-
Γειά σας.Σκέφτομαι να αγοράσω καινούργιο αμάξι SW πετρέλαιο.Προσανατολίζομαι για το Citroen C5 tourer 1.6 HDI το οποίο φτάνει τα 21700E και με πλούσιο εξοπλισμό η το Peugeot 508 SW 1.6 HDI έκδοση acces το οποίο δεν έχει έρθει ακόμα Ελλάδα και θα το φέρει ειδική παραγγελία απο Γαλλία και κοστίζει 24000E αρκετά ακρίβο και με σαφώς πιο φτωχό εξοπλισμό απο το Citroen.Επίσης σκέφτηκα και το Scoda octavia αλλά δεν μου αρέσει τόσο.Δώστε καμία γνώμη παιδιά.Ευχαριστώ!
-
Γειά σας.Σκέφτομαι να αγοράσω καινούργιο αμάξι SW πετρέλαιο.Προσανατολίζομαι για το Citroen C5 tourer 1.6 HDI το οποίο φτάνει τα 21700E και με πλούσιο εξοπλισμό η το Peugeot 508 SW 1.6 HDI έκδοση acces το οποίο δεν έχει έρθει ακόμα Ελλάδα και θα το φέρει ειδική παραγγελία απο Γαλλία και κοστίζει 24000E αρκετά ακρίβο και με σαφώς πιο φτωχό εξοπλισμό απο το Citroen.Επίσης σκέφτηκα και το Scoda octavia αλλά δεν μου αρέσει τόσο.Δώστε καμία γνώμη παιδιά.Ευχαριστώ!
-
Γειά σας.Σκέφτομαι να αγοράσω καινούργιο αμάξι SW πετρέλαιο.Προσανατολίζομαι για το Citroen C5 tourer 1.6 HDI το οποίο φτάνει τα 21700E και με πλούσιο εξοπλισμό η το Peugeot 508 SW 1.6 HDI έκδοση acces το οποίο δεν έχει έρθει ακόμα Ελλάδα και θα το φέρει ειδική παραγγελία απο Γαλλία και κοστίζει 24000E αρκετά ακρίβο και με σαφώς πιο φτωχό εξοπλισμό απο το Citroen.Επίσης σκέφτηκα και το Scoda octavia αλλά δεν μου αρέσει τόσο.Δώστε καμία γνώμη παιδιά.Ευχαριστώ!
-
volvo V50 , V60 ? megane tourer ? A4 ?
-
Κι από εμένα Volvo V50,V60 και Megane Estate 1.6 DCi 130.
Πολύ καλά πακέτα σε πολύ καλές τιμές. -
Το καλύτερο απο αυτά είναι το Volvo V60 άλλα η τιμή του είναι απλησίαστη 'οπως επίσης και το Α4.Το V50 δεν μου αρέσει και το megane το είδα αλλα στα πίσω καθίσματα είναι πολύ στριμωχτά
-
To megane estate ή το megane 5d είδες? Γιατί διαφέρουν σε χώρους για τους πίσω.
-
Είδα το megane 5θ
-
Το Estate και το Fluence έχουν μεγαλύτερο μεταξόνιο από τα Coupe/5d.
Καμία σχέση σε χώρους το estate σε σχέση με το 5d. -
Παρε τη c5 ασυζητιτι.. Το αμαξι ειναι τσαμπα βαση εξοπλισμου και χαρακτηριστικων..Αψογο και το 508 αλλα τα παραπανω 2500e ,η αναμονη κτλπ θα με απετρεπαν απο τη στιγμη που πρακτικα ειναι και το ιδιο αμαξι με τη c5.To v60 κορυφη αλλα οπως λες ειναι πολλα τα λεφτα.Καμια επαφη επισης ολα τα παραπανω με το skoda... Superb sw αλλα θα σαι σα νεκροθαφτης μετα.. Τσεκαρε και mondeo.
-
Και το Passat επίσης (αν και μάλλον βγαίνει πολύ ακριβό)
A, και το Insignia tourer. -
Εκεί με βλέπω στο Citroen.To Οpel insignia tourer βγαίνει σε 2000 κυβικά οπότε δεν λέει γιατί έχει τεκμήριο
-
Θα σε συμβούλευα να προσπαθήσεις να οδηγήσεις οπωσδήποτε το Σιτροέν με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.600 κυβικών πριν πάρεις την οποιαδήποτε απόφαση. 4,83 μήκος, 1.600 κιλά απόβαρο, 5άρι σαζμάν, και 110 ημίονοι είναι πολύ δυνατός συνδυασμός για να σε βγάλει από τα ρούχα σου.
Το αυτό ισχύει και για άλλα, ανάλογου συνδυασμού. -
Απίθανο να το βρει σε test drive όμως.
-
Παντως στο C4 με 1395 κιλα βαρος.....και το μετριο κατα πολλους, τελειο κατ εμε ημι αυτοματο κιβωτιο, παει αερα και πρεπει να δεις πως με κοιτανε οταν προσπερναω! Βεβαια προερχομαι απο BMW 316i 122ps οποτε δεν ειμαι και το benchmark. To V50 επισης το δινουν σε καλη τιμη αμα σου αρεσουν τα Ford....Να προτεινω κατι kinky που μου αρεσε πολυ ? Renault Grande Scenic 11.6dCi φορτωμενο με εξοπλισμο χωρους για 7 ατομα η για 5 και το σπιτι τους....κινητηρας απο αλλο πλανητη και μην με βαρεσετε αλλα θα το πω....εξαιρετικη ποιοτητα...και το εννοω.Επισης θα περιμενα να δω και το 508 SW μεγαλη πααδοση και στα SW και στα diesel η PSA. Βεβαια η C5 ειναι αμαξαρα αλλα πολυ εδω θα διαφωνουν νομιζω μιαας και για να το πας στις Σερρες σιγουρα δεν κανει!
-
Απίθανο να το βρει σε test drive όμως.
Αυτό είναι αρκετός λόγος για μένα για να μην το αγόραζα. Όταν έξω το αγοράζουν σε 2.000 και 2.200... εγώ θα κράταγα πολύ μικρό σακκούλι μέχρι αποδείξεως του εναντίου.
-
Εξω έχουν άλλες οικονομικές δυνατότητες και τα παίρνουν.Πάντως το αυτοκίνητο 'εχει ροπή 240/3600 στρόφες
-
Όλα έχουν ροπή στον πετρελαιοκινητήρα, στους τροχούς το θέμα είναι τι κατεβαίνει. Και αφού κατέβει τι αδράνεια και τις αντιστάσεις έχει να αντιμετωπίσει. Το ότι πάει καλά στο C4 δε λέει απολύτως τίποτα για πολλούς λόγους.
Τι πάει να πει καλά καταρχήν σε δύο διαφορετικούς οδηγούς, σε δύο διαφορετικές χρήσεις ίσως? Και στο φινάλε πόσο εξίσου καλά να πάει στο μεγάλο με +200 κιλά απόβαρο, +100 κιλά επιτρεπόμενο, 2-3 νούμερα χοντρύτερα λάστιχα, +30% μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια, και μία ταχύτητα λιγότερη στο δια χειρός Βαράγκη σαζμάν?
Το πράμα μυρίζει μπαρούτι, εγώ θα εξαντλούσα κάθε πιθανότητα να το δω και να το οδηγήσω δια ζώσης, και να σκεφτείς ότι πάω σαν την όρνιθα. -
Νομίζω ότι τα παραπάνω επιχειρήματα είναι σωστά και δεν αμφισβητούνται. Μια δοκιμη θα είναι ότι καλύτερο.προσοχή ομώς το πετρελαιο είναι πολυ διαφορετικό απο την βενζίνη σε πραγματικές συνθήκες. Είναι πολυ πιο αποτελεσματικο το πετρελαιο σε όλες τις συνθήκες . Δηλαδή θα ελεα ότι η σύγκριση πρέπει να είναι με το 1.6 THP και αν συνέβαινε αυτο δεν θα δαφωνουσαν πολλοί .
-
Απλά το ντίζελ δίνει την ψευδαίσθηση της δύναμης καθώς αποδίδει χαμηλότερα. Οι απόλυτες επιδόσεις κρίνονται από τα άλογα, το βάρος και την κλιμάκωση.
ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ SW DIESEL