Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    • 1
    • 2
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 54
    • 55
    • 37 / 55
    Ελληνικοί Αγώνες
    98
    1091
    9623
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apr last edited by

      ετσι οπως τα λες ειναι , αλλα στην πραξη .....gamata !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Ααα, αν μιλάς για την πράξη...

        Ενα ωραίο που είδα είναι: ο μερακλής προετοιμαστής ήθελε να βάλει το συνοδηγό όσο πιο πίσω γίνεται μόνο που δεν πρόσεξε ότι κατέληξε να πάει πιο πίσω από την κύρια αψίδα του roll cage Είπαμε ρε φίλε, όχι και στο πορτ-μπαγκαζ τον άνθρωπο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apr last edited by

          Σε ακροπολικο το ειδες ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            amaxopoulos last edited by

            νασο,αμα ειναι ετσι ,με ποια λογικη βγαλαμε τον γρυλο απο το χωρο του πληρωματος?(ειδικα του οδηγου δλδ,στο συνοδηγο δεν με ενοχλει)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apr last edited by

              Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
              νασο,αμα ειναι ετσι ,με ποια λογικη βγαλαμε τον γρυλο απο το χωρο του πληρωματος?(ειδικα του οδηγου δλδ,στο συνοδηγο δεν με ενοχλει)

              Ωπα , αυτο που ειναι ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης APR έγραψε:
                Σε ακροπολικο το ειδες ?

                Ναι. Ευτυχώς η βάση του καθίσματος (το αλουμίνιο) είχε τρύπες οπότε απλά την έφερε πιο μπροστά και δεν είχαμε δράματα.

                νασο,αμα ειναι ετσι ,με ποια λογικη βγαλαμε τον γρυλο απο το χωρο του πληρωματος?(ειδικα του οδηγου δλδ,στο συνοδηγο δεν με ενοχλει)

                Παράρτημα J άρθρο 252.7.3

                Ολα τα ανταλλακτικά και εργαλεία πρέπει να στερεώνονται είτε πίσω από τις θέσεις του οδηγού ή / και του συνοδηγού είτε κάτω από τις θέσεις του οδηγού ή / και του συνοδηγού.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  amaxopoulos last edited by

                  γιατι κρινανε οτι ενας κινουμενος πυροσβεστηρας στα ποδια του οδηγου ειναι πιο ασφαλες απο ενα κινουμενο γρυλο στο πλαι του οδηγου?(και δεν βαζουνε αποκλειστικα στον συνοδηγο τον μικρο πυροσβεστηρα,συμφωνα με την λογικη τους δλδ,ως πιθανα επικινδυνο)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Δεν ξέρω ακριβώς το σκεπτικό. Ισως επειδή ένας χειροκίνητος πυροσβεστήρας έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές στερέωσης (2 τσέρκια) ενώ ένας σταυρός ή ένα δράπανο εμπίπτουν στη γενική κατηγορία 'να είναι γερά στερεωμένα' (κάπου το λέει έτσι) οπότε εσύ μεν θα στηρίξεις σωστά το σταυρό ο δε άλλος θα τον στηρίξει απλά σε μια βάση που βγαίνει με ελάχιστη πίεση (και έχει χαλαρώσει και με τα χρόνια) και σε μια τούμπα θα του έρθει στο κεφάλι.

                    Δες και το θεό εδώ

                    Youtube Video

                    πως αλλάζει λάστιχο σε 1:30 και ας είναι γρύλοι-σταυροί πίσω

                    (τώρα που το ξαναείδα ακούγεται μία κότα στην αρχή να λέει 'καλά να πάθετε' ??? )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pyrgiotisrs last edited by

                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                      @PyrgiotisRS
                      Οπότε δεν έχω κάτι να σου προτείνω. Αλλη σύννομη εναλλακτική είναι να στηρίξεις απευθείας στο πάτωμα του αυτοκινήτου με μεγάλης επιφάνειας πλάκες ενίσχυσης.

                      Mια και πιάσαμε στην κουβέντα να ρωτήσω πόσο νόμιμη μπορεί να θεωρηθέι μια ιδέα που εξυπηρετέι την χωροταξία του αυτοκινήτου και την εχω δει ΕΠΙΣΗΣ σε αγωνιστικα στη Βρετανια.
                      Μια ράβδος και πλάκες ενίσχυσης στην δοκό που έχει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο και στηρίζονται και τα εργοστασιακά καθίσματα :

                      Πάντως θα συμφωνήσω με το Δημήτρη ότι φαίνεται λαθος ο πυροσβεστήρας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
                        Mια και πιάσαμε στην κουβέντα να ρωτήσω πόσο νόμιμη μπορεί να θεωρηθέι μια ιδέα που εξυπηρετέι την χωροταξία του αυτοκινήτου και την εχω δει ΕΠΙΣΗΣ σε αγωνιστικα στη Βρετανια.
                        Μια ράβδος και πλάκες ενίσχυσης στην δοκό που έχει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο και στηρίζονται και τα εργοστασιακά καθίσματα :

                        Με 'πιασες διότι τυπικά δεν είναι νόμιμη (η εγκύκλιος 11 λέει 'δύο εγκάρσιες ράβδους') αλλά τι στην ευχή, αν κάνεις τη δουλειά σου με μία και την υπόλοιπη την έχει κάνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου (που ως γνωστόν ό,τι κάνει είναι σωστό ) είναι τρελλό να σου πει κανείς 'ξήλωσε την εργοστασιακή βάση'.

                        Πάντως θα συμφωνήσω με το Δημήτρη ότι φαίνεται λαθος ο πυροσβεστήρας.

                        Δεν καταλαβαίνω γιατί. Πρώτη φορά βλέπετε πυροσβεστήρα στα πόδια του οδηγού (ή καμιά φορά από έναν σε οδηγό-συνοδηγό) ?
                        O κανονισμός λέει 'να είναι εύκολα προσβάσιμοι από το πλήρωμα' ε ΟΚ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          amaxopoulos last edited by

                          ο φυσιολογικος χρονος ειναι εκει περιπου στο 1.30....το εχω ξαναδει...
                          το πιστολι το ειχε ή κατω απο το καθισμα ή πισω του ο λοεμπ ,αμα δεις.

                          με πιστολι και καλο γρυλο τοσο πρεπει να κανεις ....

                          καλα απο κοτες αλλο τιποτα ! χαχαχα αυτος που το ειπε ηταν σολμπεργκικος!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            amaxopoulos last edited by

                            α,πυροσβεστηρα στα ποδια του οδηγου....δεν θυμαμαι να ειχα ποτε....εμενα παντως κατι που πιθανο να κινηθει απευθειας προς τα πεταλια αν γινει κατι και ελευθερωθει δεν μου αρεσει...(ακομα και ενας γρυλος πχ στο πλαι της πορτας,αν ελευθερωθει πρωτα θα βρει καπου και μετα απο διαφορες κινησεις θα καταληξει σε πεταλια..)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              To δράπανο και ο σταυρός είναι πίσω από το κάθισμα και ο γρύλος πίσω.
                              Αρα λοιπόν δε θέλεις σταυρό στα πόδια του συνοδηγού, προπόνηση θέλεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                amaxopoulos last edited by

                                εννοειται!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  apr last edited by

                                  Νass ......., φερνει καποιος ενα πολυ ωραιο αγωνιστικο που εχει βρει στην ευρωπη οπως καποια παλαιοτερα μοντελα btcc , dtm , tsiou niaou κτλ , που δεν τρεχουν πλεον εξω και ειναι φτηνα , καλα , σωστα κι οχι .....φωσκολικα βαλε-κουνα-ταραξε του γνωστου ......

                                  Εδω αναγκαστικα τον βαζουμε στα σαλουν μιας και δεν επιτρεπεται να παει (και δεν ξερω αν εχουμε αλλη κατηγορια ιδανικοτερη )ετσι δεν ειναι ?

                                  Τα μοτερ τους σ'αυτα , ειναι φτιαγμενα να δουλευουν με οπως γνωριζουμε , κι οχι με 100αρα απ'το βενζιναδικο .

                                  Εχετε γραψει σελιδες επι σελιδων οτι τον θεατη τον τα τερατουργηματα κι οχι τα Ν1 Ν2 που τα εχουν ολοι για κλασιμο ....ο.κ?

                                  Με το σκεπτικο του ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Σωστή παρατήρηση μεν...

                                    Αλλά το DTM Audi του Καμπύλη πως τρέχει δε ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      BTCC είναι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Σάμπως το έχω δει και ποτέ ?
                                        Η ερώτηση παραμένει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lef205 last edited by

                                          Eρωτησεις.
                                          Το αυτοκινητο μου (saxo ) εχει ΔΤΤ απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη και ενω εχει αυτοκολλητακι, το βιβλιο ΔΤΤ το ειχε χασει ο ιδιοκτητης και δεν το πηρα ποτε.
                                          Συννενοηθηκα με τεχνικο εφορο που το ειδε, το φωτογραφισε το τσεκαρε και μου ειπε οτι εφοσον εχει βγαλει ΔΤΤ το αυτοκινητο και φαινεται απο το αυτοκολλητακι,μεχρι να μου φτιαξει καινουργιο βιβλιο τρεχω κανονικα και ετσι .
                                          Για το κειτζ του αυτοκινητου δεν εχω χαρτια και δεν αναγραφει καπου το ονομα του κατασκευαστη .

                                          1. Ρωτησα τον ΤΕ αν μπορω να προσθεσω ενισχυσεις στο κειτζ και μου ειπε οτι εφοσον ειναι ομολογκαρισμενο δεν μπορω να κανω τιποτε.Πως γινεται να θεωρηθει ομολογκαρισμενο τη στιγμη που εγω δεν εχω χαρτια που να αποδεικνυουν κατι τετοιο?
                                            Δεν μπορει να θεωρηθει ιδιοκατασκευη που επιτρεπονται οι ενισχυσεις?
                                            Επισης μου ειπε οτι εφοσον οι πλαινες διαγωνιοι (στις πορτες) ενωνονται βιδωτα με μουφες στο κεντρικο Π, αν ηθελα να τις κανω χιαστες, θα επρεπε να ξυλωσω τις υπαρχουσες διαγωνιους και να φτιαξω αλλες απο την αρχη .
                                            Οταν ρωτησα αν μπορουσα να φτιαξω διαγωνιο στην οροφη (πανω απο το κεφαλι μου) μου ειπε παλι οτι εφοσον τα μπροστινα τοξυλια ενωνονται βιδωτα με μουφες στο κεντρικο Π πως δεν γινεται να φτιαξω διαγωνιο και πως θα επρεπε να πεταξω τα μπροστινα τοξυλια και να φτιαξω κολλητα απο την αρχη αν ηθελα να προσθεσω διαγωνιο στην οροφη.

                                          2)το κειτζ εφοσον ειναι βιδωμενο στο αυτοκινητο, πρεπει να ειναι και κολλημενο στις βασεις του?

                                          3)εχω μια βαση σπαρκο και ενα καθισμα επισης σπαρκο προ 2000 .Το καθισμα εχει τρυπες στην κατω μερια του (εκτος απο το πλάι) που βιδωνουν απευθειας στη βαση .
                                          Μπορω να το βιδωσω απευθειας επανω στη βαση ή πρεπει υποχρεωτικα να το βιδωσω πρωτα σε πλαινες βασεις και μετα πανω στο τελαρο?

                                          Ρωταω εδω γιατι στα pdf απο την ιστοσελιδα της ομαε δεν τα βρισκω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hannibal last edited by

                                            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                            BTCC είναι

                                            Πρωην Super Touring Car Championshionship ειναι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 37 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr