-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Για μπες στην Κ9 των μεγαρων με 120 με Rx8 και Esp on!
Αν οντως μιλας για την Κ9, προφανως δεν μπορεις να μπεις, αλλα και με ποιο αλλο μπαινεις με 120 εκει???
Σιγουρα λες την Κ9?
Δεω μπαινω εγω αλλα καποιοι τρελαμενοι(με την καλη εννοια παντα) alfisti.
Video
75
http://www.alfisti.gr/meetings/videos/T ... eky_K9.mpg
147
http://www.alfisti.gr/meetings/videos/T ... ini_K9.mpg
156
http://www.alfisti.gr/meetings/videos/T ... m1_k9_.mpg -
καπου τα εχεις μπερδεψει.....
4Τροχοι, τελευταιο τευχος:
μεγιστη ταχυτητα στην Κ9:
Τype R..........59χαω
Golf GTi.......53χαωοποτε τα 120 στην Κ9 ειναι σε αλλη πιστα μαλλον
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τελικά πιο Α3 ήταν; QTFSI ή TFSI DSG;Σίγουρα επρόκειτο για το quattro ;
Πάντως, εξεπλάγην βλέποντας να πετυχαίνει καλύτερο χρόνο τόσο από την Alfa GT** 3.2**( ), όσο κι από το πιο 'απόλυτο' Megane...
Άλλωστε, το Α3 Sportback ΤFSI έχει άλλο προσανατολισμό, πιο 'light',
και σαφώς δεν είναι...S3Παρόλα αυτά, η επίτευξη ενός καλού χρόνου είναι δεδομένη,
με πολύ απλό τρόπο... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καπου τα εχεις μπερδεψει.....4Τροχοι, τελευταιο τευχος:
μεγιστη ταχυτητα στην Κ9:
Τype R..........59χαω
Golf GTi.......53χαωοποτε τα 120 στην Κ9 ειναι σε αλλη πιστα μαλλον
Εκτός και αν βάλεις σε διπλάσια ταχύτητα το βίντεο
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καπου τα εχεις μπερδεψει.....4Τροχοι, τελευταιο τευχος:
μεγιστη ταχυτητα στην Κ9:
Τype R..........59χαω
Golf GTi.......53χαωοποτε τα 120 στην Κ9 ειναι σε αλλη πιστα μαλλον
Σωστά, με 120 θα αγοράσεις τα πιτς!!!
-
DSG ηταν το ΤΤ
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Áí ïíôùò ìéëáò ãéá ôçí Ê9, ðñïöáíùò äåí ìðïñåéò íá ìðåéò, áëëá êáé ìå ðïéï áëëï ìðáéíåéò ìå 120 åêåé???Ìå S2000 êáé äåõôÝñá óôï êéâþôéï; ÁëÞèåéá ðüóï ðéÜíåé ìå äåõôÝñá;
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πάντως ο χρόνος του C2 VTS μου φαίνεται το λιγότερο απίστευτος. Βρε παιδιά, μπας κι έγινε κανένα λάθος με το χρονόμετρο?!...
Στην στηλη του Τ.Στεργιοπουλου (SIDE EFFECTS σελ 27) αναφερει οτι πριν τις τελικες διορθωσεις του κομματιου με τις μετρησεις ανακαλυψαν ενα BUG στο προγραμμα επεξεργασιας των μετρησεων του VBOX που τους ειχε δωσει λαθος στοιχεια.Οταν το ανακαλυψαν ανελυσαν παλι τα στοιχεια απο το VBOX και εγραψαν παλι ολους τους χρονους σωστα.Τωρα αν τους ξεφυγε κατι ..............
-
Τί τεύχος κι αυτό ?
Απίθανο συγκριτικό,
και αναλυτική αναφορά (με DVD ),....στο **ιερό τέρας **του **avatar **μου.
-
Αν δεν ήταν μουσκενένο το οδόστρωμα, το GTI αναφέρει οσυγγραφέας,
θα είχε κάνει καλύτερο χρόνο.Απλά θα βρίσκονταν πιο κοντά στο Ρο Χι -8.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Αν δεν ήταν μουσκενένο το οδόστρωμα, το GTI αναφέρει οσυγγραφέας,
θα είχε κάνει καλύτερο χρόνο.Απλά θα βρίσκονταν πιο κοντά στο Ρο Χι -8.
Σωστό αυτό , δεν θα έφτανε το RX-8 αλλά θα ήταν κοντά.
Το Α3 αν και δεν έχει το στήσιμο του GTi , η τετρακίνηση το βοήθησε αρκετά πιστεύω. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Αν δεν ήταν μουσκενένο το οδόστρωμα, το GTI αναφέρει οσυγγραφέας,
θα είχε κάνει καλύτερο χρόνο.Απλά θα βρίσκονταν πιο κοντά στο Ρο Χι -8.
Σωστό αυτό , δεν θα έφτανε το RX-8 αλλά θα ήταν κοντά.
Το Α3 αν και δεν έχει το στήσιμο του GTi , η τετρακίνηση το βοήθησε αρκετά πιστεύω.Για μένα ήταν έκπληξη, όπως προανέφερα το Α3 TFSI,
μιας και δεν έχει το πιο 'απόλυτο' στήσιμο του Megane,
ή τα κυβικά της 3.2 GT.Πρόκειται απλά για ένα γρήγορο hatchback,
που ελέω τετρακίνησης και κινητήρα, έγραψε καλούς χρόνους με ευκολία.Όλοι στοιχιμάτιζαν στο Megane RS...
-
Ναι έτσι είναι , το Megane RS πρέπει να ήταν η απογοήτευση λόγω ηλεκτρονικών.
Ολοι όσοι το οδήγησαν έγραψαν για το σφικτό στήσιμο του , τον δυνατότερο κινητήρα του σε σχέση με τα VAG και τα κορυφαία φρένα του. Αν έβγαιναν εκτός τα ηλεκτρονικά του το πολύ πιθανόν να ήταν μπροστά από το GTi . -
Η 'τετρακίνηση' πάντως του Α3 και το πιο κοντό κιβώτιο δεν το βοήθησαν να υπερνικήσει το επιπλέον βάρος σε σχέση με το Golf. Για το Megane, ας πρόσεχαν οι 'φωστήρες' της Renault
-
...12 μηνες πριν, ενα Σουμπαρου 330 εκανε 1.15' αργοτερο χρονο στην ιδια πιστα απο το ιδιο περιοδικο απο οτι το 265 ιππων Σουμπαρου που χρησιμοποιησαν αυτη τη φορα.
Τουτεστιν, παιζει ρολο και ο οδηγος, και τα λαστιχα επισης σε συνθηκες πιστας, οπως το βαρος κλπ αλλα.
Περαν του οτι τους προεκυψε ενα λαθος στα οργανα μετρησεων, και δεν γνωριζουμε κατα ποσο επηρεασε τα αποτελεσματα. Βεβαια για να τα παρουσιασουν μαλλον πρεπι να ειναι σωστα.
Αλλωστε τα 150 εκ ΕΥΡΩ διαφορα μεταξυ του προυπολογισμου της Φερραρι και της Μιναρντι, δινουν μια διαφορα περιπου 4-6' σε συν8ηκες qualifying,
οποτε τα 6' μεταξυ Μ3 και Σιτροεν...μαλλον σωστα ειναι.Ελειπαν βεβαια και 1-2 αλλα αξιολογα αυτοκινητα οπως μια Λοτους Ελιζ, λογω χαμηλου βαρους (750κιλα πανω κατω) και στησιματος, που 8α εδινε και ενα αλλο χρωμα στην δοκιμη αυτη. Βλεπετε, αυτο το αυτοκινητο σχεδιαστηκε για αυτο τον λογο και λιγοτερο για κα8ε μερα....ποιος τρελος 8α παρκαρει οπουδηποτε ενα πλαστικο αμαξωμα σε μια τρελη πολη οπως και αυτη....τελος παντων.
Περισσοτερα μια αλλη φορα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καπου τα εχεις μπερδεψει.....4Τροχοι, τελευταιο τευχος:
μεγιστη ταχυτητα στην Κ9:
Τype R..........59χαω
Golf GTi.......53χαωοποτε τα 120 στην Κ9 ειναι σε αλλη πιστα μαλλον
Μάλλον για Κ8 λέει, αλλά κα πάλι πολλά είναι!
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
...12 μηνες πριν, ενα Σουμπαρου 330 εκανε 1.15' αργοτερο χρονο στην ιδια πιστα απο το ιδιο περιοδικο απο οτι το 265 ιππων Σουμπαρου που χρησιμοποιησαν αυτη τη φορα.Τουτεστιν, παιζει ρολο και ο οδηγος, και τα λαστιχα επισης σε συνθηκες πιστας, οπως το βαρος κλπ αλλα.
Μην σου φαινεται παραξενο αυτο, το STi 330 φοραει αλλο turbo VF22 που ειναι μεν ρουλεμανατη αλλα πιο μεγαλη απο την VF35 που εχει το normal STi ετσι μεχρι τις 4000rpm ειναι σχεδον νεκρο σε αντιθεση με το normal που εχει spool up απο τις 3000 αυτο το κανει πιο ευκολοδηγητο και με καλυτερη αποκριση στο γκαζι στις μεσαιες, ετσι εξηγητε η διαφορα του 1,15 στην πιστα κατα την γνωμη μου.
-
Ορίστε και οι χρόνοι της περσινής 'κόντρας':
Mitsubishi Lancer EvoVIII..1.36.10
Ford Focus RS..................1.38.10
Audi S4...........................1.38.30
Mazda RX8 (231ps)..........1.38.50
BMW Z4 2.5.....................1.38.85
Seat Leon Cupra R...........1.39.80
Peugeot 206RC................1.39.95
Mini Cooper S Works........1.40.15
Alfa Romeo 156 GTA.........1.41.30
Volvo V70 R.....................1.42.20
Chrysler Pt Cruiser 2.4T....1.44.40 -
Αγαπητοί,
έχω αγοράσει το RX-8 Challenge και έχω 2.500 χλμ. έως σήμερα.
Το αυτοκίνητο είναι υπο στρώσιμο αλλά στα λίγα ανοίγματα που του έχω κάνει είναι απολαυστικό.
Στίς στροφές υπάρχουν υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και αν το πιέσεις ή το τσαλακώσεις ενεργοποιείται και το σύστημα ευστάθειας... και σε επαναφέρει.
Η κατανάλωση απο 12 έως 15 λίτρα για την ωρα.
Ο κόσμος το χαζεύει ,νεαροί και πιτσιρικάδες βγάζουν φωτογραφίες και κάποιοι... κάφροι ανοίγουν απότομα τις πόρτες σε χώρους στάθμευσης και σου σημαδεύουν την... καρδιά.΄
-
To RX-8 έχει φοβερό στήσιμο και στην πίστα όπου η διαδρομή είναι γνωστή και μπορεί να γράψει όπως και αποδείχτηκε, 'τρελούς' χρόνους. Σε ένα δρόμο όμως που δεν τον ξέρουμε τόσο καλά ή μας είναι τελείως άγνωστος θα έχει προβλημα να ακολουθήσει ακόμα και C2 vts. Εκτός και αν ο οδηγός του είναι τόσο 'χεράς' που μπορεί να το πηγαίνει σε άγνωστη διαδρομή, όλο κόφτες...
Από εκεί και πέρα θέλω να πω ότι, από αυτό το συγκριτικό, μου έμειναν τα εξής:Πρώτον το C2 VTS δεν είναι και τόσο gay τελικά...
Δεύτερον ευτυχώς που το ΤΤ ήταν roadster και με DSG. Aν ήταν coupe και με χειροκίνητο κιβώτιο θα είχαμε δράματα...
Τρίτον ευτυχώς που το GOLF GTI και αυτό με DSG, δοκιμάστηκε άλλη μέρα στην πίστα, ξεχωριστά από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και με την πίστα βρεγμένη, γιατί θα είχαμε και άλλα δράματα...
Αυτά... Και του χρόνου...
Ποιο είναι πιο γρήγορο στην πίστα?