-
Αμαξίδιο 3,96 με βάρος 1.189 κιλά. Που φτάσαμε.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
To oτι ειναι 150 κιλα ελαφρυτερο απο το 207 δε σας λεει κατι?
Σκετο έτσι 'ελαφρύτερο' ... δεν ειναι απαραιτητα και καλό! Απο που έγινε η δίαιτα?
Μόνο καλύτερο μπορεί να είναι.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
To oτι ειναι 150 κιλα ελαφρυτερο απο το 207 δε σας λεει κατι?
Σκετο έτσι 'ελαφρύτερο' ... δεν ειναι απαραιτητα και καλό! Απο που έγινε η δίαιτα?
από τα αυτία...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
To oτι ειναι 150 κιλα ελαφρυτερο απο το 207 δε σας λεει κατι?
Σκετο έτσι 'ελαφρύτερο' ... δεν ειναι απαραιτητα και καλό! Απο που έγινε η δίαιτα?
από τα αυτία...
To λες με βεβαιότητα!
-
σαφέστατα...
-
Τοτε OK απο μενα! Ηταν βαρια ... αυτια!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
viewtopic.php?f=5&t=43902&p=2547844#p2547844 ασχημο. .
-
τα τεστ λένε για ελλειπή ηχομόνωση (αφαιρέσαν υλικό για να το ελαφρύνουν), κ για ελλειπή πλευρική στήριξη- ανεση των καθισμάτων.
απογοητευτικό αφού κ στα 2 αυτά θέματα το 207 έπαιρνε άριστα. αθόρυβο στο ταξίδι με ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΡΕΣ σε άνεση κ (κυρίως) πλευρική στηριξη- ότι φτιάξαν αμάξι του 2012 χωρίς εσωτερικές χειρολαβές για τους συνεπιβάτες
-
15,1 sec τα 0-100 για το τουρμποπετρέλαιο των 1400 κυβικών σύμφωνα με τους 4Τ του Ιουνίου. Και οι ρεπρίζ μετριότατες επίσης.Μόνο για πόλη και για ύπνους θα κάνει, κατά τα άλλα 16,3 ροπή στον στρόφαλο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
15,1 sec τα 0-100 για το τουρμποπετρέλαιο των 1400 κυβικών σύμφωνα με τους 4Τ του Ιουνίου. Και οι ρεπρίζ μετριότατες επίσης.Μόνο για πόλη και για ύπνους θα κάνει, κατά τα άλλα 16,3 ροπή στον στρόφαλο.Ροπή λέμε!
-
Εδώ και μερικούς μήνες, μετά την απελευθέρωση δηλαδής, δεν διαβάζουμε τίποτα άλλο στις φυλλάδες παρά μια διαρκή ωδή στη ροπή του πετρελαιοκινητήρα.
-
Ρέπουμε προς την μαλακία αγαπητέ φίλε...
-
Ερώτηση κρίσεως: 'Εστω
Κινητήρας Α με 20 kgm ροπή στις 1750 σαλ
Κινητήρας Β με 10 kgm ροπή στις 3500 σαλποιός είναι πιο δυνατός;
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τα τεστ λένε για ελλειπή ηχομόνωση (αφαιρέσαν υλικό για να το ελαφρύνουν), κ για ελλειπή πλευρική στήριξη- ανεση των καθισμάτων.
απογοητευτικό αφού κ στα 2 αυτά θέματα το 207 έπαιρνε άριστα. αθόρυβο στο ταξίδι με ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΡΕΣ σε άνεση κ (κυρίως) πλευρική στηριξη- ότι φτιάξαν αμάξι του 2012 χωρίς εσωτερικές χειρολαβές για τους συνεπιβάτες
Πού υπάρχει το τεστ αυτό;
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Ερώτηση κρίσεως: 'ΕστωΚινητήρας Α με 20 kgm ροπή στις 1750 σαλ
Κινητήρας Β με 10 kgm ροπή στις 3500 σαλποιός είναι πιο δυνατός;
O πρώτος. Λογικά θα συνεχίσει να την κρατάει και σε παραπάνω στροφές, οπότε θα είναι πολύ δυνατότερος...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
τα τεστ λένε για ελλειπή ηχομόνωση (αφαιρέσαν υλικό για να το ελαφρύνουν), κ για ελλειπή πλευρική στήριξη- ανεση των καθισμάτων.
απογοητευτικό αφού κ στα 2 αυτά θέματα το 207 έπαιρνε άριστα. αθόρυβο στο ταξίδι με ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΡΕΣ σε άνεση κ (κυρίως) πλευρική στηριξη- ότι φτιάξαν αμάξι του 2012 χωρίς εσωτερικές χειρολαβές για τους συνεπιβάτες
Πού υπάρχει το τεστ αυτό;
Sent from my GNex using smoke signals.
4t& drive αυτού του μηνα
-
Xτες είδα το 1ο μου, εν κινήσει. Συμπαθητικό αλλά καμία σχέση με την αίσθηση που σου άφηνε το 206, όταν βγήκε, ούτε το 'επιθετικό' του 207 έχει. Στην Ευρώπη πάντως, έχει αρχίσει να δείχνει δόντια σε πωλήσεις.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τα τεστ λένε για ελλειπή ηχομόνωση (αφαιρέσαν υλικό για να το ελαφρύνουν), κ για ελλειπή πλευρική στήριξη- ανεση των καθισμάτων.
απογοητευτικό αφού κ στα 2 αυτά θέματα το 207 έπαιρνε άριστα. αθόρυβο στο ταξίδι με ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΡΕΣ σε άνεση κ (κυρίως) πλευρική στηριξη- ότι φτιάξαν αμάξι του 2012 χωρίς εσωτερικές χειρολαβές για τους συνεπιβάτες
Πού υπάρχει το τεστ αυτό;
Sent from my GNex using smoke signals.
4t& drive αυτού του μηνα
Ειδικά αυτό με την ηχομόνωση έχει πλάκα, έξω λέγανε ότι ακούς μόνο τον ντίζελ όταν πιέζεται και από αέρα/κύλιση δεν ακούς πολλά. Τα περί αφαίρεσης ηχομόνωσης τα τεκμηριώνουν;
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Ερώτηση κρίσεως: 'Εστω
Κινητήρας Α με 20 kgm ροπή στις 1750 σαλ
Κινητήρας Β με 10 kgm ροπή στις 3500 σαλποιός είναι πιο δυνατός;
O πρώτος. Λογικά θα συνεχίσει να την κρατάει και σε παραπάνω στροφές, οπότε θα είναι πολύ δυνατότερος...
Λάθος. Δεν μπορεί να απαντηθεί η ερώτηση καθώς ισχύς (δύναμη) = ροπή χ στροφές. Αν ο δεύτερος ανεβάζει 9000 ΣΑΛ και ο πρώτος 4000 ΣΑΛ, ισχυρότερος είναι ο δεύτερος. Χονδρικά πάντα.
Πάντως το ντίζελ 208 είναι τραγικά αργό!
-
η πεζω είχε ανακοινωσει για τον 1.6 ντιζελ σε ό,τι αφορά τη δίαιτα:
εμπρός μερος:
12 κιλά από το πλαισιο των αξονων
11 κιλά από αναρτηση/κιβωτιο
3 κιλά από τη μπαταριαπισω τμημα:
12 κιλά από το πισω μερος
10 κιλά από την αναρτηση25 κιλά από το αμαξωμα (χρηση λειζερ)
εσωτερικά
9 κιλά από ηχομονωση
8 κιλά από τις επενδυσεις της καμπιναεξωτερικό
2 κιλά από τις ζαντες
3 κιλά από τους προφυλακτηρες10κιλά από την αντικατασταση της ρεζερβας
14 κιλά από τον εξοπλισμο συνολικα
Peugeot 208