Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    φόροι στα μεταχειρισμένα απο γερμανία
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. φόροι στα μεταχειρισμένα απο γερμανία
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    10
    31
    164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antiriad last edited by

      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

      η δε αμόλυβδη, ακόμα και αν έχεις τροποποιήσει τον κινητήρα ώστε να μην κινδυνεύει να πάθει κάτι από την έλλειψη μολύβδου, είναι καρκινογόνος όταν χρησιμοποιείται από μη καταλυτικά αυτοκίνητα.

      Τώρα που το ανέφερες: Η 'νέα σούπερ' που έχει υποκατάστατα μολύβδου, δεν βασίζεται πάνω στην αμόλυβδη; Δηλαδή έχουμε κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που παράγουν κάθε μέρα καρκίνο με τις ευλογίες του κράτους και θα κόψουν κλήση στον κακομοίρη που έχει αυτοκίνητο 1 έτους και μίας ημέρας και αμέλησε να βγάλει κάρτα καυσαερίων;

      Ξέρει κανείς;

      Edo sthn Amerikh pou h Super-Leaded exei stamathsei na bgenei apo ta mesa tou 1980 polla palia autokinhta douleuoun akoma me Unleaded xoris problhmata. Problhma exei parousastei se kapoia palia Ford tvn opoivn ta 'seals' ton balbidvn stegnonan apo thn Ellhsph molibdou vs lipantiko. . H 'Leaded' benzhnh einai kindinos 8anatos sta katalytika giati molynei ton aist8hthra oxygonou kai adranopoiei ton kataluth. Auth einai ollh h alh8eia.

      http://groups.google.com/groups?q=unlea ... .au&rnum=5

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        skullone last edited by

        Antiriad, αυτό που με ανησυχεί δεν είναι αν θα αντέξουν οι βάσεις των βαλβίδων. Αυτές, με μια προσιτή μετατροπή, αντικαθίστανται και, εν ανάγκη, αντικαθίστανται και οι ίδιες οι βαλβίδες.

        Επίσης, τα είπες ανάποδα. Αν βάλεις μολυβδούχο βενζίνη σε ΜΗ καταλυτικό, βγάζει ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟΥΣ άκαυτους αρωματικούς υδρογονάνθρακες. Ποιο τσιγάρο και κολοκύθια - αυτό το πράγμα είναι σχεδόν εξίσου επικίνδυνο με το 'απεμπλουτισμένο' ουράνιο (U 238).

        Αν βάλεις μολυβδούχο βενζίνη σε καταλυτικό, καταστρέφεις τον καταλύτη και το αυτοκίνητο ρυπαίνει σα να μην τον είχε, αλλά δε βγάζει τους αρωματικούς υδρογονάνθρακες. Συμμετέχει όμως περισσότερο στη φωτοχημική ρύπανση. Είναι όμως ΑΔΥΝΑΤΟ να βάλεις μολυβδούχο βενζίνη σε καταλυτικό, γιατί δεν ταιριάζει το στόμιο της μάνικας στο στόμιο του ρεζερβουάρ. Τα καταλυτικά έχουν αρκετά στενότερο στόμιο ρεζερβουάρ από τα μη καταλυτικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ?
          A Former User last edited by

          Οι τελευταίες γενιές συμβατικών δεν έχουν πρόβλημα με την αμόλυβδη γιατί έχουν πολύ σκληρότερα έδρανα βαλβίδων. Για τα άλλα μπορείς να φτιάξεις αρκετό στοκ με πρόσθετο μολύβδου και να το χρησιμοποιείς με αμόλυβδη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Ο χρήστης skullone έγραψε:
            Επίσης, τα είπες ανάποδα. Αν βάλεις μολυβδούχο βενζίνη σε ΜΗ καταλυτικό, βγάζει ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟΥΣ άκαυτους αρωματικούς υδρογονάνθρακες. Ποιο τσιγάρο και κολοκύθια - αυτό το πράγμα είναι σχεδόν εξίσου επικίνδυνο με το 'απεμπλουτισμένο' ουράνιο (U 238).

            Να διορθώσω κάτι που προφανώς μπερδεύτηκε εκ παραδρομής ο skullone. Αν βάλεις ΑΜΟΛΥΒΔΗ βενζίνη σε ΜΗ καταλυτικό, ή αν βάλεις ΜΟΛΥΒΔΟΥΧΟ βενζίνη σε καταλυτικό εννοεί.

            Και για να κάνω την ερώτησή μου πιο σαφή: Αδιαφορώ τι θα συμβεί στα μη καταλυτικά αυτοκίνητα όταν βάλουν αμόλυβδη. Δεν έχουν ουσιαστικό πρόβλημα, αφού η 'νέα σούπερ' που κυκλοφορεί στην Ελλάδα έχει άλλα στοιχεία που υποκαθιστούν τον μόλυβδο. Ουσιαστικά είναι σούπερ αμόλυβδη βενζίνη με την προσθήκη υποκαταστάτων του μολύβδου. Όμως είναι σαν να καίει το ΜΗ καταλυτικό αυτοκίνητο ΑΜΟΛΥΒΔΗ, απλά χωρίς να χαλάει!!!

            Και η million dollars question: Το περιβάλλον και η δημόσια υγεία καταστρέφονται ΠΟΛΥ χειρότερα από την καύση αμόλυβδης σε ΜΗ καταλυτικά, παρά από την καύση μολυβδούχου βενζίνης από αυτά. (κοινώς αντί να πάμε από μολυβδίαση που είναι μια μορφή δηλητηρίασης πάμε από καρκίνους!!!) Γιατί έγινε αυτή η αντικατάσταση της βενζίνης; Λήφθηκαν τα απαραίτητα μέτρα; Τι θα πάθουμε σε λίγα χρόνια;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nass last edited by

              (Θυμάστε στις αρχές - μέσα της δεκαετίας του 80 τα Nissan (ή ήταν ακόμα Datsun τότε ?) με το αυτοκόλλητο με το 'λουλουδάκι' στο πίσω παρ-μπρίζ 'Καίω και αμόλυβδη' )

              Η μη καταλυτική μοτοσυκλέτα μου (Yamaha Fazer FZS600) καίει και Super (με μόλυβδο) και αμόλυβδη. Και μάλιστα η Yamaha συστήνει αμόλυβδη! Οπότε έχω δύο ερωτήσεις:

              ο (Ρητορική) Στη Yamaha δεν ξέρουν πως το να καις αμόλυβδη σε μη καταλυτικό σημαίνει άκαυτους αρωματικούς υδρογονάνθρακες (βενζόλιο κτλ.) που είναι super-καρκινογόνοι ?

              ο (Πρακτική) Γνωρίζοντας το πρόβλημα με τα βενζόλια, έβαζα μέχρι 31/12/2001 Super, παρά τη σύσταση της Yamaha. Η νέα Super πόσους αρωματικούς υδρογονάνθρακες έχει, δηλ. είναι εξίσου επιβλαβής με την αμόλυβδη σε μη καταλυτικά οχήματα ? Διότι κάτι τέτοιο έχω καταλάβει και πλέον χρησιμοποιώ αμόλυβδη αλλά φοβάμαι μήπως κάνω κάποια εγκληματική μαλ...α

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                georgetabs last edited by

                Α μπράβο nass, αυτό ακριβώς είναι που με απασχολεί και εμένα... Σκέφτομαι για παπάκι, ή σκούτερ, κάτι για την πόλη. Αυτά δεν έχουν καταλύτη, έτσι; Οπότε το ίδιο πρόβλημα δεν θα έχω;

                Παίδες, υπάρχει κανείς που να έχει σχέση με εταιρεία πετρελαιοειδών να μας φωτίσει για την σχέση της νέας σούπερ, της παλιάς σούπερ και της αμόλυβδης; (κατά προτίμηση σε κάποια θέση χημικού μηχανικού)

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  skullone last edited by

                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                  Επίσης, τα είπες ανάποδα. Αν βάλεις μολυβδούχο βενζίνη σε ΜΗ καταλυτικό, βγάζει ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟΥΣ άκαυτους αρωματικούς υδρογονάνθρακες. Ποιο τσιγάρο και κολοκύθια - αυτό το πράγμα είναι σχεδόν εξίσου επικίνδυνο με το 'απεμπλουτισμένο' ουράνιο (U 238).

                  Να διορθώσω κάτι που προφανώς μπερδεύτηκε εκ παραδρομής ο skullone. Αν βάλεις ΑΜΟΛΥΒΔΗ βενζίνη σε ΜΗ καταλυτικό, ή αν βάλεις ΜΟΛΥΒΔΟΥΧΟ βενζίνη σε καταλυτικό εννοεί.

                  Και για να κάνω την ερώτησή μου πιο σαφή: Αδιαφορώ τι θα συμβεί στα μη καταλυτικά αυτοκίνητα όταν βάλουν αμόλυβδη. Δεν έχουν ουσιαστικό πρόβλημα, αφού η 'νέα σούπερ' που κυκλοφορεί στην Ελλάδα έχει άλλα στοιχεία που υποκαθιστούν τον μόλυβδο. Ουσιαστικά είναι σούπερ αμόλυβδη βενζίνη με την προσθήκη υποκαταστάτων του μολύβδου. Όμως είναι σαν να καίει το ΜΗ καταλυτικό αυτοκίνητο ΑΜΟΛΥΒΔΗ, απλά χωρίς να χαλάει!!!

                  Και η million dollars question: Το περιβάλλον και η δημόσια υγεία καταστρέφονται ΠΟΛΥ χειρότερα από την καύση αμόλυβδης σε ΜΗ καταλυτικά, παρά από την καύση μολυβδούχου βενζίνης από αυτά. (κοινώς αντί να πάμε από μολυβδίαση που είναι μια μορφή δηλητηρίασης πάμε από καρκίνους!!!) Γιατί έγινε αυτή η αντικατάσταση της βενζίνης; Λήφθηκαν τα απαραίτητα μέτρα; Τι θα πάθουμε σε λίγα χρόνια;

                  Έχεις δίκιο. Εκείνη την ώρα πεινούσα πάρα πολύ και φαίνεται πως ο οργανισμός μου προσπαθούσε να βρει πρωτεΐνες τρώγοντας τα εγκεφαλικά κύτταρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                    Έχεις δίκιο. Εκείνη την ώρα πεινούσα πάρα πολύ και φαίνεται πως ο οργανισμός μου προσπαθούσε να βρει πρωτεΐνες τρώγοντας τα εγκεφαλικά κύτταρα.

                    Νόστιμα;
                    Αν αξίζει, να φάω και τα τελευταία που μου απέμειναν κι εμένα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Ξέρω κι εγώ αν είναι νόστιμα; Ο οργανισμός μου απ'όπου βρει τρώει... Κρέας πολύ δεν έχω, για λίπος ούτε λόγος... Οπότε απ'τον εγκέφαλο θα πάρει ό,τι βρει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikola last edited by

                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                        Επίσης, τα είπες ανάποδα. Αν βάλεις μολυβδούχο βενζίνη σε ΜΗ καταλυτικό, βγάζει ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟΥΣ άκαυτους αρωματικούς υδρογονάνθρακες. Ποιο τσιγάρο και κολοκύθια - αυτό το πράγμα είναι σχεδόν εξίσου επικίνδυνο με το 'απεμπλουτισμένο' ουράνιο (U 238).

                        Να διορθώσω κάτι που προφανώς μπερδεύτηκε εκ παραδρομής ο skullone. Αν βάλεις ΑΜΟΛΥΒΔΗ βενζίνη σε ΜΗ καταλυτικό, ή αν βάλεις ΜΟΛΥΒΔΟΥΧΟ βενζίνη σε καταλυτικό εννοεί.

