-
ετσι οπως τα λες ειναι , αλλα στην πραξη .....gamata !
-
Ααα, αν μιλάς για την πράξη...
Ενα ωραίο που είδα είναι: ο μερακλής προετοιμαστής ήθελε να βάλει το συνοδηγό όσο πιο πίσω γίνεται μόνο που δεν πρόσεξε ότι κατέληξε να πάει πιο πίσω από την κύρια αψίδα του roll cage Είπαμε ρε φίλε, όχι και στο πορτ-μπαγκαζ τον άνθρωπο
-
Σε ακροπολικο το ειδες ?
-
νασο,αμα ειναι ετσι ,με ποια λογικη βγαλαμε τον γρυλο απο το χωρο του πληρωματος?(ειδικα του οδηγου δλδ,στο συνοδηγο δεν με ενοχλει)
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
νασο,αμα ειναι ετσι ,με ποια λογικη βγαλαμε τον γρυλο απο το χωρο του πληρωματος?(ειδικα του οδηγου δλδ,στο συνοδηγο δεν με ενοχλει)Ωπα , αυτο που ειναι ?
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Σε ακροπολικο το ειδες ?Ναι. Ευτυχώς η βάση του καθίσματος (το αλουμίνιο) είχε τρύπες οπότε απλά την έφερε πιο μπροστά και δεν είχαμε δράματα.
νασο,αμα ειναι ετσι ,με ποια λογικη βγαλαμε τον γρυλο απο το χωρο του πληρωματος?(ειδικα του οδηγου δλδ,στο συνοδηγο δεν με ενοχλει)
Ολα τα ανταλλακτικά και εργαλεία πρέπει να στερεώνονται είτε πίσω από τις θέσεις του οδηγού ή / και του συνοδηγού είτε κάτω από τις θέσεις του οδηγού ή / και του συνοδηγού.
-
γιατι κρινανε οτι ενας κινουμενος πυροσβεστηρας στα ποδια του οδηγου ειναι πιο ασφαλες απο ενα κινουμενο γρυλο στο πλαι του οδηγου?(και δεν βαζουνε αποκλειστικα στον συνοδηγο τον μικρο πυροσβεστηρα,συμφωνα με την λογικη τους δλδ,ως πιθανα επικινδυνο)
-
Δεν ξέρω ακριβώς το σκεπτικό. Ισως επειδή ένας χειροκίνητος πυροσβεστήρας έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές στερέωσης (2 τσέρκια) ενώ ένας σταυρός ή ένα δράπανο εμπίπτουν στη γενική κατηγορία 'να είναι γερά στερεωμένα' (κάπου το λέει έτσι) οπότε εσύ μεν θα στηρίξεις σωστά το σταυρό ο δε άλλος θα τον στηρίξει απλά σε μια βάση που βγαίνει με ελάχιστη πίεση (και έχει χαλαρώσει και με τα χρόνια) και σε μια τούμπα θα του έρθει στο κεφάλι.
Δες και το θεό εδώ
πως αλλάζει λάστιχο σε 1:30 και ας είναι γρύλοι-σταυροί πίσω
(τώρα που το ξαναείδα ακούγεται μία κότα στην αρχή να λέει 'καλά να πάθετε' ??? )
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@PyrgiotisRS
Οπότε δεν έχω κάτι να σου προτείνω. Αλλη σύννομη εναλλακτική είναι να στηρίξεις απευθείας στο πάτωμα του αυτοκινήτου με μεγάλης επιφάνειας πλάκες ενίσχυσης.Mια και πιάσαμε στην κουβέντα να ρωτήσω πόσο νόμιμη μπορεί να θεωρηθέι μια ιδέα που εξυπηρετέι την χωροταξία του αυτοκινήτου και την εχω δει ΕΠΙΣΗΣ σε αγωνιστικα στη Βρετανια.
Μια ράβδος και πλάκες ενίσχυσης στην δοκό που έχει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο και στηρίζονται και τα εργοστασιακά καθίσματα :Πάντως θα συμφωνήσω με το Δημήτρη ότι φαίνεται λαθος ο πυροσβεστήρας.
-
Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
Mια και πιάσαμε στην κουβέντα να ρωτήσω πόσο νόμιμη μπορεί να θεωρηθέι μια ιδέα που εξυπηρετέι την χωροταξία του αυτοκινήτου και την εχω δει ΕΠΙΣΗΣ σε αγωνιστικα στη Βρετανια.
Μια ράβδος και πλάκες ενίσχυσης στην δοκό που έχει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο και στηρίζονται και τα εργοστασιακά καθίσματα :Με 'πιασες διότι τυπικά δεν είναι νόμιμη (η εγκύκλιος 11 λέει 'δύο εγκάρσιες ράβδους') αλλά τι στην ευχή, αν κάνεις τη δουλειά σου με μία και την υπόλοιπη την έχει κάνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου (που ως γνωστόν ό,τι κάνει είναι σωστό ) είναι τρελλό να σου πει κανείς 'ξήλωσε την εργοστασιακή βάση'.
Πάντως θα συμφωνήσω με το Δημήτρη ότι φαίνεται λαθος ο πυροσβεστήρας.
Δεν καταλαβαίνω γιατί. Πρώτη φορά βλέπετε πυροσβεστήρα στα πόδια του οδηγού (ή καμιά φορά από έναν σε οδηγό-συνοδηγό) ?
O κανονισμός λέει 'να είναι εύκολα προσβάσιμοι από το πλήρωμα' ε ΟΚ... -
ο φυσιολογικος χρονος ειναι εκει περιπου στο 1.30....το εχω ξαναδει...
το πιστολι το ειχε ή κατω απο το καθισμα ή πισω του ο λοεμπ ,αμα δεις.με πιστολι και καλο γρυλο τοσο πρεπει να κανεις ....
καλα απο κοτες αλλο τιποτα ! χαχαχα αυτος που το ειπε ηταν σολμπεργκικος!
-
α,πυροσβεστηρα στα ποδια του οδηγου....δεν θυμαμαι να ειχα ποτε....εμενα παντως κατι που πιθανο να κινηθει απευθειας προς τα πεταλια αν γινει κατι και ελευθερωθει δεν μου αρεσει...(ακομα και ενας γρυλος πχ στο πλαι της πορτας,αν ελευθερωθει πρωτα θα βρει καπου και μετα απο διαφορες κινησεις θα καταληξει σε πεταλια..)
-
To δράπανο και ο σταυρός είναι πίσω από το κάθισμα και ο γρύλος πίσω.
Αρα λοιπόν δε θέλεις σταυρό στα πόδια του συνοδηγού, προπόνηση θέλεις -
εννοειται!
-
Νass ......., φερνει καποιος ενα πολυ ωραιο αγωνιστικο που εχει βρει στην ευρωπη οπως καποια παλαιοτερα μοντελα btcc , dtm , tsiou niaou κτλ , που δεν τρεχουν πλεον εξω και ειναι φτηνα , καλα , σωστα κι οχι .....φωσκολικα βαλε-κουνα-ταραξε του γνωστου ......
Εδω αναγκαστικα τον βαζουμε στα σαλουν μιας και δεν επιτρεπεται να παει (και δεν ξερω αν εχουμε αλλη κατηγορια ιδανικοτερη )ετσι δεν ειναι ?
Τα μοτερ τους σ'αυτα , ειναι φτιαγμενα να δουλευουν με οπως γνωριζουμε , κι οχι με 100αρα απ'το βενζιναδικο .
Εχετε γραψει σελιδες επι σελιδων οτι τον θεατη τον τα τερατουργηματα κι οχι τα Ν1 Ν2 που τα εχουν ολοι για κλασιμο ....ο.κ?
Με το σκεπτικο του ...
-
Σωστή παρατήρηση μεν...
Αλλά το DTM Audi του Καμπύλη πως τρέχει δε ?
-
BTCC είναι
-
Σάμπως το έχω δει και ποτέ ?
Η ερώτηση παραμένει... -
Eρωτησεις.
Το αυτοκινητο μου (saxo ) εχει ΔΤΤ απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη και ενω εχει αυτοκολλητακι, το βιβλιο ΔΤΤ το ειχε χασει ο ιδιοκτητης και δεν το πηρα ποτε.
Συννενοηθηκα με τεχνικο εφορο που το ειδε, το φωτογραφισε το τσεκαρε και μου ειπε οτι εφοσον εχει βγαλει ΔΤΤ το αυτοκινητο και φαινεται απο το αυτοκολλητακι,μεχρι να μου φτιαξει καινουργιο βιβλιο τρεχω κανονικα και ετσι .
Για το κειτζ του αυτοκινητου δεν εχω χαρτια και δεν αναγραφει καπου το ονομα του κατασκευαστη .- Ρωτησα τον ΤΕ αν μπορω να προσθεσω ενισχυσεις στο κειτζ και μου ειπε οτι εφοσον ειναι ομολογκαρισμενο δεν μπορω να κανω τιποτε.Πως γινεται να θεωρηθει ομολογκαρισμενο τη στιγμη που εγω δεν εχω χαρτια που να αποδεικνυουν κατι τετοιο?
Δεν μπορει να θεωρηθει ιδιοκατασκευη που επιτρεπονται οι ενισχυσεις?
Επισης μου ειπε οτι εφοσον οι πλαινες διαγωνιοι (στις πορτες) ενωνονται βιδωτα με μουφες στο κεντρικο Π, αν ηθελα να τις κανω χιαστες, θα επρεπε να ξυλωσω τις υπαρχουσες διαγωνιους και να φτιαξω αλλες απο την αρχη .
Οταν ρωτησα αν μπορουσα να φτιαξω διαγωνιο στην οροφη (πανω απο το κεφαλι μου) μου ειπε παλι οτι εφοσον τα μπροστινα τοξυλια ενωνονται βιδωτα με μουφες στο κεντρικο Π πως δεν γινεται να φτιαξω διαγωνιο και πως θα επρεπε να πεταξω τα μπροστινα τοξυλια και να φτιαξω κολλητα απο την αρχη αν ηθελα να προσθεσω διαγωνιο στην οροφη.
2)το κειτζ εφοσον ειναι βιδωμενο στο αυτοκινητο, πρεπει να ειναι και κολλημενο στις βασεις του?
3)εχω μια βαση σπαρκο και ενα καθισμα επισης σπαρκο προ 2000 .Το καθισμα εχει τρυπες στην κατω μερια του (εκτος απο το πλάι) που βιδωνουν απευθειας στη βαση .
Μπορω να το βιδωσω απευθειας επανω στη βαση ή πρεπει υποχρεωτικα να το βιδωσω πρωτα σε πλαινες βασεις και μετα πανω στο τελαρο?Ρωταω εδω γιατι στα pdf απο την ιστοσελιδα της ομαε δεν τα βρισκω.
- Ρωτησα τον ΤΕ αν μπορω να προσθεσω ενισχυσεις στο κειτζ και μου ειπε οτι εφοσον ειναι ομολογκαρισμενο δεν μπορω να κανω τιποτε.Πως γινεται να θεωρηθει ομολογκαρισμενο τη στιγμη που εγω δεν εχω χαρτια που να αποδεικνυουν κατι τετοιο?
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
BTCC είναιΠρωην Super Touring Car Championshionship ειναι.
TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON