Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 208
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 208
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 79
    • 80
    • 32 / 80
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    1581
    48307
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Αμαξίδιο 3,96 με βάρος 1.189 κιλά. Που φτάσαμε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Ο χρήστης cosneo έγραψε:

        To oτι ειναι 150 κιλα ελαφρυτερο απο το 207 δε σας λεει κατι?

        Σκετο έτσι 'ελαφρύτερο' ... δεν ειναι απαραιτητα και καλό! Απο που έγινε η δίαιτα?

        Μόνο καλύτερο μπορεί να είναι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης cosneo έγραψε:

          To oτι ειναι 150 κιλα ελαφρυτερο απο το 207 δε σας λεει κατι?

          Σκετο έτσι 'ελαφρύτερο' ... δεν ειναι απαραιτητα και καλό! Απο που έγινε η δίαιτα?

          από τα αυτία...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

            To oτι ειναι 150 κιλα ελαφρυτερο απο το 207 δε σας λεει κατι?

            Σκετο έτσι 'ελαφρύτερο' ... δεν ειναι απαραιτητα και καλό! Απο που έγινε η δίαιτα?

            από τα αυτία...

            To λες με βεβαιότητα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              σαφέστατα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Τοτε OK απο μενα! Ηταν βαρια ... αυτια!

                Sent from my HTC Desire using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  viewtopic.php?f=5&t=43902&p=2547844#p2547844 ασχημο. .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chemic last edited by

                    τα τεστ λένε για ελλειπή ηχομόνωση (αφαιρέσαν υλικό για να το ελαφρύνουν), κ για ελλειπή πλευρική στήριξη- ανεση των καθισμάτων.
                    απογοητευτικό αφού κ στα 2 αυτά θέματα το 207 έπαιρνε άριστα. αθόρυβο στο ταξίδι με ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΡΕΣ σε άνεση κ (κυρίως) πλευρική στηριξη

                    • ότι φτιάξαν αμάξι του 2012 χωρίς εσωτερικές χειρολαβές για τους συνεπιβάτες
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      15,1 sec τα 0-100 για το τουρμποπετρέλαιο των 1400 κυβικών σύμφωνα με τους 4Τ του Ιουνίου. Και οι ρεπρίζ μετριότατες επίσης.Μόνο για πόλη και για ύπνους θα κάνει, κατά τα άλλα 16,3 ροπή στον στρόφαλο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                        15,1 sec τα 0-100 για το τουρμποπετρέλαιο των 1400 κυβικών σύμφωνα με τους 4Τ του Ιουνίου. Και οι ρεπρίζ μετριότατες επίσης.Μόνο για πόλη και για ύπνους θα κάνει, κατά τα άλλα 16,3 ροπή στον στρόφαλο.

                        Ροπή λέμε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Εδώ και μερικούς μήνες, μετά την απελευθέρωση δηλαδής, δεν διαβάζουμε τίποτα άλλο στις φυλλάδες παρά μια διαρκή ωδή στη ροπή του πετρελαιοκινητήρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ρέπουμε προς την μαλακία αγαπητέ φίλε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lemon3 last edited by

                              Ερώτηση κρίσεως: 'Εστω

                              Κινητήρας Α με 20 kgm ροπή στις 1750 σαλ
                              Κινητήρας Β με 10 kg
                              m ροπή στις 3500 σαλ

                              ποιός είναι πιο δυνατός;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                τα τεστ λένε για ελλειπή ηχομόνωση (αφαιρέσαν υλικό για να το ελαφρύνουν), κ για ελλειπή πλευρική στήριξη- ανεση των καθισμάτων.
                                απογοητευτικό αφού κ στα 2 αυτά θέματα το 207 έπαιρνε άριστα. αθόρυβο στο ταξίδι με ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΡΕΣ σε άνεση κ (κυρίως) πλευρική στηριξη

                                • ότι φτιάξαν αμάξι του 2012 χωρίς εσωτερικές χειρολαβές για τους συνεπιβάτες

                                Πού υπάρχει το τεστ αυτό;

                                Sent from my GNex using smoke signals.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mark last edited by

                                  Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
                                  Ερώτηση κρίσεως: 'Εστω

                                  Κινητήρας Α με 20 kgm ροπή στις 1750 σαλ
                                  Κινητήρας Β με 10 kg
                                  m ροπή στις 3500 σαλ

                                  ποιός είναι πιο δυνατός;

                                  O πρώτος. Λογικά θα συνεχίσει να την κρατάει και σε παραπάνω στροφές, οπότε θα είναι πολύ δυνατότερος...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                    τα τεστ λένε για ελλειπή ηχομόνωση (αφαιρέσαν υλικό για να το ελαφρύνουν), κ για ελλειπή πλευρική στήριξη- ανεση των καθισμάτων.
                                    απογοητευτικό αφού κ στα 2 αυτά θέματα το 207 έπαιρνε άριστα. αθόρυβο στο ταξίδι με ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΡΕΣ σε άνεση κ (κυρίως) πλευρική στηριξη

                                    • ότι φτιάξαν αμάξι του 2012 χωρίς εσωτερικές χειρολαβές για τους συνεπιβάτες

                                    Πού υπάρχει το τεστ αυτό;

                                    Sent from my GNex using smoke signals.

                                    4t& drive αυτού του μηνα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      prisma last edited by

                                      Xτες είδα το 1ο μου, εν κινήσει. Συμπαθητικό αλλά καμία σχέση με την αίσθηση που σου άφηνε το 206, όταν βγήκε, ούτε το 'επιθετικό' του 207 έχει. Στην Ευρώπη πάντως, έχει αρχίσει να δείχνει δόντια σε πωλήσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                        τα τεστ λένε για ελλειπή ηχομόνωση (αφαιρέσαν υλικό για να το ελαφρύνουν), κ για ελλειπή πλευρική στήριξη- ανεση των καθισμάτων.
                                        απογοητευτικό αφού κ στα 2 αυτά θέματα το 207 έπαιρνε άριστα. αθόρυβο στο ταξίδι με ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΡΕΣ σε άνεση κ (κυρίως) πλευρική στηριξη

                                        • ότι φτιάξαν αμάξι του 2012 χωρίς εσωτερικές χειρολαβές για τους συνεπιβάτες

                                        Πού υπάρχει το τεστ αυτό;

                                        Sent from my GNex using smoke signals.

                                        4t& drive αυτού του μηνα

                                        Ειδικά αυτό με την ηχομόνωση έχει πλάκα, έξω λέγανε ότι ακούς μόνο τον ντίζελ όταν πιέζεται και από αέρα/κύλιση δεν ακούς πολλά. Τα περί αφαίρεσης ηχομόνωσης τα τεκμηριώνουν;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης Mark έγραψε:

                                          Ερώτηση κρίσεως: 'Εστω

                                          Κινητήρας Α με 20 kgm ροπή στις 1750 σαλ
                                          Κινητήρας Β με 10 kg
                                          m ροπή στις 3500 σαλ

                                          ποιός είναι πιο δυνατός;

                                          O πρώτος. Λογικά θα συνεχίσει να την κρατάει και σε παραπάνω στροφές, οπότε θα είναι πολύ δυνατότερος...

                                          Λάθος. Δεν μπορεί να απαντηθεί η ερώτηση καθώς ισχύς (δύναμη) = ροπή χ στροφές. Αν ο δεύτερος ανεβάζει 9000 ΣΑΛ και ο πρώτος 4000 ΣΑΛ, ισχυρότερος είναι ο δεύτερος. Χονδρικά πάντα.

                                          Πάντως το ντίζελ 208 είναι τραγικά αργό!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            η πεζω είχε ανακοινωσει για τον 1.6 ντιζελ σε ό,τι αφορά τη δίαιτα:
                                            εμπρός μερος:
                                            12 κιλά από το πλαισιο των αξονων
                                            11 κιλά από αναρτηση/κιβωτιο
                                            3 κιλά από τη μπαταρια

                                            πισω τμημα:
                                            12 κιλά από το πισω μερος
                                            10 κιλά από την αναρτηση

                                            25 κιλά από το αμαξωμα (χρηση λειζερ)

                                            εσωτερικά
                                            9 κιλά από ηχομονωση
                                            8 κιλά από τις επενδυσεις της καμπινα

                                            εξωτερικό
                                            2 κιλά από τις ζαντες
                                            3 κιλά από τους προφυλακτηρες

                                            10κιλά από την αντικατασταση της ρεζερβας
                                            14 κιλά από τον εξοπλισμο συνολικα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 32 / 80
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr