-
Το εσωτερικό:
http://www.fastdrive.org/img/997_gt3_cup6.jpgΤεχνικά χαρακτηριστικά:
Water cooled flat six-cylinder boxer engine
3,598 cc, stroke 76.4 mm, bore 100 mm diameter
max. power: 294 kW (400 BHP) at 7,300 rpm
max. torque: 400 Nm at 6,500 rpm
max. rpm: 8,200 rpm -
-
Ρε xtkz, μή μας τα δείχνεις απότομα αυτά !
Μόλις ξύπνησα.....
-
-
K η ασημι απο το πλαι:http://forums.autoweek.com/servlet/JiveServlet/download/31-11239-212073-1068/8669_image.jpg
Η ανοιχτη 997 μου φαινεται πιο ομοιογενης στις γραμμες της απο την κλειστη, κατι που δε συνεβαινε στην 996.
Τρελλαινομαι παντως γι'αυτο το αυτοκινητο.. ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!! -
Για εμένα μια κλειστή παρακαλώ...
-
Ερωτευτηκα Ρorsche έτσι για πρώτη φορά...
ελπίζω ο έρωτάς μας να ολοκληρωθεί κάποια στιγμή στο (asap) μέλλον! -
Τί να πώ ?
Απλά, το πιο ποθητό αμάξι για μένα.........
-
Πληροφοριες για την Turbo απο το germancarfans:
Next 911 Turbo packs 460bhp punch
Porsche will put the squeeze on its supercar rivals in 2005 with a hot new 911 Turbo packing up to 460bhp. Caught here undergoing testing in early prototype guise, the sixth iteration of Porsche’s performance icon will go on sale in the UK this time next year.
At the heart of the new car is a reworked version of the outgoing model’s 3.6-litre flat-six engine. Among the changes are larger turbochargers, more-efficient intercoolers and revised engine management electronics.
Power is said to climb by 40bhp to 460bhp, with torque increasing to around 460lb ft – enough to propel the new car to 60mph in just 4.0sec, 0.2sec quicker than the current model. Despite a marginally increased frontal area, the improved underbody aerodynamics and a more efficient bi-plane rear wing should help the new 911 Turbo achieve a top speed in excess of the 191mph of today’s car.
But the biggest single factor in the Turbo’s increased performance is a new four-wheel-drive system, which incorporates electronic differentials that allow the drive to be apportioned independently to the wheel with the most grip. Further developments planned are a reworked six-speed manual gearbox with a shorter shift action, PASM (Porsche Active Suspension Management) with continuously variable damping, 19-inch wheels and tyres and PCCB (Porsche Ceramic Carbon Brakes).
The new car will also adopt an optional dual-clutch gearbox. As with Volkswagen’s DSG ’box, Porsche’s system includes shift paddles behind the steering wheel. Setting the new Turbo apart from lesser 911 models are a series of traditional styling cues, including uniquely styled cooling ducts, wider wheelarches, tailpipes set within the rear valance and the signature ‘whale tail’ spoiler mounted over the engine lid.
As with the outgoing 911 Turbo, Porsche plans to offer both coupé and cabriolet versions of the new model. Prices are expected to remain close to £90,000.
-
Καληνύχτα μας.....
-
http://www.auto-news.de/webcore/data/co ... 329347.jpg
http://www.auto-news.de/webcore/data/co ... 745731.jpg
http://www.auto-news.de/webcore/data/co ... 820486.jpg...και η Turbo (Καμουφλαρισμένη):
http://www.autoweek.com/files/specials/ ... turbo1.jpg
http://www.autoweek.com/files/specials/ ... turbo2.jpg
http://www.autoweek.com/files/specials/ ... turbo3.jpg -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Αυτά τα οπίσθια είναι καλύτερα και από της κοπέλας μου.....
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Καληνύχτα μας........και όνειρα γλυκά με μια (κλειστή) 911 Νίκο
Σπύρος
-
-
Σταμάτα ! Μή δείχνεις άλλο !
-
Στρογγυλά φανάρια suck... Προτιμώ την παλιά.. Και από πίσω, καλύτερη και περισσότερο άγρια είναι η 996...
-
Εγω παλι πιστευω οτι αυτες οι ζαντες δεν ταιριαζουν σε Porsche
-
[quote='Kid']Στρογγυλά φανάρια suck... quote]
Ε? Τι? Μηπως δεν σου αρεσουν τα Porsche?
-
Μου αρέσουν αλλά τα στρογγυλά φανάρια τα σιχαίνομαι ανεξαρτήτως αυτοκινήτου. Δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο με στρογγυλά φανάρια.
Και οι Porsche μου αρέσουν. Πάντως, αν είχα αυτή την στιγμή τα λεφτά για να πάρω μια 997, θα προτιμούσα να πάρω μια 996.. -
Περα απο την εμφανιση, το νεο αυτοκινητο εχει βελτιωθει σημαντικα και ουσιαστικα σε σχεση με τον κατοχο του.
Porsche 911 (997)