Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 164
    • 165
    • 166
    • 167
    • 168
    • 488
    • 489
    • 166 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219287
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos20 last edited by

      αναμεσα σε σετ χρονισμου gates και skf ποιο θα προτιμουσατε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ιμάντα gates και ρουλεμάν SKF.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos20 last edited by

          εκανα μια μικρη 'ερευνα' και καπου διαβασα οτι τα κιτ της gates εχουν ιμαντες gates και ρουλεμαν skf?
          ξερετε αν ισχυει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman_n last edited by

            οτι ιμαντα και να παρεις να προσεξεις τα δοντια να ειναι ιδια με τον μαμα ιμαντα...διοτι καποιες εταιριες ναι μεν βγαζουν κιτ για καποιο συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα εχει παρατηρηθει οτι τα δοντια του ιμαντα ειναι στρογγυλα αντι για τετραγωνα πχ που μπορεις να εχει ο μαμα ιμαντας.με αποτελεσμα να γινει καμια στραβη και να πηδηξει δοντι

            γνωμη δικη μου αγορασε απο αντιπροσωπεια τον ιμαντα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              r200 last edited by

              οι flennor(Walther Flender)ιμαντες χρονισμου γερμανικοι για μερικα αυτοκινητα υπηρχε ενα θεμα
              μεινε σε gates,dayco,quinton hazzel,skf,goodyear

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgos20 last edited by

                τα ferodo premier θεωρειται απλο/μαλακο τακακι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman_n last edited by

                  τακακι που αντικαθιστα το μαμα...σαν κατι ελαφρως πιο ποιοτικο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Εχουμε ενα θεματάκι με το κύκλωμα για το λαμπακι προφυλακτηρα της οπισθεν.
                    Παλιότερα εβαζα οπισθεν και αναβε το λαμπάκι στον προφυλακτηρα φυσιολογικά. Τις τελευταιες 2-3 εβδομαδες, κανω την κινηση για όπισθεν (μοχλος δεξια πισω) και αναβει στιγμιαία σε ένα σημειο της διαδρομης του μοχλού προς τα πισω, πριν κουμπώσει. Μολις ξεπερνας το σημειο αυτό, και κουμπώσει, σβηνει το λαμπακι.

                    Που να ψάξω για το θεμα, καμμια κατευθυνση?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad_max_geo last edited by

                      Μαλλον ο αισθητηρας της οπισθεν εχει παρει υγρασια και το κανει.Θελει αλλαγη!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Διακόπτης της όπισθεν στο σασμάν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgos20 last edited by

                          Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
                          τακακι που αντικαθιστα το μαμα...σαν κατι ελαφρως πιο ποιοτικο

                          ευχαριστω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostas-kalokyris last edited by

                            Γειά σας δεν ανάβει τοφως στο μπαγκαζ του αυτοκινήτου τι μπορεί να συμβαίνει; to άνοιξα άναψε λίγο και έσβησε ή λάμπαδεν είναι τι μπορεί να έχει; που να αγγίξω ; μιλάμε για το S40

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vlasis-b last edited by

                              Ο χρήστης κωστας καλοκυρης έγραψε:
                              Γειά σας δεν ανάβει τοφως στο μπαγκαζ του αυτοκινήτου τι μπορεί να συμβαίνει; to άνοιξα άναψε λίγο και έσβησε ή λάμπαδεν είναι τι μπορεί να έχει; που να αγγίξω ; μιλάμε για το S40

                              • σιγουρα καπου δεν κανει επαφη,
                                1 βγαλε την λαμπα και ξανατοποθετησε την , με το που θα μπει στην εσοχη πιεσε την προς τα μεσα (οχι δυνατα) και ταυτοχρονα στριψε την αριστερα ή δεξια.
                                2 μπορει να ειναι καμενη η λαμπα (μη κοιτας μονο τα συρματακια κοιτα και πισω αν εχει μαυριλα)
                                3 καθαρισε τις επαφες μπορει να εχουν σκονη .
                                4 κοιτα για κομενα καλωδια
                                5 τραβα ηλεκτρολογο
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                su-30 last edited by

                                Κοιτα πρωτα την ασφαλεια που ελεγχει την συγκεκριμμενη λαμπα(στο manual γραφει συνηθως καθε ασφαλεια τι ελεγχει)Αν δεν ειναι καμενη, τοτε προχωρα συμφωνα με τα παραπανω βηματα που σου υποδειξανε.Συνηθως τετοιου ειδους προβληματα οφειλονται σε κακες γειωσεις.Ενα απλο πολυμετρο η ενα λαμπακι 12v( με δυο κροκοδειλακια στις ακρες του) θα σε βοηθουσε να δεις αν ερχεται ρευμα στο + της υποδοχης της λαμπας.Αν ερχεται, τοτε το προβλημα ειναι στην μερια της γειωσης,αν δεν ερχεται απλα πρεπει να ακολουθησεις το καλωδιο του + απο την παροχη του μεχρι την λαμπα για να δεις που ειναι το προβλημα.Σε τετοιες περιπτωσεις μπορεις να μπλεξεις με ξηλωμα μοκετας κλπ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tractioner last edited by

                                  Θα θεσω ένα ερώτημα αλλά θα παρακαλουσα οποιος απαντησει να τεκμηριώσει την απάντηση του εξηγώντας και τεχνικα τι συμβαίνει
                                  Σε μια κατηφορα οταν αφήνουμε το αυτοκινητο να ρολαρει χωρίς να πατάμε καθολου γκάζι (με ταχύτητα μέσα) και οι στροφές του κινητηρα είναι πανω απο το ρελαντι π.χ. 2500 :

                                  α)η καταναλωση παραμένει η ιδια με του ρελαντι
                                  β) η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη του ρελαντι
                                  γ) η κατανάλωση είναι λιγοτερη του ρελαντι
                                  Επίσης αν υπάρχει διαφοροποίηση ανάμεσα σε έναν πετρελαιοκινητήρα κ βενζινοκινητήρα στο συγκεκριμένο ζητημα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vagnar last edited by

                                    Η κατανάλωση είναι 0, ο εγκέφαλος κόβει το καύσιμο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sacracer last edited by

                                      +1 .η καταναλωση ειναι 0.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        su-30 last edited by

                                        Γιατι ειναι μηδεν,δεν θα επρεπε να ειναι οσο τουλαχιστον στο ρελαντι(εκτος και αν με το μηδεν εννοειται οτι ειναι ιση με του ρελαντι).Αν η υποθεση βασιζεται στο οτι επειδη δεν παταμε γκαζι ο εγκεφαλος κοβει το καυσιμο,τοτε με την ιδια λογικη και στο ρελαντι δεν παταμε γκαζι αρα ο εγκεφαλος πρεπει να κοβει το καυσιμο,οποτε θα εχουμε και μηδενικη καταναλωση στο ρελαντι,πραγμα που δεν ισχυει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          billopoulos last edited by

                                          Αν στο ρελαντι δεν καιει βενζινη, πως θα συνεχισουν να κινουνται οι κυλινδροι;
                                          Αντιστοιχα αν σε μια κατηφορα βαλεις νεκρα, παλι θα ριχνει βενζινη γιατι πρεπει να διατηρησει το ρελαντι.

                                          Οταν εχεις επιλεξει καποια σχεση, ειναι σαν να υπαρχει αμεση σχεση κινητηρα-τροχων (διαφορικου βασικα, σωστα;; ). Οσο γυρναει ο κινητηρας θα γυρνανε οι τροχοι, κι οσο γυρνανε οι τροχοι θα γυριζει κι ο κινητηρας. Αρα δεν χρειαζεται ενεργεια (καυσιμο) ο κινητηρας για να συνεχισει να δουλευει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            greek last edited by

                                            Για το φίλο με το Πόλο ... Υπάρχει μια περίπτωση αυτό να οφείλεται στο torque streering με κύρια αιτία αν άνισομεγεθή ημιαξόνια και ειδικά σε συνδιασμό με χάλια ελαστικα....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 166 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr