Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 291
    • 292
    • 293
    • 294
    • 295
    • 524
    • 525
    • 293 / 525
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10487
    136477
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosneo last edited by

      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
      Νομίζω και στις BMW είναι έτσι.

      3 ποστ πιο πανω του Onyx.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
        Στα νορμαλ αυτοκινητα (δεν μιλαω για supercars ουτε για κατασκευες των 100Κ €), το TCT ειναι το μονο αυτοματο που εχει τον μοχλο να ανεβοκατεβαζει σωστα;

        Νope, και στο 508 πχ έτσι είναι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης cosneo έγραψε:

          Νομίζω και στις BMW είναι έτσι.

          3 ποστ πιο πανω του Onyx.

          Μιλάω για τις καινούριες με το 8αρι κιβώτιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

            Νομίζω και στις BMW είναι έτσι.

            3 ποστ πιο πανω του Onyx.

            Μιλάω για τις καινούριες με το 8αρι κιβώτιο.

            Ναι. Είναι πλεόν απο τα 'διορθωμενα'.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adis4gr last edited by

              οι χωροι στο ψ3 που ακριβως βρισκονται εννοουμε για τους 2 μπροστινους επιβατες?

              το σχεδιο του μου αρεσε απο τοτε που βγηκε, η εκτελεση του υπολοιπου απο τη σιτροεν δε με ενθουσιασε...για το συγκεκριμενο ψ3 του φανκυ να σημειωθει οτι εχει τη μανα του και τον πατερα του πανω (τιμη δε θυμαμαι σαν καινουριο) και αμφιβαλλω αν κυκλοφορουν πανω απο 2-3 τετοια στο ελαντα

              το συγκεκριμενο με τον 1.6 και το αυτοματο ακομα στεκεται με ενα 7 στα 10 για μενα...οποιος εχει την ατυχια να πεσει στις χαμηλοτερες εκδοσεις....kalo kouragio

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                οι χωροι στο ψ3 που ακριβως βρισκονται εννοουμε για τους 2 μπροστινους επιβατες?

                Εσύ εισαι ψηλος ... οχι αυτο στενο!

                ... οτι εχει τη μανα του και τον πατερα του πανω (τιμη δε θυμαμαι σαν καινουριο) και αμφιβαλλω αν κυκλοφορουν πανω απο 2-3 τετοια στο ελαντα

                Αυτο πραγματι ειναι εντυπωσιακό!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  C3 ειναι απο τις λιγες citroen που δεν ετυχε να οδηγησω.. Σα συνεπιβατης ομως εχω να θυμαμαι ποσο πολυ τουλαχιστον μπροστα δινει την αισθηση αυτοκινητου μεγαλυτερης κατηγοριας λογω των μεγαλων γυαλινων επιφανειων..Ειχες την αισθηση πολυ αερα-χωρου γυρω σου.. Και πισω μια χαρα ειναι.. Το 1600 κανει κηδειες στην ευθεια καθοτι ελαφρυ και 110 αλογα ειναι αυτα.. Ενα τυπικο αμαξι ειναι κατα τ αλλα..Συμπαθητικο εμφανισιακα αλλα οχι ερωτευσιμο οπως η πρωτη c4 coupe

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Για το C3, έχω εικόνα οδηγικά μόνο από από το 1400-75 ίππων. Τραγικό από όπου και αν το δεις!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Και το 1100 τραγικότερο ... στις λιγες στιγμές που λειτουργούσε σωστά.
                      Ο πολυφορεμενος ομως 1,6 του έδινε δυνατοτητες. Αυτος κινούσε και αξιοπρεπεστατα μεγαλύτερης κατηγορίας αμαξια της PSA.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        I'll second that για το 1100. Χάλι μαύρο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zisis1992 last edited by

                          1.100 δηλαδή το ίδιο μοτέρ με τα Saxo/106 αλλά σε πιο βαρύ αμάξωμα... Oh mon dieu...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            Να μη μιλήσουμε καλύτερα και για κλίσεις/πλεύσεις...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zisis1992 last edited by

                              Θες;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
                                1.100 δηλαδή το ίδιο μοτέρ με τα Saxo/106 αλλά σε πιο βαρύ αμάξωμα... Oh mon dieu...

                                o 1100αρης στο 106 ήταν μια χαρά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zisis1992 last edited by

                                  Ναι ρε συ αυτό λέω, άλλο στα Saxo/106 και άλλο στο C3.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
                                    Ναι ρε συ αυτό λέω, άλλο στα Saxo/106 και άλλο στο C3.

                                    στο  ψ3 λογικά θα ήταν φιμωμένος για ρύπους ...
                                    όταν είχα το 106 είχα οδηγήσει ένα 206 κουικσιλβερ (τα τελευταία) με θεωρητικά το ίδιο μοτέρ... ο τρόπος που ανέβαζαν τα 2 μοτέρ στροφές ήταν λες και μιλάγαμε για διαφορετικά σύνολα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Z
                                      zisis1992 last edited by

                                      Με υγραέριο να δεις πώς ανεβάζει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rx8_drifter last edited by

                                        υπάρχει και το pluriel για τους γνώστες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                                          οι χωροι στο ψ3 που ακριβως βρισκονται εννοουμε για τους 2 μπροστινους επιβατες?

                                          +1
                                          Για να κάτσουν άνθρωποι πίσω (με πόδια, όχι σαν εκείνους που χωράνε άνετα σε c2), πρέπει ο μπροστινός να ξύνει γόνατο στο ογκώδες ταμπλό. Φταίει και η διαμόρφωση των καθισμάτων, με πιο λεπτά καθίσματα θα ήταν σαφώς καλύτερα τα πράγματα. Φορές που χρειάστηκε να μπει άνθρωπος άνω του 1.90, όπως ο πρώην οδηγός του, το αυτοκίνητο γινόταν αυτομάτως 3θεσιο.

                                          το σχεδιο του μου αρεσε απο τοτε που βγηκε, η εκτελεση του υπολοιπου απο τη σιτροεν δε με ενθουσιασε...

                                          Μι του. Σαφώς όμορφο σχέδιο σε σχέση με τα τότε της κατηγορίας και αντέχει στο μάτι ακόμα. Η εκτέλεση έδειχνε ότι σε αρκετά πράγματα βιάστηκαν ή απλώς δεν ήθελαν να κόψουν πωλήσεις από το 206.

                                          για το συγκεκριμενο ψ3 του φανκυ να σημειωθει οτι εχει τη μανα του και τον πατερα του πανω (τιμη δε θυμαμαι σαν καινουριο) και αμφιβαλλω αν κυκλοφορουν πανω απο 2-3 τετοια στο ελαντα

                                          το συγκεκριμενο με τον 1.6 και το αυτοματο ακομα στεκεται με ενα 7 στα 10 για μενα...οποιος εχει την ατυχια να πεσει στις χαμηλοτερες εκδοσεις....kalo kouragio

                                          21K περίπου έβγαινε αν το αγόραζε κάποιος έτσι. Μια χαρά το συγκεκριμένο, αλλά 1.1, 1.4 και χωρίς τση Παναγιάς τα μάτια, δεν το διάλεγα με ή χωρίς κυβέρνηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            224-v last edited by

                                            οδηγησα αυτο το 308 νοικιαρικο για 500χλμ. Αθηνα Μυκηνες Λουτρακι Ναυπλιο κ.λ.π. φορτωμενο αλλα και αδειο.. ασφαλτο και χωματινη διαδρομη!! ειχε 65000+ χλμ. Δεν προβληματισε καθολου τον οδηγο αλλα ηταν αδιαφορο οδηγικα. πηγε και 'ανεβηκε' οπου χρειαστικε απροβληματιστα χωρις να καιει πολλα ειδικα με χαμμηλες ταχυτητες ... μεχρι 110..

                                            επισης οδηγησα και ενα Qashquai.. 4κουνητο με ηλιοροφη και δερματα μεσα (τα καθισματα δλδ!!) ανεβηκαμε στα Πισσια γεματοι και δεν μας απογοητευσε. ηταν ομως λιγο βαρυ ισως για το μεγεθος του. το ταμπλο απλα πολυ παλιας σχεδιασης. ομως ηταν 'αριστο εργαλειο' και στην ασφαλτο αλλα και στο χωματινο κομματι μετα την Περαχωρα.

                                            Επιτελους οδηγησα και το JUKE της οικογενειας που ειχε κανει ηδη 2000χλμ. Πολυ ελαφρυ τιμονι για τα γουστα μου και πολλες κλισεις το αμαξωμα... ακομα και στη θεση σπορ. Ταμπλο και ψηφιακα πολυ εντυπωσιακα για τους ενδιαφερομενους με πολλες πληροφοριες αν καποιος ενδιαφερεται... θελει μαλλον αλλα αμορτισερ..αμεσα. Για το τιμονι μαλλον δεν γινεται κατι. ισως για αυτο θα βγαλλουν το Νισμο... Οχι το R βεβαια. Για τα λεφτα του για την οικογενειακη χρηση μια χαρα..... για διασκεδαστικη οδηγηση οχι ετσι οπως ειναι..

                                            οποτε η επιλογη - προτιμηση πεφτει παλι στο Κουπερακι S του 2006 με αλλαγμενη την τροχαλια και ηχο ολο σφυριγμα λογω φιλτροκουτιου... σταθερη αξια... και ευχαριστηση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 291
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 524
                                            • 525
                                            • 293 / 525
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr