-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
το οποίο ήταν και mitsubishi αν δεν απατώμαι@πάσχο: τί να καταλάβω ρε, μας έβγαλες ότι τα συγκεκριμένα μοτέρ (και τα 16v συμπεριλαμβάνω) ράβανε ό,τι κυκλοφόραγε, και το πιστεύεις κι όλας
την dedra την ξανα ανέφερα γιατί απ το συγκεκριμένο μπουρδέλο με τα 90 άλογα ξεκίνησε η συζήτηση κι εκεί πετάχτηκες κι εσύ να την υπερασπιστείς, μη σας θιχθεί ο ιταλικός πολιτισμός
Σοβαρά τώρα αν κάποιος αυτοκινητόφιλος με cuore e mani υπερασπίζεται αυτό το αυτοκίνητο, μόνο οπαδός κατηγορίας γαβροβάζελου είναιΤο θεμα ειναι οτι εσυ πιστευεις οτι δεν τα ραβανε χωρις να το χεις δοκιμασει (για delta και bravo μιλαω για 15437στη φορα η dedra ειναι η αφορμη στο σχολιο του αληθινου δια οτι ταχα μου ( wtf?? ) ραβανε οτιδηποτε ευρωπαικο εκεινης της εποχης...
Σιγα μην κολωνε το 16v στα διαφορα σαπιοβαρκακια της τζαπωνιας του 90 (με εξαιρεση φυσικα το civic ισως και καποιο αλλο).Για καρινες και πριμερες ειναι ιεροσυλια να λεει καποιος (οσο τυφλος γιαπωνεζοφιλος κι αν ειναι) οτι επαιρνε delta και bravo..ετσι λοιπον,ασχετο με το τι πιστευεις και το τι ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ να συμβαινει...
....αυτο ειναι κατηγορια χανουμιου,βαρατε με κι ας κλαιω ενα πραμα οποτε ας το ληξουμε δε με πειθεις και δεν σε πειθω οσο φιλοτιμα κι αν προσπαθω οποτε αστο να παει..
υγ1: δεν υπερασπιζομαι κανενα αυτοκινητο,υπερασπιζομαι ενα γεγονος που ειναι βεβαιωμενο,οχι μετρησεις.Μιλαμε για πραγματικοτητα,οχι για 'εντυπη' πραγματικοτητα αν με καταλαβαινεις.
υγ2:ο ιταλικος πολιτισμος δεν ειναι δικος μου για να θιχτει,αλλωστε πλεον κυκλοφορω με κρουασαν οποτε στα @@ μου για να υπερασπιστω το ιταλικο μου που με ειχε καποτε γονατισει στις βλαβες.Τα συκα συκα ομως και,οχι,αν ποτε με επαιρνε καρινα (οσο καθημερινο τριμπουρδελο κι αν ηταν) θα το εδινα για σκραπ.. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
το οποίο ήταν και mitsubishi αν δεν απατώμαι@πάσχο: τί να καταλάβω ρε, μας έβγαλες ότι τα συγκεκριμένα μοτέρ (και τα 16v συμπεριλαμβάνω) ράβανε ό,τι κυκλοφόραγε, και το πιστεύεις κι όλας
την dedra την ξανα ανέφερα γιατί απ το συγκεκριμένο μπουρδέλο με τα 90 άλογα ξεκίνησε η συζήτηση κι εκεί πετάχτηκες κι εσύ να την υπερασπιστείς, μη σας θιχθεί ο ιταλικός πολιτισμός
Σοβαρά τώρα αν κάποιος αυτοκινητόφιλος με cuore e mani υπερασπίζεται αυτό το αυτοκίνητο, μόνο οπαδός κατηγορίας γαβροβάζελου είναιμαλλον καλη κοπια ηταν καθως η μιτσου ουδεποτε ειχε 1,6cc 116hp.......
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Σοβαρά τώρα αν κάποιος αυτοκινητόφιλος με cuore e mani υπερασπίζεται αυτό το αυτοκίνητο, μόνο οπαδός κατηγορίας γαβροβάζελου είναι
Γιατί ο Πασχάλης τι είναι? Όπερα-γαλλικά και πιάνο? Πρωτοπαλίκαρο της Θ7 είναι, κολλητάρι του Τσαουκαλά και του Άκη!
Πέρα από την πλάκα Dedra είχαμε 1800αρα πίσω στο μακρινό 1988 όπου ήμουν 4αρων, αλλά θα πάρω τώρα το γέρο μου ένα τηλ να μου πει ποιον έραβε και ποιον όχι. Τα διάφορα Γιαπωνέζικα κονσερβοκούτια της εποχής (Καρίνα, Ελάντρα, Πριμέρα κτλ) ράβανε όλα τα Ιταλικά 1600αρια, ναι ναι ακόμα και 147-156 , καθώς είχαν ηλεκτρικά μοτέρ και βουτηράτα κιβώτια και ήταν και πανάλαφρα. Σε ρεπρίζ βέβαια και στροφιλίκι τον έπαιρναν δίχως αύριο από τα Spaghetti cars, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...
εσύ πήγες πολύ πίσω δεν ξέρω τί γινόταν το 88.
Το primera πάντως αν εξαιρέσεις το ότι ήταν σκληρό, σαν στήσιμο ήταν πολύ δυνατό, το δε δίλιτρο ήταν και μια χαρά σε επιδόσεις.
Το xedos πιστεύω ήταν το μόνο που στεκόταν ως σύνολο.Πάσχο, όντως δεν έχει νόημα να το συνεχίσουμε, εσύ βάζοντας κόντρες βγάζεις συμπεράσματα, λες και η ταχύτητα δεν είναι μετρήσιμο μέγεθος
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
εσύ πήγες πολύ πίσω δεν ξέρω τί γινόταν το 88.
Το primera πάντως αν εξαιρέσεις το ότι ήταν σκληρό, σαν στήσιμο ήταν πολύ δυνατό, το δε δίλιτρο ήταν και μια χαρά σε επιδόσεις.
Το xedos πιστεύω ήταν το μόνο που στεκόταν ως σύνολο.Πάσχο, όντως δεν έχει νόημα να το συνεχίσουμε, εσύ βάζοντας κόντρες βγάζεις συμπεράσματα, λες και η ταχύτητα δεν είναι μετρήσιμο μέγεθος
Το 1600αρι το Πριμέρα πάντως με έχει ράψει επανειλημμένα με την Alfa γιατί το είχε πατέρας πολύ καλού φίλου και έχουμε κάνει πολλές δοκιμές. Στο δρόμο πάντως ήταν χάρος. Στην εθνική 200αριζε για πλάκα μεν αλλά σε κάτι καμπές που εγώ έμπαινα με το μικρό δάχτυλο στο τιμόνι, ο άλλος έπαιζε με τη ζωούλα του.
-
Delta και Bravo 1600 ήταν πρωινό για τους συγκεκριμένους δύο Ιάπωνες που ανέφερα, αν και ήταν μια κατηγορία κάτω και άρα ελαφρύτερα. Βασικά κανένα ατμοσφαιρικό Ευρωπαϊκό 1600 δεν στέκονταν δίπλα σε αυτά τα δύο σε επιδόσεις, πλην ίσως κανενός GTi που δεν μου έρχεται αυτή τη στιγμή. Στα μεσαία 1600άρια σίγουρα δεν υπήρχε αντίπαλος. Μόνο η 155 με τα 129 άτια ήταν ταχύτερη, αλλά λογικό αυτό καθότι 1800.
Βέβαια κάτι άκουσα παραπάνω για Θ7, Τσουκαλά κλπ οπότε δεν ελπίζω σε συνεννόηση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βέβαια κάτι άκουσα παραπάνω για Θ7, Τσουκαλά κλπ οπότε δεν ελπίζω σε συνεννόηση.
Χαβαλε κάνουμε Αλεξ για να περάσει το τσούξιμο από το 1000ρικο του Audi. Μην αγχώνεσαι. Ντάξει μπορεί να είναι άμπαλος αλλά δεν μπορεί να είναι τόσο μυθομανής.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Πάσχο, όντως δεν έχει νόημα να το συνεχίσουμε, εσύ βάζοντας κόντρες βγάζεις συμπεράσματα, λες και η ταχύτητα δεν είναι μετρήσιμο μέγεθος
Σαφως και ειναι μετρησιμο μεγεθος,οχι ομως με αλογα το οποιο ειναι και το μονο που επικαλειστε.
Βέβαια κάτι άκουσα παραπάνω για Θ7, Τσουκαλά κλπ οπότε δεν ελπίζω σε συνεννόηση.
Βασικα με το στεφανο γνωριζομαστε απο πολυ μικροι γι αυτο τον αφηνω να λεει τα δικα του για τον οσφπ κι αυτος τα δικα μου για χανουμια και ιστοριες Τωρα αν εσυ βγαζεις ετσι τα συμπερασματα σου απο τετοιου στυλ φρασεις για εναν ανθρωπο,εχει καλως! Ειναι ομως σα να σου λεω οτι ακουσα πριν καποιον να σε λεει καραβανα οποτε κι εγω δεν ελπιζω σε συνεννοηση μαζι σου.. Καταλαβαινεις φανταζομαι το ακυρο της τοποθετησης.Μαλλον ειναι λιγο επιπολαιο να κρινεις καποιον απο κατι που ακουσε κι οχι απ τα γραφομενα του,σε καθε περιπτωση ομως εχεις το δικαιωμα να το κανεις.Εγω για ολα τα παραπανω δεν εξεφρασα γνωμη η μετρησεις περιοδικων (κικιζας mode off) και σε καθε περιπτωση λογω ιδιοτητας μπορω να στοιχειοθετησω αυτα που λεω σε σχεση με τα αυτοκινητα,δεν ειμαι τρελος να υποστηριξω οτι το yugo μου εραβε charade gti πχ
Υγ: Οσο για το οτι ηταν αλλη κατηγορια κλπ το εχω βαλει στις μεταβλητες της συζητησης απο το πρωτο ποστ κιολας,αν και η διαφορα τους σε κιλα ηταν μικρη αν δεν απατωμαι 1100 για καρινα 1050 το bravo.
Για την ιστροια το xedos ηταν αυτο που εκατσε πιο καλα απο τα 3.Βέβαια κάτι άκουσα παραπάνω για Θ7, Τσουκαλά κλπ οπότε δεν ελπίζω σε συνεννόηση.
Χαβαλε κάνουμε Αλεξ για να περάσει το τσούξιμο από το 1000ρικο του Audi. Μην αγχώνεσαι. Ντάξει μπορεί να είναι άμπαλος αλλά δεν μπορεί να είναι τόσο μυθομανής.
Μαυρος που σου χρειαζεται....
-
Ρε παληκάρια το Ε36 316 τελικά ήταν αργό? Εγώ θυμάμαι ένα φιλαράκι και μάλιστα με το Μ40 (100 άλογα) το οποίο μόλις κούμπωνε τη τρίτη έριχνε σκόνη σε αμάξια που δεν το περίμεναν. Τελικά μήπως το αργό βγαίνει απο το γεγονός οτι λόγο βάρους δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν? Η δύναμη όμως φαίνεται μετά και εκεί στη μπέμπα πάντα έβγαζα το καπέλο.
-
όταν μιλάω για μετρήσεις δε μιλάω μόνο για άλογα και ροπές.
Όπως και όταν φαντάζομαι μετρήσεις, δε σκέφτομαι τον πάσχο πίσω απ το τιμόνι να βάζει κόντρες με την καρίνα του γείτονα.
αν δε σου κάνει εντύπωση, είσαι ο μόνος που ισχυρίζεται ότι είναι γρηγορότερα, ξέρω η μοναξιά της κορυφής αλλά ρίχνε και καμιά ματιά κάτω
@ στεφαν: μου κανει εντύπωση αυτό που λες για το πριμέρα
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
όταν μιλάω για μετρήσεις δε μιλάω μόνο για άλογα και ροπές.Όπως και όταν φαντάζομαι μετρήσεις, δε σκέφτομαι τον πάσχο πίσω απ το τιμόνι να βάζει κόντρες με την καρίνα του γείτονα.
αν δε σου κάνει εντύπωση, είσαι ο μόνος που ισχυρίζεται ότι είναι γρηγορότερα, ξέρω η μοναξιά της κορυφής αλλά ρίχνε και καμιά ματιά κάτω
@ στεφαν: μου κανει εντύπωση αυτό που λες για το πριμέρα
Δεν ειδα σε τι αλλο αναφερεσαι,βασικα σε αλογα και μονο ουτε καν σε ροπες αν θυμαμαι καλα.
Να μου προκαλει εντυπωση τι ακριβως;Οτι δεν πιστευεις ενα γεγονος; Μπα,δικαιωμα σου,οπως και οποιουδηποτε αλλου..η επιμονη σε 'τυποποιημενες' μετρησεις και το τι 'θα πρεπε' να ισχυει μου κανει εντυπωση και μονο.. Και φυσικα δεν ειναι οτι φανταζομαι τον ντριφτη να διαβαζει μετρησεις απ το car στην τουαλετα του..αλλα πατα και κανα καζανακι.. -
CARINA E με τα 115... λευκη με μαυρους προφυλακτηρες...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Σιγα μην κολωνε το 16v στα διαφορα σαπιοβαρκακια της τζαπωνιας του 90 (με εξαιρεση φυσικα το civic ισως και καποιο αλλο).Για καρινες και πριμερες ειναι ιεροσυλια να λεει καποιος (οσο τυφλος γιαπωνεζοφιλος κι αν ειναι) οτι επαιρνε delta και bravo..ετσι λοιπον,ασχετο με το τι πιστευεις και το τι ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ να συμβαινει...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
@ στεφαν: μου κανει εντύπωση αυτό που λες για το πριμέρα
Fact και αποδεδειγμένο πολλάκις. Και μάλιστα ζει ακόμα το συγκεκριμένο χρέπι και εκτελεί μεταφοραί γραφικής υλής ανά την Αττική. Σκυλί του πολέμου, αλλά και με καλή ανάρτηση και λάστιχα πάλι χάρος.
-
σε μετρήσεις αναφερομουν πάσχο, τις οποιες τυποποιείς και κοιτάς, το κουράζεις χωρίς λογο.
Οι μετρήσεις έχουν ρεπριζ, εκκινήσεις απο στάση κλπ, και προφανώς περισσότερο εμπιστεύομαι ένα περιοδικό απο εσένα, πού είναι το περίεργοτί να πω ρε στέφαν, το τελευταίο gt πάντως με τα 150 άλογα (σαν κι αυτό που είχε η αστυνομία) ήταν πολύ καλό στημένο, αλλά κούτσουρο, τόσες διαφορές είχε με τα μικρότερα
-
Ε πες οτι εχεις συγγενεια με Κικιζα και κουραζομαι τσαμπα..
Φιλικα παντα!
-
Δεν εχω κανει μπατσινίλας για να ξέρω...για το 1600αρι έτσι έχουν τα πράγματα. Βέβαια είμαι και καλομαθημένος σε κάτι Ιταλικά των 00's και ο πήχης είναι ψηλά.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ε πες οτι εχεις συγγενεια με Κικιζα και κουραζομαι τσαμπα..Φιλικα παντα!
Μίκαελ; Σεμπάστιαν; Κίμι; Φερνάντο;
Προφανώς και ό,τι μέτρησαν 2-3-4-5 περιοδικά (γιατί αν το είχε μετρήσει μόνο ένα, θα μπορούσες να πεις ότι είναι λάθος) με α) έμπειρους δοκιμαστές, β) συγκεκριμένη διαδικασία μέτρησης, γ) αρκετές επαναλήψεις για να μειωθεί το στατιστικό σφάλμα και δ) διαφορετικά αυτοκίνητα για να αποκλειστεί περίπτωση ελαττωματικού είναι πολύ πιο αξιόπιστο από το τι είδαμε στο δρόμο. Στο δρόμο μπορεί α) ο απέναντι να είναι κουλός (έχω δει περιπτώσεις που σε κόντρα αλλάζει ο άλλος στις 4000 Σ.Α.Λ. για να μη το τινάξει δήθεν ), β) να μην το έδινε καν, γ) το αυτοκίνητο να είχε πρόβλημα. Κι εγώ έχω παίξει με αυτοκίνητο 100 ίππων φώτα σε RX8 (true story ) αλλά δεν έβγαλα το συμπέρασμα ότι το Focus είναι ταχύτερο!
-
Παστορας εδω!χαχαχα
Οκ!
-
πάσχος ο αδέκαστος μπάρας
-
ασχετο αλλά πόσο σπαζα@@δικο είναι να σου παίζουν φώτα...
Το καλύτερο μεσαίο οικογενιακό των 90s