-
άσχετο. θα προτιμούσες diesel τώρα δλδ?
-
Ο χρήστης CptBill έγραψε:
σημερα γεματος χαρα πηγα να γεμισω το κουβαδακι μου απο την Aegean απεναντι απο την Ελαις(Καμινια). Η αντλια εγραψε 34,90 λιτρα. Το ρεζερβουαρ του 500 ειναι 35λιτρα. Συμφωνα με το trip computer (το οποιο νταξ, δεν θεωρω και τοσο αξιοπιστο αλλα και παλι ρε γμτ....μου ελεγε πως ειχα ακομα 50χλμ range)Το trip computer του 500 εγραψε μεση καταναλωση 6,8L απο το τελευταιο γεμισμα. Το spritmonitor μου εγραψε καταναλωση 7,3L με μαζι τα νουμερα που του προσθεσα.
Μηπως, μηπως λεω με εκλεψαν ?
Βενζίνη σε εκείνη την περιοχή μόνο στη shell (που είναι μυρτέα και από τις φτηνότερες).
Και από τις 2 aegean σε εκείνο το σημείο της Πειραιώς έχω παράπονα.
Πάντως παρατήρησε πόσα χλμ θα σου βγάλει, ενδεχομένως να είναι γεμάτος και ο λαιμός, όπως λέει ο BILL33. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
άσχετο. θα προτιμούσες diesel τώρα δλδ?εαν καναμε περισσοτερα χλμ εκτος πολης (ουσιαστικα της κοπελας μου ειναι το 0.9 απλα τυχαινει να το οδηγω εγω πιο συχνα ) ναι, χαλαρα diesel.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Επεσε και αλλο λιγο αλλα μαλλον ειναι τελευταιες αναλαμπες.
Μια στιγμή... Ο λόγος που είχαν αυξηθεί τόσο πολύ οι τιμές των καυσίμων κατά τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, δεν ήταν επειδή έσκασε η είδηση του εμπαργκου και θα ξεμεναμε από καύσιμα? Υπέθεσα ότι οι τιμές έπεσαν επειδή βρήκαμε ως χώρα, άλλο επενδυτή
Ποιος σου ειπε οτι ακομα δεν αγοραζουμε απο Ιραν;Αλλιως γιατι να ζηταμε πιστωσεις κλπ;
Ανεβαινει η τιμη http://oil.gge.gov.gr/?p=2021
-
-
Το πετρέλαιο όντως έχει πάρει την ανηφόρα. 86 λεπτά πήγε και παρουσιάζει ανοδικές τάσεις. Οπότε ετοιμαστείτε, μαζί με το εμπάργκο τα βλέπω τα πράγματα
-
Ανοδος και σημερα. http://oil.gge.gov.gr/?p=2027
-
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=132224&catid=3
Η πρώτη συμβουλή είναι προφανώς γτπκ: να γεμίζετε το πρωί, γιατί το έδαφος είναι πιο κρύο
Η δεύτερη, το ίδιο: να γεμίζετε όταν το ρεζερβουάρ είναι στη μέση για να μην εξατμίζεται γρήγορα η βενζίνη Δεν έχουν ακούσει για τις βαλβίδες των αντιρρυπαντικής τεχνολογίας αυτοκινήτων, που δεν επιτρέπουν διαρροή ατμών στο περιβάλλον;
Η τέταρτη είναι μάλλον λάθος: μη γεμίζετε αμέσως μετά την πλήρωση της δεξαμενής του πρατηρίου, γιατί θα ρουφήξετε όλη τη λάσπη και τα σκουπίδια. Δεν έχουν φίλτρα οι αντλίες του πρατηρίου;
Η δεύτερη (να γεμίζετε στην αργή ταχύτητα), έχει βάση; Αλλά και να 'χει, θα μας το πει κανένας;
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=132224&catid=3Η πρώτη συμβουλή είναι προφανώς γτπκ: να γεμίζετε το πρωί, γιατί το έδαφος είναι πιο κρύο
Η δεύτερη, το ίδιο: να γεμίζετε όταν το ρεζερβουάρ είναι στη μέση για να μην εξατμίζεται γρήγορα η βενζίνη Δεν έχουν ακούσει για τις βαλβίδες των αντιρρυπαντικής τεχνολογίας αυτοκινήτων, που δεν επιτρέπουν διαρροή ατμών στο περιβάλλον;
Η τέταρτη είναι μάλλον λάθος: μη γεμίζετε αμέσως μετά την πλήρωση της δεξαμενής του πρατηρίου, γιατί θα ρουφήξετε όλη τη λάσπη και τα σκουπίδια. Δεν έχουν φίλτρα οι αντλίες του πρατηρίου;
Η δεύτερη (να γεμίζετε στην αργή ταχύτητα), έχει βάση; Αλλά και να 'χει, θα μας το πει κανένας;
Μαλλον αντιγραφη ειναι απο καποιο ξενο site.
- Η αλλαγη θερμοκρασιας απο το πρωι μεχρι το βραδυ δεν ειναι αξια λογου για υπογειες δεξαμενες.
Τα καυσιμα τιμολογουνται στους 15 βαθμους κελσιου.Ομως ο ογκος αλλαζει οταν δεν εχει 15 βαθμους φυσικη θερμοκρασια.Πχ 1000λιτρα 95αρα στους 20,10 βαθμους κελσιου τιμολογουνται ως 993,7 λιρα.Στους 10,40 βαθμους τιμολογουνται ως 1005,6 λιτρα .Στους 32,90 ως 978,2 λιτρα.
2)Τα πρατηρια στην Ελλαδα δεν εχουν ακομα ανακτηση ατμων στα πιστολια οποτε τι ακριβως επιστρεφει στην δεξαμενη;Οι σωστες αντλιες ειτε στο γρηγορο ειτε στο αργο το ιδιο μετρανε.
3)Η βενζινη δεν εξατμιζεται και τοσο γρηγορα,μην τα παραλενε.
4)Οι αντλιες εχουν φιλτρα.Το να μην βαζεις σε καποιον κατα τον ανεφοδιασμο ειναι βασικος κανονας ασφαλειας.Υπαρχει κινδυνος πυρκαγιας.Σε πρατηρια που μετρανε με βεργες τις δεξαμενες εχει και πρακτικο λογο .
Ειτε στο αργο ειτε στο γρηγορο η σωστη αντλια δεν πρεπει να ριχνει λαθος ποσοτητα.
- Η αλλαγη θερμοκρασιας απο το πρωι μεχρι το βραδυ δεν ειναι αξια λογου για υπογειες δεξαμενες.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ειτε στο αργο ειτε στο γρηγορο η σωστη αντλια δεν πρεπει να ριχνει λαθος ποσοτητα.
Δεν ρίχνει ή δεν πρέπει να ρίχνει; Έχει μια μικρή διαφορά, δε νομίζεις;
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Ειτε στο αργο ειτε στο γρηγορο η σωστη αντλια δεν πρεπει να ριχνει λαθος ποσοτητα.
Δεν ρίχνει ή δεν πρέπει να ρίχνει; Έχει μια μικρή διαφορά, δε νομίζεις;
Εξηγησε μου την διαφορα αν θελεις .
-
'Δεν πρέπει να ρίχνει' σημαίνει ότι 'είναι σχεδιασμένη να μην ρίχνει, αλλά στην πράξη δεν ξέρουμε'. 'Δεν ρίχνει' σημαίνει ...'δεν ρίχνει!' Εγώ, αυτό που έγραψες το αντιλαμβάνομαι ως 'ενδέχεται κάποιες αντλίες να ρίχνουν λάθος ποσότητα'.
Καλοπροαίρετα, πάντα.
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
'Δεν πρέπει να ρίχνει' σημαίνει ότι 'είναι σχεδιασμένη να μην ρίχνει, αλλά στην πράξη δεν ξέρουμε'. 'Δεν ρίχνει' σημαίνει ...'δεν ρίχνει!' Εγώ, αυτό που έγραψες το αντιλαμβάνομαι ως 'ενδέχεται κάποιες αντλίες να ρίχνουν λάθος ποσότητα'.Καλοπροαίρετα, πάντα.
Σιγουρα καποιες αντλιες ριχνουν λαθος ποσοτητες,εσκεμμενα ή οχι νομιζω οτι λιγο ενδιαφερει τον πελατη.Πληρωνει για μια ποσοτητα και αυτη πρεπει να λαμβανει.
Μηχανηματα ειναι που απορυθμιζονται με την χρηση,αλλα περισσοτερο αλλα λιγοτερο .Υπαρχει μια ανοχη απο την νομοθεσια για σφαλμα της ταξης του ± 0,5 % .Για αυτο πρεπει να ελενχονται ανα τακτα χρονικα διαστηματα και να διορθωνονται αν χρειαζεται. -
παντως ανεβηκαν ενα επταλεπτο τα καυσιμα τις τελευταιες μερες
μονο το LPG μενει σταθερο (για την ωρα)
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
παντως ανεβηκαν ενα επταλεπτο τα καυσιμα τις τελευταιες μερεςμονο το LPG μενει σταθερο (για την ωρα)
Θα μεινουν και εκει ή θα πανε εκει που ηταν πριν τρεις μηνες ;
-
Παιζει να μαστε η μονη χωρα που η τιμη των καυσιμων εχει τοσο μικρη εξαρτηση απο τις τιμες των βαρελιων.Εδω παιζει ρολο ο φορος του φορου του φορου,ποσο νοθευει ο πρατηριουχος και τι εποχη ειναι..Πασχα φτασαν στο θεο,τωρα που ο κοσμος αρχιζει να παει για κανενα μπανιο κλπ,παλι τσιμπισε 6-7 λεπτακια.
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Παιζει να μαστε η μονη χωρα που η τιμη των καυσιμων εχει τοσο μικρη εξαρτηση απο τις τιμες των βαρελιων.Εδω παιζει ρολο ο φορος του φορου του φορου,ποσο νοθευει ο πρατηριουχος και τι εποχη ειναι..Πασχα φτασαν στο θεο,τωρα που ο κοσμος αρχιζει να παει για κανενα μπανιο κλπ,παλι τσιμπισε 6-7 λεπτακια.http://oil.gge.gov.gr/wp-content/upload ... 7_2012.pdf
Στην σελιδα 4 εχει ενα σχεδιο που λεει ποσο ειναι οι φοροι στο λιτρο για την εβδομαδα που περασε,ποσο το κοστος απο το διυλιστηριο ,κερδος εταιριων,πρατηριου .http://oil.gge.gov.gr/ για να βλεπεις τις τιμες καθε μερα .
-
Τα γνωριζω τα site..Προφανως οταν η τιμη διυλιστηριου ειναι το 35% της συνολικης τιμης που πληρωνει ο καταναλωτης τρεχα γυρευε.Εχουν χιλιοειπωθει αυτα εδω μεσα
-
ναι, αλλα αν ακριβύνει η τιμη του αργου τόσο ωστε η τιμη ανα λιτρο διυλισμένου καυσίμου να ανέβει κατα (πχ) 5 λεπτα,
αντίστοιχα θα ανέβει και η τιμη λιανικης κατα 5 λεπτα.δεν εχει σχεση ποσοι ειναι οι φοροι, αν ειναι 10 λεπτα ή 1 €.
οποτε οι φοροι μας αφορουν μονο ως προς το υψος της τιμης τελικου προϊοντος, οχι για την μεταβολη της...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
ναι, αλλα αν ακριβύνει η τιμη του αργου τόσο ωστε η τιμη ανα λιτρο διυλισμένου καυσίμου να ανέβει κατα (πχ) 5 λεπτα,
αντίστοιχα θα ανέβει και η τιμη λιανικης κατα 5 λεπτα.δεν εχει σχεση ποσοι ειναι οι φοροι, αν ειναι 10 λεπτα ή 1 €.
οποτε οι φοροι μας αφορουν μονο ως προς το υψος της τιμης τελικου προϊοντος, οχι για την μεταβολη της...
Συμφωνοι στο θεμα της μεταβολης.Μαλλον δεν εκφραστηκα σωστα.
Στο πρωτο μου ποστ,η λεξη ''εξαρτηση'' θα ηταν καλυτερο να αντικατασταθει με τη λεξη ''ποσοστο''
Βενζίνη ώρα μηδέν!