Χαιρετώ την παρέα, καινούργιος και εγώ στο Forum και ενδιαφέρομε για το Kia Sportage ΙΙ.
Εχθές οδήγησα το αδερφάκι του (Tucson) και μου άρεσε πολλή η αίσθηση που έχει.
Δεν έχω οδήγηση άλλο 4Χ4 αλλά συγκρινόμενο με το Toyota Avesis που έχω, κράτημα και φρένα έχουν πιο καλή αίσθηση και αποτέλεσμα !!!
Δοκιμή σε στροφή 90 μοιρών με ανάποδη κλήση στην έξοδο της στροφής με το Avesis στρίβω με 90 χιλ. και είμαι έτοιμος να γλιστρήσω.
Με το Tuscon έστριψα με 100 και σίγουρα είχε κι άλλα.
(Την συγκεκριμένη στροφή την περνάω 5 φορές την ημέρα.)
Έχει μια σφιχτή αίσθηση η ανάρτηση, δεν πλέει πολλή και τα φρένα του πολύ δυνατά.
Μεταφορά φορτίου, φρένα μέσα σε στροφή και άλλα τέτοια δεν πρόλαβα να δοκιμάσω αλλά έχω την εντύπωση ότι θα είχε πολλή καλή συμπεριφορά.
Σε χώμα δεν το πήγα, αλλά σε ορεινούς δρόμους και σε χιονιά που θα το πηγαίνω δεν θα έχει σίγουρα πρόβλημα.
Το Kia Sportage ΙΙ μου αρέσει πιο πολλή από το Hyundai Tucson αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.Και μια ερώτηση : Μήπως γνωρίζει κάποιος ο Diesel 2.0 Turbo CRDi τι προδιαγραφές EURO είναι III ή IV ;
Σε manual και σε site της Hyundai και της και δεν γράφουνε τίποτα.Φοράμε πάντα την ζώνη όταν οδηγούμε, και του παντελονιού μας και του αυτοκινήτου μας, γιατί αλλιώς ισώς δεν θα προλάβουμε να το μετανιώσουμε.
Latest posts made by kon
-
RE: Νέο Sportage ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ
-
RE: Νέο Sportage ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΣΤΟΤ. ΕΙΝΑΙ ΕURO III,ΕΦΤΑΣΑ ΗΔΗ ΤΑ 7000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΑΞΑ ΛΑΔΙ 20-50 .ΗΡΕΜΗΣΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΦΑΜΙΛΙΑΣ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΤΩΝ 58 Η65 ΛΙΤΡΩΝ ;ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟ 560 ΕΩΣ 670 ΧΛΜ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΠΟ 160 -130 .ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΕ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ,ΒΕΒΑΙΑ ΤΩΡΑ 2005 ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΑΠΟΘΕΙΩΣΗ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ 95% ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗΣ ΜΕ ΕΥΡΩΠΗ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΦΟΒΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΦΟΥΛΑΡΩ ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΠΑΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ.ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ SUVAKI ΣΑΝ ΠΡΩΗΝ EX LAND ROVER ΚΑΤΟΧΟΣ ΝΤΙΣΚΟ.ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΝΟΙΩΘΩ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΠΟ 5 ΣΕ 4 ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΑ
-
RE: tucson diesel
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ (ΞΕΝΑ)ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3000 ΚΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΑΝΤΑ ΦΕ,ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ,ΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΡΟΒΛΕΨΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ 60-40 ΚΟΥΜΟ ΤΟΥ ΣΑΝΤΑ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ .ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Η ΣΥΝΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ,ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΟΠΩΣ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΡΟ,ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΗ ΣΤΟ ΣΑΝΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΒΟΛΤΑ ΒΡΟΜΙΖΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΒΡΕΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΨΙΧΑΛΑ,ΛΑΣΠΩΤΗΡΕΣ ,ΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ,ΜΠ3 ΣΟΝΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ,ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΠΑ,ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ ΜΟΥΑΓΕΝ 140 ΑΚΛΟΝΗΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΕΩΣ 8/100 ΚΜ ΛΙΤΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΡΩΝΩ ΑΚΟΜΑ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΑΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΤΑΝ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΩΝ 30000 ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΥΣΗ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ,ΑΝΕΣΗ ΤΡΕΛΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΤΙΣΚΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΜΟΝΙΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟ 2.0 ΜΡΙ ΕΝΤΟΣ 20 -39Λ/100 ΚΑΙ ΦΙΛΟ ΚΑΝΑ ΕΜΙΡΗ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΑΙΧΤΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΑΧΑΝΙΑΣΜΑ ΑΠΟ 1400-ΕΩΣ 4300 ΑΘΟΡΥΒΟ ΣΑΝ ΝΤΙΖΕΛ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ,ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΚΤΟΣ ΜΠΑΓΚΑΖ 323ΛΤ ΨΑΧΝΩ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΥΣΚΩΤΟ,ΑΥΤΑ...
-
RE: tucson diesel
auto pou me entiposiazei pio poli einai oi xoroi ektos port bagaze,h thesi odigisis poli kali sinarmogi,simperifora sto dromo apo tin anartisi den plei se sxesi me to disco,pou eno off korifeo se anesi sto dromo on poli prospatheia.h ropi einai to kati allo se evros strofon1600-4000,san na pinei red bull,oraia thesi odigisis,dinato a|c oxi klima distixos/kai ta apithana diatrita dermatina kathismata thermenomena,den ta fernun.ergonomiko me simasia sthn leptomeria opos thiki katvv apo ta kathismatakatvv apo toxerouli 3 h zoni 3tpion simion kai gia ta paidia ta diairumena kathismata me 7 theseis klisis.ta fota poly kala ta flash san phaethvn wv mprosta ektiflotika 2+2 lampes ekasto.ayto poy sigura tha valo einai h mpara tholon pou ehei stantard to v6,kai ta tweeter toy v6,to megalo mou agxos einai h trompa common rail,ta pratiria diladi pairno san lisi apodeixi gia thn posotita ,o thorivos stamatimeno apo to moter einai ligo kourastikos an kai exei mono auto extra ixomonosi sto kapo se sxesi me to 2lt h to v6 gasoline,an kai sfixto se sxesi me to santa fe diesel tu aderfu mu pou exei kai 28000 km hpiotita kilisis einai efamili an kai ta lastixa 215 hanhook einai 100%on.poli xerome ti thesi tou epilogea ekei pou prepei an kai to kivotio den me ikanopiei se sxesi me alla ix,pou odigo apolita.gegonos einai oti se sxesi me to santa fe,einai makran den skaloni 5 se4 alla den exei thetiko kumpoma,apooff empiries argotera otan to stroso exo kanei mono 120km,sta syn aisthsi compact,sport symperifora san gt diesel,perimeno kai rev turbo metavlitis geometrias,to intercooler einai mprosta kai oxi sto kapo,me thn lathos eisagogi kai to moter monima gemato zuzunia ktl ...etoimazome gia taxidi kai olo hara skeftomenos to land koitazo to deikti kausimu aklonito xxxx
-
tucson diesel
[size=18][/size molis agorasa to parapano suv meta apo anamoni 8 minon ex discovery owner h aglos asthenis kai exv mono na po auto apla apexto apo stisimo horous ektos port 325 lt perimenv kotsadoro,
-
RE: tucson diesel
[size=18][/size molis agorasa to parapano suv meta apo anamoni 8 minon ex discovery owner h aglos asthenis kai exv mono na po auto apla apexto apo stisimo horous ektos port 325 lt perimenv kotsadoro,