-
Μου φαίνεται λιγάκι δύσκολο να υπερτερεί το Tuscon σε κρατήματα σε σχέση με το Avensis. Σίγουρα πάντως στην άσφαλτο πηγαίνει πολύ καλά όπως άλλωστε και το Santa Fe. To κακό είναι ότι είναι το πιο αργό δίλιτρο SUV της αγοράς.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μου φαίνεται λιγάκι δύσκολο να υπερτερεί το Tuscon σε κρατήματα σε σχέση με το Avensis. Σίγουρα πάντως στην άσφαλτο πηγαίνει πολύ καλά όπως άλλωστε και το Santa Fe. To κακό είναι ότι είναι το πιο αργό δίλιτρο SUV της αγοράς.Το Avensis το έχω 6 χρόνια και γνωρίζω καλά τα οριά του και την συμπεριφορά του, και δεν σου κρύβω πως εξεπλάγην και εγώ με τα χιλιόμετρα που είδα με τι Tuscon.
Το Avensis μου έχει καινούργια αμορτισέρ και λάστιχα σε καλή κατάσταση, πιέσεις και τέτοια τα κοιτάζω πολλή συχνά, όμως το Tuscon έστριψε πιο γρήγορα και όχι μόνο αυτό, το ζύγισμα του αυτοκινήτου πάνω στην στροφή και το αίσθημα ασφάλεια που μου έδινε ήταν πολύ καλύτερο από το Avensis.Εξάλλου ποτέ τα Toyota δεν φημίζονταν για το κράτημα τους ( όσοι έχουν οδηγήσει μετά από ένα Toyota, ένα Renault π.χ. καταλαβαίνουν τι λέω.)
Για την αξιοπιστία τους φημίζονται, και ναι δεν έχω κανένα παράπονο.Πάντως το Tuscon δεν μπορώ να το συγκρίνω όμως με άλλο 4Χ4 γιατί δεν έχω οδηγήσει άλλο.
-
Ο χρήστης Aleifg1 έγραψε:
Εξάλλου ποτέ τα Toyota δεν φημίζονταν για το κράτημα τους ( όσοι έχουν οδηγήσει μετά από ένα Toyota, ένα Renault π.χ. καταλαβαίνουν τι λέω.)
Για την αξιοπιστία τους φημίζονται, και ναι δεν έχω κανένα παράπονο.Τα παλιά Toyota ναι. Τώρα μιλάμε όμως για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.
Σέβομαι πάντως τη γνώμη σου αν και δυσκολεύομαι να την πιστέψω.
Το ενδεχόμενο το ταχύμετρο του tuscon να είναι υπεραισιόδοξο το σκέφτηκες? -
Πάντως το Sportage 2.7 δεν έχει καμμία σχέση με το 'μικρό' αδελφάκι του όσον αφορά στον τρόπο που συμπεριφέρεται. Πολύ σβέλτο και αθόρυβο! Κταπλήκτικό. Να δούμε τώρα πως θα απαντήσουν οι γιαπωνέζοι ....
Στο επίσημο Site http://www.kia.gr αναφέρεται κάποια έκδοση 2.7 EX FULL AUTO (με BCB)
Γνωρίζει κανείς τι είναι αυτό το BCB? Εχω την υποψία ότι έχει να κάνει με την τετρακίνηση. αραγε μπορέι να μπεί αργότερα σαν extra εαν τώρα δεν είναι διαθέσιμο?!!
-
Στο επίσημο Site http://www.kia.gr αναφέρεται κάποια έκδοση 2.7 EX FULL AUTO (με BCB)
Γνωρίζει κανείς τι είναι αυτό το BCB? Εχω την υποψία ότι έχει να κάνει με την τετρακίνηση. αραγε μπορέι να μπεί αργότερα σαν extra εαν τώρα δεν είναι διαθέσιμο?!!
Εχω την εντυπωση οτι αυτα τα 500€ διαφορα του BCB ειναι για τους προφυλακτηρες βαμμενους στο χρωμα του αμαξωματος
-
Ο χρήστης alexism έγραψε:
Στο επίσημο Site http://www.kia.gr αναφέρεται κάποια έκδοση 2.7 EX FULL AUTO (με BCB)
Γνωρίζει κανείς τι είναι αυτό το BCB? Εχω την υποψία ότι έχει να κάνει με την τετρακίνηση. αραγε μπορέι να μπεί αργότερα σαν extra εαν τώρα δεν είναι διαθέσιμο?!!
Εχω την εντυπωση οτι αυτα τα 500
-
Το ότι έχει ΚΑΙ manual επιλογή 4WD μέσω διακόπτη, δεν του δίνει κάποιο ατού σε σχέση με όσα SUV έχουν μόνο αυτόματη επιλογή?
-
Ο χρήστης Psaraks έγραψε:
Το ότι έχει ΚΑΙ manual επιλογή 4WD μέσω διακόπτη, δεν του δίνει κάποιο ατού σε σχέση με όσα SUV έχουν μόνο αυτόματη επιλογή?Καλό είναι αυτό και επίσης είναι ακόμα καλύτερο ότι απεμπλέκεται αυτόματα μετά τα 30...
-
Σε σύγκριση με το Maverick και το Xtrail, πως το βλέπετε?
-
Ο χρήστης Psaraks έγραψε:
Σε σύγκριση με το Maverick και το Xtrail, πως το βλέπετε?Αν είσαι ανάμεσα σε αυτά τα τρία, πάρε το X-trail...
-
Ο χρήστης Psaraks έγραψε:
Σε σύγκριση με το Maverick και το Xtrail, πως το βλέπετε?Περι ορέξεως ...
Πάντως και το Maverick καί το Sportage και το X-Trail είναι οκ.
+/- έχουν όλα. Προσωπικά μου άρεσε το KIA. Το ίδιο και το Ford. Το Nissan μου φαίνεται λίγο τσιμπημένο στην τιμή. Αρα μάλλον θα ήμουν (και ήμουν) ανάμεσα στα δύο πρώτα. -
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Το Nissan μου φαίνεται λίγο τσιμπημένο στην τιμή..Mη ξεχνάς ότι έχει βασική τιμή στα 26'600...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το Nissan μου φαίνεται λίγο τσιμπημένο στην τιμή..
Mη ξεχνάς ότι έχει βασική τιμή στα 26'600...
Το Sportage με κλιματισμό, δέρμα και ηλιοροφή έχει 29.000, ενώ το X-Trail στην ίδια έκδοση έχει 35.000. Ιπποδύναμη έχουν την ίδια, επιδόσεις τις ίδιες, δεν ξέρω αν η τετρακίνηση του nissan είναι καλύτερη.
-
Επισης το Sportage εχει δυστυχως μικρο χωρο αποσκευων.
Αυτο δεν ειναι μειον? -
Ο χρήστης panos7 έγραψε:
Επισης το Sportage εχει δυστυχως μικρο χωρο αποσκευων.
Αυτο δεν ειναι μειον?...ναι, αλλά μέσα είναι 'γήπεδο'. Το που θα δώσεις βάρος εξαρτάται από τις ανάγκες σου. Εγώ πάντως, από ότι είδα, μεταφέρει τις αποσκευές μιας 4μελής οικογένειας άνετα... οπότε θα με κάλυπτε.
-
Ο χρήστης Psaraks έγραψε:
Το Sportage με κλιματισμό, δέρμα και ηλιοροφή έχει 29.000, ενώ το X-Trail στην ίδια έκδοση έχει 35.000. Ιπποδύναμη έχουν την ίδια, επιδόσεις τις ίδιες, δεν ξέρω αν η τετρακίνηση του nissan είναι καλύτερη.
Ναι μπορεί να μην έχει 35'000 (είναι λίγο φθηνότερο) αλλά έχεις επιπλέον τις άτοκες δόσεις και το ότι αγοράζεις ένα κατά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Η τελική επιλογή είναι δική σου. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το Sportage με κλιματισμό, δέρμα και ηλιοροφή έχει 29.000, ενώ το X-Trail στην ίδια έκδοση έχει 35.000. Ιπποδύναμη έχουν την ίδια, επιδόσεις τις ίδιες, δεν ξέρω αν η τετρακίνηση του nissan είναι καλύτερη.
Ναι μπορεί να μην έχει 35'000 (είναι λίγο φθηνότερο) αλλά έχεις επιπλέον τις άτοκες δόσεις και το ότι αγοράζεις ένα κατά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Η τελική επιλογή είναι δική σου.Η έκδοση που συζητάμε με μεταλικό χρώμα έχει 35.170, τσέκαρέ το εδώ: http://www.nissan.gr/nissan.nsf/X-Trail ... &q=X-trail . Για άτοκες δόσεις δεν αναφέρεται κάτι στο site της Nissan, αλλά και να ισχύει, θα είναι για λίγες δόσεις (24?) κάτι που μάλλον δεν βολεύει και πολύ. Τέλος για το ποιό είναι καλύτερο αυτοκίνητο, δεν έχω πειστεί ακόμη... περιμένω επιχειρήματα!
-
Ο χρήστης Psaraks έγραψε:
Η έκδοση που συζητάμε με μεταλικό χρώμα έχει 35.170, τσέκαρέ το εδώ: http://www.nissan.gr/nissan.nsf/X-Trail ... &q=X-trail . Για άτοκες δόσεις δεν αναφέρεται κάτι στο site της Nissan, αλλά και να ισχύει, θα είναι για λίγες δόσεις (24?) κάτι που μάλλον δεν βολεύει και πολύ. Τέλος για το ποιό είναι καλύτερο αυτοκίνητο, δεν έχω πειστεί ακόμη... περιμένω επιχειρήματα!Oι άτοκες δόσεις είναι 48. Μπορείς να ρωτήσεις σε όποια αντιπροσωπεία θέλεις.
Τώρα αν έχεις αμφιβολίες για το ποιο είναι καλύτερο αυτοκίνητο είναι ολοφάνερο ότι προτιμάς το Sportage και περιμένεις να σου πούμε κάτι για να δικαιολογήσεις την τελική σου επιλογή...
Δυστυχώς για σένα δεν υπάρχει κάτι. Σε κανένα τομέα (μα σε κανένα όμως) to Sportage δεν είναι καλύτερο από το Χ-Trail. Μόνο φθηνότερο είναι...
Έλπίζω να σε κάλυψα... -
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΣΤΟΤ. ΕΙΝΑΙ ΕURO III,ΕΦΤΑΣΑ ΗΔΗ ΤΑ 7000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΑΞΑ ΛΑΔΙ 20-50 .ΗΡΕΜΗΣΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΦΑΜΙΛΙΑΣ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΤΩΝ 58 Η65 ΛΙΤΡΩΝ ;ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟ 560 ΕΩΣ 670 ΧΛΜ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΠΟ 160 -130 .ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΕ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ,ΒΕΒΑΙΑ ΤΩΡΑ 2005 ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΑΠΟΘΕΙΩΣΗ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ 95% ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗΣ ΜΕ ΕΥΡΩΠΗ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΦΟΒΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΦΟΥΛΑΡΩ ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΠΑΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ.ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ SUVAKI ΣΑΝ ΠΡΩΗΝ EX LAND ROVER ΚΑΤΟΧΟΣ ΝΤΙΣΚΟ.ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΝΟΙΩΘΩ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΠΟ 5 ΣΕ 4 ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΑ
-
Χαιρετώ την παρέα, καινούργιος και εγώ στο Forum και ενδιαφέρομε για το Kia Sportage ΙΙ.
Εχθές οδήγησα το αδερφάκι του (Tucson) και μου άρεσε πολλή η αίσθηση που έχει.
Δεν έχω οδήγηση άλλο 4Χ4 αλλά συγκρινόμενο με το Toyota Avesis που έχω, κράτημα και φρένα έχουν πιο καλή αίσθηση και αποτέλεσμα !!!
Δοκιμή σε στροφή 90 μοιρών με ανάποδη κλήση στην έξοδο της στροφής με το Avesis στρίβω με 90 χιλ. και είμαι έτοιμος να γλιστρήσω.
Με το Tuscon έστριψα με 100 και σίγουρα είχε κι άλλα.
(Την συγκεκριμένη στροφή την περνάω 5 φορές την ημέρα.)
Έχει μια σφιχτή αίσθηση η ανάρτηση, δεν πλέει πολλή και τα φρένα του πολύ δυνατά.
Μεταφορά φορτίου, φρένα μέσα σε στροφή και άλλα τέτοια δεν πρόλαβα να δοκιμάσω αλλά έχω την εντύπωση ότι θα είχε πολλή καλή συμπεριφορά.
Σε χώμα δεν το πήγα, αλλά σε ορεινούς δρόμους και σε χιονιά που θα το πηγαίνω δεν θα έχει σίγουρα πρόβλημα.
Το Kia Sportage ΙΙ μου αρέσει πιο πολλή από το Hyundai Tucson αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.Και μια ερώτηση : Μήπως γνωρίζει κάποιος ο Diesel 2.0 Turbo CRDi τι προδιαγραφές EURO είναι III ή IV ;
Σε manual και σε site της Hyundai και της και δεν γράφουνε τίποτα.Φοράμε πάντα την ζώνη όταν οδηγούμε, και του παντελονιού μας και του αυτοκινήτου μας, γιατί αλλιώς ισώς δεν θα προλάβουμε να το μετανιώσουμε.
Νέο Sportage ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