                        Και για να κάνω την ερώτησή μου πιο σαφή: Αδιαφορώ τι θα συμβεί στα μη καταλυτικά αυτοκίνητα όταν βάλουν αμόλυβδη. Δεν έχουν ουσιαστικό πρόβλημα, αφού η 'νέα σούπερ' που κυκλοφορεί στην Ελλάδα έχει άλλα στοιχεία που υποκαθιστούν τον μόλυβδο. Ουσιαστικά είναι σούπερ αμόλυβδη βενζίνη με την προσθήκη υποκαταστάτων του μολύβδου. Όμως είναι σαν να καίει το ΜΗ καταλυτικό αυτοκίνητο ΑΜΟΛΥΒΔΗ, απλά χωρίς να χαλάει!!!

                        Και η million dollars question: Το περιβάλλον και η δημόσια υγεία καταστρέφονται ΠΟΛΥ χειρότερα από την καύση αμόλυβδης σε ΜΗ καταλυτικά, παρά από την καύση μολυβδούχου βενζίνης από αυτά. (κοινώς αντί να πάμε από μολυβδίαση που είναι μια μορφή δηλητηρίασης πάμε από καρκίνους!!!) Γιατί έγινε αυτή η αντικατάσταση της βενζίνης; Λήφθηκαν τα απαραίτητα μέτρα; Τι θα πάθουμε σε λίγα χρόνια;

                        Παιδιά χαιρετώ!
                        Θα ήθελα να θέσω μια ερώτηση που είναι ολίγον άσχετη με το θέμα αλλά σχετική με τα σχόλια σας παραπάνω.
                        Μπορείτε να μου δείξετε τον τρόπο με τον οποίο ένα μη καταλυτικό αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας αμόλυβδη παράγει ρύπους που δεν παράγει ένα ίδιο καίγοντας μολυβδούχα βενζίνη?

                        Ουσιαστικά είναι σούπερ αμόλυβδη βενζίνη με την προσθήκη υποκαταστάτων του μολύβδου. Όμως είναι σαν να καίει το ΜΗ καταλυτικό αυτοκίνητο ΑΜΟΛΥΒΔΗ, απλά χωρίς να χαλάει!!!

                        Επίσης αν μπορείς GeorgeTabs να μου τεκμηριώσεις αυτή σου την άποψη θα ήμουν ευγνώμων.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Ο χρήστης nikola έγραψε:

                          Ουσιαστικά είναι σούπερ αμόλυβδη βενζίνη με την προσθήκη υποκαταστάτων του μολύβδου. Όμως είναι σαν να καίει το ΜΗ καταλυτικό αυτοκίνητο ΑΜΟΛΥΒΔΗ, απλά χωρίς να χαλάει!!!

                          Επίσης αν μπορείς GeorgeTabs να μου τεκμηριώσεις αυτή σου την άποψη θα ήμουν ευγνώμων.

                          Αν ένα μη καταλυτικό αυτοκίνητο δουλέψει για κάποιο χρονικό διάστημα με βενζίνη αμόλυβδη θα καταστραφεί. Αυτό οφείλεται στο ότι χρειάζεται τον μόλυβδο ως λιπαντικό μέσον για τις βαλβίδες αν θυμάμαι καλά, οπότε η έλλειψή του θα αναπτύξει θερμοκρασίες υψηλότερες του αποδεκτού. Τα μη καταλυτικά 'τελευταίας εσοδείας' είχαν ενισχυμένα μέρη, οπότε δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα. Πάντως τα Νισάν που έλεγαν 'καίω και αμόλυβδη' είχαν την σύσταση να βάζουν 1/6 του ντεπόζιτου σούπερ. Βάζοντας πρόσθετο υποκατάστατο μολύβδου στην αμόλυβδη είναι σαν να έχουμε μολυβδούχο βενζίνη (ως προς το θέμα της λίπανσης), οπότε δεν καταστρέφεται ο συμβατικός κινητήρας.

                          Όταν όμως καίγεται η αμόλυβδη βενζίνη παράγονται καρκινογόνοι αρωματικοί υδρογονάνθρακες (παράγωγο της καύσης). Ο καταλύτης τους καθιστά ακίνδυνους, οπότε κανένα πρόβλημα. Αν όμως ο καταλύτης είναι χαλασμένος ή δεν υπάρχει (όπως σε όλα τα μη καταλυτικά) αυτοί εκλύονται στο περιβάλλον.

                          Με το να βάλεις υποκατάστατα μολύβδου στην αμόλυβδη έλυσες το πρόβλημα της καταστροφής του κινητήρα. Όχι όμως της έκλυσης αρωματικών υδρογονανθράκων, αφού δεν έβαλες καταλύτη.

                          Φυσικά αυτό στηρίζεται στην παραδοχή πως η 'νέα σούπερ' είναι αμόλυβδη με προσθήκη υποκαταστάτων μολύβδου. Πιθανώς να έχει εντελώς άλλη σύσταση από την αμόλυβδη, στην βάση της. Αμφιβάλλω για αυτό, αλλά είναι πιθανό. Γιαυτό και ζήτησα την σοφία χημικού μηχανικού από εταιρεία πετρελαιοειδών

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikola last edited by

                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                            Επίσης, τα είπες ανάποδα. Αν βάλεις μολυβδούχο βενζίνη σε ΜΗ καταλυτικό, βγάζει ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟΥΣ άκαυτους αρωματικούς υδρογονάνθρακες. Ποιο τσιγάρο και κολοκύθια - αυτό το πράγμα είναι σχεδόν εξίσου επικίνδυνο με το 'απεμπλουτισμένο' ουράνιο (U 238).

                            Να διορθώσω κάτι που προφανώς μπερδεύτηκε εκ παραδρομής ο skullone. Αν βάλεις ΑΜΟΛΥΒΔΗ βενζίνη σε ΜΗ καταλυτικό, ή αν βάλεις ΜΟΛΥΒΔΟΥΧΟ βενζίνη σε καταλυτικό εννοεί.

                            Και για να κάνω την ερώτησή μου πιο σαφή: Αδιαφορώ τι θα συμβεί στα μη καταλυτικά αυτοκίνητα όταν βάλουν αμόλυβδη. Δεν έχουν ουσιαστικό πρόβλημα, αφού η 'νέα σούπερ' που κυκλοφορεί στην Ελλάδα έχει άλλα στοιχεία που υποκαθιστούν τον μόλυβδο. Ουσιαστικά είναι σούπερ αμόλυβδη βενζίνη με την προσθήκη υποκαταστάτων του μολύβδου. Όμως είναι σαν να καίει το ΜΗ καταλυτικό αυτοκίνητο ΑΜΟΛΥΒΔΗ, απλά χωρίς να χαλάει!!!

                            Και η million dollars question: Το περιβάλλον και η δημόσια υγεία καταστρέφονται ΠΟΛΥ χειρότερα από την καύση αμόλυβδης σε ΜΗ καταλυτικά, παρά από την καύση μολυβδούχου βενζίνης από αυτά. (κοινώς αντί να πάμε από μολυβδίαση που είναι μια μορφή δηλητηρίασης πάμε από καρκίνους!!!) Γιατί έγινε αυτή η αντικατάσταση της βενζίνης; Λήφθηκαν τα απαραίτητα μέτρα; Τι θα πάθουμε σε λίγα χρόνια;

                            George δεν απάντησες ουσιαστικά σε αυτό που ρώτησα περί τεκμηρίωσης στην διαφορά ρύπανσης μεταξύ μη-καταλυτικού που καίει super και μη καταλυτικού που καίει αμόλυβδη.

                            Πάντως πληροφοριακά και ο μόλυβδος στην μολυβδούχα πρόσθετο είναι.
                            Συνεπώς δεν έχει νόημα να μιλάς για πολύ χειρότερα αποτελέσματα στην υγεία και το περιβάλλον από την καύση αμόλυβδης σε μη καταλυτικά σε σχέση με την καύση μολυβδούχου από αυτά.Οι HC παράγονται έτσι και αλλιώς απλώς σε ένα σύστημα με καταλύτη μετατρέπονται στα βασικά στοιχεία τους.Τέλοσπάντων το τελευταίο post σου είχε σωστή τοποθέτηση οπότε δεν συνεχίζω.
                            Πάντως και ο catalyst θα μπορούσε να απαντήσει εδώ και ας είναι ένας απλώς μηχανολόγος με διδακτορικό στους καταλύτες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr