Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή καδένας.Καθε ποτε?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή καδένας.Καθε ποτε?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    143
    67347
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      πες μας ρε ελτέο εσύ που το κατέχεις

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • elteo
        elteo last edited by

        Ολα στην ζωη σου ειναι ασπρο ή μαυρο? Ειπα οτι το κατεχω? Αλλοι σκιζουν τα ιματια τους για το φως το αληθινο.

        Sent from my Nexus S using Tapatalk 2

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

          Στο manual λέει να την ελέγχεις. Αν δεν το διαβάζει κανείς και βασίζονται στους πωλητές δικό τους θέμα.
          Στο Rav4 του πατέρα μου πάντως μετά από 220.000χλμ περίπου είναι μια χαρά.
          Το δικό μου στα τόσα χιλιόμετρα θα χρειαζόταν 4 φορές αλλαγή ιμάντα.

          καθε 120 δεν ορίζει η φιατ ?
          προσωπικά επειδή έχω οχημα και με καδένα προτιμώ ιμάντα

          Κάθε 50.000χλμ λέει στο δικό μου ή κάθε 4 χρόνια.
          Εγώ πάλι προτιμώ με καδένα. Γούστα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Οτιδήποτε είναι καλοσχεδιασμένο και καλοκατασκευασμένο είναι καλό.

            Πχ ιμάντας που είναι καλυμμένος για να μη μπαίνουν γάτες κλπ και είναι εύκολος στην αλλαγή, χωρίς να χρειάζεται παράλληλα να αλλάξεις το μισό αυτοκίνητο.

            Άλλο παράδειγμα, καδένα, τεντωτήρας και γλίστρες που αντέχουν στα φορτία που πρόκειται να δεχτούν και λιπαίνονται επαρκώς από τον σχεδιασμό τους, οπότε τα αλλάζεις όταν ούτως ή άλλως θα ανοίξεις κινητήρα για ελατήρια πχ. Αυτή η δεύτερη περίπτωση είναι μάλλον καλύτερη με την έννοια ότι δεν υπάρχει θέμα να ξεχάσεις την αλλαγή και να πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι ή (αν είναι non-interference ο κινητήρας) να μείνεις στο δρόμο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • A
              antonis-team last edited by

              Ένας ήπιος οδηγός, και συνεπής στα service, ξεπερνά τα 250000 με καδένα χωρίς πρόβλημα.
              Ένας γρήγορος, (γκαζάκιας) με ιμάντα είναι καλύτερος. Εκεί πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι συνεχείς επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, καταπονούν τον ιμάντα και χρειάζεται (λέω περίπου) 20 με 25% γρηγορότερα άλλαγμα από ότι λέει ο κατασκευαστής.
              Περί επήρειας σκύλων γατιών ποντικών, στους ιμάντες χρονισμού, είναι λόγια ανθρώπων που δεν έχουν δει πώς προστατεύοντα αυτοί!!!!....
              Σημειώνω, ότι δεν μιλάω για λουρί δυναμό η AC.
              Τώρα σφιγμένος ιμάντας χρονισμού, το να πηδήξει δόντια, το θεωρώ αποκύημα φαντασίας!. Εκτός εάν σε επιτάχυνση, κατά λάθος, ‘καρφώθηκε’ μικρότερη ταχύτητα, και έπαιξε ρόλο η αδράνεια, και ο ελατηριωτός εντατήρας. Σε τέτοια περίπτωση με καδένα, διαλύθηκε η ασφάλεια καδένας σε δικό μου, και έκανα βαλβιδόσουπα!. Σε δοκιμαστικά στην ριτσόνα και με 105000κμ…
              Πάντως σε όλα τα αυτοκίνητα, δεν βρίσκουν οι βαλβίδες τα πιστόνια, και έτσι απλά σβήνουν. Και έτσι είναι το corsa του Γιώργου. Και μην το λες βρομώ κορσα!!!!..... σήμερα και με τον diesel κινητήρα, ένας σχετικά συντηρητικός οδηγός και ταξιδιάρης, θα ξεχάσει πότε το αγόρασε, και θα δει και χρήματα στην τσέπη του.
              Α.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • M
                mirage last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                  Ένας ήπιος οδηγός, και συνεπής στα service, ξεπερνά τα 250000 με καδένα χωρίς πρόβλημα.

                  Ακριβως αυτολεξει λενε εδω και χρονια οι πωλητες της Toyota!

                  Sent from my HTC Desire using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Το δικό μας πάντως χωρίς ήπια χρήση έχει μέχρι τώρα 220.000 χωρίς πρόβλημα.
                    Μιας και μάλλον θα το κρατήσουμε κάμποσο ακόμα αν σπάσει θα ειδοποιήσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                      ....Πάντως σε όλα τα αυτοκίνητα, δεν βρίσκουν οι βαλβίδες τα πιστόνια, και έτσι απλά σβήνουν....
                      Α.

                      Δεν ειναι ακριβώς έτσι κύριε Αντώνη, αν ο κινητήρας ειναι interference, βαλβίδες τέλος... αν ειναι non-interference, ειναι καλα... ο δικος μου κινητήρας κατάγεται απο το Scoupe, αρα μιλαμε για βαλβιδόσουπα...

                      Να μια παλαια Αμερικανικη λιστα που μας δίνει μια ιδέα...

                      INTERFERENCE ENGINES WITH TIMING BELTS

                      ACURA
                      1986-89 1.6L Integra
                      1991-95 1.7L Integra
                      1990-95 1.8L Integra
                      1986-89 2.5L Legend
                      1992-94 2.5L Vigor
                      1986-89 2.7L Legend
                      1990 2.7L Legend
                      1991-95 3.0L NSX
                      1991-95 3.2L Legend

                      AUDI
                      1970-93 All Except 1970-77
                      1.9L & 1970-73 1.8L

                      BMW
                      1987-95 2.5L 325I 525I
                      1994-95 4.0L 740I

                      CHRYSLER
                      1993-95 1.5L Colt
                      1987-88 1.5L Colt
                      1992-95 1.5L Eagle Summit
                      1987-88 1.6L Colt
                      1989-92 1.6L Eagle Summit
                      1994-98 2.0L Neon Stratus
                      1990-95 2.0L Eagle Talon

                      DAIHATSU
                      1988-92 1.0L Charade
                      1988-92 1.3L Charade
                      1990-92 1.6L Rocky

                      FIAT
                      1974-79 1.3L 128 Series
                      1979-82 1.5L Stranda
                      1974-78 1.6L 124 Series
                      1974-78 1.8L 124 Series
                      1974-78 1.8L 131 Series, Brava
                      1979-82 2.0L Brava, Spider

                      FORD
                      1981-85 1.6L Escort, EXP
                      1981-83 1.6L LN7, Lynx
                      1984-85 2.0L Escort, Tempo
                      1993-95 2.0L Probe
                      1986-88 2.0L Ranger
                      1984-87 2.0L Lynx, Topaz Diesel
                      1985 2.2L Ranger
                      1989-92 2.2L Probe
                      1986-88 2.3L Ranger
                      1986-87 2.3L Diesel Ranger
                      1991-98 4.6L Crown Victoria

                      GM
                      1986-95 1.0L Geo Metro
                      1989-91 1.0L Firefly (CANADA)
                      1985-88 1.5L Sunburst (CANADA)
                      1985-89 1.5L Spectrum
                      1990-93 1.6L Prizm, Storm
                      1981-84 1.8L Diesel (CANADA)
                      1982-86 1.8L Buick Skyhawk
                      1990-98 1.9L Saturn
                      1987-88 2.0L Buick Skyhawk
                      1988-95 2.3L Quad Four
                      1985-87 3.0L Buick
                      1979-95 3.8L Buick

                      HONDA
                      1986-87 1.0L Prelude
                      1973-78 1.2L All
                      1973-78 1.3L All
                      1980-84 1.3L All
                      1973-78 1.5L All
                      1985-89 1.5L Civic
                      1988-95 1.5L Civic, CRX
                      1993-95 1.5L Civic Del Sol
                      1979-84 1.5L All
                      1985-87 1.5L CRX
                      1993-95 1.6L Civic Del Sol
                      1973-78 1.6L All
                      1980-82 1.6L All
                      1988-95 1.6L Civic, CRX
                      1984-87 1.8L Prelude, Accord
                      1979-83 1.8L All
                      1986-91 2.0L Prelude
                      1990-91 2.1L Prelude
                      1990-95 2.2L Prelude, Accord
                      1992-95 2.2L Prelude
                      1995 2.7L Accord

                      HYUNDAI
                      1984-95 1.5L Excel Scoupe
                      1995-98 1.5L Accent
                      1992-95 1.6L Elantra
                      1993-95 1.8L Elantra
                      1992-95 2.0L Sonata
                      1989-91 2.4L Sonata
                      1990-95 3.0L Sonata

                      INFINITI
                      1990-92 3.0L M30

                      ISUZU
                      1987-89 1.5L I-Mark
                      1990-93 1.6L Stylus Impulse
                      1987-89 2.0L Impulse
                      1981-87 2.2L Diesel Truck
                      1986-95 2.3L Truck Trooper
                      1988-95 2.6L Truck Rodeo Amigo
                      1991-96 3.2L Trooper Rodeo Amigo

                      KIA
                      1995 2.0L Sportage

                      MAZDA
                      1984-85 2.0L 626
                      1988-92 2.2L 626 MX6
                      1989-93 2.2L Pickup
                      1988-95 3.0L 929 MPV

                      MITSUBISHI
                      1985-95 1.5L Mirage Precise
                      1990-92 1.6L Mirage
                      1989-95 2.0L Galant Eclipse
                      1983-86 2.3L Diesel Pickup
                      1994-95 2.4L Galant

                      NISSAN
                      1982 1.5L Centra
                      1983-88 1.6L Sentra Pulsar
                      1987-89 1.8L Pulsar
                      1982-89 2.0L Stanza 300ZX
                      1984-95 3.0L Maxima 300ZX Pathfinder

                      PORSCHE
                      1976-83 2.0L 924 (Note: some non-turbo engines may be non-interference)
                      1976-89 2.5L 944 Series
                      1989 2.7L 944 Series
                      1989-91 3.0L 944 Series
                      1976-83 4.5L 928
                      1984 4.7L 928
                      1985-91 5.0L 928
                      1992-95 5.4L 928

                      SUZUKI
                      1985-94 1.3L Samurai Sidekick
                      1989-94 1.3L Swift

                      TOYOTA
                      1986-95 1.5L Tercel
                      1981-83 2.2L Pickup
                      1984-87 2.4L Pickup
                      1982-88 2.8L Celica Cressida
                      1987-94 3.0L 4-Runner

                      VOLKSWAGEN
                      1976-91 All Except 1.9 2.1L Engine
                      1990-92 1.6L Golf (CANADA) Jetta
                      1990-95 2.0L GTI Jetta GLI Passat

                      VOLVO
                      1991 2.3L Coupe 940
                      1986-94 2.3L 240 740 940

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                        Ένας ήπιος οδηγός, και συνεπής στα service, ξεπερνά τα 250000 με καδένα χωρίς πρόβλημα.

                        Ακριβως αυτολεξει λενε εδω και χρονια οι πωλητες της Toyota!

                        Sent from my HTC Desire using Tapatalk

                        Όταν λοιπόν φτάσει το αμάξι στις 250.000 χλμ θα πληρώσεις μαζεμένα όλες τις αλλαγές ιμάντων που είχες κάνει.

                        Με τους ιμάντες να αλλάζουν κάθε 100.000 χλμ ή 5 χρόνια, δεν είναι πρόβλημα η αλλαγή.
                        Είτε καδένα έχει ή ιμάντα για μένα είναι το ίδιο.
                        Το σημαντικό είναι κάθε πότε θέλει αλλαγή και πόσο εύκολα αλλάζει.

                        ....Πάντως σε όλα τα αυτοκίνητα, δεν βρίσκουν οι βαλβίδες τα πιστόνια, και έτσι απλά σβήνουν....
                        Α.

                        Δεν ειναι ακριβώς έτσι κύριε Αντώνη, αν ο κινητήρας ειναι interference, βαλβίδες τέλος... αν ειναι non-interference, ειναι καλα... ο δικος μου κινητήρας κατάγεται απο το Scoupe, αρα μιλαμε για βαλβιδόσουπα...

                        Αυτό εννοεί κι ο Αντώνης - non-interference.
                        Πάντως δεν είναι καλή ιδέα να αφήνεις τον ιμάντα μέχρι να χαλάσει και να σβήσει το αμάξι γιατί μπορεί να φύγουν τα λινά του ιμάντα, να πιαστούν στις τροχαλίες και να πάθεις τεράστια ζημιά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          Ορθά όπως πάντα γράφεις φίλε Λέοντα. Ο τυπικός ιδιοκτήτης πληρώνοντας λίγα, του μένουν τα περισσότερα στην τσέπη!.
                          Και για την ιστορία!. Στα 270000κμ η υπηρέτρια του μαγαζιού, άρχισε να καίει λάδια, και να μην παίρνει κάρτα. Κάναμε βαλβίδες ελατήρια μέταλλα. Στην καδένα που είδα, δεν βρήκα πλάγια κενά. Άλλαξα γλίστρες και όλα πήγαν καλά. Στα 550000 το πέταξα διότι μου χάρισαν άλλο!.
                          Α.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                            Να μια παλαια Αμερικανικη λιστα που μας δίνει μια ιδέα...
                            (...)

                            Υπάρχει περίπτωση να βρούμε μία πιο ανανεωμένη/πρόσφατη λίστα?
                            θα ήταν ενδιαφέρον να γνωρίζαμε.
                            (ή μήπως όλοι πλέον οι κινητήρες είναι 'non'?)

                            Όταν λοιπόν φτάσει το αμάξι στις 250.000 χλμ θα πληρώσεις μαζεμένα όλες τις αλλαγές ιμάντων που είχες κάνει.

                            Δε συμφωνώ φίλε λέοντα.
                            Στην Audi που ρώτησα πόσο κάνει η αλλαγή καδένα (μιας και προληπτικά θα ήθελα να τον αλλάξω στα 100.000km κι ας λέει ανεπίσημα η μαμά εταιρία ότι για 200.000km σίγουρα δεν έχεις κανένα πρόβλημα και κάνεις μόνο προληπτικό οπτικό έλεγχο) μου είπαν 600€. Not-bad...

                            400-500€ έχει η αλλαγή όλων των ιμάντων στα περισσότερα οχήματα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. (για VW-group τουλάχιστον).

                            Και για να το θέσω αλλιώς, αν κάθε 60.000km αλλάζεις ιμάντες, στα 240.000km λοιπόν έχεις κάνει 4 αλλαγές = 1600€, οπότε σου μένουν και 1000€ να 'παίζεις'.

                            Από την άλλη για να κάνεις 240.000km (ως μέσος έλληνας) χρειάζεσαι 16 έτη, οπότε 1000€ στα 16 έτη είναι μόλις 62,5€/έτος (σχετικά αστείο ποσό), οπότε ΓΙΑ ΜΕΝΑ γι' αυτό και μόνο το λόγο δεν πιστεύω ότι είναι και καμιά τρελή οικονομία το να έχει ο κινητήρας σου καδένα

                            ΥΓ: βέβαια δεν υπολογίζω την αλλαγή ιμάντων δυναμό και A/C, που δεν ξέρω πόσο κάνουν με τοποθέτηση
                            ΥΓ2: ξεφύγαμε βέβαια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • M
                              mirage last edited by

                              Ελάχιστοι σύγχρονοι κινητήρες αλλάζουν ιμάντα ανα 60κ χλμ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                leonp last edited by

                                Στο σιβίκ μου αλλάζω ιμάντα κάθε 90.000 χλμ και στην τελευταία αλλαγή μου πήρε 100 ευρώ εργασία (3 ώρες γιατί δεν ξεβίδωνε η τροχαλία).
                                Παλιά έπαιρνε 150.

                                • σετ χρονισμού
                                • ιμάντες
                                • κάθε 2 αλλαγές αλλάζω και αντλία νερού.

                                Βέβαια το Μεγκάν της αδερφής μου θέλει ιμάντα κάθε 60.000 χλμ και υποχρεωτικά αντλία, την χρεώνουν συνολικά 400-500 ευρώ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                  Να μια παλαια Αμερικανικη λιστα που μας δίνει μια ιδέα...
                                  (...)

                                  Υπάρχει περίπτωση να βρούμε μία πιο ανανεωμένη/πρόσφατη λίστα?
                                  θα ήταν ενδιαφέρον να γνωρίζαμε.
                                  (ή μήπως όλοι πλέον οι κινητήρες είναι 'non'?)

                                  Εχω ψάξει, δεν εχω βρεί 'λίστα', αλλά αν πας εδώ http://www.gates.com/part_locator/index.cfm?location_id=3002 και συμπληρώσεις τα στοιχεία για το αυτοκινητο που σε ενδιαφέρει, αν γράψει στο parts list για Timing Belt , 'Interference engine application' με κόκκινα γραμματάκια, τότε να φοβάσαι!!!!

                                  Σημειωτέον και αυτό το site της Gates αφορά Αμερικάνικα μοντέλα, αλλά νομίζω θα είναι δύσκολο να έχει ΤΟΣΟ διαφορετικό κινητήρα ένα συγκεκριμένο μοντέλο, το πολύ να μήν υπάρχει στην Αμερική.

                                  Ελάχιστοι σύγχρονοι κινητήρες αλλάζουν ιμάντα ανα 60κ χλμ.

                                  Welcome to Accent, ή μεταφρασμένο στα Ελληνικά 'Αλλαγή ιμάντα κάθε 45.000 χλμ.'. Εγώ τους άλλαξα σε πολλα περισσότερα αλλά δεν διακρίνομαι για τη σοφία μου...

                                  Επισης στο ίδιο site διαβασα κατι ενδιαφέρον, οτι η Gates εβγαλε εφαρμογούλα για smart phones, που 'ανιχνευει' τη φθορά σε ιμαντες. Μαλλον γενικους ιμαντες, δεν ξερω τι ειναι το 'serpentine belts'.
                                  Το κλού είναι οτι αναφέρει οτι οι ιμάντες πλεον κατασκευάζονται απο διαφορετικο υλικό σε σχεση με παλιότερα, και δεν παρουσιαζουν ρωγμές και ξεφτίσματα γερνώντας όπως οι παλιότερης τεχνολογίας, οπότε η εφαρμογούλα με καποιο τρόπο τους καταλαβαινει αν θελουν αλλαγη. Δειτε εδώ: http://www.gates.com/news/index.cfm?location_id=752&id=11580&show=newsitem

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Όταν μιλάω για σύγχρονους αναφέρομαι σε μοτέρ παραγωγής τελευταίας 5ετιας το πολύ ή για να το πάω ένα βήμα παραπέρα σχεδιασμού τελευταίας 5ετίας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      I know...!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        iliasp last edited by

                                        Εμένα τα 600Ε για αλλαγή καδένας σετ μου ακούγονται υπερβολικά πάρα πολλά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • B
                                          blinkys last edited by

                                          Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                                          Εμένα τα 600Ε για αλλαγή καδένας σετ μου ακούγονται υπερβολικά πάρα πολλά

                                          Γιατί ο Κάβουρας μιλάει για αντιπροσωπεία-εξουσιοδοτημένο ενώ από την άλλη ο Leonp όχι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Πολλοί κρατάνε τα αμάξια μόνο 5 χρόνια ή και λίγο περισσότερο.
                                            Αυτοί προτιμούν καδένα για να μην έχουν μεγάλα σέρβις όσο έχουν το αμάξι στην κατοχή τους - μόνο λάδια φίλτρα.

                                            Αλλά το αμάξι θα αλλάξει καδένα, με τον επόμενο ιδιοκτήτη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr