-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ερώτηση κρίσεως: 'Εστω
Κινητήρας Α με 20 kgm ροπή στις 1750 σαλ
Κινητήρας Β με 10 kgm ροπή στις 3500 σαλποιός είναι πιο δυνατός;
O πρώτος. Λογικά θα συνεχίσει να την κρατάει και σε παραπάνω στροφές, οπότε θα είναι πολύ δυνατότερος...
Λάθος. Δεν μπορεί να απαντηθεί η ερώτηση καθώς ισχύς (δύναμη) = ροπή χ στροφές. Αν ο δεύτερος ανεβάζει 9000 ΣΑΛ και ο πρώτος 4000 ΣΑΛ, ισχυρότερος είναι ο δεύτερος. Χονδρικά πάντα.
Πάντως το ντίζελ 208 είναι τραγικά αργό!
Λάθος; Απάντησα πρακτικά. Σχεδόν 10kgrm στις 3500 είναι ροπή ατμοσφαιρικού 1000αριού, οπότε οποιοσδήποτε κινητήρας έχει 20 στις 1750(που πιθανότατα με τέτοια χαρακτηριστικά θα είναι turbo και θα την κρατάει σταθερή για κάποιο φάσμα σαλ), θα είναι αρκετά ποιο δυνατός από ένα ...1000άρι. Κατάλαβα πως η ερώτηση ήθελε να δείξει πως στη θεωρία έχουν την ίδια δύναμη στις εκάστοτε σαλ(αν και αυτό που εννοούσα είναι πως αυτός που την έχει στις μισές στροφές, θα έχει και παραπάνω τη μέγιστη ισχύ που φυσιολογικά θα είναι μεγαλύτερη), αλλά έχεις δίκιο στο ότι η ερώτηση είναι ασαφής.
Και συμφωνώ για το πόσο αργό είναι το 208. Στο τεύχος Ιουνίου που το έχει δοκιμή, έχει προηγουμένως και το 1,4 με τα 95 άλογα που έχει και 2,5kgrm λιγότερα, και είναι και σε όλες τις ρεπρίζ (πολύ) γρηγορότερο από το ντίζελ, πλην μίας που είναι ένα δέκατο πίσω. Από στάση δεν συζητάμε...
-
Με άλλα λόγια μαμίεται το ντίζελ και η ροπή ρε φιλαράκο!
-
Το συγκεκριμένο ναι, όχι όλα...
Πάντως θα είχε ενδιαφέρον να μπορούσαμε να τοποθετήσουμε τους 2 κινητήρες (1.4 ντίζελ-βενζίνης 70-95 άλογα) σε ένα αμάξι ας πούμε 300-400 κιλά βαρύτερο και να βλέπαμε αν η ροπή θα έκανε κάποια διαφορά εκεί, υπερνικώντας την αδράνεια.
Πάντως το Yaris που έκανα test drive, φορτωμένο με 4 άτομα(400 κιλά), όταν στην αρχή οδηγούσε ο πωλητής και το γκάζωσε, είχε φοβερό τράβηγμα.
Επίσης, επειδή έτυχε να οδηγάω για μεγάλο χρονικό διάστημα παράλληλα 2 βενζινοκίνητα 100 ίππων, το 1 ατμοσφαιρικό και το άλλο turbo, μπορώ να πω πως είχε τεράστια διαφορά το ένα με το άλλο όταν τα φόρτωνα. Το turbo (σαν αίσθηση) δεν έδειχνε να διαφέρει από το πως πήγαινε άδειο. Το ατμοσφαιρικό, άστο....
Και το αποτέλεσμα έχει να κάνει καθαρά με τη ροπή. -
Το αποτέλεσμα έχει να κάνει με την ιπποδύναμη. Τα μονοθέσια της F1 έχουν 27-28 κιλά ροπής... αλλά βγάζουν 700+ άλογα!
-
Αν εννοείς αποτέλεσμα το τράβηγμα-επιτάχυνση, σίγουρα έχει να κάνει και με το βάρος. Φαντάσου ένα μοτέρ F1 που λες σε ένα όχημα 2 τόνων. Τι να τα κάνει τα 700 άλογα αν δεν μπορεί να το ξεκινήσει.
Η δική μου εμπειρία στη σύγκριση που αναφέρω,btw δεν έχει να κάνει με μεγάλες ταχύτητες και φουλ γκάζι. Μόνο και μόνο το πως ξεκινούσε φορτωμένο το ατμοσφαιρικό με τη λιγότερη ροπή, για χαλαρή πάντα κίνηση τονίζω, έδειχνε το πόσο δεν τράβαγε...
-
Θα πηγαίνει ανάλογα με την αναλογία ισχύος/βάρους. Απλά θα πρέπει να στροφάρει. Δε βλέπω κάποιο πρόβλημα.
Αν βάζεις στην εξίσωση μισό γκάζι, χαμηλές ΣΑΛ κλπ αλλάζουν πολλά. Κάθε κινητήρας όμως πρέπει να οδηγείται ανάλογα με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του.
-
Ναι βρε παιδί μου, δεν είναι παράλογο αυτό που λες, αλλά μου το πήγες στο άλλο άκρο, στους κινητήρες F1 και στα πολύ μικρότερα βάρη. Για νορμάλ αμάξια, και όχι τίποτα πιο 'εξωτικές' κατασκευές, απλά υποστηρίζω πως με το βάρος που έχουν σήμερα η ροπή είναι απαραίτητη. Να στο θέσω διαφορετικά. Ας πούμε ότι έχουμε 2 αυτοκίνητα 1300κιλών το καθένα. Το ένα έχει ένα ατμοσφαιρικό 1600άρι που στροφάρει στις 8000 και έχει 160 άλογα με 15-16κιλά. Και το άλλο έχει ένα turbo ας πούμε 1400 κυβικά με τα ίδια άλογα, αλλά +10 κιλά. Υπάρχει περίπτωση να πηγαίνουν το ίδιο;
-
Πολλοί οι παράγοντες που μπαίνουν στην εξίσωση. Ο κυριότερος εκτός από το βάρος και την δύναμη είναι η κλιμάκωση του κιβωτίου. Θεωρητικά στην τσίτα οδήγηση πρέπει να πηγαίνουν το ίδιο πάνω-κάτω με το ατμοσφαιρικό να έχει πλεονέκτημα στις υψηλές ΣΑΛ και το τούρμπο στις μεσαίες.
-
Όταν είχα Golf 160άρι πάντως, με crx σφαζότανε από στάση, ενώ σε ρεπρίζ έφευγε εύκολα. Υπολόγισε και πόσα κιλά ελαφρύτερο ήταν το Honda...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το αποτέλεσμα έχει να κάνει με την ιπποδύναμη. Τα μονοθέσια της F1 έχουν 27-28 κιλά ροπής... αλλά βγάζουν 700+ άλογα!ρε αλέξανδρε τι σχέση έχουν τα μονοθέσια... εδώ μιλάμε για καθημερινά αυτοκίνητα που το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του το βγάζουν στα φανάρια της κατεχάκης και στις εθνικές των μεγάρων , και εκεί ναι η ροπή και το τράβηγμα ανεξάρτητα βάρους , κλιματισμού κλπ παίζει τεράστιο ρόλο...
το πσκ λόγω εκλογων είχα στην διαθεση μου για μπολικα κμ ένα f20 116δ και ένα φιεστα μκ5 1,6 ...
οκ άλλες εποχές , οκ άλλο κόστος , οκ άλλη φύση, αλλά όταν με 3,5 ατομα και αιρ το ατμοσφαιρικο αγκομαχά στις ανηφόρες ενώ παράλληλα καίει τον πρωκτό του εεε δεν θέλει και πολύ -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τα τεστ λένε για ελλειπή ηχομόνωση (αφαιρέσαν υλικό για να το ελαφρύνουν), κ για ελλειπή πλευρική στήριξη- ανεση των καθισμάτων.
απογοητευτικό αφού κ στα 2 αυτά θέματα το 207 έπαιρνε άριστα. αθόρυβο στο ταξίδι με ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΡΕΣ σε άνεση κ (κυρίως) πλευρική στηριξη- ότι φτιάξαν αμάξι του 2012 χωρίς εσωτερικές χειρολαβές για τους συνεπιβάτες
Πού υπάρχει το τεστ αυτό;
Sent from my GNex using smoke signals.
4t& drive αυτού του μηνα
4Tροχούς διάβασα (βεζνίνης και ντιζελ) και δεν βλέπω να αναφέρεται κάπου το πρόβλημα με την ηχομόνωση και τα υλικά που αφαίρεσαν.
-
Πήγα για να δω το Bipper εχθές και έριξα μια ματια και στο 208.
Απογοήτευση... -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Πήγα για να δω το Bipper εχθές και έριξα μια ματια και στο 208.
Απογοήτευση...Θα δωσεις την μπεμπα και θα παρεις Bipper??
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Πήγα για να δω το Bipper εχθές και έριξα μια ματια και στο 208.
Απογοήτευση...Θα δωσεις την μπεμπα και θα παρεις Bipper??
Όχι ρε!
-
-
The Peugeot 208 GTI has been signed off for production and will make its world premiere at the Paris motor show in September.
The 208 GTI will stay very close to the concept of the same name, seen at the Geneva show earlier this year, with power coming from the same turbocharged 1.6-litre engine that powers the Citroën DS3 and Mini.
The GTI, which is expected to go on sale early next year, is tipped to be sold in two states of tune: 154bhp and 204bhp, with the higher-powered version possibly called GTI Racing and delivering a 0-60mph time under 7.0sec. **However, Peugeot bosses say the car will not be as focused as the Renault Clio 200, and that there is no business case for building a hot hatch that focuses so heavily on hard-edged performance.
“We have to find our own niche, and one in which we can expect to sell a significant number of cars,” said Peugeot UK’s managing director, Tim Zimmerman. “The Renaultsport route has its own appeal, but it is not the way we want to go. We want more emphasis on everyday usability, where we think we’ll find a larger audience.”**
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... ht-208-gti -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Πήγα για να δω το Bipper εχθές και έριξα μια ματια και στο 208.
Απογοήτευση...Κι εγώ το είδα στις αρχές του μήνα...
Μου άρεσε πολύ, ΕΚΤΟΣ από 2 πράγματα...
- Όντως δεν φαίνονται τα όργανα και τα κρύβει η στεφάνη του τιμονιού και
- Ο συμπλέκτης... Πολύ βαρύς.
-
Να προσθέσω και εγώ την εμπειρία μου από τον ένα μήνα που κυκλοφορώ το 208 1.4 HDi. Έχω κάνει συνολικά 2200 km και οι εντυπώσεις μου είναι γενικά πολύ θετικές. Ευχάριστο και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο με καλή ποιότητα κύλισης και σχετική άνεση στα ταξίδια. Η οικονομία του είναι κορυφαία, με κατανάλωση κατά μέσο όρο 4.5 let/100km (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού). Αν λάβουμε υπόψη ότι το diesel είναι επίσης 12% φτηνότερο από την βενζίνη καταλήγουμε σε μια σημαντική εξοικονόμηση στα έξοδα κίνησης.
Το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο στον δρόμο με ικανοποιητικά ρεπρίζ (ακόμη και με πέμπτη το αυτοκίνητο είναι αρκετά σβέλτο). Το μόνο σοβαρό πρόβλημα που υπάρχει είναι η έλλειψη ισχύος σε χαμηλές στροφές. Εκεί πρέπει να δουλέψεις πολύ με τον λεβιέ ταχυτήτων για να πετύχεις ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Όταν το στροφόμετρο ξεπεράσει περίπου τις 1500 στροφές ο κινητήρας ζωντανεύει ξανά. -
Το είχα δει στην εμπορία. Σήμερα το είδα και στο δρόμο, σε λευκό και το ακολούθησα για να το παρατηρήσω. Επιβεβαίωσα τις πρώτες απόψεις μου. Γυναικείο αυτοκίνητο εντελώς.
Η διαφορά του όγκου σε σχέση με το 207 είναι φανερή.
Το λευκό 208 το οδηγούσε μία τύπισσα ξανθιά.
Δεν μου έκανε εντύπωση. Θα μου έκανε εντύπωση αν έβλεπα μέσα άντρα.Άσχημες οι ζάντες, άσχημα και κάτι χρώμια, χάλι και τα φανάρια πίσω και η σχεδίαση του προφυλακτήρα.
Εντύπωση μου έκαναν οι πίσω ρόδες. Από πίσω φαινόντουσαν σαν στραβές.
Κάτι παίζει με την γωνία κάμπερ (ιδιαίτερα θετική; ). Πάντως μου θύμισε τις ρόδες παλιού σκαραβαίου.Πέρασα από δίπλα και φαινόταν και όλος ο κεντρικός πίνακας οργάνων. Ξεκάρφωτος.
Η τύπισσα πρέπει να είχε σηκώσει και πολύ το κάθισμα, εκτός αν ήταν πολύ ψηλή γιατί φαινόταν ότι καθόταν ψηλά.Πάντως μου έκανε τεράστια εντύπωση η διαφορά μεταξύ ενός λευκού 207 και ενός 208...
Στο 208 το λευκό μάλλον δεν του πάει και πολύ.Τελικό συμπέρασμα που έβγαλα: Ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης που απευθύνεται μάλλον στο γυναικείο φύλο και δεν δείχνει κάπου να ξεχωρίζει (τουλάχιστον οπτικά).
-
+1
πήραν το πιο ωραίο σουπερμινι (207) κ το έκαναν ένα πιο όμορφο γιαρις
αν δεις διπλα διπλα 207 κ 208 θα βάλεις τα γέλια
Peugeot 208