-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το VelSatis είναι μεγαλομεσαίο Αλέξανδρε όχι μεγάλο
Με την αντίστοιχη 5άρα (Ε60) το συγκρίνω Ορέστη. Σωστή κατηγορία δεν είναι;
Καλα οκ
Πάντως στα 8.5 δεν είναι αργό -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Το VelSatis είναι μεγαλομεσαίο Αλέξανδρε όχι μεγάλο
Με την αντίστοιχη 5άρα (Ε60) το συγκρίνω Ορέστη. Σωστή κατηγορία δεν είναι;
Καλα οκ
Πάντως στα 8.5 δεν είναι αργόΣωστα, ειναι επιταφιος
-
Βάστα ρε γητεύτη αλόγων
Νταξ όπως θέλετε αν με 8.5 δευτερόλεπτα είναι επιτάφιος το δικο μου δεν κινείτε καν.
Πάντα σταματημένο είναι κι απλα εγώ έχω την ψευδαίσθηση της κίνησης
Το 8.5 για μένα είναι ιδανικό για τέτοια αμαξια
Ο επιβάτης πρέπει να είναι ήρεμος κι ακόμα και αν βυθίσεις έντονα το πόδι σου στο γκάζι να μην βιώνει επιταχύνσεις που να τον τρομάζουν ή να χαλανε την ηρεμία του
Βέβαια έχουμε και το ζήτημα της οδηγοκεντρικότητας που θα τεθεί (άστοχα βέβαια) σε λίγο -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Το VelSatis είναι μεγαλομεσαίο Αλέξανδρε όχι μεγάλο
Με την αντίστοιχη 5άρα (Ε60) το συγκρίνω Ορέστη. Σωστή κατηγορία δεν είναι;
Καλα οκ
Πάντως στα 8.5 δεν είναι αργόΌταν ο ανταγωνισμός το έκανε σε 6,5, τι είναι;
-
Υπήρχε ανταγωνισμός στα ίδια λεφτά που το έκανε σε 6.5;
-
Δια συγκρινε στα ιδια λεφτα...
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Το 8.5 για μένα είναι ιδανικό για τέτοια αμαξια
Προφανως...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Υπήρχε ανταγωνισμός στα ίδια λεφτά που το έκανε σε 6.5;Δεν ξέρω καν πόσο έκανε. Απλά συνέκρινα επιδόσεις με ένα αντίστοιχο Ε segment premium saloon της εποχής. 3000 κυβικά η 530, 3500 το Vel Satis.
-
Για να είναι αντίστοιχα πρέπει να κοστίζουν και το ίδιο.
Επίσης το μόνο μέρος που η 530 έκανε 0-100 σε 6.5 δλ ήταν στα χαρτιά της BMW. -
Αν δεν κανω λαθος το 99΄το Velsatis κοστιζε γυρω στα 12.000.000 δρχ. Νομιζω στα ίδια λεφτα ... 318 επειδή ήταν BMW?
Δεν το θυμαμαι ως τα πλεον ακριβα 2λιτρα της εποχής του και μηχανικα ήταν ανωτερο πολλών!
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Επίσης το μόνο μέρος που η 530 έκανε 0-100 σε 6.5 δλ ήταν στα χαρτιά της BMW.Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και τα 8.5 του Renault όμως.
Πόσο έκανε τέλος πάντων;
-
Το βασικό 2.0Τ με το twin scroll έκανε 9.4 0-100 και απέδιδε 165 αλόγατα και 10 τα αντίστοιχο αυτόματο
Το top της γκάμας με τον 3.5 V6 της Nissan με τα 240 έκανε 8.3 με αυτόματο με μετατροπέα ροπής εξατάχυτο κιβώτιο καθώς έβγαινε μόνο με τέτοιο
Τώρα απο τιμές το βασικό 2.0Τ ξεκίναγε λίγο κάτω απο 40000 με το full extra δίλιτρο να φτάνει τα 45000.
Το αντίστοιχο τρίλιτρο που ήταν ένα μικρό προεδρικό ( του έλειπαν θωράκηση και είχε μικρότερο μεταξόνιο) είχε νομίζω γύρω στις 65000.Τώρα τα υπόλοιπα τα φήνω σε εσάς γιατί δεν γνωρίζω για την αντίσοιχη BMW ή Merc
Το 3.5 να τονίσουμε ότι ζύγιζε κάτι παραπάνω απο 1700 κιλα και το 2.0Τ περί τα 1650 -
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2012/ ... i-110.html
Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν
-
Το νεο σου αυτοκινητο...θα χαροποιησεις και τον Θωμακο ετσι!
-
Πρέπει να γεννησω τα 30 χιλιάρικα πρώτα
-
πολλα ερωτηματικα...
που ειναι ο 1.6 dci 130?
με τον 1.5 110 θα σερνεται και υποτιθεται πως σε τετοια καροτσα ( ) θες μια καπως καλυτερη δυναμικη.
μηπως ειναι πολλα τα 30κ της προσδοκωμενης τιμης του (με τετοιο μοτερ εννοω)? -
Ακούγεται ότι η Ρενό έχει σχεδιάσει κάποιο κρυφό update και μόλις πουλήσουν τα πρώτα κομμάτια και εφησυχάσουν VW και cia (όλο ψοφίμια βγάζουν οι Γάλλοι, μην ασχολείστε), θα βγει το πρόγραμμα και θα αποκτήσουμε όλοι μας τουλάχιστον άλλα 20 άλογα με ένα τζάμπα download
-
γενικα υπαρχει καποια ιστοσελιδα που μπορω να βλεπω καταναλωσεις απο διαφορα οχηματα ?
μην σας πρηζω ολη την ωρα! ειχα ρωτησει προσφατα για clio δευτερης γενιας το facelift 1.2 ποση καταναλωση εχει, εαν μπορειτε πειτε μου για το αντιστοιχης χρονολογιας το 1,4 ! ευχαριστω πολυ! -
Μανολη εγω της κοιταω εδω..... http://www.spritmonitor.de/
-

3.0 V6 Biturbo, τετρακίνηση, ενεργή ανάρτηση, κι ότι ηλεκτρονικό καλούδι υπήρχε στις αρχές του 90
Απλά το καλυτερο Renault που φτιάχτηκε ποτέ(ελπίζω να φαίνεται η foto )
-
Megane 2000 1.4 16V είπαν στην αδερφή μου ότι 'πλησιάζει η τροχαλία στον εναλλάκτη' και πρέπει να τον αλλάξει.
Γίνεται επισκευή;
RENAULT FORUM