι ο χωροσ αποσκευων που ειναι μια σταλια.
Και παω στη Toyota..... Λοιπον το yaris αν και μικρο απο μεσα ειναι πααααρα πολυ ανετο. ειδικα οι πισω καθονται κυριλε. Ο χωρος αποσκευων καμια σχεση με τα αλλα. Οθονη μεσα με gps συνδεση iPod..κτλ.... Μεσα ειναι κουκλι.Ο κ**λοσ του δεν με τρελαινει οσο τα αλλα, αλλα πιο πολυ μεσα δεν θα ειμαι?? Οι καταναλωσεις ειναι πιο μικρες απο τα αλλα και γενικα με κερδισε. Ακομα test drive δεν το εκανα. Το θεμα πιο ειναι.... πετρελαιο η βενζινη. Εξωτερικα ειναι το ιδιο... οι καταναλωσεις στο diesel ειναι 1-1.5 χαμηλοτερα απο την βενζινη και εχει καλυτερη ροπη και γενικα ειναι σπιρτο αλλα φευγει πολυ σε τιμη. Τωρα να δωσω 17.000 δεν ειναι υπερβολη ή να μην εχω ενδιασμους και αξιζει h δουλεια?
Μενω εκτος πολης κινουμαι σε ταχεια κυκλοφοριας κυριως και λιγοτερο σε πολη και κανω αρκετα χιλιομετρα.
Δωστε μου τα φωτα σας....
-
Λοιπον..... αρχιζουμε.
λεω να χτυπησω ενα καινουριο αμαξάκι. Eχοντας φαει στην μαπα τοσα χρόνια τα rover και αφου εκανα κολλητο τον γκαραζιερη αποφασισα να παρω ιαπονα! Ενα μικρο και οικονομικο. Οι επιλογες μου ηταν οι παρακάτω.
Mazda 2 Touring alloy 1.3.
Suzuki swift το καινουριο GLX (diesel η βενζινη)
Νεο Yaris 1.33 Style βενζινη
ή 1.4 DΕξωτερικα ποιο πολυ απο ολα μου αρεσει το mazda 2 αλλα απο μεσα αν και ομορφο και συμμαζεμενο ειναι παρα πολυ φτωχο σε σχεση με τα αλλα. Οποτε delete.
Το swift ειναι πιο ομορφο απο μεσα και η τιμη πολυ καλη για αυτα που προσφερει. το μονο - ειναι ο χωροσ αποσκευων που ειναι μια σταλια.
Και παω στη Toyota..... Λοιπον το yaris αν και μικρο απο μεσα ειναι πααααρα πολυ ανετο. ειδικα οι πισω καθονται κυριλε. Ο χωρος αποσκευων καμια σχεση με τα αλλα. Οθονη μεσα με gps συνδεση iPod..κτλ.... Μεσα ειναι κουκλι.Ο κ**λοσ του δεν με τρελαινει οσο τα αλλα, αλλα πιο πολυ μεσα δεν θα ειμαι?? Οι καταναλωσεις ειναι πιο μικρες απο τα αλλα και γενικα με κερδισε. Ακομα test drive δεν το εκανα. Το θεμα πιο ειναι.... πετρελαιο η βενζινη. Εξωτερικα ειναι το ιδιο... οι καταναλωσεις στο diesel ειναι 1-1.5 χαμηλοτερα απο την βενζινη και εχει καλυτερη ροπη και γενικα ειναι σπιρτο αλλα φευγει πολυ σε τιμη. Τωρα να δωσω 17.000 δεν ειναι υπερβολη ή να μην εχω ενδιασμους και αξιζει h δουλεια?
Μενω εκτος πολης κινουμαι σε ταχεια κυκλοφοριας κυριως και λιγοτερο σε πολη και κανω αρκετα χιλιομετρα.
Δωστε μου τα φωτα σας....
-
Αφου κανεις πολλα χιλιομετρα, παρε το ντιζελ. Η διαφορα στην καταναλωση ειναι αρκετα πιο μεγαλη απο αυτην που ανακοινωνει η εταιρεια, γιατι αφορα τυποποιημενες μετρησεις.
Αν η διαφορα ειναι , οπως λες 1-1,5 λιτρα μπορει στην πραξη να ειναι 3-4. Οποτε αρκετα συντομα κανεις αποσβεση την διαφορα τιμης. -
Πολύ απλοϊκά, εφ’ οσον κάνεις πάνω από 15000 χλμ το έτος, το μόνο μειονέκτημα του ντίζελ Yaris σε σχέση με το βενζινοκίνητο είναι η αρχική τιμή (προφανώς με τον ίδιο εξοπλισμό).
Κάθεσαι και υπολογίζεις οικονομοτεχνικά (ασφάλεια, τέλη, μέσο κόστος συντήρησης, τιμές καυσίμων) και βλέπεις τη διαφορά. Πιστεύω ότι το ντίζελ είναι καλύτερο ως αυτοκίνητο γιατί έχει πιο «γεμάτο» κινητήρα στην πλειονότητα των συνθηκών χρήσης ενός αυτοκινήτου (+6αρι κιβώτιο) με ταυτόχρονα μικρότερη κατανάλωση, και ακόμα κι αν βγαίνει λίγο (αυτό το λίγο είναι σχετικό και θα το αποφασίσεις εσύ) ακριβότερο στα 100.000χλμ, αξίζει την επιλογή -
Δεν υπάρχει σύγκριση. Diesel εννοείται, χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν ισχύουν ακόμη οι προσφορές θα βγει 15-15,5 στην έκδοση Active που έχει σχεδόν τα πάντα. Το αμάξι πάει πάρα πολύ καλά, και από κατανάλωση είμαι πολύ ευχαριστημένος. Περιμένω να γεμίσω ξανά για να τσεκάρω και την πραγματική, αλλά στο trip computer και για 420χλμ που μετράει είναι κολημμένο στο 5,5.
-
Για Diesel ΕΥΡΩΠΑΙΟ .-
Oχι και 17 000 για το yaris,άρωστος είσαι? -
Για την style λεω για αυτο μου βγαινει στα 17. Ενταξη σαφως μπορω να κατεβω εκδοση και να παρω diesel. Θα το σκεφτω. Επισεις λεω να κλεισω ενα test drive και τα 2 για να δω ροπη θορυβο κτλ αν και φοβαμαι οτι αν ειναι σπιρτο οσο το φανταζομαι νομιζω δεν την γλυτωνω την ντιζελια
Με την καταναλωση κολημενη στα 5.5 ποσα χλμ βγαζει με ενα φουλαρισμα πανω κατω??
το γιαρις το εχουν το αλλαξει δεν ειναι το κλασικο παλιο γυναικειο αμαξι. Σαν να μεγαλωσε και να σοβαρεψε. Πληρωνεις ποιοτητα και αξιπιστια και οσους εχω ρωτησει μου λενε δωστα και μην το σκεφτεσαι. Σαφως με αυτα τα λεφτα μπορεις να ανεβεις κατηγορια αλλα το παν στις μερες μας ειναι να ειναι ειναι οικονομικο. το γιαρις τα καλυπτει ολα και ειναι και ελαφρυ αυτοκινητο.
λεω να παω μια βολτα και απο την wv για το polo to blue motion. Αλλα παλι στα ιδια βγαινει και δεν σου δινει τοσα πολλα....we will see.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Για Diesel ΕΥΡΩΠΑΙΟ .-Εσύ ως μηχανικός, τί προτείνεις ακριβώς ως «Ευρωπαίο», γιατί φαντάζομαι δεν είναι όλα ίδια. Στα VAG σου αρέσουν οι κινητήρες diesel; Ποια θεωρείς καλύτερα στην αγορά π.χ. του φίλου εδώ που ψάχνει για σουπερ μινι; Η διαφορετικά ποιόν «Ευρωπαίο» έχεις για καλύτερο PSA, VAG, FIAT - Opel, Ford στην κατηγορία αυτή. Επίσης την γνώμη σου γιατί να μην προτιμηθεί ο ντίζελ της Toyota.
-
Βενζίνη χωρίς συζήτηση !!!
Μπορώ να καταλάβω το diesel σε ένα αυτοκίνητο που κινείται αποκλειστικά στην πόλη (εκεί η διαφορά στη κατανάλωση σε σχέση με ένα βενζινοκινητήρα είναι σημαντικά μεγαλύτερη από τις επίσημες τιμές.)
Επίσης μπορώ να καταλάβω το diesel σε ένα μεγάλο- βαρύ αυτοκίνητο.Σε ένα supermini όμως που κινείται σε αυτοκινητόδρομους προτιμώ σίγουρα βενζίνη. Κατ'αρχάς η διαφορά στην κατανάλωση είναι μικρή στον ανοιχτό δρόμο και με λίγη εξάσκηση οικονομικής οδήγησης μπορεί να γίνει αμελητέα (Στο δικό μου μπορώ να πετύχω 4.8-5 σαν χελώνα, 6-6.2 σε σβέλτο ρυθμό και 8-9 σανιδωμένος).
Η απόσβεση επομένως θα έρθει μετά από πολλά βαρετά χρόνια στα οποία ο κάτοχος diesel θα είναι αναγκασμένος να οδηγεί ένα πιο βαρετό οδηγικά και με μικρότερη ενεργητική ασφάλεια αυτοκίνητο.Υπάρχουν πολλές επιλογές σε σύγχρονα supermini ή και μικρομεσαία με μοντέρνους βενζινοκινητήρες κάτω από 17000 ευρώ. Γνώμη μου να επιλέξεις κάποιο από αυτά!
-
Ο χρήστης eftsak έγραψε:
Για την style λεω για αυτο μου βγαινει στα 17. Ενταξη σαφως μπορω να κατεβω εκδοση και να παρω diesel. Θα το σκεφτω. Επισεις λεω να κλεισω ενα test drive και τα 2 για να δω ροπη θορυβο κτλ αν και φοβαμαι οτι αν ειναι σπιρτο οσο το φανταζομαι νομιζω δεν την γλυτωνω την ντιζελιαΗ style έχει σπορ ανάρτηση(λογικά απλά θα είναι χαμηλωμένο), και λάστιχο 195/50 16. Εκτός του ότι όταν χρειαστεί να τα αλλάξεις κοστίζουν περί τα 600€, το παίρνεις απόφαση πως θα κοπανάει περισσότερο και θα εμφανίσει τριγμούς νωρίτερα. Πάντως και με τα 175/65 15 που φοράει το απλό, κρατάει μια χαρά και είναι και πολύ άνετο. Σπίρτο είναι, αρκεί να φροντίζεις να κρατάς τις στροφές από 2000 και πάνω. Εκεί φαίνεται η ροπή. Ο θόρυβος δεν είναι υπερβολικός. Όταν κινούμαι χαλαρά δεν το προσέχω, ακόμη και με ανοιχτά παράθυρα. Έχω την εντύπωση ότι ακούγεται όμως κάπως περισσότερο όταν δουλεύει το a/c.
Με την καταναλωση κολημενη στα 5.5 ποσα χλμ βγαζει με ενα φουλαρισμα πανω κατω??
Τώρα έχω κάνει 420χλμ και η βελόνα βρίσκεται κάτω από τη μέση. Παραπάνω από 1/4 όμως. Μου βγάζει πως έχει να κάνει ακόμα 240χλμ.(range) Την περασμένη φορά που είχε φτάσει στις 2 γραμμούλες πριν το άδειο(50χλμ range), πήρε 33 λίτρα για να γεμίσει. Άρα είχε μέσα άλλα 9. Οπότε χονδρικά στο χαλαρό με ένα ρεζερβουάρ έχει τουλάχιστον 700χλμ.(δηλαδή πάνω κάτω 6lt/100km. Με εντελώς οικονομική οδήγηση θα πέσει ελαφρώς ακόμα).
το γιαρις το εχουν το αλλαξει δεν ειναι το κλασικο παλιο γυναικειο αμαξι. Σαν να μεγαλωσε και να σοβαρεψε. Πληρωνεις ποιοτητα και αξιπιστια και οσους εχω ρωτησει μου λενε δωστα και μην το σκεφτεσαι. Σαφως με αυτα τα λεφτα μπορεις να ανεβεις κατηγορια αλλα το παν στις μερες μας ειναι να ειναι ειναι οικονομικο. το γιαρις τα καλυπτει ολα και ειναι και ελαφρυ αυτοκινητο.
Σωστά.
λεω να παω μια βολτα και απο την wv για το polo to blue motion. Αλλα παλι στα ιδια βγαινει και δεν σου δινει τοσα πολλα....we will see.
Να το δεις δε λέει πολλά. Να το οδηγήσεις είναι το θέμα(και μετά θα πας κατευθείαν να παραγγείλεις το Yaris...)
Πάντως μετά από 20 μέρες που το έχω συνηθίσει πλέον, μπορώ να πω πως είναι απείρως πιο άνετο και ευκολοδήγητο στην πόλη, και στον αυτοκινητόδρομο, συγκριτικά με οποιοδήποτε σουπερμίνι με 100 ίππους. Και είναι και χαλαρά πιο οικονομικό.
-
Όσον αφορά το Polo BlueMotion, θα έλεγα να μην το σκεφτείς. Το αμάξι δεν 'πάει' και έχει αρκετούς κραδασμούς λόγω 3 κυλίνδρων.
