-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πρώτον κατα κόρον το υγραέριο δεν χρησιμοποιείται πουθενά. Δεύτερον μη ξαφνιαστείς αν στο πολύ σύντομο μέλλον ακούσεις για απαγορεύσεις πετρελαιοκίνητων σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη.Απαγόρευση του πετρελαίου εννοείς στην υπόλοιπη Ευρώπη με αντικατάσταση με κατι καλύτερο και όχι 'πισωγύρισμα' των Ευρωπαίων
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πρώτον κατα κόρον το υγραέριο δεν χρησιμοποιείται πουθενά. Δεύτερον μη ξαφνιαστείς αν στο πολύ σύντομο μέλλον ακούσεις για απαγορεύσεις πετρελαιοκίνητων σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη.http://gasstations.gr/h-igraeriokinisi-stin-evropi/
Ο χαρακτηρισμός 'κατά κόρον' ενίοτε είναι και υποκειμενικός!!!! -
Ο χρήστης tronx έγραψε:
Πρώτον κατα κόρον το υγραέριο δεν χρησιμοποιείται πουθενά. Δεύτερον μη ξαφνιαστείς αν στο πολύ σύντομο μέλλον ακούσεις για απαγορεύσεις πετρελαιοκίνητων σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη.
http://gasstations.gr/h-igraeriokinisi-stin-evropi/
Ο χαρακτηρισμός 'κατά κόρον' ενίοτε είναι και υποκειμενικός!!!!Καταλαβαίνεις πως τα νούμερα είναι πολύ μικρά και το κατα κόρον είναι άκρως υποκειμενικό πλην Τουρκίας βέβαια. Όσο για το πετρέλαιο κάποιοι στην Ευρώπη ανακαλύπτουν πως είναι βλαβερό για τη υγεία
-
Σίγουρα θα απαγορευτούν το υγραέριο, που παράγετε σίγουρα πριν την βενζίνη και θα το καίνε στον αέρα!!!!.....
Σίγουρα θα απαγορευτεί το diesel που παράγετε πριν την βενζίνα, και που λόγο θερμογόνου δύναμης κατατάσσετε πρώτο στα επαγγελματικά αυτοκίνητα !!!!!........
….. και σίγουρα ‘την δευτέρα παρουσία’!.
Α. -
Έμπυρο post έ;
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Φυσικα και δεν πρεπει να εχει σχεση το υγραεριο αφου παιρνει μπροστα με βενζινη.
Πχ αν κάποιο μπεκ υγραερίου (αν και δεν έχω υγρό ψεκασμό) έχει απώλειες δεν υπάρχει πιθανότητα να το μπουκώνει?
Επίσης εμμέσως έχει γιατί η βενζίνη μένει περισσότερο καιρό στο ρεζερβουάρ με ότι αυτό συνεπάγεται, τα μπεκ βουλώνουν πιο εύκολα κτλ...Δεν βουλωνει κανενα μπεκ βενζινης , εκτος και αν ειναι κακης ποιοτητας η βενζινη η τυχει καποια αστοχια στη λειτουργια του.
Αν η βενζινη εχει μεινει καιρο, πανω απο 3 μηνες, υπαρχει παλι μια πιθανοτητα να εχει χασει καποια απο τα χαρακτηριστικα της αλλα και αυτο αμφιλεγομενο ειναι. Βαλε λιγο 100αρα για να βελτιωθει και ποτε μην βαζεις πανω απο το μισο ντεποζιτο . Καλο ειναι να βαζεις μισο-μισο απλη και 100αρα.
Οσο για τα μπεκ υγραεριου που λες, αφου εχεις προβλημα στην εκκινηση που γινεται με βενζινη τοτε τι σχεση εχουν αυτα αφου δεν εχεις και υγρο ψεκασμο?
Οπως και να εχει δεν φαινεται να υπαρχει προβλημα με το υγραεριο αλλα με την παροχη/καυση/διαχειριση/ποιοτητα της βενζινης.Ίσως έχεις δίκιο. Θα κάνω κάποιες δοκιμές και θα επανέλθω με νεότερα. Για την ώρα το ξεμπουκώνω όσο μπορώ με βενζίνη και βλέποντα και κάνοντας.
Πάντως ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την διάθεση να βοηθήσεις...
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ..... ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΑΝ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο.Κ.; KTEO BEBAIA ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑΚΙΑ Ο ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥ ΚΤΕΟΤΖΗΔΕΣ. ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΕΒΑΛΑΝ MAΡΚΑ AUTOGAS DE [ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ] ΠΝΕΥΜΟΝΑ LOVATO KAI ΔEΞAMENH ΤΟΥΡΚΙΚΗ. ΑΠΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ 1300 ΧΟΝΤΑ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΘΗΝΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 300 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΕΞΙΜΟ[ 110 ΧΛΜ ΑΝΩΤΑΤΟ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ] ΜΟΥ ΕΚΑΨΕ 17.5 ΛΙΤΡΑ ΜΕ ΤΙΜΗ 0.855 ΑΝΑ ΛΙΤΡΟ 15ΕΥΡΩ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
-
Ο χρήστης loukadran έγραψε:
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ..... ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΑΝ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο.Κ.; KTEO BEBAIA ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑΚΙΑ Ο ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥ ΚΤΕΟΤΖΗΔΕΣ. ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΕΒΑΛΑΝ MAΡΚΑ AUTOGAS DE [ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ] ΠΝΕΥΜΟΝΑ LOVATO KAI ΔEΞAMENH ΤΟΥΡΚΙΚΗ. ΑΠΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ 1300 ΧΟΝΤΑ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΘΗΝΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 300 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΡΕΞΙΜΟ[ 110 ΧΛΜ ΑΝΩΤΑΤΟ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ] ΜΟΥ ΕΚΑΨΕ 17.5 ΛΙΤΡΑ ΜΕ ΤΙΜΗ 0.855 ΑΝΑ ΛΙΤΡΟ 15ΕΥΡΩ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
Τι σε προβληματίζει για να πάρεις απάντηση?.
Α. -
loukadran,
17.5 λιτρα στα 300 χλμ? Δηλαδη 5.8 λιτρα υγραεριο ανα 100χλμ? Βενζινη ποσο εκαιγε? 4.5 λιτρα στα 100 χλμ?
Μαλλον οι υπολογισμοι δεν ειναι σωστοι. Αν ειναι σωστοι, που δεν πιστευω, τοτε θα πρεπει να ειναι πολυ φτωχο στοιχειομετρικα το μειγμα και θα θελει προσοχη αν οχι ρυθμιση. Στο νου να εχεις οτι η καταναλωση υγραεριου σε λιτρα πρεπει να ειναι μινιμουμ 15-20% περισσοτερη απο αυτη της βενζινης στα συστηματα με πνευμονα.
Οσο για τις αποριες σου σχετικα με ΚΤΕΟ κλπ ο Αντωνης σωστα ρωταει τι ακριβως εννοεις!
Παντως αν εχεις υποψιες για πλακακια εγκαταστατη/ΚΤΕΟ πως και τον προτιμησες για την εγκατασταση? Γιατι δεν ζητησες απο την αρχη να κανει αυτος τα χαρτια, οπως ειναι και το σωστο? Εχεις κανενα προβλημα στη λειτουργια του αυτοκινητου και εχεις αμφιβολιες για την εγκατασταση? Παντως να εχεις υπ'οψιν σου οτι οι υπογραφες στα ΚΤΕΟ οσο και αν ειναι διαβρωμενο το συστημα, δεν μπαινουν, ειδικα σε υγραεριοκινηση, με ελαφρα τη καρδια. Σιγουρα αυτος που το εγκρινει οσο και να τα εχει κανει πλακακια με τον εγκαταστατη, εχει γνωση οτι η εγκατασταση ειναι ενταξει. Εξαιρεσεις υπαρχουν βεβαια παντου αλλα δεν εχω ακουσει ακομα κανενα σχετικο παρατραγουδο. -
Ψάχνω μια πληροφορία για το Plug & Drive και παρακαλώ όποιον γνωρίζει να απαντήσει.
Στο τεχνικό του φυλλάδιο, αναφέρει ότι η ΚΜΕ, είναι συμβατή με Can Bus2.0 & KPW2000 πρωτόκολλο. Αναφέρει επίσης (έμμεσα) ότι αυτή η μονάδα επικοινωνεί απευθείας με την OBD εν λειτουργία μέσω των άνω πρωτοκόλλων.
Τι τιμές λαμβάνει μέσω της OBD και σε τι πλεονεκτεί έναντι άλλων συστημάτων;
Και εάν πράγματι μπορεί να επικοινωνεί σε πραγματικό χρόνο, τότε γιατί οι εγκαταστάτες συνδέουν πρόσθετα καλώδια στα σήματα του χρονισμού, λ & στροφών του κινητήρα όταν αυτές οι τιμές δίνονται μέσω της OBD?Σε άλλα καλά συστήματα όπως αυτό της Prins (για παράδειγμα το νέο Silverline 2.0) δεν αναφέρεται τέτοια λειτουργία. Ναι μεν επικοινωνία μέσω OBD για τη σωστή παραμετροποίηση της ΚΜΕ του υγραρερίου αλλά αλληλεπίδραση εν κινήσει, όχι!
-
Ο χρήστης lancialybra έγραψε:
Ψάχνω μια πληροφορία για το Plug & Drive και παρακαλώ όποιον γνωρίζει να απαντήσει.Στο τεχνικό του φυλλάδιο, αναφέρει ότι η ΚΜΕ, είναι συμβατή με Can Bus2.0 & KPW2000 πρωτόκολλο. Αναφέρει επίσης (έμμεσα) ότι αυτή η μονάδα επικοινωνεί απευθείας με την OBD εν λειτουργία μέσω των άνω πρωτοκόλλων.
Τι τιμές λαμβάνει μέσω της OBD και σε τι πλεονεκτεί έναντι άλλων συστημάτων;
Και εάν πράγματι μπορεί να επικοινωνεί σε πραγματικό χρόνο, τότε γιατί οι εγκαταστάτες συνδέουν πρόσθετα καλώδια στα σήματα του χρονισμού, λ & στροφών του κινητήρα όταν αυτές οι τιμές δίνονται μέσω της OBD?Σε άλλα καλά συστήματα όπως αυτό της Prins (για παράδειγμα το νέο Silverline 2.0) δεν αναφέρεται τέτοια λειτουργία. Ναι μεν επικοινωνία μέσω OBD για τη σωστή παραμετροποίηση της ΚΜΕ του υγραρερίου αλλά αλληλεπίδραση εν κινήσει, όχι!
Οι συνδέσεις obd δεν αποτελούν πανακια αλλα βοηθούν με αλλαγή στη χαρτογράφηση και στο πόσο έξυπνο είναι το σύστημα για να διορθώνει τους χάρτες σύμφωνα με το χάρτη της βενζίνης ... Βέβαια δεν σημαινει ότι δουλεύουν όλα τα πρωτόκολλα με can bus κτλ. Πολλα κιτ με obd συνδέσεις σβήνουν τις βλάβες πριν καν εμφανιστούν στο καντραν του αμάξιου όπως τα κιτ βασισμένα στην AEB έχουν δυνατότητα επιλογής erase των βλαβών, το PRINS είναι άλλο πράγμα εντελώς έχει ένα δικο του τροπο σκέψης και λειτουργίας διόρθωσεων κτλ όπως και της εκμάθησης του εγκεφάλου , για αυτο συνδέουν Λαμδα μπεκ στροφές κτλ το πως σκέφτεται δεν ξέρει κανείς απλα δουλεύει άψογα ..
-
Εχώ ενα VW POLO 1.4 2008 80ps και θελω να βαλω υγραεριο. Εχει βάλει κανένας στο ιδιο μοντέλο και ποιο συστημα υγραεριου ταιριαζει σε αυτο το αυτοκίνητο;
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
το PRINS είναι άλλο πράγμα εντελώς έχει ένα δικο του τροπο ............. απλα δουλεύει άψογα ..Εγώ πάλι δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος με το silveline....
Έχω κάνει περίπου 250χλμ. Οι εντυπώσεις χείριστες:
- Manual δεν υπάρχει. Δηλαδή δίνει κανείς 1600 ευρώ χωρίς να παίρνει ούτε μία σελίδα οδηγιών; Αν είναι δυνατόν! Δεν υπάρχει κανένας (αλλά απολύτως κανένας ) τρόπος να εξέγξει κανείς στοιχειωδώς αν ο καλλιτέχνης που εγκατέστησε το σύστημα ακολούθησε τις οδηγίες του κατασκευαστή. Είναι μυστικά τα manuals;
- Αρχικά δεν είχε τοποθετηθεί emulator. Με 2η επίσκεψη τοποθετήθηκε αλλά το μόνο που έγινε είναι ότι ξεφούσκωσε η τσέπη μου κατά 50 ευρώ ΧΩΡΙΣ απόδειξη.
- Άμεση συνέπεια είναι ότι πρέπει να έχω γεμάτο και το τεπόζιτο της βενζίνης τουλάχιστον με όση βενζίνη αντιστοιχεί στην θεωρητική αυτονομία με υγραέριο, αλλά και πρέπει κατά καιρούς να βάζω βενζίνη γιατί συνέχεια πέφτει η στάθμη οπότε αν δεν καταλαβαίνει ότι γεμίζει βενζίνη κάποια στιγμή θα καταλάβει ότι έμεινε, παρόλο που θα είναι γεμάτο.
- Το σύστημα κατάλαβε ότι η δεξαμενή υγραερίου ήταν σχεδόν άδεια παρόλο που είχε ακόμη το 1/3 γεμάτο (περίπου 11 λίτρα), που βγάζει θεωρητικά τουλάχιστον 100χλμ. Παρόλα αυτά τα led ήταν σχεδόν σβηστά. Δεν υπάρχει τρόπος να συνεχίσει κανείς να οδηγεί μέχρι να αδειάσει εντελώς η δεξαμενή χωρίς τον σπαστικό ήχο, άρα ή κάνεις 100 χλμ ακούγοντας συνέχεια το σπαστικό μπιπ-μπιπ (κάτι που δεν παίζει όταν έχεις μέσα την οικογένεια) ή πρέπει να πάς να γεμίσεις. Άρα η αυτονομία του συστήματος είναι πλέον 200 χλμ και όχι περίπου 300 που προκύπτει από τη δεξαμενή που έβαλα και την κατανάλωση του αυτοκινήτου. Κοινώς μία μαλακία και μισή!
- Αφού γέμισε το υγραέριο, το σύστημα δεν κατάλαβε τίποτα. Ο βομβητής συνεχίζει, με το λαμπάκι του διακόπτη να αναβοσβήνει, ενώ τα led που δείχνουν αν η δεξαμενή είναι γεμάτη, 'κατάλβαν' ότι γέμισε η δεξαμενή μετά από περίπου ένα τέταρτο.
Δηλαδή αν δεν είχα βάλει Prins και είχα βάλει κάτι όχι τόσο καλό τι θα γινόταν, απλά θα χαλούσε εντελώς το αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα:
- Ήδη έχω χάσει περίπου 200 ευρώ σε εργατοώρες από το υγραέριο
- Οικονομία δεν υπάρχει γιατί πρέπει να γεμίζω και βενζίνη και υγραέριο αφού δεν δουλεύει ο emulator, εκτός και αν υπάρχει άλλος τρόπος να γίνεται reset το επίπεδο της δεξαμενής βενζίνης.
- Το σύστημα είναι άκρως σπαστικό. Δεν είναι δυνατό να κάνει συνέχεια μπιπ όταν κοντεύει να αδειάσει (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ όμως να καταλαβαίνει ότι άδειασε με το 1/3 του τεπόζιτου γεμάτο). Απλά δεν είναι δυνατό να οδηγήσει κανείς μία ώρα ακούγοντας συνέχεια μπιπ-μπιπ-μπιπ.... Δεν υπάρχει τρόπος να παρακαμφθεί αυτό συνεχίζοντας το αυτοκίνητο να καίει υγραέριο;
- Manuals φυσικά δεν δόθηκαν. ούτε μία σελίδα με τις στοιχειώδεις οδηγίες!
- Η μετατροπή τελικά υγραερίου είναι κατάλληλη για ανθρώπους που ξέρουν τόσο καλά μηχανολογικά ώστε να μπορούν να εγκαταστήσουν μόνοι τους το kit, να το προγραμματίσουν μόνοι τους, να ρυθμίσουν τη λειτουργία μόνοι τους, και να έχουν παλιό αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται εξωτικά πράγματα όπως emulator. Για όλους τους άλλους είναι καλύτερο να αγοράσουν diesel. Κοστίζει παραπάνω, αλλά η ψυχική φθορά και το χάσιμο χρόνου από τη διαρκή ενασχόληση με την μετατροπή δεν αξίζει.
Προσωπικά θα πάω να το ξηλώσω. Έχασα 1700 ευρώ, αλλά τουλάχιστον θα σταματήσω να έχω την ψυχική φθορά.
Συμβουλή μου για όσους δεν είναι μηχανικοί τεχνίτες κτλ και δεν μπορούν να λύσουν μόνοι τους το αυτοκίνητο: ΜΗΝ ΒΑΛΕΤΕ. ΜΑΚΡΥΑ. Αγοράστε ένα diesel αυτοκίνητο. Θα κάνετε payback σε 5 χρόνια αντί για ένα, αλλά η ψυχική ηρεμία που θα έχετε είναι ανεκτίμητη!
-
pk33 έγραψε:
«. Αγοράστε ένα diesel αυτοκίνητο. Θα κάνετε payback σε 5 χρόνια αντί για ένα, αλλά η ψυχική ηρεμία που θα έχετε είναι ανεκτίμητη!»
….Μα εκτιμήσημα το 1000000κμ….. τα φτηνότερα service, οι ατελείωτες ροπές, η οικονομία…..
Α.
-
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
Εγώ πάλι δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος με το silveline....Έχω κάνει περίπου 250χλμ. Οι εντυπώσεις χείριστες:
- Manual δεν υπάρχει. Δηλαδή δίνει κανείς 1600 ευρώ χωρίς να παίρνει ούτε μία σελίδα οδηγιών; Αν είναι δυνατόν! Δεν υπάρχει κανένας (αλλά απολύτως κανένας ) τρόπος να εξέγξει κανείς στοιχειωδώς αν ο καλλιτέχνης που εγκατέστησε το σύστημα ακολούθησε τις οδηγίες του κατασκευαστή. Είναι μυστικά τα manuals;
- Αρχικά δεν είχε τοποθετηθεί emulator. Με 2η επίσκεψη τοποθετήθηκε αλλά το μόνο που έγινε είναι ότι ξεφούσκωσε η τσέπη μου κατά 50 ευρώ ΧΩΡΙΣ απόδειξη.
- Άμεση συνέπεια είναι ότι πρέπει να έχω γεμάτο και το τεπόζιτο της βενζίνης τουλάχιστον με όση βενζίνη αντιστοιχεί στην θεωρητική αυτονομία με υγραέριο, αλλά και πρέπει κατά καιρούς να βάζω βενζίνη γιατί συνέχεια πέφτει η στάθμη οπότε αν δεν καταλαβαίνει ότι γεμίζει βενζίνη κάποια στιγμή θα καταλάβει ότι έμεινε, παρόλο που θα είναι γεμάτο.
- Το σύστημα κατάλαβε ότι η δεξαμενή υγραερίου ήταν σχεδόν άδεια παρόλο που είχε ακόμη το 1/3 γεμάτο (περίπου 11 λίτρα), που βγάζει θεωρητικά τουλάχιστον 100χλμ. Παρόλα αυτά τα led ήταν σχεδόν σβηστά. Δεν υπάρχει τρόπος να συνεχίσει κανείς να οδηγεί μέχρι να αδειάσει εντελώς η δεξαμενή χωρίς τον σπαστικό ήχο, άρα ή κάνεις 100 χλμ ακούγοντας συνέχεια το σπαστικό μπιπ-μπιπ (κάτι που δεν παίζει όταν έχεις μέσα την οικογένεια) ή πρέπει να πάς να γεμίσεις. Άρα η αυτονομία του συστήματος είναι πλέον 200 χλμ και όχι περίπου 300 που προκύπτει από τη δεξαμενή που έβαλα και την κατανάλωση του αυτοκινήτου. Κοινώς μία μαλακία και μισή!
- Αφού γέμισε το υγραέριο, το σύστημα δεν κατάλαβε τίποτα. Ο βομβητής συνεχίζει, με το λαμπάκι του διακόπτη να αναβοσβήνει, ενώ τα led που δείχνουν αν η δεξαμενή είναι γεμάτη, 'κατάλβαν' ότι γέμισε η δεξαμενή μετά από περίπου ένα τέταρτο.
Δηλαδή αν δεν είχα βάλει Prins και είχα βάλει κάτι όχι τόσο καλό τι θα γινόταν, απλά θα χαλούσε εντελώς το αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα:
- Ήδη έχω χάσει περίπου 200 ευρώ σε εργατοώρες από το υγραέριο
- Οικονομία δεν υπάρχει γιατί πρέπει να γεμίζω και βενζίνη και υγραέριο αφού δεν δουλεύει ο emulator, εκτός και αν υπάρχει άλλος τρόπος να γίνεται reset το επίπεδο της δεξαμενής βενζίνης.
- Το σύστημα είναι άκρως σπαστικό. Δεν είναι δυνατό να κάνει συνέχεια μπιπ όταν κοντεύει να αδειάσει (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ όμως να καταλαβαίνει ότι άδειασε με το 1/3 του τεπόζιτου γεμάτο). Απλά δεν είναι δυνατό να οδηγήσει κανείς μία ώρα ακούγοντας συνέχεια μπιπ-μπιπ-μπιπ.... Δεν υπάρχει τρόπος να παρακαμφθεί αυτό συνεχίζοντας το αυτοκίνητο να καίει υγραέριο;
- Manuals φυσικά δεν δόθηκαν. ούτε μία σελίδα με τις στοιχειώδεις οδηγίες!
- Η μετατροπή τελικά υγραερίου είναι κατάλληλη για ανθρώπους που ξέρουν τόσο καλά μηχανολογικά ώστε να μπορούν να εγκαταστήσουν μόνοι τους το kit, να το προγραμματίσουν μόνοι τους, να ρυθμίσουν τη λειτουργία μόνοι τους, και να έχουν παλιό αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται εξωτικά πράγματα όπως emulator. Για όλους τους άλλους είναι καλύτερο να αγοράσουν diesel. Κοστίζει παραπάνω, αλλά η ψυχική φθορά και το χάσιμο χρόνου από τη διαρκή ενασχόληση με την μετατροπή δεν αξίζει.
Προσωπικά θα πάω να το ξηλώσω. Έχασα 1700 ευρώ, αλλά τουλάχιστον θα σταματήσω να έχω την ψυχική φθορά.
Συμβουλή μου για όσους δεν είναι μηχανικοί τεχνίτες κτλ και δεν μπορούν να λύσουν μόνοι τους το αυτοκίνητο: ΜΗΝ ΒΑΛΕΤΕ. ΜΑΚΡΥΑ. Αγοράστε ένα diesel αυτοκίνητο. Θα κάνετε payback σε 5 χρόνια αντί για ένα, αλλά η ψυχική ηρεμία που θα έχετε είναι ανεκτίμητη!
[/quote]
Επειδη εσυ έπεσες σε καφρο εγκαταστάτη άσχετα αν έβαλες prins δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραπληροφορείς τον κόσμο απο το να μην βάλει υγραεριο. Έλεος δηλαδή. Εγώ φοράω στο αυτοκίνητο μου egas που λογικά είναι 'κατώτερου επιπέδου' με το prins αλλα δεν εχω το παραμικρό πρόβλημα ούτε με έκοψε ούτε βαράνε πιστόνια ούτε πρέπει να βάζω βενζίνη ούτε χτυπάνε λαμπακια και αλλα πραγματα. Ο εγκαταστάτης σου φταίει και σε αυτόν θα πρέπει να ρίξεις το φταίξιμο και όχι στο σύστημα που επέλεξεςSent from my U20i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης black92s έγραψε:
Εγώ πάλι δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος με το silveline....
Προσωπικά θα πάω να το ξηλώσω. Έχασα 1700 ευρώ, αλλά τουλάχιστον θα σταματήσω να έχω την ψυχική φθορά.
Συμβουλή μου για όσους δεν είναι μηχανικοί τεχνίτες κτλ και δεν μπορούν να λύσουν μόνοι τους το αυτοκίνητο: ΜΗΝ ΒΑΛΕΤΕ. ΜΑΚΡΥΑ. Αγοράστε ένα diesel αυτοκίνητο. Θα κάνετε payback σε 5 χρόνια αντί για ένα, αλλά η ψυχική ηρεμία που θα έχετε είναι ανεκτίμητη!
Επειδη εσυ έπεσες σε καφρο εγκαταστάτη άσχετα αν έβαλες prins δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραπληροφορείς τον κόσμο απο το να μην βάλει υγραεριο. Έλεος δηλαδή. Εγώ φοράω στο αυτοκίνητο μου egas που λογικά είναι 'κατώτερου επιπέδου' με το prins αλλα δεν εχω το παραμικρό πρόβλημα ούτε με έκοψε ούτε βαράνε πιστόνια ούτε πρέπει να βάζω βενζίνη ούτε χτυπάνε λαμπακια και αλλα πραγματα. Ο εγκαταστάτης σου φταίει και σε αυτόν θα πρέπει να ρίξεις το φταίξιμο και όχι στο σύστημα που επέλεξες
Sent from my U20i using Tapatalk 2[/quote]
Διαβαζοντας το αλλο φορουμ http://www.autogasforum.gr/viewtopic.ph ... &start=230 οπου ο φωκιων για τους δικους λογους το εγραψε εδω ( μαλλον ξερω γιατι αλλα θα ανοιξει πολεμος εγκαταστατων νοτίων προαστείων αν γραψω )
σχετικα με το συγκεκριμενο ποστ κατι δεν μου αρεσει διοτι αυτος που το γραφει ο pk33 δεν λεει πως παει το αμαξι αν εχει ρεταρισματα αν εχει λαμπακια αν εχει οικονομια αλλα θελει να ξηλωσει ενα συστημα κορυφαιας ποιοτητας γιατι δεν δουλευει σωστα το φλοτερ και δεν αδειαζει η δεξαμενή του τελιως κατι που συνεβει και σε μενα και λυθηκε σε 1 λεπτο , και δεν δουλευει το εμουλατορ ή κοινως ξεγελαστηρι του trip computer στη σταθμη βενζινης , αυτο που δεν μας λεει ειναι ποτε εκανε την εγκατασταση αν ξαναπηγε για ρυθμιση μετα απο καποια χιλιομετρα κτλ και ποιος ειναι ο εγκαταστατης !!
αν ειχε δηλδη του εμενε στο δρομο ή ειχε miss fire σε ενα κυλινδρο θα του εκανε μυνηση ?
-
τι θα ανοιξει??????????????????
'εις ξεφυγ' και βλεπεις φαντασματα........
μη κρινεις εξ ιδιων τα αλλωτρια....
πραγματικά και να θελει καποιος να ειναι αντικειμενικός και να μην επειρεαζεται απο αυτους που σου την πεφτουν - δυσκολευεται....
-
Πολεμο ακουω και πως να μην ξεκινησει αφου κατηγορησατε το αγιο δισκοποτηρο του υγραεριου......χαχαχα........λοιπον αν θελετε πολεμοφοδια και τροφιμα φωναξτε...χαχαχαχαχα.....ελεεεοοοος
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
τι θα ανοιξει??????????????????'εις ξεφυγ' και βλεπεις φαντασματα........
μη κρινεις εξ ιδιων τα αλλωτρια....
πραγματικά και να θελει καποιος να ειναι αντικειμενικός και να μην επειρεαζεται απο αυτους που σου την πεφτουν - δυσκολευεται....
εγω εχω ξεφύγ η εσυ που ξεχνας σε πιο φορουμ εισαι και κανεις copy paste post απο εδω και εκεί ? κστσε σε ενα φορουμ,
εχει συμβει ποσες φορες να κοπιαρεις απο το ενα φορουμ στο αλλο ?
οσο αφορα το δευτερο ακριβως αντικειμενικοτητα στα φορουμ για LPG ?
-
και ξερω που ειμαι και ξερω τι κανω - καλο θα ηταν οι χαρακτιρισμοι σου να 'πεσουν' καποιους τονους...
πραγματικά δεν εχω ΚΑΜΙΑ ορεξη για φορομικους καυγαδες
Υγραεριοκίνηση!