-
Το αυτοκίνητο αξίζει ασυζητητί. Τώρα από κει και πέρα εφόσον μιλάμε για μεταχειρισμένο απλά πρέπει να ψάξεις να βρεις μια καλή περίπτωση ώστε να περιορίσεις όσο γίνεται τις πιθανότητες να σου βγει κάτι σκάρτο. Αν μπορείς να κάνεις την υπέρβαση προφανώς και η TBi βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις για την κατηγορία της. Η 1.8 είναι σχετικός συμβιβασμός (κατ' εμέ αν είναι να πας σε ατμοσφαιρικό καλύτερα να πας για 1.9JTS), αλλά σε γενικές γραμμές εξαιρετικό αυτοκίνητο. Καλό θα ήταν σε όλες τις περιπτώσεις να ψάχνεις για μοντέλα μετά το 2008 που έχουν κάποιες σημαντικές αλλαγές.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2064523/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2136443/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2136576/Bonus
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2314326/ πολύ καλή περίπτωση και σίγουρα σηκώνει πολύ παζάρι
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1993813/ >>
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2446625/ !!!!! ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ -
stefan147 ευχαριστω πολυ για την ανταποκριση και τη βοηθεια!Εκτιμω τις τεχνικες συμβουλες σου και πιθανοτατα εχεις δικιο,ομως ειναι δυσκολοι καιροι οικονομικα...ουτε πανω απο τα 8.000 θελω να ανεβω ουτε πανω απο το 1.8κ.ε.
Γι αυτο και αναφερθηκα σε συγκεκριμενο μοντελο...αν αξιζει κτλ...οτι θελει ψαξιμο ειναι αυτονοητο! -
Σύμφωνοι, απλά με 8.000€ δυστυχώς θα πρέπει να κάνεις πολλούς συμβιβασμούς. Είτε στην ηλικία του αυτοκινήτου, είτε στα χιλιόμετρα. Δεν έχεις τίποτα να χάσεις πηγαίνοντας με τα 8 χιλιάρικά σου σε κάποιον από τους παραπάνω πχ και να ρωτήσεις αν δέχονται ή όχι. Οι περισσότεροι από του ιδιώτες που βλέπεις σε αυτές τις αγγελίες δεν θα έχουν λάβει ούτε ένα τηλέφωνο από ενδιαφερόμενο και δεν ξέρεις ποτέ για πόσα μπορεί να το δώσουν.
Αν δεις άρνηση τότε ξεκινάς να κοιτάς μοντέλα από 2006 που σίγουρα βρίσκεις με τα χρήματα που διαθέτεις.
-
Οκ...σαν αμαξι τι λεει?Ξερεις...απο εξοδα συντηρησης,προβληματα κτλ...?
-
-
ευκαιρία να βγάλει κανα πισωκίνητο της προκοπής η άλφα
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
http://www.autoitalia.nl/?p=897Για να μην μερδευόμαστε με τις μικρές Ολλανδέζες...
Good news! -
Στην ουσία πρόκειται για ένα memorandum συνεργασίας,που μπορεί να σημαίνει πολλά ή και τίποτα (βλέπε αντίστοιχο memorandum Fiat- BMW)
http://www.mazda.com/publicity/release/ ... 20523a.pdfH είδηση όμως είναι καλή και μπορεί να έχει αίσιο τέλος,ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς τις επαφές των δύο εταιρειών προ τετραετίας για τον ίδιο λόγο (διθέσιο roadster)....τότε που νταλίκες φορτωμένες με ΜΧ5 κατέφθαναν στο Torino.
Ford και Mazda έχουν συμβόλαιο ανταλλαγής τεχνολογίας σε κινήτηρες και δάπεδα μέχρι τα τέλη του 2013.Δεν αποτελούν όμως μέρος αυτού του συμβολαίου η πλατφόρμα για τα MX-5 και RX καθώς και ο κινητήρας Wankel ,αλλά υπήρχε μέχρι πρότινος (αρχές του 2012) ένας όρος που περιόριζε τη δυνατότητα της Μazda για βιομηχανικές συνεργασίες (automotive).
Η ελεύθερη πτώση της Ford και της Mazda στις ευρωπαϊκές αγορές σίγουρα έπαιξε το ρόλο της στις επαφές με τη Fiat,δεδομένου ότι η FGA στέκεται συγκριτικά καλύτερα από τους ανταγωνιστές της στην Ευρώπη, με εξαίρεση φυσικά την VW.
Υπήρξε σκέψη Alfa και Mazda να δημιουργήσουν ένα είδους JV με σκοπό τη γέννηση μιας πολυτελούς μάρκας (σε στυλ Acura, Lexus κλπ),αλλά μάλλον εγκαταλήφθηκε οριστικά.Τα κυριότερα προβλήματα της Μazda,που την ωθούν σε αναζήτηση συνεργασίας, είναι:
- Δαπανηρή η χρήση κοινών εξαρτημάτων με Ford για τα μεσαία και μεγαλομεσαία μοντέλα(μέχρι Seg. D)
- Δεν μοιράζεται (ευτυχώς) την πίσω κίνηση με κανέναν,αλλά η τελευταία γενιά RX δεν πούλησε καλά
- Η μη ευνοϊκή ισοτιμία του Yen καθιστά τα μοντέλα με χαμηλό ποσοστό κοινών μηχανικών μερών με άλλους αρκετά ακριβά,με κίνδυνο αρνητικού κύκλου εργασιών
- Έλλειψη ενός συνεργάτη στην εξέλιξη για τις αγορές που είναι εκτός του γαλαξία της Ford
- Μηχανικά μέρη grοup Ford μάλλον παρωχημένα με αποτέλεσμα η μάρκα να μην είναι ανταγωνιστική ιδιαίτερα όταν είναι προσηλωμένη στην καινοτομία.
-
Δηλαδή κάτι παρόλες που λέγανε για νέα Spider βασισμένη στη νεα Viper, λα σουσουρελα λα σουσουρελα;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δηλαδή κάτι παρόλες που λέγανε για νέα Spider βασισμένη στη νεα Viper, λα σουσουρελα λα σουσουρελα;Ποιός τα έλεγε αυτά;
-
καταπληκτικά πλάνα αλλά...
όλα τα είχε η αρ τα 3 διθέσια στον στόλο την μαράναν
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Δηλαδή κάτι παρόλες που λέγανε για νέα Spider βασισμένη στη νεα Viper, λα σουσουρελα λα σουσουρελα;
Ποιός τα έλεγε αυτά;
-
H Mazda έχει ανάγκη να μοιραστεί το κόστος σχεδιασμού, εξέλιξης και βιομηχανοποίησης της επόμενης γενιάς MX-5,εξυγιαίνοντας ταυτόχρονα τη γραμμή παραγωγής του συγκεκριμένου μοντέλου και σε δεύτερο επίπεδο να εξασφαλίσει πρόσβαση στην προμήθεια ενός μικρού κινητήρα Diesel.Η FIAT έχει ανάγκη να βρει κάποιον που θα της προμηθεύσει την 'ελιτίστικη' από πλευράς κόστους πλατφόρμα, που είναι αναγκαία για την παραγωγή ενός μικρού spider (και που μόνη της δεν έχει την οικονομική πολυτέλεια να εξελίξει),ενώ έχει κάθε ενδιαφέρον να πουλήσει σε κάποιον τρίτο τους μικρούς της multijet.
Πέραν τούτου ουδέν και πάντα με την υποσημείωση ότι αυτό που υπεγράφη δεν είναι συμβόλαιο συνεργασίας.... αλλά ένα απλό σύμφωνο (ή μνημόνιο) ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ μελλοντικής συνεργασίας,ΜΗ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ για κανένα από τα δύο μέρη (πράγμα που τονίζεται στα δελτία τύπου και των δύο εταιρειών).
-
Το μνημόνιο είναι ευλογία...
Γιατί δεν νομίζω οι Μαζνταίοι να βάζουν στο μου χου 1,8tbi...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το μνημόνιο είναι ευλογία...Γιατί δεν νομίζω οι Μαζνταίοι να βάζουν στο μου χου 1,8tbi...
Αν ποτέ καταλήξουν σε συμφωνία κινητήρες και styling θα είναι διαφορετικά για τα δύο μοντέλα (έτσι και αλλιώς ακόμα και αν επρόκειτο να προχωρήσει κάποιου είδους ευρύτερη συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρείες,από κινήτηρες pratola serra δεν ενδιαφέρει τίποτα τη Hiroshima).
-
ένα μουξουδάκι μικρό και ευέλικτο, με ιταλικές καμπύλες , θυρέο στο καπό , 1400αρη μουλτιαιρ με 180 άλογα , κιβώτιο τζοιστικ , και μειντ ιν τζαπάν ...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
- Μηχανικά μέρη grοup Ford μάλλον παρωχημένα με αποτέλεσμα η μάρκα να μην είναι ανταγωνιστική ιδιαίτερα όταν είναι προσηλωμένη στην καινοτομία.
Αν εξαιρέσουμε τα κοινά πατώματα 2-Fiesta και 3-Focus, τι άλλο μοιράζονται;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ένα μουξουδάκι μικρό και ευέλικτο, με ιταλικές καμπύλες , θυρέο στο καπό , 1400αρη μουλτιαιρ με 180 άλογα , κιβώτιο τζοιστικ , και μειντ ιν τζαπάν ...Σαν όνειρο δεν ακούγεται;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ένα μουξουδάκι μικρό και ευέλικτο, με ιταλικές καμπύλες , θυρέο στο καπό , 1400αρη μουλτιαιρ με 180 άλογα , κιβώτιο τζοιστικ , και μειντ ιν τζαπάν ...
Σαν όνειρο δεν ακούγεται;
μπα.
γιατί κατά τη γνώμη μου μια χαρά είναι το 1800αρι mx5
ενώ ένα rx8 με επιρροές από την 4c, με τον 1400 της φιατ και χωρίς τα προβλήματα του renesis θα ηταν όμως -
Το 1800άρι ΜΧ5, χωρίς να είναι αργό, ήθελε κι άλλη δύναμη για να φτουρίσει. 180 άλογα θα του έρχονταν πολύ καλά! Έχει και το φορολογικό πλεονέκτημα των λιγότερων κυβικών ο Mair.
ΑLFA ROMEO FORUM