-
παιδια εχω κανει κατι μετατροπες στον κινητηρα. οπως: 1. εχω βαλει την εισαγωγη αερα μπροστα κατω απο το καπο με ενα μικρο λαμακι για να μην μπαινουν διάφορα. η διαφορά ειναι αισθητη, ο φρεσκος κρυος αερας ειναι αλλο πραμα. γιατι εκει που ηταν πριν σαν να εμπαινε απο καμινι. 2.μεγαλυτερη εξατμιση χειροποιητη. 3 μηχανικα οστηρια. 4.ροικη εξεληξη. 5. 'μεταλλικο' φιλτρο αερος. 6..... κιομως εχει γινει τερας, πιστεψτε με.
Α ξεχασα, δεν μιλαω για ολοκληρομενο κιτ αναρτησης. αυτα δεν συμπεριλαμβανονται στα του κινητηρα. -
παιδια εχω κανει κατι μετατροπες στον κινητηρα. οπως: 1. εχω βαλει την εισαγωγη αερα μπροστα κατω απο το καπο με ενα μικρο λαμακι για να μην μπαινουν διάφορα. η διαφορά ειναι αισθητη, ο φρεσκος κρυος αερας ειναι αλλο πραμα. γιατι εκει που ηταν πριν σαν να εμπαινε απο καμινι. 2.μεγαλυτερη εξατμιση χειροποιητη. 3 μηχανικα οστηρια. 4.ροικη εξεληξη. 5. 'μεταλλικο' φιλτρο αερος. 6..... κιομως εχει γινει τερας, πιστεψτε με.
Α ξεχασα, δεν μιλαω για ολοκληρομενο κιτ αναρτησης. αυτα δεν συμπεριλαμβανονται στα του κινητηρα. -
παιδια εχω κανει κατι μετατροπες στον κινητηρα. οπως: 1. εχω βαλει την εισαγωγη αερα μπροστα κατω απο το καπο με ενα μικρο λαμακι για να μην μπαινουν διάφορα. η διαφορά ειναι αισθητη, ο φρεσκος κρυος αερας ειναι αλλο πραμα. γιατι εκει που ηταν πριν σαν να εμπαινε απο καμινι. 2.μεγαλυτερη εξατμιση χειροποιητη. 3 μηχανικα οστηρια. 4.ροικη εξεληξη. 5. 'μεταλλικο' φιλτρο αερος. 6..... κιομως εχει γινει τερας, πιστεψτε με.
Α ξεχασα, δεν μιλαω για ολοκληρομενο κιτ αναρτησης. αυτα δεν συμπεριλαμβανονται στα του κινητηρα. -
FOBEROS MPRABO TO NIVA EINAI ENA POLY KALO OFFROAD KAI ESY TO EKANES KALYTERO
-
Ο χρήστης kard έγραψε:
παιδια εχω κανει κατι μετατροπες στον κινητηρα. οπως: 1. εχω βαλει την εισαγωγη αερα μπροστα κατω απο το καπο με ενα μικρο λαμακι για να μην μπαινουν διάφορα. η διαφορά ειναι αισθητη, ο φρεσκος κρυος αερας ειναι αλλο πραμα. γιατι εκει που ηταν πριν σαν να εμπαινε απο καμινι. 2.μεγαλυτερη εξατμιση χειροποιητη. 3 μηχανικα οστηρια. 4.ροικη εξεληξη. 5. 'μεταλλικο' φιλτρο αερος. 6..... κιομως εχει γινει τερας, πιστεψτε με.
Α ξεχασα, δεν μιλαω για ολοκληρομενο κιτ αναρτησης. αυτα δεν συμπεριλαμβανονται στα του κινητηρα.Δώσε περισσότερες πληροφορίες. Σε ποιόν κινητήρα τα έκανες αυτά; Τι αποτελέσματα έχει σε επιδώσεις; Φρένα έχεις; Πέστα όλα τώρα
-
1.7i 2002' τα 8 αλογακια ειναι μες το νερο και παντα με 98 οκτανιων δινει και κατι παραπανω
-
Ο χρήστης kard έγραψε:
1.7i 2002' τα 8 αλογακια ειναι μες το νερο και παντα με 98 οκτανιων δινει και κατι παραπανωΈχει κάνει δυναμομέτρηση ή εμπειρικά το λες;
ΥΓ Σου έστειλα pm
-
-
-
μήπως είσαι από Θεσσαλονίκη?
Ρωτάω γιατί μου κόλησε ένα niva προφηλακτήρες στο δρόμο της Θερμης από Μουδανιά ενώ πήγαινα με καμια 160 και απόρησα. Ηταν το 1.7 μάλλον. Εγώ ήμουνα με ένα rav4 test drive με τα 150 αλογα. Δεν ήθελα και πολύ για να το 190αρίσω Μπράβο πάντως στο niva.Δεν πίστευα ότι πάει πάνω από 140.Ενας φίλος μου έχει το 1.6 και όποτε μπαίνω, μου φαίνεται ότι πάνω από 100 του είναι πολλά στην εθνική. -
Οχι Αθηνα μενω.
-
Τα μηχανικά οστήρια τι είναι??
-
απλως το niva εχει υδραυλικα οστηρια, για περισσοτερη ροπη τα μηχανικα ειναι καλυτερα. Παρατηρω κατι ομως, κανεις σας δε ριχνει ιδεες για βελτιωσεις για πιο βαρβατα NIVA. εμεις οι nivaκηδες δεν εχουμε comblex, ριχτε τα λοιπον!!!
-
Ο χρήστης kard έγραψε:
απλως το niva εχει υδραυλικα οστηρια, για περισσοτερη ροπη τα μηχανικα ειναι καλυτερα. Παρατηρω κατι ομως, κανεις σας δε ριχνει ιδεες για βελτιωσεις για πιο βαρβατα NIVA. εμεις οι nivaκηδες δεν εχουμε comblex, ριχτε τα λοιπον!!!Εγω ξερω οτι τα μηχανικα ωστηρια ειναι πιο αξιοπιστα στο υψηλο στροφαρισμα ,για ροπη δεν το ηξερα.
-
τι αμαξι εχεις?
-
Ο χρήστης tasmania έγραψε:
1.7i 2002' τα 8 αλογακια ειναι μες το νερο και παντα με 98 οκτανιων δινει και κατι παραπανω
Έχει κάνει δυναμομέτρηση ή εμπειρικά το λες;
ΥΓ Σου έστειλα pm
Ψαχνωμαστε για αλογακια ???
P.S. For taz only!!!
-
Ο χρήστης michailbm έγραψε:
1.7i 2002' τα 8 αλογακια ειναι μες το νερο και παντα με 98 οκτανιων δινει και κατι παραπανω
Έχει κάνει δυναμομέτρηση ή εμπειρικά το λες;
ΥΓ Σου έστειλα pm
Ψαχνωμαστε για αλογακια ???
P.S. For taz only!!!
Ναιιιιιιιιιιι !!!!!!!!!!!!
PS Μην παίρνεις θάρρος. Όταν συναγωνίζεσαι (ή τουλάχιστον θες ) το Niva του Κωνσταντόπουλου με τα 120+ και το Jimny του Μεγαλιού με τα 100+ χρειάζεσαι μερικά αλόγατα παραπάνω
-
Κανέναν παλιό δίλιτρο από Φίατ,μέ τά διπλά καρμπυρατέρ χρειάζεσαι μάλλον.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κανέναν παλιό δίλιτρο από Φίατ,μέ τά διπλά καρμπυρατέρ χρειάζεσαι μάλλον.Αυτό είναι η καλύτερη λύση για τα 1.6 και υπάρχει και σε turbo έκδοση , αν και οι Ρώσοι υποστηρίζουν ότι μπορούν να κάνουν τον συγκεκριμένο κινητήρα να αποδίδει 120 + άλογα .
Δεν ξέρω εάν αξίζει να κάνει τέτοια μετατροπή σε ένα αμάξι του 2001 με τον 1.7 mpi. Το μόνο που του λυπεί είναι η ροπή στα χαμηλά που την βρίσκει με αλλαγή στα διαφορικά.
βαρβατα μερεμετια lada niva