-
μερικοι ecu καταγραφουν δεν χανεις κατι να δοκιμασεις (νομιζω μονο αμα εχει ανοιξει αεροσακος η αμα εχουν μπλοκαρει οι ζωνες η κατι τετοιο)
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
μερικοι ecu καταγραφουν δεν χανεις κατι να δοκιμασεις (νομιζω μονο αμα εχει ανοιξει αεροσακος η αμα εχουν μπλοκαρει οι ζωνες η κατι τετοιο)Oτι εσπασε ακρομπαρο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
μερικοι ecu καταγραφουν δεν χανεις κατι να δοκιμασεις (νομιζω μονο αμα εχει ανοιξει αεροσακος η αμα εχουν μπλοκαρει οι ζωνες η κατι τετοιο)
Oτι εσπασε ακρομπαρο;
Αυτό αποκλείεται φυσικά. Δυσλειτουργία στο ABS μπορεί να δείξει όμως. Νομίζω ότι δεν έχουν κάτι τα φρένα. Απλά το ακρόμπαρο έσπασε και προκάλεσε το ατύχημα.
-
-
Αυτό για ολική αστοχία του γονάτου μου κάνει Βασίλη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό για ολική αστοχία του γονάτου μου κάνει Βασίλη.Λαντα ειναι!!!Δεν χαλανε αυτα !!!
Ακρομπαρο που μου εσπασε σε mini bus VW της ΠΑ μπηκε η ροδα κατω απο το αμαξι .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτό για ολική αστοχία του γονάτου μου κάνει Βασίλη.
Λαντα ειναι!!!Δεν χαλανε αυτα !!!
Ακρομπαρο που μου εσπασε σε mini bus VW της ΠΑ μπηκε η ροδα κατω απο το αμαξι .
αυτο ηταν το πραγματικο προβλημα
-
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Καταρχάς, να διευκρινίσω, οτι, έχω δίπλωμα μια 10ετία,
αλλά, επειδή δεν είχα σταθερά δικό μου αυτοκίνητο, στη διάθεσή μου, και οδηγούσα περιστασιακά,
'νιώθω' μη έμπειρος οδηγός, και γι αυτό δεν διστάζω, να έχω και το 'Ν' βεντουζαρισμένο στο πίσω παμπρίζ...
Έτσι ώστε, να έχουν 'στα υπόψιν τους', οι πίσω μου, ενδεχόμενη αστοχία ή αδράνειά μου...http://s1054.photobucket.com/albums/s486/anasmzak/
Αν θέλεις, δες τις φωτογραφίες αυτές, που, μαζί με άλλες που τράβηξα, και έστειλα τόσο στην Ασφαλιστική μου, όσο και στην Ford Motor Hellas,
αποδεικνύουν και την 'φοβερή' δύναμη πρόσκρουσης, με την οποία στούκαρα στο παρκαρισμένο Opel Corsa,
αλλά και το εκεί οδόστρωμα, που δεν έχει ούτε λάδια, ούτε σκαμνάκια, ούτε λακούβες -χαράδρες,
ούτε καμμιά 'extra ρόδα' που να προεξέχει (στυλ τζιπάκι...),
που να τεκμηριώνει χτύπημα απότομο, κατά την πρόσκρουση, του δικού μου τροχού => κομμένο ημίμπαρο...Αυτό που περιμένω, και προσπαθώ να κυνηγήσω, λογικά και δικαιωματικά,
είναι η Ford Motor Hellas,
λειτουργώντας για λογαριασμό 'συμφερόντων Ford', και όχι 'συμφερόντων Χ/Ψ Επίσημου Εμπόρου',
να διερευνήσει, με δικό της Πραγματογνώμονα, όλα τα ενδεχόμενα,
για το συμφέρον του ονόματός της και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της.Κατ' αρχήν χαίρομαι που αντιμετωπίζεις θετικά όλες τις δημοσιεύσεις , ακόμα και την δική μου που ήταν σε αντίθεση με αυτά που νομίζεις!
Με βάση αυτό συνεχίζω, οτι μια φωτογραφία του ημίμπαρου σου θα μας έλυνε κατα ενα μεγάλο ποσοστό την απορία αν είχε σπάσει πριν ή μετά. Στις φωτογραφίες του Corsa βλέπω οτι στην περιοχή μεταξύ 2 και 4 ενός υποθετικού ρολογιού, το ελαστικό του δείχνει να είναι λιγο μαυρισμένο και τα δυο μπρατσα της ζαντας του δείχνουν να έχουν εκδορές που θα μπορούσαν να δείχνουν επαφή με τον δικό σου εμπρός δεξί τροχό... Σίγουρα η ζημιά είναι ελάχιστη στο corsa αλλά με τους προφυλακτήρες των δυο αυτοκινήτων αλληλοσυμπιεζόμενους θα μπορούσε να υπάρξει επαφή των τροχών σας...Όπως σου απάντησε και κάποιος άλλος εδώ, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη φόρα για να σπάσει το ημίμπαρο, ήδη το βάρος του αυτοκινήτου σου που ρολάρει αρκεί για να γίνει η ζημιά.
Σε οτι αφορά την Ford Motor Hellas, σαφώς και θα πρέπει να της ζητήσεις επίσημη πραγματογνωμοσύνη. Λάβε υπ' οψιν σου οτι μια σοβαρη εταιρεια θα στείλει τα στοιχεία που θα συλλέξει στην μαμά εταιρεία στο εξωτερικό και αν εκείνη εγκρίνει δεν εχει κανέναν λόγο να μην σε καλύψει...ίσα ίσα που θα σε 'κερδήσει' ακόμα περισότερο σαν ένα ευχαριστημένο πελάτη. Το ίδιο ισχύει και για τον Χ/Ψ επίσημο έμπορο που λές, την εγγύηση δεν θα την πληρώσει εκείνος απο την τσέπη του, θα την ζητήσει απο την FMH....
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα κομμένο ημίμπαρο μπορεί να 'πετρώσει'(!) τα φρένα.
Θα μπορούσε ο 'τρελός' τροχός να δίνει ότι να 'ναι αίσθηση στο πεντάλ! Όπως και να έχει πρέπει να ερευνηθεί το θέμα με το ακρόμπαρο!
στο χαλαρο μπορει π.χ να ειχε ηδη σπασει πριν και στην κατηφορα το abs να δουλευε υπερωριες στον σπασμενο τροχο με αποτελεσμα να πρεπει και ο αλλος τροχος να φρεναρει με το abs αυτοματα και μαζι με το χειροφρενο ισως να εδωσε την εντυπωση στην ecu οτι ειναι γλυστερο το οδοστρωμα και να τα εκανε μανταρα
Ο 'τρελος' τροχός προφανώς δεν είχε προλαβει να χάσει τα υγρα του ακόμα και αν είχε κοπεί το μαρκούτσι αρα δεν μπορεί να δόσει λάθος αίσθηση...Επίσης, αν δεν έχει κοπεί το καλώδιο του αισθητήρα του ABS λογικά θα έδινε στον εγκέφαλο την ενημερωση οτι ο ΕΔ τροχός είναι μπλοκαρισμενος και σερνεται, άρα η επέμβαση του abs θα επιρέαζε μόνο εκείνον το τροχό οι άλλοι τρεις έπρεπε να φρενάρουν κανονικά δίνοντας την αίσθηση κλωτσήματος και όχι του σκληρού πεντάλ.
Εννοούσα, κάνοντας τον παραλληλισμό με τα αεροπλάνα (...),
οτι, μήπως, υπάρχει κάποιο 'ανάλογο' software εγγραφής τέτοιου τύπου δυσλειτουργιών και εμπλοκών, στον εγκέφαλο (ECU) του κάθε αυτοκινήτου...Σαφώς και καταγράφονται οι δυσλειτουργίες του abs ή του κινητήρα όχι όμως και της κατάστασης του ακρόμπαρου.
-
Αφού τα αυτοκίνητα σταμάτησαν το ένα πάνω στο άλλο, λογικά σταμάτησαν επειδή βρήκαν οι τροχοί (δε φαίνεται το φτερό ή ο προφυλακτήρας να έχουν απορροφήσει ενέργεια). Το πιθανότερο είναι ο τροχός του fiesta να ήταν ελαφρά στριμμένος πρός την αντίθετη κατεύθυνση από το corsa (αντανακλαστική κίνηση αφου βλέπεις ότι θα χτυπήσεις στο σταματημένο είναι να στρίψεις από την άλλη), ακούμπησε πάνω στον τροχό του corsa και σταμάτησε μόνος του το αυτοκίνητο (εξ ού και η πολύ μικρή γρατσουνιά καθώς όλη την ενέργεια της κρούσης είχε απορροφήσει το ακρόμπαρο).
Για την αστοχία στα φρένα δε μου έρχεται κάτι, αλλά το κομμένο ακρόμπαρο θα σου δημιουργούσε κατ αρχήν πρόβλημα κατευθυντικότητας και όχι τόσο πολύ επιβράδυνσης οπότε κάτι άλλο πρέπει να φταίει.
Σε κάθε περίπτωση αν υπάρχει μικτή ασφάλεια μικρό είναι το κακό. -
για ημιμπαρο μιλαμε αν ειχε κοπει το ακρομπαρο δεν θα εστριβε καν..
-
ορθόν... δε το πρόσεξα. Άν είναι το ημίμπαρο ένας λόγος παραπάνω να έσπασε επειδή ο τροχός χτύπησε στριμμένος τον τροχό του άλλου αυτοκινήτου και απορρόφησε την ενέργεια της προσκρουσης. Και σίγουρα το ημίμπαρο δεν έχει σχέση με τα φρένα
-
Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, και εγώ βλέπω τις γρατζουνιές στη ζάντα. Με ελαφρά στριμένο τιμόνι, και τις υπόλοιπες δεδομένες συνθήκες εύκολα θα έσπαγε ένα ημίμπαρο. Επίσης να ξέρεις ότι κάτω από τα πλαστικά πιθανότατα υπάρχουν ζημιές και για τα δύο αυτοκίνητα, είτε μιλάμε για σπασμένα κλιπ, είτε ακόμα και για γούβα στη βάση του προφυλακτήρα.
Συνεχίζω να μην πιστεύω ότι υπήρξε κάποιου είδους αστοχία. Σε έναν οδηγό δίχως μεγάλη εμπειρία (άσχετη από το δίπλωμα ) το 'χτύπημα' του ABS ίσως να έμοιαζε για 'πέτρωμα'. Επίσης μου φαίνεται πιθανό σενάριο να σου έσβησε το αμάξι στην κατηφόρα (αφού γκάζι λογικά δε θα πάτησες, και θα πάταγες μόνο φρένο) και για αυτό να μην είχες φρένα.
Το σενάριο του να έσπασε πρώτα ημίμπαρο, και μετά ABS και ecu να τα κάναν μαντάρα μου μοιάζει στην καλύτερη επιστημονική φαντασία.
@ΒΙΛΛ: Βασίλη στις περιπτώσεις που έχω δει με σπασμένο ημίμπαρο, όταν συμβεί ο τροχός δεν μπαίνει κάτω από το αυτοκίνητο, αλλά μένει κανονικά στη θέση του, αλλά είναι ελέυθερος από το τιμόνι. Δηλαδή δεν στρίβει με το τιμόνι, και μπορείς να τον στρίψεις μόνο με τα χέρια.
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Κατ' αρχήν χαίρομαι που αντιμετωπίζεις θετικά όλες τις δημοσιεύσεις , ακόμα και την δική μου που ήταν σε αντίθεση με αυτά που νομίζεις!
Με βάση αυτό συνεχίζω, οτι μια φωτογραφία του ημίμπαρου σου θα μας έλυνε κατα ενα μεγάλο ποσοστό την απορία αν είχε σπάσει πριν ή μετά. Στις φωτογραφίες του Corsa βλέπω οτι στην περιοχή μεταξύ 2 και 4 ενός υποθετικού ρολογιού, το ελαστικό του δείχνει να είναι λιγο μαυρισμένο και τα δυο μπρατσα της ζαντας του δείχνουν να έχουν εκδορές που θα μπορούσαν να δείχνουν επαφή με τον δικό σου εμπρός δεξί τροχό... Σίγουρα η ζημιά είναι ελάχιστη στο corsa
αλλά με τους προφυλακτήρες των δυο αυτοκινήτων αλληλοσυμπιεζόμενους θα μπορούσε να υπάρξει επαφή των τροχών σας...Όπως σου απάντησε και κάποιος άλλος εδώ, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη φόρα για να σπάσει το ημίμπαρο, ήδη το βάρος του αυτοκινήτου σου που ρολάρει αρκεί για να γίνει η ζημιά.
Σε οτι αφορά την Ford Motor Hellas, σαφώς και θα πρέπει να της ζητήσεις επίσημη πραγματογνωμοσύνη. Λάβε υπ' οψιν σου οτι μια σοβαρη εταιρεια θα στείλει τα στοιχεία που θα συλλέξει στην μαμά εταιρεία στο εξωτερικό και αν εκείνη εγκρίνει δεν εχει κανέναν λόγο να μην σε καλύψει...ίσα ίσα που θα σε 'κερδήσει' ακόμα περισότερο σαν ένα ευχαριστημένο πελάτη. Το ίδιο ισχύει και για τον Χ/Ψ επίσημο έμπορο που λές, την εγγύηση δεν θα την πληρώσει εκείνος απο την τσέπη του, θα την ζητήσει απο την FMH....
Καταρχάς, πραγματικά υποκλίνομαι...!
Φοβερή παρατήρηση, αυτή που αφορά στην ενδεχόμενη 'πατημασιά' του ελαστικού μου, επάνω στην έξω επιφάνεια του ελαστικού του Opel Corsa...!
Το μόνο, που θα ήθελα να 'παρατηρήσω', ως 'ταπεινός συνήγορος' του εαυτού μου,
είναι κάποια 'σημεία φθοράς' στην ακτίνα της ζάντας που αντιστοιχεί στη 12άτη ώρα...
Άρα, τα αντίστοιχα 'σημεία φθοράς' στις ακτίνες της ζάντας, που αντιστοιχούν στην υποτιθέμενη, περιοχή δικής μου επαφής,
μπορεί να είναι 'παλαιά ευρήματα'...Αυτό πάλι, με την νέα τεχνολογία -τη 'Μηχανική' της νέας γενιάς πλαστικών υλικών,
που παρέχουν, ενδεχομένως, υψηλότατο βαθμό αλληλοσυμπίεσης, χωρίς να προκαλείται θραύση,
είναι τουλάχιστον ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ...!
Το 'rispect', είναι πραγματικά ελάχιστο...!!! -
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Αφού τα αυτοκίνητα σταμάτησαν το ένα πάνω στο άλλο, λογικά σταμάτησαν επειδή βρήκαν οι τροχοί (δε φαίνεται το φτερό ή ο προφυλακτήρας να έχουν απορροφήσει ενέργεια). Το πιθανότερο είναι ο τροχός του fiesta να ήταν ελαφρά στριμμένος πρός την αντίθετη κατεύθυνση από το corsa (αντανακλαστική κίνηση αφου βλέπεις ότι θα χτυπήσεις στο σταματημένο είναι να στρίψεις από την άλλη), ακούμπησε πάνω στον τροχό του corsa και σταμάτησε μόνος του το αυτοκίνητο (εξ ού και η πολύ μικρή γρατσουνιά καθώς όλη την ενέργεια της κρούσης είχε απορροφήσει το ακρόμπαρο).
Για την αστοχία στα φρένα δε μου έρχεται κάτι, αλλά το κομμένο ακρόμπαρο θα σου δημιουργούσε κατ αρχήν πρόβλημα κατευθυντικότητας και όχι τόσο πολύ επιβράδυνσης οπότε κάτι άλλο πρέπει να φταίει.
Σε κάθε περίπτωση αν υπάρχει μικτή ασφάλεια μικρό είναι το κακό.Μια παρατήρηση -απορία μου...
Το χειρόφρενο που τράβηξα, δεν φρέναρε το αμάξι μου, μειώνοντας έτσι τη συνολική ορμή του, και την ενέργεια με την οποία προσέκρουσε, και αλυσιδωτά, ενδεχομένως απορρόφησε το ημίμπαρό μου...?
Άρα, δεν σταμάτησαν ακριβώς 'το ένα πάνω στο άλλο'... -
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Αφού τα αυτοκίνητα σταμάτησαν το ένα πάνω στο άλλο, λογικά σταμάτησαν επειδή βρήκαν οι τροχοί (δε φαίνεται το φτερό ή ο προφυλακτήρας να έχουν απορροφήσει ενέργεια). Το πιθανότερο είναι ο τροχός του fiesta να ήταν ελαφρά στριμμένος πρός την αντίθετη κατεύθυνση από το corsa (αντανακλαστική κίνηση αφου βλέπεις ότι θα χτυπήσεις στο σταματημένο είναι να στρίψεις από την άλλη), ακούμπησε πάνω στον τροχό του corsa και σταμάτησε μόνος του το αυτοκίνητο (εξ ού και η πολύ μικρή γρατσουνιά καθώς όλη την ενέργεια της κρούσης είχε απορροφήσει το ακρόμπαρο).
Για την αστοχία στα φρένα δε μου έρχεται κάτι, αλλά το κομμένο ακρόμπαρο θα σου δημιουργούσε κατ αρχήν πρόβλημα κατευθυντικότητας και όχι τόσο πολύ επιβράδυνσης οπότε κάτι άλλο πρέπει να φταίει.
Σε κάθε περίπτωση αν υπάρχει μικτή ασφάλεια μικρό είναι το κακό.Μια παρατήρηση -απορία μου...
Το χειρόφρενο που τράβηξα, δεν φρέναρε το αμάξι μου, μειώνοντας έτσι τη συνολική ορμή του, και την ενέργεια με την οποία προσέκρουσε, και αλυσιδωτά, ενδεχομένως απορρόφησε το ημίμπαρό μου...?
Άρα, δεν σταμάτησαν ακριβώς 'το ένα πάνω στο άλλο'...βασικα δεν μας ειπες και δυο τρια πραγματακια ακομη
γιατι τραβηξες χειροφρενο? το αμαξι εστριβε σωστα(οπως ξερεις) σε αυτη την κατηφορα η ειδες κατι αλλο περα απο τα φρενα και αποφασισες να το τραβηξεις?
με τραβηγμενο χειροφρενο οι πισω τροχοι ηταν μπλοκαρισμενοι τελειως η απλα το τραβηξες λιγο για επιβραδυνση? -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Μια παρατήρηση -απορία μου...
Το χειρόφρενο που τράβηξα, δεν φρέναρε το αμάξι μου, μειώνοντας έτσι τη συνολική ορμή του, και την ενέργεια με την οποία προσέκρουσε, και αλυσιδωτά, ενδεχομένως απορρόφησε το ημίμπαρό μου...?
Άρα, δεν σταμάτησαν ακριβώς 'το ένα πάνω στο άλλο'...βασικα δεν μας ειπες και δυο τρια πραγματακια ακομη
γιατι τραβηξες χειροφρενο? το αμαξι εστριβε σωστα(οπως ξερεις) σε αυτη την κατηφορα η ειδες κατι αλλο περα απο τα φρενα και αποφασισες να το τραβηξεις?
με τραβηγμενο χειροφρενο οι πισω τροχοι ηταν μπλοκαρισμενοι τελειως η απλα το τραβηξες λιγο για επιβραδυνση?Το χειρόφρενο το τράβηξα, ας πούμε αντανακλαστικά,
βλέποντας οτι, τα φρένα μου ΔΕΝ υπάρχουν...Δηλαδή, νιώθω, οτι αν δεν είχα τραβήξει χειρόφρενο, τότε πραγματικά, θα είχα σταματήσει 'μέσα στην καμπίνα' του Corsa...
Έτσι δεν είναι?? -
Γιατί έπεσες στο corsa πάνω; Από το σοκ ή τραβούσε το αμάξι μόνο του;
-
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Μια παρατήρηση -απορία μου...
Το χειρόφρενο που τράβηξα, δεν φρέναρε το αμάξι μου, μειώνοντας έτσι τη συνολική ορμή του, και την ενέργεια με την οποία προσέκρουσε, και αλυσιδωτά, ενδεχομένως απορρόφησε το ημίμπαρό μου...?
Άρα, δεν σταμάτησαν ακριβώς 'το ένα πάνω στο άλλο'...βασικα δεν μας ειπες και δυο τρια πραγματακια ακομη
γιατι τραβηξες χειροφρενο? το αμαξι εστριβε σωστα(οπως ξερεις) σε αυτη την κατηφορα η ειδες κατι αλλο περα απο τα φρενα και αποφασισες να το τραβηξεις?
με τραβηγμενο χειροφρενο οι πισω τροχοι ηταν μπλοκαρισμενοι τελειως η απλα το τραβηξες λιγο για επιβραδυνση?Το χειρόφρενο το τράβηξα, ας πούμε αντανακλαστικά,
βλέποντας οτι, τα φρένα μου ΔΕΝ υπάρχουν...Δηλαδή, νιώθω, οτι αν δεν είχα τραβήξει χειρόφρενο, τότε πραγματικά, θα είχα σταματήσει 'μέσα στην καμπίνα' του Corsa...
Έτσι δεν είναι??Το χειρόφρενο στην κατηφόρα δύσκολα σταματάει το αυτοκίνητο. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι έτσι και αλλιώς μπροστά, στην κατηφόρα αυτό συμβαίνει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό και επιπλεόν κατά την επιβράδυνση έχεις μετατόπιση βάρους προς τα εμπρός. Συνεπώς χρειάζεται να φρενάρουν οι μπροστινοί τροχοί για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Σίγουρα επιβράδυνε κάπως το αυτοκίνητο αλλά όπως φαίνεται και εκ του αποτελέσματος δε το σταμάτησε.
Σε αυτά που έγραψα πριν υπέθεσα ότι τραβώντας χειρόφρενο οι πίσω τροχοί μπλόκαραν και το αυτοκίνητο άρχισε να γυρνάει και κατέληξε στο σταματημένο.
Πλαϊνό "τρακάρισμα" -γδάρσιμο => ΚΟΒΕΤΑΙ ημίμπαρο τροχού??