Όσον αφορά το δίλημμα Yaris βενζίνη vs diesel, αντιγράφω από το DRIVE (τ.182 & 187):
.......................1,33........1,4D
Ρεπρίζ 3η 50-80.....5,1.........3,9
Ρεπρίζ 3η 80-110....5,6.........5,9
Ρεπρίζ 4η 80-110....8,1.........6,0
Ρεπρίζ 4η 110-140..10,1........9,8
Ρεπρίζ 6η 110-140..25,2........14,0
Μέση κατ/ση.........7,1.........5,5
Παραθέτω ρεπρίζ και όχι επιταχύνσεις από στάση, γιατί μόνο οι πρώτες δείχνουν τι καταφέρνει ένα μοτέρ στην πραγματική ζωή. Το diesel υπερτερεί φανερά στις χαμηλές στροφές, όχι τόσο στις υψηλές. Πάντως σίγουρα δεν πρόκειται για ένα βαρετό αυτοκίνητο με μικρότερη ενεργητική ασφάλεια, όπως έγραψε κάποιος.Υποθέτοντας ότι κάνεις 15.000 χλμ ετησίως, με τιμή βενζίνης και πετρελαίου στα 1,65 και 1,45 €/lit αντίστοιχα, και με δεδομένη τη διαφορά τιμής αγοράς (1.800€ υπέρ της βενζίνης, αν ισχύει ο τιμοκατάλογος του toyota.gr) και τελών κυκλοφορίας (43€ υπέρ diesel), τότε με βάση τις παραπάνω καταναλώσεις, το diesel κάνει απόσβεση σε τρία χρόνια περίπου (δεν έχει ληφθεί υπόψη η διαφορά στα κόστη service, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι κρίσιμη).
Αν πολλά χλμ γίνονται εντός πόλης ή με συχνό «στίψιμο» του αυτοκινήτου, η απόσβεση θα γίνει ακόμη νωρίτερα, καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις η κατανάλωση των μοτέρ βενζίνης αυξάνεται δραματικά, αντίθετα από τα diesel τα οποία δεν παρουσιάζουν τόσο μεγάλες διακυμάνσεις σε σχέση με τον τρόπο οδήγησης.Με βάση τα παραπάνω (που πιθανώς να μην ισχύουν για σένα, καθώς έκανα αρκετές υποθέσεις) νομίζω ότι σε συμφέρει το 1,4 D-4D αντί του 1,33 VVTi. Θα έχεις ένα γρηγορότερο αυτοκίνητο που θα σου στοιχίσει –τελικά- φθηνότερα.
-
17.000 ευρώ, δηλαδή σχεδόν 6 εκατομμύρια παλιές ελληνικές δραχμούλες για ένα Yaris...
Μήπως καίει κρυπτονίτη και όχι diesel;
Δεν κοιτάς Citroen που έχει κάτι ωραίες εκπτώσεις στα diesel;
Επίσης θα πρότεινα να δεις το Clio TCE που έχει πολύ καλή κατανάλωση. -
13.500e το yaris diesel στην Ισπανία, εδώ το κοπανάνε άσχημα και πάνε να ρεφάρουν με αυτό τις χασούρες που έχουν στα άλλα μονδέλα.
-
Κυκλοφόρησε και το υβριδικό Yaris.....μήπως είνα η καλύτερη επιλογή ?
-
Σαν υβριδικο υποθετω(δεν εχω ψαξει) οτι θα εχει τσιμπιμενη τιμη ακομη και σε σχεση με το diesel,οποτε δε ξερω κατα ποσο μπορει να αποτελεσει επιλογη.
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Σαν υβριδικο υποθετω(δεν εχω ψαξει) οτι θα εχει τσιμπιμενη τιμη ακομη και σε σχεση με το diesel,οποτε δε ξερω κατα ποσο μπορει να αποτελεσει επιλογη.Από 17.500....αν υπολογίσεις ότι έχει και CVT μάλλον η καλυτερη επιλογή είναι αφού θα είναι οικονομικότερο του diesel.Επίσης είναι και πιό ζωντανό.
http://www.toyota.gr/cars/new_cars/yari ... rect=false
-
Πιστευω πως τα 17.500 δε τα δινει ευκολα καποιος για τετοιας κατηγοριας αυτοκινητο οταν κοιταζει την οικονομια πρωτα πρωτα,ακομα κ αν εκαιγε αερα..Τσιμπημενο μου φαινεται
-
εχουμε 3 yaris diesel στην οικογενεια αγορασμενα με διαφορα 14 μηνων, νομιζω αυτη η επιλογη τα λεει ολα σε σχεση με το βενζινοκινητο.
για αυτονομια, υπολογισε καπου στα 800χλμ με μεικτη χρηση (εκτος πολης εχω γραψει 890 με 120χλμ/ω στην εθνικη). η διαφορα στην ροπη ειναι μεγαλο πλεονεκτημα.
-
πετρελαιο.-
κ ασε τους αλλους να τα χαρακτηριζουν λαδιερες κτλ..επισης,καλο χρυσο κ οικονομικο το υβριδικο,δεν ξερεις ομως σε ποσα ετη χριζουν αντικαταστασεις οι μπαταριες κ με ποσα εξοδα..
οποτε καταληγουμε..πετρελαιο..
TOYOTA YARIS 1.33 ΒΕΝΖΙΝΗ VS YARIS 1.4D